Het is vakantie, begint in september weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je studie halen lijkt mij een mooi goal.
Idd. Calvin speelt wel prima overigens. Quilindschi beetje onzichtbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:39 schreef bbuddybb het volgende:
Wat is Mats allemaal aan het doen joh.
Wat slecht.
Normaal vraag ik @3rr0r hiervoor, maar die is boos.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Daar willen we een Gifje van. De Jong God.
OH PETERquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bosz troeft Slot HELEMAAL af
Slot is een schandknaap.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op naar de SLOTfase!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat vindt zelfs het meerendeel van de PSV-supporters.quote:
Jammer. Het is verder zo'n fijne vent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Normaal vraag ik @:3rr0r hiervoor, maar die is boos.
Benficaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi staat zeg maar op een eiland.
Waar is onze 10.
Turkijequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi staat zeg maar op een eiland.
Waar is onze 10.
Typische Veltman actie. Zelden zo'n geniepige onsportief hond gezien op de Nederlandse velden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Zou toch genieten zijn als je dit in De Kuip doet.
Jeetje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Typische Veltman actie. Zelden zo'n geniepige onsportief hond gezien op de Nederlandse velden.
zelfs in deze westrijd Ajax meenemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:49 schreef FatatPrites het volgende:
Vriendelijke, respectabele pot. Duidelijk dat er geen jankende en gefrustreerde Amsterverdammers meedoen.
Trap er toch niet elke keer in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
zelfs in deze westrijd Ajax meenemen![]()
Ik ben benieuwd naar de analyse van Klaas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
zelfs in deze westrijd Ajax meenemen![]()
Zou me niks verbazen als patatje en klaas dezelfde persoon zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de analyse van Klaas.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de analyse van Klaas.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Mijn hoogstaande voetbalkennis zegt dat psv dit tempo niet nog een helft kan volhouden
psv wordt kapoet gemaakt in de 2e helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |