Weet niemandquote:Op zondag 30 juli 2023 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Duidelijk statement in de TT
Waarom duurt dat eigenlijk zo lang.
Laatste man van PSV staat bij aanvallen continu paar meter achter de middenlijnquote:
Met boscagli en ramalho achterin loop je sowieso gevaar. Maar vooralsnog nog niks weggegeven/quote:Op zondag 30 juli 2023 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laatste man van PSV staat bij aanvallen continu paar meter achter de middenlijnBoszgenot. Dit kan niet mis gaan.
Ik vrees van wel…quote:Op zondag 30 juli 2023 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo zijn dat zoutzak L. de Jong gaat starten vrijdag?
Krijgt de baard in de keel.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:23 schreef bbuddybb het volgende:
Jansma heeft opeens een totaal andere stem.
Pepi > Luuk.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:23 schreef PSVCL het volgende:
Ik hou van Luukinho maar denk dat Pepi idd de betere optie is in dit voetbal
Mwah.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:35 schreef bbuddybb het volgende:
Een speler als Van Aanholt is ook pure middelmaat die je allang had moeten vervangen...
Een seizoen huren, omdat je even niets hebt, prima.quote:
De ideale vervanger voor Giminez idd, alleen was Feyenoord hoe dan ook kansloos aangezien PSV zijn eerste keus was.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Pepi > Luuk.
Baal nog steeds dat ze bij ons niet goed wilden betalen om Pepi alvast als opvolger van Gimenez binnen te halen want hij is dat geld echt dubbel waard.
Danny Desmond Makkelie fluit in dienst van zichzelf.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Makkelie denkt dat PSV tegen zijn feyenoord speelt![]()
Wat een kut scheids is dat, hij zou in dienst van het NLs voetbal moeten fluiten en PSV een beetje moeten matsen zodat ze in hun ritme kunnen komen
Hiep hiep Calimero in een oefenduel zegquote:Op zondag 30 juli 2023 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Makkelie denkt dat PSV tegen zijn feyenoord speelt![]()
Wat een kut scheids is dat, hij zou in dienst van het NLs voetbal moeten fluiten en PSV een beetje moeten matsen zodat ze in hun ritme kunnen komen
Enge man.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danny Desmond Makkelie fluit in dienst van zichzelf.
Ramalho KAN wel voetballen, alleen heeft hij te vaak z’n slechte momenten.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Enge man.
Ramalho speelt wel sterk. MIsschien ligt Bosz voetbal hem beter als oud Red Bull speler.
Die gast kan echt wel ballen, maar heeft hetzelfde probleem als Madueke en Bakayoko. Zijn gewend om in de jeugd vier man voorbij te lopen omdat ze er daar gewoon met kop en schouders bovenuit steken qua talent.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De ideale vervanger voor Giminez idd, alleen was Feyenoord hoe dan ook kansloos aangezien PSV zijn eerste keus was.
Luukinho moet je als pinchhitter gebruiken.
Manmanmanmanman…quote:Op zondag 30 juli 2023 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Makkelie […] zou in dienst van het NLs voetbal moeten fluiten en PSV een beetje moeten matsen
Maar... je bent voor Fortunaquote:Op maandag 31 juli 2023 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
kom maar op Feyenoord in die johan cruijff schaal vrijdag
quote:Op maandag 31 juli 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
perfecte wedstrijd gisteren![]()
![]()
![]()
en wat was Lang ook zo goed, van het niveau Messi
![]()
De GGZ-bezuinigingen nemen groteske vormen aan.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die vent is een grote (vermoeiende) act
Wel jammer dat het zo'n thuispot is geworden voor de kampioen, vond het in het oude format toch geiniger. Al kwam daar vaak geen hond op af.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het vrijdag een bijzonder leuk potje gaat worden
Ik denk dat Feyenoord wel een stukje verder is (Slot die al beter z’n stempel heeft gedrukt op de ploeg dan dat Bosz dat tot nu toe heeft) en zie PSV niet zo 1, 2, 3 winnen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:30 schreef Buitendam het volgende:
De dinsdag erop is belangrijker dus benieuwd of dat ook nog een beetje mee gaat spelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:30 schreef Buitendam het volgende:
Nee, da’s waar. Er zaten ook wel een hoop tergende kutpotten bij zeg. Bekerfinales en JC schaal heb ik lang gemeden.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zo'n thuispot is geworden voor de kampioen, vond het in het oude format toch geiniger. Al kwam daar vaak geen hond op af.
Bosz doet niet aan spelers sparen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De dinsdag erop is belangrijker dus benieuwd of dat ook nog een beetje mee gaat spelen.
Wij hebben Sambo. Rechtstreeks uit Rotterdam.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef De_Pel het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het kopen van verdedigers? Of vertrouwen jullie er nog op dat ramalho de betere aankoop is dan Trauner en dat Teze net zo goed is als BeerTruida?
Dat is wel een talentvolle back. Kan best wat worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij hebben Sambo. Rechtstreeks uit Rotterdam.
Ach laat ze ook eens genieten. Ze zijn dit niet zo gewend.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
Ze zijn in Rotterdam weer eens een keer kampioen geworden (af en toe lukt dat een keertje) en de arrogantie begint op Amsterdamse arrogantie te lijken.
Over een paar jaar weer met dubbele cijfers terug naar huis en weten ze ook weer waar ze staan.
Vragen stellen over jullie TT is nu arrogant ja?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
Ze zijn in Rotterdam weer eens een keer kampioen geworden (af en toe lukt dat een keertje) en de arrogantie begint op Amsterdamse arrogantie te lijken.
Over een paar jaar weer met dubbele cijfers terug naar huis en weten ze ook weer waar ze staan.
Opvallend hoe gemakkelijk jij jezelf aangesproken voelde.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vragen stellen over jullie TT is nu arrogant ja?
Hiep Hiep Hoi hierzo
Dat is inderdaad een baken van rust in je selectie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:00 schreef satecl het volgende:
Als PSV slim is, halen ze Berghuis op bij Ajax.
Bij een bod van 30 wordt het wat lastig nee zeggen ja. Hij heeft potentie maar vind het geen wonder kid. Gaat hij dit seizoen snel stappen maken dan is/wordt hij die 30 miljoen of meer wel waard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:58 schreef tja77 het volgende:
Zowel Napoli als PSG zitten achter Bakayoko aan, PSV wil het echter pas in overweging nemen bij een bod vanaf 30 miljoen.
Voorin heeft PSV niet zozeer versterkingen nodig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:00 schreef satecl het volgende:
Als PSV slim is, halen ze Berghuis op bij Ajax.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Spelers als Teze, Mwene, Obispo en Ramalho zijn gewoon topverdedigers voor de eredivisie
Aangezien we geen andere wonderkids gekocht hebben en Simons weg is moet Johan dit jaar de beste psv-er zijn en daarmee de beste speler van de eredivisie. Als het contract dan clausulevrij zou zijn is 30 miljoen een koopjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij een bod van 30 wordt het wat lastig nee zeggen ja. Hij heeft potentie maar vind het geen wonder kid. Gaat hij dit seizoen snel stappen maken dan is/wordt hij die 30 miljoen of meer wel waard.
Iets meer dan de helft weet Titterrik te melden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
Goeie scoop van FeyenoordTM, maar 20 miljoen gaat het nooit worden volgens Elfrink
En kan blijkbaar niet koppenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees in de comments van Twitter Rik alweer dat de mensen die hem lijken te kennen dat het een verdediger is wiens zwakke punt verdedigen is.
Klinkt veelbelovend voor een miljoentje of 12.
Hoe vinden ze bij PSV dit soort spelers, man man man.quote:
Wat zijn al die Feyenoorders toch Ajacieden tegenwoordigquote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit intern ook volhoudt.
Ga ik m’n klapstoeltje vast weer klaarzetten op de GOALsingel
grotendeels satirequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zijn al die Feyenoorders toch Ajacieden tegenwoordig
Ik zou dit gewoon niet doen eigenlijk.. je zet jezelf wel een beetje te kijk op deze manier; maar dat moet je verder helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit intern ook volhoudt.
Ga ik m’n klapstoeltje vast weer klaarzetten op de GOALsingel
Luuk is aanvoerder gemaakt paar weken geleden. Zou sterk zijn als die er uit ging (helaas, want vind hem ook niet om aan te gluren).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou dit gewoon niet doen eigenlijk.. je zet jezelf wel een beetje te kijk op deze manier; maar dat moet je verder helemaal zelf weten natuurlijk.
On: ik lees dat Luuk eerste spits lijkt te wordenHad stiekem toch gehoopt op Pepi..
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees in de comments van Twitter Rik alweer dat de mensen die hem lijken te kennen dat het een verdediger is wiens zwakke punt verdedigen is.
I know. Eerlijk is eerlijk: Luuk is ook niet zo slecht als sommige mensen hier beweren, maar het is gewoon zonde van een speler als Pepi (zeker met zijn prijs) om een seizoen lang vanaf de bank te komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Luuk is aanvoerder gemaakt paar weken geleden. Zou sterk zijn als die er uit ging (helaas, want vind hem ook niet om aan te gluren).
Dan hadden ze ook Baumgartl gewoon kunnen houdenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees erg weinig van dit soort verhalen, en heel veel verhalen dat hij uit noodzaak een CV is geworden maar eigenlijk meer een 6 is, en dat hij verdedigend gezien gewoon niet goed genoeg is. Ook van Anderlecht fans.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin zegHoe krijg je een hoop stront de wereld in. Dit is gewoon in alle opzichten een prima verdediger, hij zou zowel aan de bal als verdedigend met afstand de beste verdediger van PSV zijn.
Als ik VI zo zie dan lijkt hij me niet de juiste CV voor PSV, kan de hele analyse niet openen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees erg weinig van dit soort verhalen, en heel veel verhalen dat hij uit noodzaak een CV is geworden maar eigenlijk meer een 6 is, en dat hij verdedigend gezien gewoon niet goed genoeg is. Ook van Anderlecht fans.
De beste verdediger van PSV zijn is niet moeilijk, maar een CV kopen voor 12-15 miljoen die niet goed kan verdedigen is waanzin.
Luuk is dan ook een behoorlijke demagoogquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
Volgens Luuk de Jong doen ze alles onder Bosz op 100%, het grootste verschil met vorig seizoen
Bijzondere uitspraak
Eens, een opbouwer die niet zo goed kan verdedigen hebben we al in Boscagli. Heb liever dat PSV verder zoekt, als dit profiel klopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik VI zo zie dan lijkt hij me niet de juiste CV voor PSV, kan de hele analyse niet openen.
[ twitter ]
Een verdediger die eigenlijk niet kan verdedigen. Die past prima bij PSV dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik VI zo zie dan lijkt hij me niet de juiste CV voor PSV, kan de hele analyse niet openen.
[ twitter ]
Ben er ook bang voor. We weten al sinds 2021 dat de verdediging een kwaliteitsinjectie nodig heeft maar op één of andere manier kan PSV dit niet slechten.... al 2 jaar lang niet. Andersom heeft het ons vorig jaar (en dit jaar) CL gekostquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:48 schreef GotenSSJ het volgende:
3 augustus en nog altijd geen verdediger gehaald. Dichter en dichterbij het ‘We gaan het met deze selectie doen’.
Dit gaat een grandioos seizoen worden.
Dat geld is er bij PSV ook gewoon niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:24 schreef jpg97 het volgende:
Yup, ondertussen haalt Ajax gewoon een beer van een CV van Kroatië op.
? dat horen wel elk jaar van jaloerse supporters van ajax/feyenoord.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geld is er bij PSV ook gewoon niet.
Ja alleen moet die Sutalo 20+ kosten. Maar je hebt gelijk ik ben super jaloers op psv.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? dat horen wel elk jaar van jaloerse supporters van ajax/feyenoord.
Ondertussen spits voor 10 miljoen en Noa voor 15, het geld is zeker wel aanwezig alleen wordt dat niet uitgegeven aan verdedigers.
Zal niet snel van de bal gezet worden. Die gozer is nog boller dan die ooit was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien kunnen we van Mo een verdediger maken?
Ik vermoed dat die er een top contract uit probeert te slepen (lees miljoenen salaris).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij de contractverlenging van Babadi zit nog 'een groot verschil tussen vraag en aanbod' volgens Rikkert.
Dat laatste gaat PSV niet doen vermoed ik. Dus zal hij wel pleite gaan nu er nog een transfersom voor 'm te vangen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die er een top contract uit probeert te slepen (lees miljoenen salaris).
Hij kan natuurlijk zo weg (schijnt interesse zat te zijn voor hem). Of je geeft hem z’n zin maar is hij goed genoeg voor een basisplaats het gehele seizoen, of ga je miljoenen spenderen aan een halve basisspeler?
Lastig geval.
Heeft (als ik me niet vergis) nog een contract voor een jaar. Benieuwd wat je voor hem kan vangen, talent heeft hij zat maar tis nog wel een erg ruwe diamant. Zal wel ergens tussen de 5-10 miljoen worden denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laatste gaat PSV niet doen vermoed ik. Dus zal hij wel pleite gaan nu er nog een transfersom voor 'm te vangen is.
Nu waarschijnlijk enkele miljoenen, maar dikke kans dat hij die verlenging blijft traineren, kan hij in de winterstop voor enkele tonnen vertrekken of aan het eind van het seizoen transfervrij.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft (als ik me niet vergis) nog een contract voor een jaar. Benieuwd wat je voor hem kan vangen, talent heeft hij zat maar tis nog wel een erg ruwe diamant. Zal wel ergens tussen de 5-10 miljoen worden denk ik.
Dacht dat hij een nieuwe club gevonden had in Turkije, zag gisteren beelden van dolgelukkige Turkse fans. Maar hij is daar nu alweer weg, wat een figuurquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien kunnen we van Mo een verdediger maken?
Ik vrees pas na het tweeluik met Sturm Graz.quote:
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. We weten al sinds 2021 dat de verdediging een kwaliteitsinjectie nodig heeft maar op één of andere manier kan PSV dit niet slechten.... al 2 jaar lang niet. Andersom heeft het ons vorig jaar (en dit jaar) CL gekost
Omdat PSV al 10 (of meer) verdedigers onder contract heeft (waarvan er nu 3 geblesseerd zijn, Mauro jr. Oppegard en Obispo). En er pas gekeken kon worden na een nieuwe verdediger nadat Baumgartl verkocht was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?
Nee. Dan moet je direct kunnen handelen. Zeker met de verdediging van PSV de laatste jaren moet je een lijst hebben met verdedigers waar je direct voor in de markt kunt zijn zodra je 1 van de huidige koekenbakkers verkoopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat PSV al 10 (of meer) verdedigers onder contract heeft (waarvan er nu 3 geblesseerd zijn, Mauro jr. Oppegard en Obispo). En er pas gekeken kon worden na een nieuwe verdediger nadat Baumgartl verkocht was.
Wellicht staan er ook andere verdedigers op het verlanglijstje waar jij, ik en Twitterrik geen weet van hebben? En zijn er allang onderhandelingen gaande. Is een aanname dat weet ik maar er komen gewoon ERG weinig geruchten over spelers naar buiten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee. Dan moet je direct kunnen handelen. Zeker met de verdediging van PSV de laatste jaren moet je een lijst hebben met verdedigers waar je direct voor in de markt kunt zijn zodra je 1 van de huidige koekenbakkers verkoopt.
Baumgartl is nu een goede 1,5 week weg denk ik? De twee geruchten die je hoort zijn een ex-vriendje van de trainer en een Belg wiens zwakke punt verdedigen is. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee meer waarom we uberhaupt scouts op de loonlijst hebben staan.
Heb je gezien hoeveel selectiespelers er zijn in middenveld en aanval?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?
Dit is dus oliedom. Stel, je bent PSV verdediger. Om CL voetbal veilig te stellen doe je dan wél 2 potjes je best en hoppaa er is opeens geld om een vervanger voor je te halen (want je weet donders goed dat er op jouw positie versterkingen gehaald gaan worden). Dan krijg je dus wéér dat Ramalho expres de bal aan de tegenstander geeft net zoals vorig jaar want dan blijf je verzekerd van je basisplaats bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vrees pas na het tweeluik met Sturm Graz.
Contracten afronden, spelers speelgerechtigd en wedstrijdfit krijgen gaat je niet meer lukken voor die wedstrijden.
Dat dus, plus dat er serieuze interesse is in de spaarzame middenvelders en aanvallers die PSV onder contract heeft. Sangaré, Veerman, Babadi en Bakayoko zouden zomaar weg kunnen. En die eerste MAG ook vertrekken bij een juist bod.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel selectiespelers er zijn in middenveld en aanval?
Geld zullen ze niet direct in de verediging investerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit is dus oliedom. Stel, je bent PSV verdediger. Om CL voetbal veilig te stellen doe je dan wél 2 potjes je best en hoppaa er is opeens geld om een vervanger voor je te halen (want je weet donders goed dat er op jouw positie versterkingen gehaald gaan worden). Dan krijg je dus wéér dat Ramalho expres de bal aan de tegenstander geeft net zoals vorig jaar want dan blijf je verzekerd van je basisplaats bij gebrek aan beter.
Maar als je weet dat t al jaren een probleem is, maak je toch veel eerder werk van t afscheid nemen van bepaalde verdedigers. Daar kun je meteen na t seizoen mee beginnen. We zijn 2.5 maand verder en ze hebben alleen baumgartl weten te slijten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel selectiespelers er zijn in middenveld en aanval?
Maar ze hebben wel een goede lijst met excuses straks als het allemaal weer ver onder de maat blijktquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar als je weet dat t al jaren een probleem is, maak je toch veel eerder werk van t afscheid nemen van bepaalde verdedigers. Daar kun je meteen na t seizoen mee beginnen. We zijn 2.5 maand verder en ze hebben alleen baumgartl weten te slijten.
Hoe kom je af van spelers die niemand wil?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar als je weet dat t al jaren een probleem is, maak je toch veel eerder werk van t afscheid nemen van bepaalde verdedigers. Daar kun je meteen na t seizoen mee beginnen. We zijn 2.5 maand verder en ze hebben alleen baumgartl weten te slijten.
Schmidt heeft hem gemaakt tot de jongen die hij nu is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dacht dat hij een nieuwe club gevonden had in Turkije, zag gisteren beelden van dolgelukkige Turkse fans. Maar hij is daar nu alweer weg, wat een figuur![]()
En dan dachten er hier mensen in de tijd dat dikke Mo bij PSV voor onrust zorgde dat het aan Schmidt lag….
Hey Bronson, ouwe trekveer ben je er weer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:14 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Schmidt heeft hem gemaakt tot de jongen die hij nu is.
Natuurlijk staat de aanvoerder in de basis in de eerste wedstrijd van het seizoen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:33 schreef tja77 het volgende:
Godver, de Jong in de basis en niet Pepi….
Fijn dat in die 2 zoveel tijd is gestopt, vooral De Ketelaere met z’n prijskaartje van 20+ oid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Stewart net bij ESPN: Sanchez te duur en De Keteleare komt ook niet. Wel in onderhandeling over Debast en Vranckx.
Tillman van Bayern München wordt nu ook genoemd, maakte vorig seizoen wel indruk bij Rangers in dat tweeluik met PSV.
Die gast was zo slecht tegen Ajax.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Stewart net bij ESPN: Sanchez te duur en De Keteleare komt ook niet. Wel in onderhandeling over Debast en Vranckx.
Tillman van Bayern München wordt nu ook genoemd, maakte vorig seizoen wel indruk bij Rangers in dat tweeluik met PSV.
Best aardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe doet Lang het eigenlijk? Schakel nu net in bij Feyenoord - PSV
Ben blij voor hem. Club Brugge supporters hebben hem nog steeds in het hart.quote:
NOAEDquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben blij voor hem. Club Brugge supporters hebben hem nog steeds in het hart.
superblij voor NoaGODquote:
Feyenoord viel echt tegen ja. Zelfs onze verdediging leek capabel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Eigenlijk echt geen seconde onder de indruk geweest van Feyenoord. Toch lekker dat je met een nieuwe coach, en nog een stuk of 3 posities die anders ingevuld moeten worden, een stuk beter bent.
Eens. Hele degelijke overwinning uiteindelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Eigenlijk echt geen seconde onder de indruk geweest van Feyenoord. Toch lekker dat je met een nieuwe coach, en nog een stuk of 3 posities die anders ingevuld moeten worden, een stuk beter bent.
Was ik vorig jaar ook niet maar werden ze toch kampioen. Maar denk dat we dit jaar sterk collectief hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Wieffer is geen Kokçuquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:00 schreef Solispolar het volgende:
Kunnen alle Feyenoorders ook weer even terug in hun holWat waren die mak zeg.. die hebben echt nog wel wat werk te verrichten.
Ze zullen het niet toegeven, maar hebben ook gewoon vaak genoeg geluk had met een goal in de laatste minuten om nog een overwinning/gelijkspel eruit te slepen. Hebben wij ook een aantal jaar gedaan, maar het is ook gewoon geluk hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was ik vorig jaar ook niet maar werden ze toch kampioen. Maar denk dat we dit jaar sterk collectief hebben.
Ongekend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:08 schreef tja77 het volgende:
Bosz die nooit prijzen pakt, pakt meteen een prijs.
Bosz die met deze defensie de 0 houdt
Dat is die van Rammstein he?quote:
Straks Amerikaanse anthem voor elke wedstrijd. USA USA!quote:
hou je vriendin maar binnen. Geen afterparty met tillman en noa.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
(Als je hier niet tussen staat beschouw ik je dus niet als een goede vriend)
Dank hiervoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
(Als je hier niet tussen staat beschouw ik je dus niet als een goede vriend)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Straks Amerikaanse anthem voor elke wedstrijd. USA USA!
Bedankt maat. Respect.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn goede PSV vrienden @:Coco @:Buitendam @:Lange_Lans en @:de_boswachter met deze verdiende overwinning. Feyenoord had geen klote in te brengen.
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.quote:
Ik doe gewoon even alsof dat niet waar is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.
- Perez en Been
Het slaat ook nergens op, niet alleen de richting maar verder was het ook precies de juiste snelheid ook voor de voorzet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik doe gewoon even alsof dat niet waar is.
Daar is nog een 'groot verschil tussen vraag en aanbod'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die Babadi moeten ze maar meteen z’n contract plussen.
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
ESPN weet nog niets van Tillman.
#werkenbijESPN
Alles kan natuurlijk maar zo zag het er toch echt niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee toeval. Saibari schoot eigenlijk op doel.
- Perez en Been
Ik twijfel of Saibari dat kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, niet alleen de richting maar verder was het ook precies de juiste snelheid ook voor de voorzet.
Til gaat toch niet spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.
Watquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar is nog een 'groot verschil tussen vraag en aanbod'.
Lekker schreeuwen op de tribune! "Van Duiven! Til! Geef die bal aan Til man, Tillman!"quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Til en Tillman, dat wordt erg verwarrend. En dan komt van Duiven er misschien ook nog bij.
Dat mag je volgens mij aan Lang toeschrijven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik twijfel of Saibari dat kan.
Mooi trouwens, die aandacht voor die kinderen achteraf. Die hebben de dag van hun leven.
Zeker, dat deed hij heel goed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat mag je volgens mij aan Lang toeschrijven.
Bij de contractonderhandelingen voor verlenging van Babadi zijn contract. Clubs staan blijkbaar ook in de rij voor 'm dus ik zou nog niet erop rekenen dat hij nog veel gaat laten zien in PSV-shirt.quote:
Wie zegt dat? Nog niks over gelezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de contractonderhandelingen voor verlenging van Babadi zijn contract. Clubs staan blijkbaar ook in de rij voor 'm dus ik zou nog niet erop rekenen dat hij nog veel gaat laten zien in PSV-shirt.
Twitterrikquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Nog niks over gelezen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden? Of van een week geleden ofzo?
Who the fuck is Simons ?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef PSVCL het volgende:
Klinkt gek ..maar hier wordt PSV, als team, sterker van.
Volgens mij een bewuste bal van Saibari, je ziet hem ook kijken naar links, en hem bewust met de binnenkant van de voet spelen. Een bal op goal had hij op de wreef genomen met een totaal andere trap.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik twijfel of Saibari dat kan.
Mooi trouwens, die aandacht voor die kinderen achteraf. Die hebben de dag van hun leven.
Was een hele goeie goal, vond PSV goed spelen, het zit hem alleen een beetje in die laatste fase en de eindpass om goals te maken wat eraan ontbrak, was 1 keer Lang die Luuk in 1 keer aan had moeten spelen maar ging dribbelen en ook Van Aanholt had een paar mogelijkheden om de bal beter neer te leggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij een bewuste bal van Saibari, je ziet hem ook kijken naar links, en hem bewust met de binnenkant van de voet spelen. Een bal op goal had hij op de wreef genomen met een totaal andere trap.
Aldus Slot. Volgens mij zijn zowel PSV als Feyenoord 2 basisspelers kwijt.quote:Toen hebben we het initiatief niet meer gehad. Eigenlijk moesten we gewoon hopen dat het 0-0 bleef. Het heeft er mee te maken dat de tegenstander hartstikke fit is, terwijl wij veel basisspelers zijn verloren. Als je dat afzet tegen PSV… Zij zijn Xavi Simons verloren, maar hebben die met een geweldige Noa Lang vervangen.'
Ik vond het ook maar een slap excuus van Arne, bij Ajax was ik ook verbaasd over wat de spelers meer konden toen Bosz kwam, maar een seizoen is lang.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aldus Slot. Volgens mij zijn zowel PSV als Feyenoord 2 basisspelers kwijt.Nee, moet zeggen dat Bosz in de eerste wedstrijd wel een prima indruk heeft achter gelaten, speelden echt een heel stuk beter dan vorig jaar onder Ruud, met nagenoeg dezelfde spelers achterin. Als dit geen uitschieter was, en er nog een versterking of 2/3 bij gaat komen, ben ik erg benieuwd waar Bosz toe in staat is met dit team.
Ik denk dat je vooral kunt stellen dat trainen een ervaringsvak is en dat Bosz er al een stuk meer patronen in heeft gekregen dat Van Nistelrooij vorig jaar. Dat is jammer om te moeten constateren want Ruudquote:
Idd iedereen ziet hem als zekerheidje. Ik heb liever iemand die voorzetten kan geven en af toe eroverheen gaat zoals Max in z’n eerste 5 potjes of een Willems toendertijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eeg positief verrast gisteren door dit PSV, alleen geldt dit niet voor van Aanholt.
Dat was wel een dissonant inderdaad, kreeg veel vrijheid maar de snelheid en finesse ontbrak wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eeg positief verrast gisteren door dit PSV, alleen geldt dit niet voor van Aanholt.
Puur genot die Babadi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:25 schreef Buitendam het volgende:
Die Babadi bohhhhhhh. In een ideaal scenario halen we CL met hem, Bakayoko en Lang. Dan zou het zomaar eens hard cashen kunnen worden, de komende seizoenen.
Snap dan ook niet dat PSV niet heeft geprobeerd Angelino terug te halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd iedereen ziet hem als zekerheidje. Ik heb liever iemand die voorzetten kan geven en af toe eroverheen gaat zoals Max in z’n eerste 5 potjes of een Willems toendertijd.
Selectie heeft echt nog wel een paar oppeppers nodig. Vergeleken met het afgelopen seizoen zag het er gisteren grote delen van de wedstrijd wel een stuk degelijker uit. Zelfs toen in het eerste deel van de wedstrijd er het nodige mis ging qua verdediging was er altijd nog iemand die er uiteindelijk zijn poot/hand voor kreeg. Vorig seizoen gebeurde dat veel te weinig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Jullie staan er beter voor dan verwacht.
Das een mooi lijstjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef PSVCL het volgende:
PSV-Ajax 2-1
Ajax-PSV 3-5
PSV-Feyenoord 4-3
Ajax-PSV 1-2
Feyenoord-PSV 2-2(9 min extra tijd anders win je gewoon met 1-2,kut makkelie)
PSV-Ajax 3-0
PSV-Ajax 1-1(4-2p)
Feyenoord-PSV 0-1
De laatste 8 toppers niet verloren, niet verkeerd. #wzpwzdb
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef PSVCL het volgende:
PSV-Ajax 2-1
Ajax-PSV 3-5
PSV-Feyenoord 4-3
Ajax-PSV 1-2
Feyenoord-PSV 2-2(9 min extra tijd anders win je gewoon met 1-2,kut makkelie)
PSV-Ajax 3-0
PSV-Ajax 1-1(4-2p)
Feyenoord-PSV 0-1
De laatste 8 toppers niet verloren, niet verkeerd. #wzpwzdb
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:25 schreef Buitendam het volgende:
Die Babadi bohhhhhhh. In een ideaal scenario halen we CL met hem, Bakayoko en Lang. Dan zou het zomaar eens hard cashen kunnen worden, de komende seizoenen.
Joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.
Laat 'm eerst z'n contract maar eens verlengen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen eerst maar eens 5 wedstrijden achter elkaar presteren in de eredivisie.
Gaf de assist in Eindhoven op de 0-1. Dan moet je wat kunnen! Hopelijk loten we straks weer Rangers. Voor het geval we Graz verslaan.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat dit geen onmogelijke opgave is
Je verliest er 1 vd 10 keer van. De andere 9x ga je gewoon doorquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vorige keer tegen Rangers ging het best soepel inderdaad
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef Zorro het volgende:
Eindhovens (!) Dagblad
Lotinguitslag met ajax beginnen en dan pas de CL.
Toen ajax CL speelde was het excuus altijd dat CL het belangrijkst was en daarom eerst.
Je zou er boos om kunnen worden als het niet zo in-en-in triest was.
Je weet dat dat gewoon het AD is?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef Zorro het volgende:
Eindhovens (!) Dagblad
Lotinguitslag met ajax beginnen en dan pas de CL.
Toen ajax CL speelde was het excuus altijd dat CL het belangrijkst was en daarom eerst.
Je zou er boos om kunnen worden als het niet zo in-en-in triest was.
Dat maakt het er niet beter op. Voor Rotterdammers is dat net zo treurig.quote:
Gaan gewoon voor de meeste clicks. Wat verrassend.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet beter op. Voor Rotterdammers is dat net zo treurig.
Het is toch in Belgische handen, net als de Telegraaf trouwens maar dan een ander bedrijf.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan gewoon voor de meeste clicks. Wat verrassend.
Ja, is allemaal DPG geworden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch in Belgische handen, net als de Telegraaf trouwens maar dan een ander bedrijf.
Ik verwacht dat we het met Sturm Graz al moeilijk genoeg gaan hebben eigenlijk, kijken we daarna wel verder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat dit geen onmogelijke opgave is
Ja, dat doet ie ja. Speelt al twee wedstrijden meer dan prima. Babadi en hij zijn echt potentiële goudmijntjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Bakayoko begint langzaam aan mijn mond te snoeren geloof ik.
Nou is deze wedstrijd misschien niet echt een graadmeter, Graz laat hem wel heel erg vrij. Echter lijkt er vooral meer rendement te komen in z’n acties en voorzetten, vorig jaar was het 1 goede voorzet/schot om vervolgens 20x een aanval te verneuken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie ja. Speelt al twee wedstrijden meer dan prima. Babadi en hij zijn echt potentiële goudmijntjes.
Voor na dit seizoen dan.
2 al?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie ja. Speelt al twee wedstrijden meer dan prima. Babadi en hij zijn echt potentiële goudmijntjes.
Voor na dit seizoen dan.
Dit zal wel voorlopig het einde zijn van types als Bommel, Nistelrooij, Boer en Bronckhorstquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Wat een verschil met het ¨voetbal¨ van vorig seizoen
Ja dan beginnen we weer met types als Bommel, Nistelrooij, Boer en Bronckhorstquote:
Dat is echt heel erg slecht. Ik was al woedend toen Feyenoord daar gelijk speelde (?) na die 6-0 in de thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:18 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb niet zo'n goed idee wat sturm graz voorsteld. Maar heb psv al. Jaren niet zo goed zien spelen
I hate to say I told you so, but I told you so.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Bakayoko begint langzaam aan mijn mond te snoeren geloof ik.
Zeer ergerlijk ja. Ik word overigens veel blijer van Lang dan dat ik gedacht had. Babadi is echt van grote klasse.quote:
Kan Sambo niet op links, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:49 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat Mauro snel fit is, van aanhoolt wordt steeds slechter
Hij maakt het er vandaag ook een beetje zelf naar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
PvA wordt de kop van jut dit jaar.
Nooit gespeeld volgens mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan Sambo niet op links, vraag ik me dan af.
Het centrum viel me af 100 procent mee. Veerman goed. Babadi is een briljante hè.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Dit was een fijne wedstrijd zeg. 7-1 was niet gek geweest gezien de kansen. Bakayoko en Babadi als jonkies geweldig. Daarnaast waren Luuk en Sangare heerlijk op dreef. Mag Sangare nog 1 seizoen blijven? Wat een geweldenaar.
Wat een weelde.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit hebben we al jaren niet meegemaakt
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We moeten hopen dat Babadi blijft, dat gaat echt een fenomeen worden.
Het is ook wat overdreven. Van Aanholt speelde best een ongelukkige wedstrijd en krijgt een 7,8?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit hebben we al jaren niet meegemaakt
Ik hoop vooral dat Badadi geen tweede Bakkali wordt. paar goede weken en vervolgens voor het grote geld de vergetelheid in.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.
Als ie niet bijtekent gaat ie minimaal een halfjaar stilstaan in zijn ontwikkeling, dat is voor niemand goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We moeten hopen dat Babadi blijft, dat gaat echt een fenomeen worden.
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie niet bijtekent gaat ie minimaal een halfjaar stilstaan in zijn ontwikkeling, dat is voor niemand goed.
Hij heeft Labyad/Bakkali als precedent, je weet dat dat spel niet handig is. PSV zal er ook een langdurig contract uit willen halen, maar als ie voor 3 jaar tekenet moet je daar tevreden mee zijn denk ik.
In welke zin 'te laat'?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk te laat met contract verlengen dus dat wordt nog spannend.
Hij is einde contract, maar ik heb geen idee of dat een geval 'vergeten' of 'moeilijkdoenerij' is. Vorige week werd er gesproken over een verschil tussen vraag en aanbod - effectief heeft PSV dus te weinig geboden? Maar er wordt iemand gehaald voor de 10 positie en dat is niet voor niets. Dan heb je een optie als het moeilijk wordt met Babadi.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?
Laten we maar hopen dat het goed komt, leuke speler.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is einde contract, maar ik heb geen idee of dat een geval 'vergeten' of 'moeilijkdoenerij' is. Vorige week werd er gesproken over een verschil tussen vraag en aanbod - effectief heeft PSV dus te weinig geboden? Maar er wordt iemand gehaald voor de 10 positie en dat is niet voor niets. Dan heb je een optie als het moeilijk wordt met Babadi.
In de zin van dat hij er nu al heel goed opstaat bij tig clubs en dat hij dus geen opgewaardeerd jeugdcontractje meer gaat tekenenquote:
Vergeten als in 'ho fuck, Babadi heeft een aflopend contract zie ik ineens!' is natuurlijk klets. Dat is gewoon journalsiten-lingo voor 'het is nog niet gelukt om te verlengen'.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wat is er waar aan het verhaal dat ze vergeten zijn hem te verlengen of is dat gewoon weer Valentijn z'n duim?
Het is ook Valentijn maar en het blijft altijd moeilijk met jeugdspelers, die worden vaak toch wel wat ondergewaardeerd tov aankopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeten als in 'ho fuck, Babadi heeft een aflopend contract zie ik ineens!' is natuurlijk klets. Dat is gewoon journalsiten-lingo voor 'het is nog niet gelukt om te verlengen'.
Het jong heeft intern altijd te boek gestaan als een groot talent, het is niet zo dat hij ineens is gaan verrassen.
Maar dat is de club niet te verwijten lijkt me? (Itt tot hoe het journaille het opschrijft) Dat hij al zo ver is op zijn 18e, wanneer je pas zo'n contract aan kunt gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de zin van dat hij er nu al heel goed opstaat bij tig clubs en dat hij dus geen opgewaardeerd jeugdcontractje meer gaat tekenen![]()
Dat is eigenlijk wat je als club wil, dat je zo'n jongen voor 4-5 jaar vastlegt tegen een normaal selectiesalaris zodra hij 18 is, zonder clausules. Ontploft zo'n jong dan, dan ga wil die uiteraard een opwaardering. Dat gaat ie dan ook krijgen maar dan sta je als club het sterkste in de onderhandelingen.
Nu staat Babadi veruit het sterkst, die heeft, nog even los van salaris nu volkomen de regie in handen over het verdere verloop van zijn carrière. En hij lijkt mij te slim om dat uit handen te geven. Dus als hij al gaat verlengen zal dat wel met de nodige clausules en voorwaarden zijn.
PSV was volgens mij eind vorig seizoen al bezig met zijn contract dus je kan de club wat dat betreft weinig verwijten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is de club niet te verwijten lijkt me? (Itt tot hoe het journaille het opschrijft) Dat hij al zo ver is op zijn 18e, wanneer je pas zo'n contract aan kunt gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |