quote:Vrijdag begint het nieuwe voetbalseizoen dan eindelijk echt met de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Feyenoord en PSV om 20.00 uur in De Kuip. De wedstrijd tussen de landskampioen en bekerwinnaar vindt traditiegetrouw plaats in het stadion van de kampioen
Feyenoord hoopt het goede gevoel van afgelopen seizoen door te kunnen trekken naar vrijdagavond. De Rotterdammers waren veel te sterk voor de concurrentie en pakten meer dan verdiend de landstitel. Doordat Feyenoord er deze zomer niet slechter op lijkt te zijn geworden, is het team van Arne Slot ook voor komend seizoen de gedoodverfde titelkandidaat in de Eredivisie. De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zal dan ook voor Feyenoord voelen als een generale repetitie voordat het Eredivisie-seizoen daadwerkelijk van start gaat volgende week.
Bij PSV is het gevoel wel wat anders. Ondanks dat de Eindhovenaren erin slaagden om een ticket voor de voorrondes van de Champions League te bemachtigen afgelopen seizoen, is dat goede gevoel van de slotfase van de competitie inmiddels wel verdwenen. Door het plotselinge vertrek van Xavi Simons naar PSG, is PSV zijn sterspeler kwijtgeraakt. Dat terwijl er al veel moest gebeuren om de selectie op orde te krijgen. Het is dan ook maar de vraag of de Eindhovenaren vrijdag klaar zijn om Feyenoord in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal over de knie te leggen
Op welke zender is de Johan Cruijff Schaal tussen Feyenoord en PSV te zien?
De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Feyenoord en PSV is vrijdagavond te zien op zowel het open kanaal van ESPN als de zender FOX. De voorbeschouwing begint op beide zenders al om 19.15 uur. Deze zenders zijn voor abonnees van veel providers, waaronder KPN, XS4ALL en T-Mobile, gratis, dus deze wedstrijd is voor veel mensen gratis te bekijken.
https://www.footballtrans(...)sv-live-op-televisie
Volgens mij valt het mee met hoeveel regen er gaat vallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen in de volle regen door de grachten
Hoi Rob_La_Chouffe leuk dat je hier komt posten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat gefluit houden ze wel lang vol.
xDquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat is net als die Peruaanse indianen playbackquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Steeds minder. De coke begint uit te werken. In de rust weer fietsensleuteltje pakkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gaan ze in de rust weer naar huis dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Steeds minder. De coke begint uit te werken. In de rust weer fietsensleuteltje pakken
Kijk zo kan het ook, jammer dat @Abrikozentaart is weggejaagd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoi Rob_La_Chouffe leuk dat je hier komt posten.
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaan ze in de rust weer naar huis dan?
Dan wens ik je een fijne pridequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij valt het mee met hoeveel regen er gaat vallen
Net als bij PSV.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt een lang seizoen.
Dat jasje is erger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die bril van de Kabouter
Dit kan niet
Schijnt een leuke vriendin te hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matige spits maar, die van Feyenoord
@:Wotte
Die spits of @Wotte?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt een leuke vriendin te hebben.
Vond die overtreding niet zo hartmanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is gewoon geel. Idioot van Hartman
Stop.Nu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vond die overtreding niet zo hartman
Ik wil volgende week naar Oppenheimer in IMAX misschien wil @GGMM wel mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Was het leuk bij de Barbie film? @:Nober
Dit onderwerp hebben we al in het vorige topic afgehandeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vind het maar vermoeiend kijken met dat net in beeld
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:27 schreef maan_man het volgende:
Heb het afgezet. Ik word zeeziek van dit beeld. Als ik 90 minuten kijk, ga ik kotsen.
Is nog steeds actueelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit onderwerp hebben we al in het vorige topic afgehandeld.
Ik wacht nog steeds op de review van @maxi-musquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil volgende week naar Oppenheimer in IMAX misschien wil @:GGMM wel mee.
@:johannes_vermeer
quote:
Urk, urk urk, vergeet morgen op de canal pride niet jequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil een keer op excursie naar Urk.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Na het eerste half uur gezien te hebben kunnen we concluderen dat Ajax dit jaar gewoon weer kampioen wordt.
Dat is family onlyquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil een keer op excursie naar Urk.
Wil jij met mij mee dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Urk, urk urk, vergeet morgen op de canal pride niet je
Dank uquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan wil ik mijn Ajax-vrienden als allereerste feliciteren met het aanstaande kampioenschap.
Ik kijk liever naar Alizée.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paixao heeft teveel gekeken naar Alireza.
Deze wedstrijd kan wel een vlam in de pan gebruiken ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:35 schreef Boussaadia het volgende:
Hopelijk voetbalt PSV straks bij een zelfde soort situatie gewoon door. Dat wordt genieten.
Ik schrik hier vanquote:
Mekkaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Op een dag wordt De Kuip de nieuwe Heizel.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:35 schreef Boussaadia het volgende:
Hopelijk voetbalt PSV straks bij een zelfde soort situatie gewoon door. Dat wordt genieten.
Het is vakantie, begint in september weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je studie halen lijkt mij een mooi goal.
Idd. Calvin speelt wel prima overigens. Quilindschi beetje onzichtbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:39 schreef bbuddybb het volgende:
Wat is Mats allemaal aan het doen joh.
Wat slecht.
Normaal vraag ik @3rr0r hiervoor, maar die is boos.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Daar willen we een Gifje van. De Jong God.
OH PETERquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bosz troeft Slot HELEMAAL af
Slot is een schandknaap.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op naar de SLOTfase!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat vindt zelfs het meerendeel van de PSV-supporters.quote:
Jammer. Het is verder zo'n fijne vent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Normaal vraag ik @:3rr0r hiervoor, maar die is boos.
Benficaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi staat zeg maar op een eiland.
Waar is onze 10.
Turkijequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi staat zeg maar op een eiland.
Waar is onze 10.
Typische Veltman actie. Zelden zo'n geniepige onsportief hond gezien op de Nederlandse velden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Zou toch genieten zijn als je dit in De Kuip doet.
Jeetje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Typische Veltman actie. Zelden zo'n geniepige onsportief hond gezien op de Nederlandse velden.
zelfs in deze westrijd Ajax meenemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:49 schreef FatatPrites het volgende:
Vriendelijke, respectabele pot. Duidelijk dat er geen jankende en gefrustreerde Amsterverdammers meedoen.
Trap er toch niet elke keer in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
zelfs in deze westrijd Ajax meenemen![]()
Ik ben benieuwd naar de analyse van Klaas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
zelfs in deze westrijd Ajax meenemen![]()
Zou me niks verbazen als patatje en klaas dezelfde persoon zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de analyse van Klaas.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de analyse van Klaas.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Mijn hoogstaande voetbalkennis zegt dat psv dit tempo niet nog een helft kan volhouden
psv wordt kapoet gemaakt in de 2e helft
Een bepaalde user was er dan ook niet.quote:
Met dit gestook doe ik niet meequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Een bepaalde user was er dan ook niet.
Ik noem geen namen.
Met dit gestook doe ik niet meequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd die niet ook al het Nederlands elftal ingepraat?
Dat is morgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:14 schreef StephanL het volgende:
Gelukkig begint Sterren muziekfeest op het plein zo
Hmmmquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:11 schreef GGMM het volgende:
Stoken doe je tussen 2 mensen, dit was meer gezuig
Maar ik waardeer je post, dus like.
quote:
Viel te verwachten. Elleboog op tafel!quote:
Jiskefet is nooit grappig geweest.quote:
Al 2 likesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jiskefet is nooit grappig geweest.
De lama's van de jaren 80
Dit is heel bijzonder aangezien ze in 1990 begonnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jiskefet is nooit grappig geweest.
De lama's van de jaren 80
rEclAme VooR hEt voeTBaL.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:22 schreef Zorro het volgende:
Ik zie het al, dit worden strafschoppen.
Neequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij gelijkspel geen verlenging vanavond? #durfttevragen
Meteen pingels danquote:
Haha jeetje wat een gekke jongen ben jij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meteen pingels dan
Dacht dat dit al voor de eredivisie was
Weet ik veel. Gelukkig had ik snel door dat het voor de Schaal ging.
Hoe zit dat in België?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meteen pingels dan
Zijn ze in België al klaar met de play offs?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meteen pingels dan
Gewoon verlengingen en strafschoppenquote:
Je kan er lollig over doen, maar dat was echt een waanzinnig slot van de competitie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zijn ze in België al klaar met de play offs?
Wat verlenen ze dan zoal?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon verleningen en strafschoppen
Klein beetje voor PSV omwille van Noa Lang (Als Club Brugge supporter) Maar vind Feyenoord ook leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Voor welke club ben je @:capuchon_jongen
verlengingen* jezusquote:
Brugge dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klein beetje voor PSV omwille van Noa Lang (Als Club Brugge supporter) Maar vind Feyenoord ook leuk
Eensquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Je kan er lollig over doen, maar dat was echt een waanzinnig slot van de competitie.
Als Luuk er uit gaat ben ik akkoord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:30 schreef Zorro het volgende:
Het wordt tijd voor Pepi.
Al was het maar omdat Luuk er dan uit is.
Ik ga er van uit. Maar ja, met Bosz weet je het nooit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als Luuk er uit gaat ben ik akkoord.
Daar ben ik het niet mee eens. Voetbal is conservatief en vrijwel de enige balsport die het nog op die manier doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar een play off om kampioen te worden...
Als je bovenaan eindigt ben je kampioen.
Behalve in België dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Voetbal is conservatief en vrijwel de enige balsport die het nog op die manier doet.
Ahquote:
Dequote:
Jullie kwamen als een sandwich.quote:
Leuk. Doe dat maar meteenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een Five Nights at Freddy's topic aanmaken? (komt dit jaar een film van uit)
Als je ook de review gaat plaatsen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een Five Nights at Freddy's topic aanmaken? (komt dit jaar een film van uit)
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
Okequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk. Doe dat maar meteen
In Brussel zeg maar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nooit begrepen waarom ze de supercup niet op neutraal terrein spelen
Omdat een kampioen meer status heeft dan een bekerwinnaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal is de supercup wel op neutraal terrein.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er dan al een motie van wantrouwen ingediend?quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:38 schreef Zorro het volgende:
PSV schiet.
Balbezit Feyenoord.
(Want aftrap, leuk he)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:38 schreef Zorro het volgende:
PSV schiet.
Balbezit Feyenoord.
(Want aftrap, leuk he)
Lekker manquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En meten naar het publiek van Feyenoord, naar mannetje.
Bij gelijkspel penalties.quote:
Op de bal gaan staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal doet hij zijn vingertje op zijn mond als hij scoort.
Dat heeft het publiek zelf verdiendquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik houd niet van dat soort maniertjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal doet hij zijn vingertje op zijn mond als hij scoort.
Als je tien minuten lang massaal “Noa is een kankerjong” om de oren krijgt is dit nog vrij beschaafd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus 3-1
@:Oriente 2-0
@:fetX 2-1
@:GGMM 4-0
@:PicoMMP 3-2
@:Scrummie 2-2 Fey wns
@:Lange_Lans
@:onlogisch 3-0
@:Sked 2-1
@:tong80 1-4
@:Mexicanobakker 2-2
@:Tarado 1-1 Fey wns
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:klaasweetalles
@:PSVCL
@:3rr0r 0-1
Zit in het stadion met z’n nieuwe kinderseizoenskaart.quote:
Niet kankerjong, maar die andere.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je tien minuten lang massaal “Noa is een kankerjong” om de oren krijgt is dit nog vrij beschaafd.
Als er een topic is dat moderatie nodig heeft is @onlogisch vaak in geen velde of wegen te bekennenquote:
Ik kan nog winnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:42 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus 3-1
@:Oriente 2-0
@:fetX 2-1
@:GGMM 4-0
@:PicoMMP 3-2
@:Scrummie 2-2 Fey wns
@:onlogisch 3-0
@:Sked 2-1
@:tong80 1-4
@:Mexicanobakker 2-2
@:Tarado 1-1 Fey wns
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:3rr0r 0-1
Tot dusver.
Koekoekquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er een topic is dat moderatie nodig heeft is @:onlogisch vaak in geen velde of wegen te bekennen
sowquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er een topic is dat moderatie nodig heeft is @:onlogisch vaak in geen velde of wegen te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |