Neequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij gelijkspel geen verlenging vanavond? #durfttevragen
Meteen pingels danquote:
Haha jeetje wat een gekke jongen ben jij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meteen pingels dan
Dacht dat dit al voor de eredivisie was
Weet ik veel. Gelukkig had ik snel door dat het voor de Schaal ging.
Hoe zit dat in België?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meteen pingels dan
Zijn ze in België al klaar met de play offs?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meteen pingels dan
Gewoon verlengingen en strafschoppenquote:
Je kan er lollig over doen, maar dat was echt een waanzinnig slot van de competitie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zijn ze in België al klaar met de play offs?
Wat verlenen ze dan zoal?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon verleningen en strafschoppen
Klein beetje voor PSV omwille van Noa Lang (Als Club Brugge supporter) Maar vind Feyenoord ook leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Voor welke club ben je @:capuchon_jongen
verlengingen* jezusquote:
Brugge dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klein beetje voor PSV omwille van Noa Lang (Als Club Brugge supporter) Maar vind Feyenoord ook leuk
Eensquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Je kan er lollig over doen, maar dat was echt een waanzinnig slot van de competitie.
Als Luuk er uit gaat ben ik akkoord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:30 schreef Zorro het volgende:
Het wordt tijd voor Pepi.
Al was het maar omdat Luuk er dan uit is.
Ik ga er van uit. Maar ja, met Bosz weet je het nooit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als Luuk er uit gaat ben ik akkoord.
Daar ben ik het niet mee eens. Voetbal is conservatief en vrijwel de enige balsport die het nog op die manier doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar een play off om kampioen te worden...
Als je bovenaan eindigt ben je kampioen.
Behalve in België dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Voetbal is conservatief en vrijwel de enige balsport die het nog op die manier doet.
Ahquote:
Dequote:
Jullie kwamen als een sandwich.quote:
Leuk. Doe dat maar meteenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een Five Nights at Freddy's topic aanmaken? (komt dit jaar een film van uit)
Als je ook de review gaat plaatsen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een Five Nights at Freddy's topic aanmaken? (komt dit jaar een film van uit)
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
Okequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk. Doe dat maar meteen
In Brussel zeg maar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nooit begrepen waarom ze de supercup niet op neutraal terrein spelen
Omdat een kampioen meer status heeft dan een bekerwinnaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal is de supercup wel op neutraal terrein.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er dan al een motie van wantrouwen ingediend?quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:38 schreef Zorro het volgende:
PSV schiet.
Balbezit Feyenoord.
(Want aftrap, leuk he)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:38 schreef Zorro het volgende:
PSV schiet.
Balbezit Feyenoord.
(Want aftrap, leuk he)
Lekker manquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En meten naar het publiek van Feyenoord, naar mannetje.
Bij gelijkspel penalties.quote:
Op de bal gaan staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal doet hij zijn vingertje op zijn mond als hij scoort.
Dat heeft het publiek zelf verdiendquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik houd niet van dat soort maniertjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meestal doet hij zijn vingertje op zijn mond als hij scoort.
Als je tien minuten lang massaal “Noa is een kankerjong” om de oren krijgt is dit nog vrij beschaafd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus 3-1
@:Oriente 2-0
@:fetX 2-1
@:GGMM 4-0
@:PicoMMP 3-2
@:Scrummie 2-2 Fey wns
@:Lange_Lans
@:onlogisch 3-0
@:Sked 2-1
@:tong80 1-4
@:Mexicanobakker 2-2
@:Tarado 1-1 Fey wns
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:klaasweetalles
@:PSVCL
@:3rr0r 0-1
Zit in het stadion met z’n nieuwe kinderseizoenskaart.quote:
Niet kankerjong, maar die andere.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je tien minuten lang massaal “Noa is een kankerjong” om de oren krijgt is dit nog vrij beschaafd.
Als er een topic is dat moderatie nodig heeft is @onlogisch vaak in geen velde of wegen te bekennenquote:
Ik kan nog winnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:42 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus 3-1
@:Oriente 2-0
@:fetX 2-1
@:GGMM 4-0
@:PicoMMP 3-2
@:Scrummie 2-2 Fey wns
@:onlogisch 3-0
@:Sked 2-1
@:tong80 1-4
@:Mexicanobakker 2-2
@:Tarado 1-1 Fey wns
@:DombohetOlifantje1 3-1