Z’n schouders compenseren deze op het oog kabouter.quote:
Feyenoord verliest zelden van de kleintjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gevaar voor Feyenoord vandaag ook is dat ze denken al gewonnen te hebben.
Hij vindt hem sterk in de 1 tegen 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:40 schreef Pistolero het volgende:
Mario vindt Stengs niet creatief.
Mario snapt er geen reet van.
Nr 9 large with extra dip. @PowerLoungenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twee bananenmilkshakes alstublieft
[ afbeelding ]
And a large sodaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nr 9 large with extra dip. @:powerloungen
Hij is naar de Chineesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Was het leuk bij de Barbie film? @:Nober
Welkom thuis.quote:
Lahoz?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:57 schreef Zorro het volgende:
Aan de scheidsrechter zal het niet liggen.
Die kan er gewoon sowieso niks van.
De wedstrijd mist een type Ajaxquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan nog niet echt warm worden voor deze wedstrijd.
Laten we er een ongekend warm bad van maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:58 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 en ik wensen jullie veel plezier met de wedstrijd
Neem een douche.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik reken het goed.quote:
Haha vet grappig!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
Bij de goal van Feyenoord ga ik BOSZOUT! roepen xD
Dan moet je eerst zien dat je bij de goal van Feyenoord kan komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
Trui aandoenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Als je het zo stelt ga je er vanuit dat Feyenoord een goal gaat maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je het zo stelt ga je er vanuit dat Feyenoord een goal gaat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |