Voorin heeft PSV niet zozeer versterkingen nodig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:00 schreef satecl het volgende:
Als PSV slim is, halen ze Berghuis op bij Ajax.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Spelers als Teze, Mwene, Obispo en Ramalho zijn gewoon topverdedigers voor de eredivisie
Aangezien we geen andere wonderkids gekocht hebben en Simons weg is moet Johan dit jaar de beste psv-er zijn en daarmee de beste speler van de eredivisie. Als het contract dan clausulevrij zou zijn is 30 miljoen een koopjequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij een bod van 30 wordt het wat lastig nee zeggen ja. Hij heeft potentie maar vind het geen wonder kid. Gaat hij dit seizoen snel stappen maken dan is/wordt hij die 30 miljoen of meer wel waard.
Iets meer dan de helft weet Titterrik te melden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
Goeie scoop van FeyenoordTM, maar 20 miljoen gaat het nooit worden volgens Elfrink
En kan blijkbaar niet koppenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees in de comments van Twitter Rik alweer dat de mensen die hem lijken te kennen dat het een verdediger is wiens zwakke punt verdedigen is.
Klinkt veelbelovend voor een miljoentje of 12.
Hoe vinden ze bij PSV dit soort spelers, man man man.quote:
Wat zijn al die Feyenoorders toch Ajacieden tegenwoordigquote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit intern ook volhoudt.
Ga ik m’n klapstoeltje vast weer klaarzetten op de GOALsingel
grotendeels satirequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zijn al die Feyenoorders toch Ajacieden tegenwoordig
Ik zou dit gewoon niet doen eigenlijk.. je zet jezelf wel een beetje te kijk op deze manier; maar dat moet je verder helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV dit intern ook volhoudt.
Ga ik m’n klapstoeltje vast weer klaarzetten op de GOALsingel
Luuk is aanvoerder gemaakt paar weken geleden. Zou sterk zijn als die er uit ging (helaas, want vind hem ook niet om aan te gluren).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou dit gewoon niet doen eigenlijk.. je zet jezelf wel een beetje te kijk op deze manier; maar dat moet je verder helemaal zelf weten natuurlijk.
On: ik lees dat Luuk eerste spits lijkt te wordenHad stiekem toch gehoopt op Pepi..
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees in de comments van Twitter Rik alweer dat de mensen die hem lijken te kennen dat het een verdediger is wiens zwakke punt verdedigen is.
I know. Eerlijk is eerlijk: Luuk is ook niet zo slecht als sommige mensen hier beweren, maar het is gewoon zonde van een speler als Pepi (zeker met zijn prijs) om een seizoen lang vanaf de bank te komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Luuk is aanvoerder gemaakt paar weken geleden. Zou sterk zijn als die er uit ging (helaas, want vind hem ook niet om aan te gluren).
Dan hadden ze ook Baumgartl gewoon kunnen houdenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees erg weinig van dit soort verhalen, en heel veel verhalen dat hij uit noodzaak een CV is geworden maar eigenlijk meer een 6 is, en dat hij verdedigend gezien gewoon niet goed genoeg is. Ook van Anderlecht fans.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin zegHoe krijg je een hoop stront de wereld in. Dit is gewoon in alle opzichten een prima verdediger, hij zou zowel aan de bal als verdedigend met afstand de beste verdediger van PSV zijn.
Als ik VI zo zie dan lijkt hij me niet de juiste CV voor PSV, kan de hele analyse niet openen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees erg weinig van dit soort verhalen, en heel veel verhalen dat hij uit noodzaak een CV is geworden maar eigenlijk meer een 6 is, en dat hij verdedigend gezien gewoon niet goed genoeg is. Ook van Anderlecht fans.
De beste verdediger van PSV zijn is niet moeilijk, maar een CV kopen voor 12-15 miljoen die niet goed kan verdedigen is waanzin.
Luuk is dan ook een behoorlijke demagoogquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
Volgens Luuk de Jong doen ze alles onder Bosz op 100%, het grootste verschil met vorig seizoen
Bijzondere uitspraak
Eens, een opbouwer die niet zo goed kan verdedigen hebben we al in Boscagli. Heb liever dat PSV verder zoekt, als dit profiel klopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik VI zo zie dan lijkt hij me niet de juiste CV voor PSV, kan de hele analyse niet openen.
[ twitter ]
Een verdediger die eigenlijk niet kan verdedigen. Die past prima bij PSV dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik VI zo zie dan lijkt hij me niet de juiste CV voor PSV, kan de hele analyse niet openen.
[ twitter ]
Ben er ook bang voor. We weten al sinds 2021 dat de verdediging een kwaliteitsinjectie nodig heeft maar op één of andere manier kan PSV dit niet slechten.... al 2 jaar lang niet. Andersom heeft het ons vorig jaar (en dit jaar) CL gekostquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:48 schreef GotenSSJ het volgende:
3 augustus en nog altijd geen verdediger gehaald. Dichter en dichterbij het ‘We gaan het met deze selectie doen’.
Dit gaat een grandioos seizoen worden.
Dat geld is er bij PSV ook gewoon niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:24 schreef jpg97 het volgende:
Yup, ondertussen haalt Ajax gewoon een beer van een CV van Kroatië op.
? dat horen wel elk jaar van jaloerse supporters van ajax/feyenoord.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geld is er bij PSV ook gewoon niet.
Ja alleen moet die Sutalo 20+ kosten. Maar je hebt gelijk ik ben super jaloers op psv.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? dat horen wel elk jaar van jaloerse supporters van ajax/feyenoord.
Ondertussen spits voor 10 miljoen en Noa voor 15, het geld is zeker wel aanwezig alleen wordt dat niet uitgegeven aan verdedigers.
Zal niet snel van de bal gezet worden. Die gozer is nog boller dan die ooit was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien kunnen we van Mo een verdediger maken?
Ik vermoed dat die er een top contract uit probeert te slepen (lees miljoenen salaris).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij de contractverlenging van Babadi zit nog 'een groot verschil tussen vraag en aanbod' volgens Rikkert.
Dat laatste gaat PSV niet doen vermoed ik. Dus zal hij wel pleite gaan nu er nog een transfersom voor 'm te vangen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die er een top contract uit probeert te slepen (lees miljoenen salaris).
Hij kan natuurlijk zo weg (schijnt interesse zat te zijn voor hem). Of je geeft hem z’n zin maar is hij goed genoeg voor een basisplaats het gehele seizoen, of ga je miljoenen spenderen aan een halve basisspeler?
Lastig geval.
Heeft (als ik me niet vergis) nog een contract voor een jaar. Benieuwd wat je voor hem kan vangen, talent heeft hij zat maar tis nog wel een erg ruwe diamant. Zal wel ergens tussen de 5-10 miljoen worden denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laatste gaat PSV niet doen vermoed ik. Dus zal hij wel pleite gaan nu er nog een transfersom voor 'm te vangen is.
Nu waarschijnlijk enkele miljoenen, maar dikke kans dat hij die verlenging blijft traineren, kan hij in de winterstop voor enkele tonnen vertrekken of aan het eind van het seizoen transfervrij.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft (als ik me niet vergis) nog een contract voor een jaar. Benieuwd wat je voor hem kan vangen, talent heeft hij zat maar tis nog wel een erg ruwe diamant. Zal wel ergens tussen de 5-10 miljoen worden denk ik.
Dacht dat hij een nieuwe club gevonden had in Turkije, zag gisteren beelden van dolgelukkige Turkse fans. Maar hij is daar nu alweer weg, wat een figuurquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien kunnen we van Mo een verdediger maken?
Ik vrees pas na het tweeluik met Sturm Graz.quote:
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. We weten al sinds 2021 dat de verdediging een kwaliteitsinjectie nodig heeft maar op één of andere manier kan PSV dit niet slechten.... al 2 jaar lang niet. Andersom heeft het ons vorig jaar (en dit jaar) CL gekost
Omdat PSV al 10 (of meer) verdedigers onder contract heeft (waarvan er nu 3 geblesseerd zijn, Mauro jr. Oppegard en Obispo). En er pas gekeken kon worden na een nieuwe verdediger nadat Baumgartl verkocht was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?
Nee. Dan moet je direct kunnen handelen. Zeker met de verdediging van PSV de laatste jaren moet je een lijst hebben met verdedigers waar je direct voor in de markt kunt zijn zodra je 1 van de huidige koekenbakkers verkoopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat PSV al 10 (of meer) verdedigers onder contract heeft (waarvan er nu 3 geblesseerd zijn, Mauro jr. Oppegard en Obispo). En er pas gekeken kon worden na een nieuwe verdediger nadat Baumgartl verkocht was.
Wellicht staan er ook andere verdedigers op het verlanglijstje waar jij, ik en Twitterrik geen weet van hebben? En zijn er allang onderhandelingen gaande. Is een aanname dat weet ik maar er komen gewoon ERG weinig geruchten over spelers naar buiten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee. Dan moet je direct kunnen handelen. Zeker met de verdediging van PSV de laatste jaren moet je een lijst hebben met verdedigers waar je direct voor in de markt kunt zijn zodra je 1 van de huidige koekenbakkers verkoopt.
Baumgartl is nu een goede 1,5 week weg denk ik? De twee geruchten die je hoort zijn een ex-vriendje van de trainer en een Belg wiens zwakke punt verdedigen is. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee meer waarom we uberhaupt scouts op de loonlijst hebben staan.
Heb je gezien hoeveel selectiespelers er zijn in middenveld en aanval?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?
Dit is dus oliedom. Stel, je bent PSV verdediger. Om CL voetbal veilig te stellen doe je dan wél 2 potjes je best en hoppaa er is opeens geld om een vervanger voor je te halen (want je weet donders goed dat er op jouw positie versterkingen gehaald gaan worden). Dan krijg je dus wéér dat Ramalho expres de bal aan de tegenstander geeft net zoals vorig jaar want dan blijf je verzekerd van je basisplaats bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vrees pas na het tweeluik met Sturm Graz.
Contracten afronden, spelers speelgerechtigd en wedstrijdfit krijgen gaat je niet meer lukken voor die wedstrijden.
Dat dus, plus dat er serieuze interesse is in de spaarzame middenvelders en aanvallers die PSV onder contract heeft. Sangaré, Veerman, Babadi en Bakayoko zouden zomaar weg kunnen. En die eerste MAG ook vertrekken bij een juist bod.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel selectiespelers er zijn in middenveld en aanval?
Geld zullen ze niet direct in de verediging investerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit is dus oliedom. Stel, je bent PSV verdediger. Om CL voetbal veilig te stellen doe je dan wél 2 potjes je best en hoppaa er is opeens geld om een vervanger voor je te halen (want je weet donders goed dat er op jouw positie versterkingen gehaald gaan worden). Dan krijg je dus wéér dat Ramalho expres de bal aan de tegenstander geeft net zoals vorig jaar want dan blijf je verzekerd van je basisplaats bij gebrek aan beter.
Maar als je weet dat t al jaren een probleem is, maak je toch veel eerder werk van t afscheid nemen van bepaalde verdedigers. Daar kun je meteen na t seizoen mee beginnen. We zijn 2.5 maand verder en ze hebben alleen baumgartl weten te slijten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel selectiespelers er zijn in middenveld en aanval?
Maar ze hebben wel een goede lijst met excuses straks als het allemaal weer ver onder de maat blijktquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar als je weet dat t al jaren een probleem is, maak je toch veel eerder werk van t afscheid nemen van bepaalde verdedigers. Daar kun je meteen na t seizoen mee beginnen. We zijn 2.5 maand verder en ze hebben alleen baumgartl weten te slijten.
Hoe kom je af van spelers die niemand wil?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar als je weet dat t al jaren een probleem is, maak je toch veel eerder werk van t afscheid nemen van bepaalde verdedigers. Daar kun je meteen na t seizoen mee beginnen. We zijn 2.5 maand verder en ze hebben alleen baumgartl weten te slijten.
Schmidt heeft hem gemaakt tot de jongen die hij nu is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dacht dat hij een nieuwe club gevonden had in Turkije, zag gisteren beelden van dolgelukkige Turkse fans. Maar hij is daar nu alweer weg, wat een figuur![]()
En dan dachten er hier mensen in de tijd dat dikke Mo bij PSV voor onrust zorgde dat het aan Schmidt lag….
Hey Bronson, ouwe trekveer ben je er weer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:14 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Schmidt heeft hem gemaakt tot de jongen die hij nu is.
Natuurlijk staat de aanvoerder in de basis in de eerste wedstrijd van het seizoen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:33 schreef tja77 het volgende:
Godver, de Jong in de basis en niet Pepi….
Fijn dat in die 2 zoveel tijd is gestopt, vooral De Ketelaere met z’n prijskaartje van 20+ oid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Stewart net bij ESPN: Sanchez te duur en De Keteleare komt ook niet. Wel in onderhandeling over Debast en Vranckx.
Tillman van Bayern München wordt nu ook genoemd, maakte vorig seizoen wel indruk bij Rangers in dat tweeluik met PSV.
Die gast was zo slecht tegen Ajax.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Stewart net bij ESPN: Sanchez te duur en De Keteleare komt ook niet. Wel in onderhandeling over Debast en Vranckx.
Tillman van Bayern München wordt nu ook genoemd, maakte vorig seizoen wel indruk bij Rangers in dat tweeluik met PSV.
Best aardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe doet Lang het eigenlijk? Schakel nu net in bij Feyenoord - PSV
Ben blij voor hem. Club Brugge supporters hebben hem nog steeds in het hart.quote:
NOAEDquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben blij voor hem. Club Brugge supporters hebben hem nog steeds in het hart.
superblij voor NoaGODquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |