Ben er ook bang voor. We weten al sinds 2021 dat de verdediging een kwaliteitsinjectie nodig heeft maar op één of andere manier kan PSV dit niet slechten.... al 2 jaar lang niet. Andersom heeft het ons vorig jaar (en dit jaar) CL gekostquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:48 schreef GotenSSJ het volgende:
3 augustus en nog altijd geen verdediger gehaald. Dichter en dichterbij het ‘We gaan het met deze selectie doen’.
Dit gaat een grandioos seizoen worden.
Dat geld is er bij PSV ook gewoon niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:24 schreef jpg97 het volgende:
Yup, ondertussen haalt Ajax gewoon een beer van een CV van Kroatië op.
? dat horen wel elk jaar van jaloerse supporters van ajax/feyenoord.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geld is er bij PSV ook gewoon niet.
Ja alleen moet die Sutalo 20+ kosten. Maar je hebt gelijk ik ben super jaloers op psv.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? dat horen wel elk jaar van jaloerse supporters van ajax/feyenoord.
Ondertussen spits voor 10 miljoen en Noa voor 15, het geld is zeker wel aanwezig alleen wordt dat niet uitgegeven aan verdedigers.
Zal niet snel van de bal gezet worden. Die gozer is nog boller dan die ooit was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien kunnen we van Mo een verdediger maken?
Ik vermoed dat die er een top contract uit probeert te slepen (lees miljoenen salaris).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij de contractverlenging van Babadi zit nog 'een groot verschil tussen vraag en aanbod' volgens Rikkert.
Dat laatste gaat PSV niet doen vermoed ik. Dus zal hij wel pleite gaan nu er nog een transfersom voor 'm te vangen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die er een top contract uit probeert te slepen (lees miljoenen salaris).
Hij kan natuurlijk zo weg (schijnt interesse zat te zijn voor hem). Of je geeft hem z’n zin maar is hij goed genoeg voor een basisplaats het gehele seizoen, of ga je miljoenen spenderen aan een halve basisspeler?
Lastig geval.
Heeft (als ik me niet vergis) nog een contract voor een jaar. Benieuwd wat je voor hem kan vangen, talent heeft hij zat maar tis nog wel een erg ruwe diamant. Zal wel ergens tussen de 5-10 miljoen worden denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laatste gaat PSV niet doen vermoed ik. Dus zal hij wel pleite gaan nu er nog een transfersom voor 'm te vangen is.
Nu waarschijnlijk enkele miljoenen, maar dikke kans dat hij die verlenging blijft traineren, kan hij in de winterstop voor enkele tonnen vertrekken of aan het eind van het seizoen transfervrij.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft (als ik me niet vergis) nog een contract voor een jaar. Benieuwd wat je voor hem kan vangen, talent heeft hij zat maar tis nog wel een erg ruwe diamant. Zal wel ergens tussen de 5-10 miljoen worden denk ik.
Dacht dat hij een nieuwe club gevonden had in Turkije, zag gisteren beelden van dolgelukkige Turkse fans. Maar hij is daar nu alweer weg, wat een figuurquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien kunnen we van Mo een verdediger maken?
Ik vrees pas na het tweeluik met Sturm Graz.quote:
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. We weten al sinds 2021 dat de verdediging een kwaliteitsinjectie nodig heeft maar op één of andere manier kan PSV dit niet slechten.... al 2 jaar lang niet. Andersom heeft het ons vorig jaar (en dit jaar) CL gekost
Omdat PSV al 10 (of meer) verdedigers onder contract heeft (waarvan er nu 3 geblesseerd zijn, Mauro jr. Oppegard en Obispo). En er pas gekeken kon worden na een nieuwe verdediger nadat Baumgartl verkocht was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?
Nee. Dan moet je direct kunnen handelen. Zeker met de verdediging van PSV de laatste jaren moet je een lijst hebben met verdedigers waar je direct voor in de markt kunt zijn zodra je 1 van de huidige koekenbakkers verkoopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat PSV al 10 (of meer) verdedigers onder contract heeft (waarvan er nu 3 geblesseerd zijn, Mauro jr. Oppegard en Obispo). En er pas gekeken kon worden na een nieuwe verdediger nadat Baumgartl verkocht was.
Wellicht staan er ook andere verdedigers op het verlanglijstje waar jij, ik en Twitterrik geen weet van hebben? En zijn er allang onderhandelingen gaande. Is een aanname dat weet ik maar er komen gewoon ERG weinig geruchten over spelers naar buiten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee. Dan moet je direct kunnen handelen. Zeker met de verdediging van PSV de laatste jaren moet je een lijst hebben met verdedigers waar je direct voor in de markt kunt zijn zodra je 1 van de huidige koekenbakkers verkoopt.
Baumgartl is nu een goede 1,5 week weg denk ik? De twee geruchten die je hoort zijn een ex-vriendje van de trainer en een Belg wiens zwakke punt verdedigen is. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee meer waarom we uberhaupt scouts op de loonlijst hebben staan.
Heb je gezien hoeveel selectiespelers er zijn in middenveld en aanval?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap er geen rest van. Elk jaar blijkt dit al gedurende t seizoen maar de verdediging lijkt al 3 seizoenen lang geen prioriteit te hebben bij psv? Tis nog een halve week tot cl-voorronde. Hoe dan?
Dit is dus oliedom. Stel, je bent PSV verdediger. Om CL voetbal veilig te stellen doe je dan wél 2 potjes je best en hoppaa er is opeens geld om een vervanger voor je te halen (want je weet donders goed dat er op jouw positie versterkingen gehaald gaan worden). Dan krijg je dus wéér dat Ramalho expres de bal aan de tegenstander geeft net zoals vorig jaar want dan blijf je verzekerd van je basisplaats bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vrees pas na het tweeluik met Sturm Graz.
Contracten afronden, spelers speelgerechtigd en wedstrijdfit krijgen gaat je niet meer lukken voor die wedstrijden.
Dat dus, plus dat er serieuze interesse is in de spaarzame middenvelders en aanvallers die PSV onder contract heeft. Sangaré, Veerman, Babadi en Bakayoko zouden zomaar weg kunnen. En die eerste MAG ook vertrekken bij een juist bod.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel selectiespelers er zijn in middenveld en aanval?
Geld zullen ze niet direct in de verediging investerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit is dus oliedom. Stel, je bent PSV verdediger. Om CL voetbal veilig te stellen doe je dan wél 2 potjes je best en hoppaa er is opeens geld om een vervanger voor je te halen (want je weet donders goed dat er op jouw positie versterkingen gehaald gaan worden). Dan krijg je dus wéér dat Ramalho expres de bal aan de tegenstander geeft net zoals vorig jaar want dan blijf je verzekerd van je basisplaats bij gebrek aan beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |