Gelukkig, ik begon me al ongerust te maken.quote:
Jij eet FEBO, dan ben je af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gatverdamme, vrijwillig Pepsi drinken
Ik eet geen FEBO hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij eet FEBO, dan ben je af.
Ik drink 50-50. Net wat in de aanbieding is.
Als het een speler van ajax is telt dat pas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
Noa is een kankerjood.
Doorspelen. Niets aan de hand.
Best aardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het.
Wat vind je van Geertruida tegenwoordig?
En straks weer om drie bekers bier affluitenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het een speler van ajax is telt dat pas.
Overschat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het.
Wat vind je van Geertruida tegenwoordig?
Maar dat gebeurt niet want er hangen netten, wist je dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En straks weer om drie bekers bier affluiten
Je gebruikt maar aanhalingstekens voortaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is mijn post weg over wat men scandeert?
Warm badquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is mijn post weg over wat men scandeert?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gebruikt maar aanhalingstekens voortaan
‘Noa is een kankerjood’quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Wat zongen ze? Ik kan het nooit verstaan
Hand in hand ter ere van pride weekquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Wat zongen ze? Ik kan het nooit verstaan
Morgen in de volle regen door de grachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |