Vond die overtreding niet zo hartmanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is gewoon geel. Idioot van Hartman
Stop.Nu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vond die overtreding niet zo hartman
Ik wil volgende week naar Oppenheimer in IMAX misschien wil @GGMM wel mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Was het leuk bij de Barbie film? @:Nober
Dit onderwerp hebben we al in het vorige topic afgehandeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vind het maar vermoeiend kijken met dat net in beeld
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:27 schreef maan_man het volgende:
Heb het afgezet. Ik word zeeziek van dit beeld. Als ik 90 minuten kijk, ga ik kotsen.
Is nog steeds actueelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit onderwerp hebben we al in het vorige topic afgehandeld.
Ik wacht nog steeds op de review van @maxi-musquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil volgende week naar Oppenheimer in IMAX misschien wil @:GGMM wel mee.
@:johannes_vermeer
quote:
Urk, urk urk, vergeet morgen op de canal pride niet jequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil een keer op excursie naar Urk.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Na het eerste half uur gezien te hebben kunnen we concluderen dat Ajax dit jaar gewoon weer kampioen wordt.
Dat is family onlyquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil een keer op excursie naar Urk.
Wil jij met mij mee dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Urk, urk urk, vergeet morgen op de canal pride niet je
Dank uquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan wil ik mijn Ajax-vrienden als allereerste feliciteren met het aanstaande kampioenschap.
Ik kijk liever naar Alizée.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paixao heeft teveel gekeken naar Alireza.
Deze wedstrijd kan wel een vlam in de pan gebruiken ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:35 schreef Boussaadia het volgende:
Hopelijk voetbalt PSV straks bij een zelfde soort situatie gewoon door. Dat wordt genieten.
Ik schrik hier vanquote:
Mekkaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Op een dag wordt De Kuip de nieuwe Heizel.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:35 schreef Boussaadia het volgende:
Hopelijk voetbalt PSV straks bij een zelfde soort situatie gewoon door. Dat wordt genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |