quote:Vrijdag begint het nieuwe voetbalseizoen dan eindelijk echt met de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Feyenoord en PSV om 20.00 uur in De Kuip. De wedstrijd tussen de landskampioen en bekerwinnaar vindt traditiegetrouw plaats in het stadion van de kampioen
Feyenoord hoopt het goede gevoel van afgelopen seizoen door te kunnen trekken naar vrijdagavond. De Rotterdammers waren veel te sterk voor de concurrentie en pakten meer dan verdiend de landstitel. Doordat Feyenoord er deze zomer niet slechter op lijkt te zijn geworden, is het team van Arne Slot ook voor komend seizoen de gedoodverfde titelkandidaat in de Eredivisie. De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal zal dan ook voor Feyenoord voelen als een generale repetitie voordat het Eredivisie-seizoen daadwerkelijk van start gaat volgende week.
Bij PSV is het gevoel wel wat anders. Ondanks dat de Eindhovenaren erin slaagden om een ticket voor de voorrondes van de Champions League te bemachtigen afgelopen seizoen, is dat goede gevoel van de slotfase van de competitie inmiddels wel verdwenen. Door het plotselinge vertrek van Xavi Simons naar PSG, is PSV zijn sterspeler kwijtgeraakt. Dat terwijl er al veel moest gebeuren om de selectie op orde te krijgen. Het is dan ook maar de vraag of de Eindhovenaren vrijdag klaar zijn om Feyenoord in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal over de knie te leggen
Op welke zender is de Johan Cruijff Schaal tussen Feyenoord en PSV te zien?
De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Feyenoord en PSV is vrijdagavond te zien op zowel het open kanaal van ESPN als de zender FOX. De voorbeschouwing begint op beide zenders al om 19.15 uur. Deze zenders zijn voor abonnees van veel providers, waaronder KPN, XS4ALL en T-Mobile, gratis, dus deze wedstrijd is voor veel mensen gratis te bekijken.
https://www.footballtrans(...)sv-live-op-televisie
1-1, Feyenoord wint na strafschoppenquote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:PSVCL
@:3rr0r
het maarquote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
1-4quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
3-0quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Dit wordt 3-1.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
2-2 Feyenoord wint na strafschoppen.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
3-2quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus 3-1
@:Oriente 2-0
@:Scrummie 2-2 Fey wns
@:onlogisch 3-0
@:tong80 1-4
@:Tarado 1-1 Fey wns
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:3rr0r 0-1
Wat cool. De meest veilige eindstand posten.quote:
Ja.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:25 schreef Tarado het volgende:
Geen verlenging neem ik aan, dus penalties na 90?
2-1quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:PicoMMP 3-2
@:Sked 2-1
@:Mexicanobakker 2-2
2-0quote:Op maandag 31 juli 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wel benieuwd naar de voorspelling van moderator @:Coco
Dit zou voor mij persoonlijk wel veel zeggen over wat ik kan verwachten aankomende vrijdag.
4-0quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:fetX 2-1
nee dan hebben we zogenaamd straks een meltdownquote:
4-2 Feyenoordquote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
1-2quote:Op maandag 31 juli 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:GGMM 4-0
Je bent een lieve jongen.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun Peter Sylvester Bosz zijn eerste prijs op het hoogste niveau wel.
Is dit de nieuwe Kale en Kokkie?quote:
Santiago Giménez en Stengs hebben geen recente blessures gehad dus onzin dat ze geen hele wedstrijd aan zouden kunnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:07 schreef tong80 het volgende:
Vermoedelijke opstellingen
Bij de club uit Rotterdam ontbreekt de nieuwe aanvoerder Gernot Trauner en kunnen Santiago Giménez en Calvin Stengs waarschijnlijk nog geen heel duel spelen. De nieuwe trainer Peter Bosz van de bezoekers uit Eindhoven heeft een fitte selectie.
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Zerrouki, Wieffer, Stengs; Jahanbakhsh, Giménez, Paixão
PSV: Benítez; Sambo, Ramalho, Boscagli, Van Aanholt; Sangaré, Babadi, Veerman; Bakayoko, De Jong, Lang
Weinig wedstrijdritme, Santi lag vorige week op het strand. Allebei 60 minuten ofzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Santiago Giménez en Stengs hebben geen recente blessures gehad dus onzin dat ze geen hele wedstrijd aan zouden kunnen.
Heb voor volgende week al wat in huis liggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal gaat vanavond ook voor de schaal
[ afbeelding ]
Met mayo @:Van_Poppel
En daarvoor nog de winnende gescoord in de gold cup! Wel laatste 5 minuten maar goed, MOTM.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig wedstrijdritme, Santi lag vorige week op het strand. Allebei 60 minuten ofzo
Boh lekker manquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal gaat vanavond ook voor de schaal
[ afbeelding ]
Met mayo @:Van_Poppel
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks langs de diepvriesafdeling dan maar.
FEBO doet ook aan thuisbezorgen. #StappenGemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
BorrelboxBen al heul lang niet meer bij een FEBO geweest, die hebben stappen gemaakt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FEBO doet ook aan thuisbezorgen. #StappenGemaakt
‘s Nederlands meest gore patat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
BorrelboxBen al heul lang niet meer bij een FEBO geweest, die hebben stappen gemaakt.
Pin only bij de automatiek. Walgelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij een 0-4 achterstand is er nog hoop voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:41 schreef Regilio_ het volgende:
Hopelijk is Peter Bosz nog steeds zo eigenwijs en gaat ie door met zijn opportunistische voetbal, dan valt er nog wat te lachen.
Dit zou een goedlopend KLB-topic worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Pin only bij de automatiek. Walgelijk.
Goed dat je alvast begonnen bent met indekken!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:21 schreef PSVCL het volgende:
Clay Ruperti uit Capelle (rotterdam) is de VAR vanavond.
De Denen werden Europees kampioen vanaf het strand in 1992.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig wedstrijdritme, Santi lag vorige week op het strand. Allebei 60 minuten ofzo
Als Makkelie maar niet fluit!!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:21 schreef PSVCL het volgende:
Capelle is geen Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:21 schreef PSVCL het volgende:
Ben jij toevallig degene met wie dit filmpje opent?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:21 schreef PSVCL het volgende:
Wat een lief meisje da Vlaams mokske.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig degene met wie dit filmpje opent?
Nou ja, altijd. Sinds 2017 pas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Altijd bij de kampioen, dus nu in de Kuip
SylvesterGodquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Viel me nooit eerder op hoe klein Bosz is
Mwah...178 cmquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Viel me nooit eerder op hoe klein Bosz is
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er zit hier in de buurt zelfs een FEBO met drive-through.
Ik denk dat het grootste gevaar voor Feyenoord vandaag ook is dat ze denken al gewonnen te hebben.quote:
Z’n schouders compenseren deze op het oog kabouter.quote:
Feyenoord verliest zelden van de kleintjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gevaar voor Feyenoord vandaag ook is dat ze denken al gewonnen te hebben.
Hij vindt hem sterk in de 1 tegen 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:40 schreef Pistolero het volgende:
Mario vindt Stengs niet creatief.
Mario snapt er geen reet van.
Nr 9 large with extra dip. @PowerLoungenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twee bananenmilkshakes alstublieft
[ afbeelding ]
And a large sodaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nr 9 large with extra dip. @:powerloungen
Hij is naar de Chineesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Was het leuk bij de Barbie film? @:Nober
Welkom thuis.quote:
Lahoz?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:57 schreef Zorro het volgende:
Aan de scheidsrechter zal het niet liggen.
Die kan er gewoon sowieso niks van.
De wedstrijd mist een type Ajaxquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan nog niet echt warm worden voor deze wedstrijd.
Laten we er een ongekend warm bad van maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:58 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 en ik wensen jullie veel plezier met de wedstrijd
Neem een douche.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik reken het goed.quote:
Haha vet grappig!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
Bij de goal van Feyenoord ga ik BOSZOUT! roepen xD
Dan moet je eerst zien dat je bij de goal van Feyenoord kan komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
Trui aandoenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Als je het zo stelt ga je er vanuit dat Feyenoord een goal gaat maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je het zo stelt ga je er vanuit dat Feyenoord een goal gaat maken.
3x AA drink en @Hitler met extra cheese.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nr 9 large with extra dip. @:powerloungen
Lange piemelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:01 schreef Coco het volgende:
Misschien kan iemand een leuk grapje maken over Noa Lang.
Duurt het je al te Lang dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:01 schreef Coco het volgende:
Misschien kan iemand een leuk grapje maken over Noa Lang.
Er zitten wel Feyenoordsupporters natuurlijkquote:
Je zou het hier op fok ook eens kunnen proberen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat dat nodig is met jullie "publiek"
@mrstyloquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
Noa Lang gaat Feyenoord vernietigen, markeer mijn woorden.
Ik denk niet dat iemand hier in gaat trappen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat dat nodig is met jullie "publiek"
Welke netten? Ik zie namelijk geen kut door netten voor de cameraquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
Iemand al gezien dat er nog steeds netten hangen?
Of de netten achter de camera's.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kunnen ze de cameras niet voor de netten plaatsen
Erg vervelend beeld zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kunnen ze de cameras niet voor de netten plaatsen
Je vriendin ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee want Haxball ligt plat (letterlijk)
wtfquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij dit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is een beetje vervelend, maar als we zo de veiligheid van de spelers kunnen waarborgen dan is het een kleine prijs.quote:
Gaat nog maar net hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Netjes van je dat je daar niet aan stoort
Wat doe je raar tegen mij vandaag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is je zicht sowieso al niet scherp, dan valt het minder op steeds die onscherpte
Je gaat niet dood door een plastic bekertje tegen je hoofd hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een beetje vervelend, maar als we zo de veiligheid van de spelers kunnen waarborgen dan is het een kleine prijs.
Wel triest dat het nodig is natuurlijk
Hij is boos dat haxball eruit ligt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat doe je raar tegen mij vandaag.
Ze gooien tegenwoordig met batterijenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Je gaat niet dood door een plastic bekertje tegen je hoofd hoor
In Italië met handgranaten en daar hangen ook geen nettenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze gooien tegenwoordig met batterijen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat doe je raar tegen mij vandaag.
Pepsiquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Ik heb weer eens zoals vanouds Hertog-Jan Grand Prestige.
Deze "grap" is al door @Caland gemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Rijkt Johan Cruijff nog de schaal uit?
Hahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Sensilube.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
Ik heb net koffie opquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik drink een heerlijk glas water
Zei die ook "Rijkt"?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze "grap" is al door @:caland gemaakt
(0 likes)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wie is dit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik drink een heerlijk glas water
Moersleuteltjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
Gelukkig, ik begon me al ongerust te maken.quote:
Jij eet FEBO, dan ben je af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gatverdamme, vrijwillig Pepsi drinken
Ik eet geen FEBO hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij eet FEBO, dan ben je af.
Ik drink 50-50. Net wat in de aanbieding is.
Als het een speler van ajax is telt dat pas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
Noa is een kankerjood.
Doorspelen. Niets aan de hand.
Best aardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het.
Wat vind je van Geertruida tegenwoordig?
En straks weer om drie bekers bier affluitenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het een speler van ajax is telt dat pas.
Overschat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het.
Wat vind je van Geertruida tegenwoordig?
Maar dat gebeurt niet want er hangen netten, wist je dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En straks weer om drie bekers bier affluiten
Je gebruikt maar aanhalingstekens voortaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is mijn post weg over wat men scandeert?
Warm badquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is mijn post weg over wat men scandeert?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gebruikt maar aanhalingstekens voortaan
‘Noa is een kankerjood’quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Wat zongen ze? Ik kan het nooit verstaan
Hand in hand ter ere van pride weekquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Wat zongen ze? Ik kan het nooit verstaan
Morgen in de volle regen door de grachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |