3x AA drink en @Hitler met extra cheese.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nr 9 large with extra dip. @:powerloungen
Lange piemelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:01 schreef Coco het volgende:
Misschien kan iemand een leuk grapje maken over Noa Lang.
Duurt het je al te Lang dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:01 schreef Coco het volgende:
Misschien kan iemand een leuk grapje maken over Noa Lang.
Er zitten wel Feyenoordsupporters natuurlijkquote:
Je zou het hier op fok ook eens kunnen proberen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat dat nodig is met jullie "publiek"
@mrstyloquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
Noa Lang gaat Feyenoord vernietigen, markeer mijn woorden.
Ik denk niet dat iemand hier in gaat trappen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat dat nodig is met jullie "publiek"
Welke netten? Ik zie namelijk geen kut door netten voor de cameraquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
Iemand al gezien dat er nog steeds netten hangen?
Of de netten achter de camera's.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kunnen ze de cameras niet voor de netten plaatsen
Erg vervelend beeld zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kunnen ze de cameras niet voor de netten plaatsen
Je vriendin ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee want Haxball ligt plat (letterlijk)
wtfquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij dit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is een beetje vervelend, maar als we zo de veiligheid van de spelers kunnen waarborgen dan is het een kleine prijs.quote:
Gaat nog maar net hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Netjes van je dat je daar niet aan stoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |