Zo klein is 1.84 ook weer niet toch. Die Griek een paar jaar geleden was pas een smurf.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel goed maar wat te klein en hij viel pas vorig seizoen op dus ook geen idee hoe ervoor was, Pasveer heeft ook een tijdje echt goed gekeept.
Die was 1.78.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo klein is 1.84 ook weer niet toch. Die Griek een paar jaar geleden was pas een smurf.
Dat strikken voor nog een jaar zegt defacto natuurlijk niets, als er op 30 augustus nog een PL linkerrijtje club met 45 miljoen staat te wapperen is 'ie gewoon weg.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:03 schreef manny het volgende:
Ok. Van de ene kant: fijn dat er niet van alles uitlekt en de Telegraaf zijn bronnen kwijt is, maar zo heel langzamerhand zou een aankoop toch wel lekker zijn. Vol vertrouwen in Hato, maar met alleen hem achterin gaat et em niet worden.
Tevens, Kokkie had wel een punt: als ze Alvarez pro-actief kunnen strikken voor nog een jaar ipv eigenlijk wel zien aankomen dat ie op het laatste moment weggaat, dan is dat in ieder geval 1 probleem minder te managen.
Waarom staat dat plaatje überhaupt in de OPquote:Op zondag 30 juli 2023 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom zijn Alvarez en Kudus doorgestreept in de OP?
Precies. Gebeurt altijd met de 17jarigen bij Ajax. Wat is er allemaal terechtgekomen van Cruijff, van Basten, Kieft, Vanenburg, Bergkamp, Seedorf, Kluivert en de Ligt ?quote:Op zondag 30 juli 2023 13:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Hato weet je dat hij straks een verschrikkelijke terugslag gaat krijgen
Dat is standaard voor zo een jonge speler
Die gaat dit natuurlijk nooit een seizoen lang volhouden
maar hij schijnt nu het ei van columbus te zijn
dit idd. Afgelopen maanden is die OP ook al aantal x aangepast.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom staat dat plaatje überhaupt in de OP
Die speelden niet alle wedstrijden manquote:Op zondag 30 juli 2023 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Gebeurt altijd met de 17jarigen bij Ajax. Wat is er allemaal terechtgekomen van Cruijff, van Basten, Kieft, Vanenburg, Bergkamp, Seedorf, Kluivert en de Ligt ?
Doodsbang voor de Ajax jeugd.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die speelden niet alle wedstrijden man
Die werden allemaal rustig gebracht
Zelfs een speler als rijkaard had op die leeftijd niet eens een vaste basisplek
rijkaard was 3 klasse beter dan Hato...
Hato gaat een terugslag krijgen en dat is logisch
Wat wil je nou verwachten van een 17 jarige speler.....die fysiek helemaal niet eens klaar voor is
we gaan zien wie er gelijk gaat krijgen
Bovendien het is gewoon gatenkaas op dit moment bij ajax in de defensie
ligt dat niet aan hem?
Beter was het geweest als hij een speler naast zich gehad die al jaren bij ajax in de defensie had gespeeld
maar hij moet nu de kar dragen
dat is lachwekkend voor een club als ajax
Komt goed Klaas, Alvarez is er ook nog en die kan prima met Hato achterin spelen. Kan hem bovendien het nodige bijbrengen. Er gaat ook nog wel een speler komen voor die positie (hopelijk die Kroaat), dan zit je weer wat ruimer in je centrale verdedigers.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die speelden niet alle wedstrijden man
Die werden allemaal rustig gebracht
Zelfs een speler als rijkaard had op die leeftijd niet eens een vaste basisplek
rijkaard was 3 klasse beter dan Hato...
Hato gaat een terugslag krijgen en dat is logisch
Wat wil je nou verwachten van een 17 jarige speler.....die fysiek helemaal niet eens klaar voor is
we gaan zien wie er gelijk gaat krijgen
Bovendien het is gewoon gatenkaas op dit moment bij ajax in de defensie
ligt dat niet aan hem?
Beter was het geweest als hij een speler naast zich gehad die al jaren bij ajax in de defensie had gespeeld
maar hij moet nu de kar dragen
dat is lachwekkend voor een club als ajax
Gaat Ajax op dit moment echt 20 miljoen uitgeven voor een verdediger?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komt goed Klaas, Alvarez is er ook nog en die kan prima met Hato achterin spelen. Kan hem bovendien het nodige bijbrengen. Er gaat ook nog wel een speler komen voor die positie (hopelijk die Kroaat), dan zit je weer wat ruimer in je centrale verdedigers.
We gaan het de komende maand zien.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaat Ajax op dit moment echt 20 miljoen uitgeven voor een verdediger?
Yes. Dat risico loop je als Nederlandse ploeg. Enige verschil is wellicht dat ie straks gaat muiten als je niets doet en wegloopt voor 30 mio naar een willekeurige net niet ploeg. Vorige periode had ie ook al zo een akkefietje als ik me goed herinner.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat strikken voor nog een jaar zegt defacto natuurlijk niets, als er op 30 augustus nog een PL linkerrijtje club met 45 miljoen staat te wapperen is 'ie gewoon weg.
Zo beter ?quote:Op zondag 30 juli 2023 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom staat dat plaatje überhaupt in de OP
Zullen we anders eens stoppen met verkopen en eerst eens beginnen met wat aankopen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef wimderon het volgende:
Sanchez weg, en dan naar ik mag aannemen een ander aantrekken, klinkt wel prima.
Begint er steeds meer op te lijken dat we Karel Aalbers/Munsterman als voorzitter hebben gehad.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zullen we anders eens stoppen met verkopen en eerst eens beginnen met wat aankopen.
Rommel die er niks van kan moet je zo snel mogelijk wegdoen. Voor je het weet ga je er toch maar weer het seizoen mee in.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zullen we anders eens stoppen met verkopen en eerst eens beginnen met wat aankopen.
Voor je het weet ga je met de B1 het seizoen in. Of het daar nou beter van wordt. .....quote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rommel die er niks van kan moet je zo snel mogelijk wegdoen. Voor je het weet ga je er toch maar weer het seizoen mee in.
Niks of helemaal niks. Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor je het weet ga je met de B1 het seizoen in. Of het daar nou beter van wordt. .....
mja....quote:Op zondag 30 juli 2023 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo begint nu toch wat concreter te worden dan een week geleden, fingers crossed. Hopelijk wordt daar komende week een klap op gegeven.
Ik had m nog wel even de kans gegeven, tenzij je wat beters achter de hand hebt. Rensch is verdedigend dramatisch dus dan moet je daar ook weer een aankoop voor doen (volgens mij heb je in de jeugd ook geen alternatief rondlopen).quote:Op zondag 30 juli 2023 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niks of helemaal niks. Zou het wat uitmaken?
Zonder versterkingen wint Feyenoord wel even van de kampioen van Portugal, waar Ajax van een van de gedoodverfde degradatiekandidaten van Duitsland verliest.quote:Op zondag 30 juli 2023 01:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor versterkingen gezien bij de anderen, ik heb tot nu toe de hele top 5 alleen maar zien verzwakken.
Rulli kwam als ‘de verlosser’ op goal en is nu al weer uitgerangeerdquote:Op zondag 30 juli 2023 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo begint nu toch wat concreter te worden dan een week geleden, fingers crossed. Hopelijk wordt daar komende week een klap op gegeven. En een nieuwe keeper naast Rulli of in plaats van zou geen overbodige luxe zijn m.i. Gisteren totaal een offday, dat mag gewoon niet gebeuren straks in de competitie. Daarnaast moet er zeker wel betere verdediging bij, dat lijkt me evident want alleen samen met de keeper kun je dan echt wat bereiken die moeten op elkaar kunnen bouwen. Verder nog een echte spits er bij en Alvares proberen te behouden dan ben je al een eind op weg.
Oefenwedstrijden zeggen wel wat maar zeker niet alles. In het topjaar 2018 / 2019 verloor Ajax zelfs van AFC en was het een dramatische voorbereiding wat uitslagen betreft. Niet dat ik dat dit jaar weer verwacht overigens, daar is de basis te smal voor.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zonder versterkingen wint Feyenoord wel even van de kampioen van Portugal, waar Ajax van een van de gedoodverfde degradatiekandidaten van Duitsland verliest.
Just saying.
leuk die voorbereiding, maar zegt vrij weinig, vorig jaar verloren ze met 7-0 van een stel denen. Ze zijn wel het minst kwijtgeraakt iig, dat zal wel al schelen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zonder versterkingen wint Feyenoord wel even van de kampioen van Portugal, waar Ajax van een van de gedoodverfde degradatiekandidaten van Duitsland verliest.
Just saying.
Laten we nou niet doen alsof het zo erg is dat we Bassey zijn kwijtgeraaktquote:Op zondag 30 juli 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
leuk die voorbereiding, maar zegt vrij weinig, vorig jaar verloren ze met 7-0 van een stel denen. Ze zijn wel het minst kwijtgeraakt iig, dat zal wel al schelen.
Dat we er niet goed voorstaan is verder wel duidelijk
haha neequote:Op zondag 30 juli 2023 19:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het zo erg is dat we Bassey zijn kwijtgeraakt
Timber, Tadic, Kudus, dat zijn zo een beetje 3 van de 4 sterkhouders.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het zo erg is dat we Bassey zijn kwijtgeraakt
En voor het gemak vergeet je de overwinning op slechts Atletico maar even?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
leuk die voorbereiding, maar zegt vrij weinig, vorig jaar verloren ze met 7-0 van een stel denen. Ze zijn wel het minst kwijtgeraakt iig, dat zal wel al schelen.
Dat we er niet goed voorstaan is verder wel duidelijk
Nou, hij kwam ook met een aantal aandachtspunten en dat was vooral dat hij ook wel eens slordig kan zijn. Dat hebben we gisteren gezien. Gelukkig nu en niet tijdens de competitie, maar ben er nog niet gerust op dat hij echt een geweldenaar is.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Rulli kwam als ‘de verlosser’ op goal en is nu al weer uitgerangeerd
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon Feyenoord-fanboy worden als je dat allemaal zo interessant vind en niet wat Ajax doet...quote:Op zondag 30 juli 2023 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Just saying.
Het ging nogal moeizaam bij jullie.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon Feyenoord-fanboy worden als je dat allemaal zo interessant vind en niet wat Ajax doet...
quote:Op zondag 30 juli 2023 19:24 schreef Aloulu het volgende:
Feyenoord heeft de spits lopen waar Ajax naar smacht….
de voorbereiding was dus enorm wisselvallig? Bedankt voor het bevestigenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En voor het gemak vergeet je de overwinning op slechts Atletico maar even?
Oh, kan je mij even een bron geven dat Kudus verkocht is?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Timber, Tadic, Kudus, dat zijn zo een beetje 3 van de 4 sterkhouders.
En dan kan de 4e ook nog vertrekken (Alvarez).
Het is niet anders, hopelijk weer een begin van een nieuwe cyclus al zal het niet voor dit seizoen zijn ga ik vanuit.,
Leuk, steeds met AFC aankomen. Zullen we de selecties en huidige prestaties even vergelijken? Als AFC je houvast is, waarom werd Ajax afgelopen seizoen dan roemloos 3e?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden zeggen wel wat maar zeker niet alles. In het topjaar 2018 / 2019 verloor Ajax zelfs van AFC en was het een dramatische voorbereiding wat uitslagen betreft. Niet dat ik dat dit jaar weer verwacht overigens, daar is de basis te smal voor.
Zo zie je maar dat een topcoach (Slot) het verschil kan maken, wat spelersmateriaal betreft ben ik ook niet echt onder de indruk van wat er bij Feyenoord rondloopt. Wel een geweldig team, dat is toch wel de verdienste van Slot.
Je kan ook gewoon Brobbey zijn drollen blijven vreten ipv een keer objectief en kritisch te kijken naar die middelmatige selectie van Ajax.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon Feyenoord-fanboy worden als je dat allemaal zo interessant vind en niet wat Ajax doet...
Alsof Feyenoord niet geneukt gaat worden in de Champions Leaguequote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Brobbey zijn drollen blijven vreten ipv een keer objectief en kritisch te kijken naar die middelmatige selectie van Ajax.
Als je met dit zooitje de CL in zou gaan eindig je net zo beroerd als de rangerá afgelopen seizoen.
Je kan roepen het is maar een oefenpotje, maar blijkbaar heb je niet ingezien dat het voetbal ook gewoon heel matig is.
Leuke act en je doet je naam eer aan. Dat je wat tegen Brobbey hebt prima maar dat weten we nu wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Brobbey zijn drollen blijven vreten ipv een keer objectief en kritisch te kijken naar die middelmatige selectie van Ajax.
Als je met dit zooitje de CL in zou gaan eindig je net zo beroerd als de Rangere afgelopen seizoen.
Je kan roepen het is maar een oefenpotje, maar blijkbaar heb je niet ingezien dat het voetbal ook gewoon heel matig is.
quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leuke act en je doet je naam eer aan. Dat je wat tegen Brobbey hebt prima maar dat weten we nu wel.
Heel fijn voor je dat je cluppie het momenteel goed voor elkaar heeft maar daar zijn andere topics voor.
Met een rechter centrale verdediger erbij doet Steijn gewoon mee voor de titel maak je daar maar geen zorgen over.quote:
Zolang je er meer tegen krijgt dan dat je er maakt ga je geen kampioen worden.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een rechter centrale verdediger erbij doet Steijn gewoon mee voor de titel maak je daar maar geen zorgen over.
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord niet geneukt gaat worden in de Champions League![]()
Omdat die selectie kwalitatief niet zoveel voorstelt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?
Nou allemaal prima maar pot 1 is natuurlijk niet gunstig.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?
Nu een Japanner gehaald die er meer gescoord heeft dan Brobbey.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:40 schreef Wotte het volgende:
Ik zou persoonlijk geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vinden dat ik zeg die moet je halen. Kokcu vorig jaar viel daar wel tussen maar nu?
Feyenoord wint dit weekend van een kwart finalist die zich alleen maar versterkt heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkele speler van ajax op dit moment in de basis van Feyenoord willen zien...quote:Op zondag 30 juli 2023 20:40 schreef Wotte het volgende:
Ik zou persoonlijk geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vinden dat ik zeg die moet je halen. Kokcu vorig jaar viel daar wel tussen maar nu?
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je met dit zooitje de CL in zou gaan eindig je net zo beroerd als de Rangere afgelopen seizoen.
Benfica fan naast Ajax fan, dus je slaat weeeeeeeer de plank misquote:Op zondag 30 juli 2023 20:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.
Een pijnlijke eye-opener voor een van de grootste huillies in dit topic:quote:Op zondag 30 juli 2023 20:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.
Ajax niet voorbij Benfica in achtste finales Champions Leaguequote:woensdag 23 februari 2022 @ 23:22 schreef KlapMongeaul het volgende:[/b]
Een van de slechtste wedstrijden van Ajax dit seizoen en een van de beste van Benfica. Je kan zomaar tegen een zeperd aanlopen in Amsterdam![]()
Timber zijn schwalbe met een tegengoal afgestraft, oerdom![]()
Verder:
Ajax![]()
Benfica
Nee, dit gaat NIET goed.quote:
Er wordt mij gevraagd waarom ik denk dat Feyenoord geneukt wordt in de Champions League. Ik geef aan dat als ik kijk naar dit Ajax, in jouw woorden het slechtste Ajax van de afgelopen dertig jaar, ik alsnog geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vind voor Ajax. Met andere woorden als deze geweldige selectie kwalitatief het spelersmateriaal van een verzwakt Ajax minimaal overstijgt. Dan ga je het verdomd lastig krijgen in Champions League tegen clubs van een hoger kaliber dan Marseille en AS Roma.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkele speler van ajax op dit moment in de basis van Feyenoord willen zien...
Wie dan? Welke speler van ajax heeft iets extraas op dit moment van toegevoegde waarde
Ik heb in 30 jaar niet zo een slecht elftal gezien als wat ik gisteren zag van ajax
Jullie hebben echt een groot probleem
1 of 2 spelers halen gaat de problemen niet oplossen
Hancko of Geertruida in de verdediging en Giminez in de spits ipv Brobbey zou jij geen verbetering vinden? Okequote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er wordt mij gevraagd waarom ik denk dat Feyenoord geneukt wordt in de Champions League. Ik geef aan dat als ik kijk naar dit Ajax, in jouw woorden het slechtste Ajax van de afgelopen dertig jaar, ik alsnog geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vind voor Ajax. Met andere woorden als deze geweldige selectie kwalitatief het spelersmateriaal van een verzwakt Ajax minimaal overstijgt. Dan ga je het verdomd lastig krijgen in Champions League tegen clubs van een hoger kaliber dan Marseille en AS Roma.
Even gefixt voor je, maakt het helaas voor jou niet minder pijnlijk.quote:
Voor mij? Heh?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Even gefixt voor je, maakt het helaas voor jou niet minder pijnlijk.
Ja, de feiten dat ik aantoonbaar Ajax fan en Benfica fan ben, waardoor jouw hele betoog (en dat van andere Ajax bril smurfen) onderuit wordt gehaald.quote:
Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord niet geneukt gaat worden in de Champions League![]()
Welk betoogquote:Op zondag 30 juli 2023 21:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, de feiten dat ik aantoonbaar Ajax fan en Benfica fan ben, waardoor jouw hele betoog (en dat van andere Ajax bril smurfen) onderuit wordt gehaald.
Gimenez is in mijn optiek maar een beperkte spits bovenal in zijn prime waarbij hij nog niet eens echt zoveel beter is dan Brobbey. Hancko is een aardige verdedigers maar daar houdt het ook op. Geertruida? Vooruit doe die maar dan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hancko of Geertruida in de verdediging en Giminez in de spits ipv Brobbey zou jij geen verbetering vinden? Oke
Je weet wat prime betekent? Hij is 22quote:Op zondag 30 juli 2023 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gimenez is in mijn optiek maar een beperkte spits bovenal in zijn prime waarbij hij nog niet eens echt zoveel beter is dan Brobbey. Hancko is een aardige verdedigers maar daar houdt het ook op. Geertruida? Vooruit doe die maar dan.
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er wordt mij gevraagd waarom ik denk dat Feyenoord geneukt wordt in de Champions League. Ik geef aan dat als ik kijk naar dit Ajax, in jouw woorden het slechtste Ajax van de afgelopen dertig jaar, ik alsnog geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vind voor Ajax. Met andere woorden als deze geweldige selectie kwalitatief het spelersmateriaal van een verzwakt Ajax minimaal overstijgt. Dan ga je het verdomd lastig krijgen in Champions League tegen clubs van een hoger kaliber dan Marseille en AS Roma.
Moet je nagaan daar liepen toch best aardige voetballers tussen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen.
De 1-6 van vorig seizoen gaat geen enkele NL club meer overtreffen.
Het is allemaal afhankelijk van de pouleindeling. Toen ajax een paar jaar geleden ver kwam hadden ze ook gewoon maar mazzel dat ze in een zwakke poule zaten. Zo een mazzeltje moet Feyenoord ook krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
De Europa League finale. Dat was pas mazzel.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is allemaal afhankelijk van de pouleindeling. Toen ajax een paar jaar geleden ver kwam hadden ze ook gewoon maar mazzel dat ze in een zwakke poule zaten. Zo een mazzeltje moet Feyenoord ook krijgen.
Kijk al het gehuil van jezelf en andere fokkers met een overduidelijke Ajax bril jegens mij even terugquote:
En op die leeftijd overduidelijk een stuk verder dan Brobbey.quote:
Ga je me nou vertellen dat er mensen met een overduidelijke Ajax-bril in het Ajax-topic zitten?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kijk al het gehuil van jezelf en andere fokkers met een overduidelijke Ajax bril jegens mij even terug
Echt schandalig. Hopelijk grijpt GGMM zo snel mogelijk in. Het moet weer over Feyenoord gaanquote:Op zondag 30 juli 2023 21:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat er mensen met een overduidelijke Ajax-bril in het Ajax-topic zitten?
Die gaat het pas weer over Feyenoord hebben als het weer minder gaat.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt schandalig. Hopelijk grijpt GGMM zo snel mogelijk in. Het moet weer over Feyenoord gaan
Een seizoen kampioen van de armoede en blèren alweer hoog van de toren daar.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Kakkerlakken verpesten deze topicreeks.
je heb gisteren 3-1 verloren van een duitse amateur clubquote:Op zondag 30 juli 2023 21:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een seizoen kampioen van de armoede en blèren alweer hoog van de toren daar.
Nou, nou, nou zeg. Daarbij sta ik niet op de loonlijst bij Ajax.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb gisteren 3-1 verloren van een duitse amateur club
hou toch je muil is man
Ach je zit er soms eens naast af en toe heb je voortschrijdende inzichten en heel af en toe hebben Feyenoorders nog wel overwegenswaardige argumenten. Daarbij zou ik bij god niet weten waar je het over hebt maar ik heb een compulsieve neiging om te reageren.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
User Wotte doet mij een beetje denken aan die advocaat van dat podcastje met z'n verhaal over twintig keer van een ladder af pleuren en dan wordt het remise. @:gurneyisbestoke
Je bent forumlepra klaas.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb gisteren 3-1 verloren van een duitse amateur club
hou toch je muil is man
Er zijn weinig zaken minder interessant dan de uitslagen in oefenduels. Volgens mij verloren ze voor die CL campagne ook alles als ik me niet vergis.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Het moet hier weer over ajax gaan
Hebben we er allemaal een beetje vertrouwen in aanstaande zondag tegen Dortmund?
Denk jij dat ze vastgebonden wel kunnen voetballen?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:12 schreef Wotte het volgende:
Goede centrale verdediger erbij. Kudus en Alvarez vastbinden dan zal het allemaal wel loslopen.
Rulli was geen verlosser, dat is er van gemaakt omdat Odysseus Vlachodimos op het laatste moment afketste door een bokkige RvC. En hij was ook helemaal niet nodig, Pasveer deed het goed, maar men werd bang vanwege zijn leeftijd.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Rulli kwam als ‘de verlosser’ op goal en is nu al weer uitgerangeerd
Je probeert het mij iets té veel te bewijzen vriend...quote:Op zondag 30 juli 2023 21:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, de feiten dat ik aantoonbaar Ajax fan en Benfica fan ben, waardoor jouw hele betoog (en dat van andere Ajax bril smurfen) onderuit wordt gehaald.
Vanaf 1 september kan je ze natuurlijk weer de wei insturen. Na behalen groepsfase champions league mogen ze gaan en staan waar ze willen. Ben de minste niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Denk jij dat ze vastgebonden wel kunnen voetballen?
(lool)quote:Op zondag 30 juli 2023 22:22 schreef Wotte het volgende:
Na behalen groepsfase champions league mogen ze gaan en staan waar ze willen.
Wattequote:Op zondag 30 juli 2023 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vanaf 1 september kan je ze natuurlijk weer de wei insturen. Na behalen groepsfase champions league mogen ze gaan en staan waar ze willen. Ben de minste niet.
Jeetje, zelfs dagjesmensen in VBL.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vanaf 1 september kan je ze natuurlijk weer de wei insturen. Na behalen groepsfase champions league mogen ze gaan en staan waar ze willen. Ben de minste niet.
Allemaal leuk en aardig die vertrekwensen maar als je ze laat vertrekken moet je met minder geld, schijnbaar is al het tafelzilver verdwenen daar, dezelfde kwaliteit terugkopen. Dat is vrij lastig. Dan lijkt me vastbinden bedrijfseconomisch gezien geen slechte oplossing. Een goede ontevreden speler is nog altijd beter dan een slechte aankoop.quote:
Dat wordt een grote pak slaagquote:Op zondag 30 juli 2023 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Het moet hier weer over ajax gaan
Hebben we er allemaal een beetje vertrouwen in aanstaande zondag tegen Dortmund?
Nee joh, het komt vrijwel altijd op zijn pootjes terecht. Daarbij heeft Feyenoord ook een uitstekend trackrecord voor het grandioos verneuken van opgebouwd momentum.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
User Wotte gaat zwaar teleurgesteld worden voor 1 september.
Je weet inmiddels dat Ajax geen voorronde champions league speelt?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee joh, het komt vrijwel altijd op zijn pootjes terecht. Daarbij heeft Feyenoord ook een uitstekend trackrecord voor het grandioos verneuken van opgebouwd momentum.
Neequote:Op zondag 30 juli 2023 22:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je weet inmiddels dat Ajax geen voorronde champions league speelt?
Ik doelde het halen van groepsfase champions league eind aankomend seizoen dan mogen ze vertrekken. Maar goed dat leek me voor de hand te liggen. Feit blijft als je vrienden Kudus en Alvarez niet verkoopt dit seizoen je best een aardig elftal op de been kan brengen om top twee te eindigen. bergwijn, brobbey, berghuis, kudus, van den boomen ,alvarez, wijndal, hato, aankoop, rensch en Rulli.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je weet inmiddels dat Ajax geen voorronde champions league speelt?
😭😭😭😭😭quote:Op zondag 30 juli 2023 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik doelde het halen van groepsfase champions league eind aankomend seizoen dan mogen ze vertrekken. Maar goed dat leek me voor de hand te liggen. Feit blijft als je vrienden Kudus en Alvarez niet verkoopt dit seizoen je best een aardig elftal op de been kan brengen om top twee te eindigen. bergwijn, brobbey, berghuis, kudus, van den boomen ,alvarez, wijndal, hato, aankoop, rensch en Rulli.
Verkoop je ze dan heb je wel een probleem want dat ga je niet kunnen opvangen met deze financiële huishouding.
Er zijn afspraken met die spelers gemaakt dus als er een goed bod komt zijn ze gewoon weg, als er geen goed bod komt zullen ze de knop weer om moeten zetten.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig die vertrekwensen maar als je ze laat vertrekken moet je met minder geld, schijnbaar is al het tafelzilver verdwenen daar, dezelfde kwaliteit terugkopen. Dat is vrij lastig. Dan lijkt me vastbinden bedrijfseconomisch gezien geen slechte oplossing. Een goede ontevreden speler is nog altijd beter dan een slechte aankoop.
quote:Op zondag 30 juli 2023 23:33 schreef Wotte het volgende:
Begrijpend lezen opdracht:
Wotte wil de betreffende spelers vastbinden en vanaf 1 september de wei weer insturen en pas los wil laten na behalen groepsfase champions league.
Op welke groepsfase doelt Wotte dan?
(Een punt voor het goede antwoord en een punt voor de argumentatie)
Stelletje halve garen
Denk jij dat niet klaas, wat is er allemaal mis met ajax?quote:Op maandag 31 juli 2023 00:05 schreef klaasweetalles het volgende:
User @:wotte heeft Ajax vorig seizoen niet zien voetballen blijkbaar
Hij denkt dat het dit seizoen wel gaat lukken met een elftal die alleen maar zwakker is geworden ten opzichte van vorig seizoen😂
Klaas heeft gemiddeld 50 posts in elk Ajax topic sinds het slecht gaat met Ajax. Of het met hem zelf veel beter gaat is maar de vraag.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Denk jij dat niet klaas, wat is er allemaal mis met ajax?
Teveel jongens met te weinig potentie. Geen twee eieren per dag genot. Tevens failliet.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sow, die kunnen dr maar vast inzittenquote:Op maandag 31 juli 2023 07:19 schreef Scorpie het volgende:
Dit topic is geen warm bad meer en het is pas 31 juli!
quote:Op maandag 31 juli 2023 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax naast Nick Olij ook geïnformeerd naar Diant Ramaj als stand-in van Gerónimo Rulli. Ramaj is een 21-jarige Duitser en staat onder contract bij Eintracht Frankfurt, waar hij de derde doelman is. Bij de Duitse club heeft hij nog een contract voor vier seizoenen.
En verder zou een vertrek van Sanchez natuurlijk prima zijn. Wie je ook terughaalt, slechter zal het niet zijnquote:De Telegraaf meldt dat Ajax werkt aan de komst van Nick Olij. Indien het lukt om de doelman van Sparta over te nemen zal Jay Gorter op huurbasis gaan vertrekken. Naar verwachting moet Ajax 3 miljoen euro betalen voor Olij. De 27-jarige doelman maakte een jaar geleden nog transfervrij de overstap van NAC Breda naar Sparta.
Qua opruimen doet Sven het ook wel goed, nu aan de inkoopkant nog.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
En verder zou een vertrek van Sanchez natuurlijk prima zijn. Wie je ook terughaalt, slechter zal het niet zijn
WTF is daar gebeurdquote:Op maandag 31 juli 2023 08:46 schreef Da_Sandman het volgende:
De auto van Ziyech gesignaleerd in Amsterdam
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100068063_9482c26b
Holy shitquote:Op maandag 31 juli 2023 08:46 schreef Da_Sandman het volgende:
De auto van Ziyech gesignaleerd in Amsterdam
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100068063_9482c26b
het weer is dan ook eerder herfstigquote:Op maandag 31 juli 2023 07:19 schreef Scorpie het volgende:
Dit topic is geen warm bad meer en het is pas 31 juli!
Sowieso hebben we eerst verdedigers nodig.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Voor zover het realistisch is: Ziyech hoef ik eigenlijk echt niet terug te zien. Als we het dan hebben over moraliteit over het handel drijven met Rusland is een speler terughalen die zo nadrukkelijk aanschuurt tegen een verwerpelijk figuur als Promes ook geen goede uitstraling voor waar je als Ajax voor wil staan.
Ik kan me daar wel in vinden. Ben ook een beetje bang voor een Tadic-verhaal.. Ziyech kan natuurlijk ook geen jaren meer mee op topniveau etc. Liever een speler van een jaar of 25..quote:Op maandag 31 juli 2023 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Voor zover het realistisch is: Ziyech hoef ik eigenlijk echt niet terug te zien. Als we het dan hebben over moraliteit over het handel drijven met Rusland is een speler terughalen die zo nadrukkelijk aanschuurt tegen een verwerpelijk figuur als Promes ook geen goede uitstraling voor waar je als Ajax voor wil staan.
Ook dat ja!quote:Op maandag 31 juli 2023 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso hebben we eerst verdedigers nodig.
So true..quote:Op maandag 31 juli 2023 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso hebben we eerst verdedigers nodig.
Het is niet echt de goede methodiekquote:Op maandag 31 juli 2023 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua opruimen doet Sven het ook wel goed, nu aan de inkoopkant nog.
Dat sowieso.quote:
Nee, die fase hebben wij al gehad.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie hebben geen BoszGOD en LangGOD
Wees nou eens duidelijk, geef eens 1 goeie post met wat er mis is met ajax, HARVARD ME!quote:
Heinzie geen zorgen jongenquote:Op maandag 31 juli 2023 09:49 schreef Heeinz het volgende:
Duurt nou wel erg lang, om nou eerst punten te verliezen in de eerste speelrondes en daarna pas aankopen te doen is ook niet alles
Dit jaar gaat echt zo ontzettend kut worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
Lieve goedheid wat was zaterdag weer treurig.
dat is ondertussen al 25 keer gepost hier....quote:Op maandag 31 juli 2023 09:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wees nou eens duidelijk, geef eens 1 goeie post met wat er mis is met ajax, HARVARD ME!
Ik denk dat het spel in het afgelopen seizoen inclusief het gebrek aan verbetering tijdens de voorbereiding genoeg reden tot zorgen geeft.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jongens, hoe lang lopen jullie nu al mee? Sinds wanneer zeggen resultaten en spel in de voorbereiding ook maar iets over het seizoen wat daarna volgt? Ik snap de zorgen om de selectie maar de zorgen om het spel en de resultaten in de voorbereiding zijn echt onnodig want dat heeft nog nooit wat betekend.
En laat je niet opnaaien door Valentijn en Mike.. dat soort gasten hebben andere motieven en geen lekkere relatie met de huidige mensen aan het roer bij Ajax.
Noa Lang en Pepi voor Xavi Simons en daar nog twintig miljoen euro op toeleggen ook. En dan vinden mensen dat Ajax een matige transferperiode heeft...quote:Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie hebben geen BoszGOD en LangGOD
Bedankt Hansquote:Op maandag 31 juli 2023 10:45 schreef Oriente het volgende:
Calvin Bassey heeft een goed debuut gekend bij Fulham. In het met 2-0 verloren oefenduel tegen Chelsea kwam de Engels-Nigeriaanse mandekker na rust binnen de lijnen. Toen had de ploeg van kersvers manager Mauricio Pochettino via Thiago Silva en Christopher Nkunku al een comfortabele voorsprong opgebouwd. Marco Silva, manager van the Cottagers was zeer te spreken over Bassey.
"Het waren zijn eerste 45 minuten. Ik vertelde hem dat ik geen briljante of buitengewone dingen van hem hoefde te zien. Ik wilde dat hij eenvoudig begon, zodat hij wat vertrouwen kreeg. En dat deed hij perfect", loofde Silva zijn pupil.
"Als hij zijn teamgenoten nog beter leert kennen, de patronen en principes kent, dan kan hij nog meer laten zien. Ook aan de bal', vervolgde hij. "Hij is een hele sterke jongen. Het is een kwestie van tijd voor hij volledig is ingepast." De afwezigheid van Bassey in de eerste helft liet zich merken, zo blikt Silva terug.
Weer een successupporter gespot.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
De komende tien jaar gaan kut worden ik denk dat we zelfs als eerste club ooit gaan degraderen naar de Tweede Divisie.
FC Lisse-uit ik ben er hoorquote:
Vind het op dit moment ook maar zwaar overdreven. Die selectie is aardig op de verdediging na daar moet absoluut wat bij. Kudus moet je gewoon vertellen dat hij niet verkocht wordt. Laat 'm maar staken, mokken en zeuren maar dat is nu niet in het belang van Ajax. Idealiter Alvarez ook binnenboord houden maar dat is iets beter op te vangen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jongens, hoe lang lopen jullie nu al mee? Sinds wanneer zeggen resultaten en spel in de voorbereiding ook maar iets over het seizoen wat daarna volgt? Ik snap de zorgen om de selectie maar de zorgen om het spel en de resultaten in de voorbereiding zijn echt onnodig want dat heeft nog nooit wat betekend.
En laat je niet opnaaien door Valentijn en Mike.. dat soort gasten hebben andere motieven en geen lekkere relatie met de huidige mensen aan het roer bij Ajax.
Die campagne wordt wel heel erg naar beneden gepraat, daar zaten echt sterke wedstrijden tussen hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 11:02 schreef freaky40 het volgende:
In Europa moet je gewoon geluk hebben inderdaad, alsof het onder Bosz toen we de finale bereikte zo geweldig was allemaal.
Goed plan inderdaad dan levert kudus een jaar later zeker nog 5 mil op.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het op dit moment ook maar zwaar overdreven. Die selectie is aardig op de verdediging na daar moet absoluut wat bij. Kudus moet je gewoon vertellen dat hij niet verkocht wordt. Laat 'm maar staken, mokken en zeuren maar dat is nu niet in het belang van Ajax. Idealiter Alvarez ook binnenboord houden maar dat is iets beter op te vangen.
Uiteindelijk wil geen enkele speler een jaar op de tribune zitten en hebben ze gewoon een contract getekend. Dan heb je voor Eredivisie begrippen gewoon een selectie waarmee een beetje trainer top twee kan eindigen. Europees zou ik er niet teveel van verwachten.
Daarbij breken er altijd gasten door maar dat is koffiedik kijken. Ik denk dat op dit moment het belangrijkste is om tijd te kopen.
Dat kan.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die campagne wordt wel heel erg naar beneden gepraat, daar zaten echt sterke wedstrijden tussen hoor
Ik maak me geen zorgen om de uitslagen. Wel om de selectie, en het feit dat we blijkbaar weinig tot geen slagkracht op de transfermarkt hebben tot nu toe om dat op te lossen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Met eenjarig contract zal hij niet de hoofdprijs opleveren nee. Vergelijkbare kwaliteit of in (potentie) beter terugkopen is wel een zware dobber daarbij is het nog de vraag of je een gelukkige hand hebt natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan inderdaad dan levert kudus een jaar later zeker nog 5 mil op.
Een opbouwjaar is het zeker maar het gaat er een beetje om op welk niveau je wil beginnen met die opbouw, met wat er nu achterin staat is het een beetje dweilen met de kraan open dus daar moet echt versterking bij.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:22 schreef Scorpie het volgende:
We moeten ons er maar bij neerleggen dat dit een opbouwjaar gaat worden.
Van Kudus moet je heel snel afstand doen. Mist voetbal intelligentie en overzicht. Natuurlijk heeft hij wel mooie acties maar hij zal nooit constant worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met eenjarig contract zal hij niet de hoofdprijs opleveren nee. Vergelijkbare kwaliteit of in (potentie) beter terugkopen is wel een zware dobber daarbij is het nog de vraag of je een gelukkige hand hebt natuurlijk.
Ik vond hem bij jong oranje wel sterk als een soort 9,5. Is dat niet gewoon zijn positie?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een opbouwjaar is het zeker maar het gaat er een beetje om op welk niveau je wil beginnen met die opbouw, met wat er nu achterin staat is het een beetje dweilen met de kraan open dus daar moet echt versterking bij.
1 spits kan ook niet, op het middenveld heb je wel wat keus maar het ideale middenveld is daar moeilijk uit samen te stellen, Taylor kan echt wel aardig voetballen maar als die de bal op komt halen gaat het te vaak fout.
Ik denk eerdere enkele jaren..quote:Op maandag 31 juli 2023 11:22 schreef Scorpie het volgende:
We moeten ons er maar bij neerleggen dat dit een opbouwjaar gaat worden.
Je hebt geen natuurlijke opvolger en dan moet je de markt op dat is denk op dit moment te risicovol. Normaal gesproken eens hoor daar niet van maar ik denk dat je niets beters gaat kunnen halen.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Kudus moet je heel snel afstand doen. Mist voetbal intelligentie en overzicht. Natuurlijk heeft hij wel mooie acties maar hij zal nooit constant worden.
ja 8 of 10 kan inderdaad iig meer naar voren, met z'n gezicht naar voren kan hij echt wel wat maar hij heeft wat moeite met wegdraaien als hij ingespeeld wordt met gezicht naar achteren (ik weet niet of dat zo goed zeg) en dat is dan ook vaak te ver naar achteren waardoor dat balverlies ook meteen dodelijk is.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem bij jong oranje wel sterk als een soort 9,5. Is dat niet gewoon zijn positie?
Opbouw waar naartoe? Zo'n seizoen als 18-19 was een uitzondering dus dat niveau weer halen zal niet eenvoudig zijn mede omdat het Ajax weer op de kaart heeft gezet en er inmiddels geen enkele speler meer over is van dat jaar en iedere speler die boven het maaiveld uitkomt weer weggehaald wordt.quote:
Probleem is een beetje dat hij blijkbaar met al die gebreken nog 1 van de betere spelers is in deze (behoorlijk zwakke) selectie.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Kudus moet je heel snel afstand doen. Mist voetbal intelligentie en overzicht. Natuurlijk heeft hij wel mooie acties maar hij zal nooit constant worden.
Taylor is wat mij betreft net zoals Klaassen een beetje de belichaming van alles wat er mis is op dit moment. Modale voetballers die blijkbaar onmisbaar zijn in deze selectie terwijl iedereen toch wel kan zien dat ze niet voldoen.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een opbouwjaar is het zeker maar het gaat er een beetje om op welk niveau je wil beginnen met die opbouw, met wat er nu achterin staat is het een beetje dweilen met de kraan open dus daar moet echt versterking bij.
1 spits kan ook niet, op het middenveld heb je wel wat keus maar het ideale middenveld is daar moeilijk uit samen te stellen, Taylor kan echt wel aardig voetballen maar als die de bal op komt halen gaat het te vaak fout.
Kudus is individueel wel een goeie speler maar mist de voetbalintelligentie om een een teamspeler te zijn, hij stond ook weer regelmatig buitenspel de laatste wedstrijd dat hij meedeed.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat hij blijkbaar met al die gebreken nog 1 van de betere spelers is in deze (behoorlijk zwakke) selectie.
[..]
Taylor is wat mij betreft net zoals Klaassen een beetje de belichaming van alles wat er mis is op dit moment. Modale voetballers die blijkbaar onmisbaar zijn in deze selectie terwijl iedereen toch wel kan zien dat ze niet voldoen.
Dat is altijd al zo geweest toch? Niks nieuws onder de zon. Je moet alleen voorkomen dat je ieder jaar je as verkoopt want dan word je wel snel uitgehold.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opbouw waar naartoe? Zo'n seizoen als 18-19 was een uitzondering dus dat niveau weer halen zal niet eenvoudig zijn mede omdat het Ajax weer op de kaart heeft gezet en er inmiddels geen enkele speler meer over is van dat jaar en iedere speler die boven het maaiveld uitkomt weer weggehaald wordt.
Niet helemaal eens, het lijkt wel of het steeds sneller gaat, je hebt nu zo'n Hato op lcv, als die het goed blijft doen is hij over 2 seizoenen weg en dan is hij pas 19.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest toch? Niks nieuws onder de zon. Je moet alleen voorkomen dat je ieder jaar je as verkoopt want dan word je wel snel uitgehold.
Ja, in mijn beleving was Timber ook heel snel weg.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, het lijkt wel of het steeds sneller gaat, je hebt nu zo'n Hato op lcv, als die het goed blijft doen is hij over 2 seizoenen weg en dan is hij pas 19.
Efficiënt 2,5 jaar basis, debuteerde al wel al in die laatste pot voor corona bij Heerenveen uit.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, in mijn beleving was Timber ook heel snel weg.
Al had ik dat ook al met de Jong en de Ligt, die gingen ook heel snel.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, het lijkt wel of het steeds sneller gaat, je hebt nu zo'n Hato op lcv, als die het goed blijft doen is hij over 2 seizoenen weg en dan is hij pas 19.
Is de laatste jaren toch veelal max drie seizoenen en veelal maar twee. Of anders gezegd maximaal maar een of twee seizoenen een dragende speler zijn en dan zijn ze vertrokken.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die zijn geflopt in het buitenland?quote:Op maandag 31 juli 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al had ik dat ook al met de Jong en de Ligt, die gingen ook heel snel.
Misschien moeten ze eens naar van Basten luisteren.
Andere tijden, het komt er nu eigenlijk min of meer op neer dat als een speler op z'n 24e nog bij Ajax zit, die dus niet goed genoeg is.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al had ik dat ook al met de Jong en de Ligt, die gingen ook heel snel.
Misschien moeten ze eens naar van Basten luisteren.
Ja gek hoe dat ging, ik heb niet echt meer een herinnering aan dat hij de basis in kwam. En hij is “alweer” 22quote:Op maandag 31 juli 2023 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Efficiënt 2,5 jaar basis, debuteerde al wel al in die laatste pot voor corona bij Heerenveen uit.
Tussenjaar is ook gelul, dat kan helemaal niet als grootste club met het meeste geld. Je bent geen Heerenveenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:26 schreef Marsenal het volgende:
Vorige jaar zomer had ik al het gevoel dat afgelopen jaar een tussenjaar ging worden dus dat is teleurstellend. Twee tussenjaren achter elkaar waarbij de start van de tweede heel onduidelijke perspectieven geeft, dat is heel mager.
Van de Ligt had ik eerlijk gezegd meer verwacht. De Jong is natuurlijk wel gewoon een topspeler geworden.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want die zijn geflopt in het buitenland?
Je kan toch niet van deze selectie en Steijn verwachten dat ze kampioen gaan worden? PSV en Feyenoord gaan voor plek 1&2 strijden, Ajax, AZ en eventueel Twente voor 3,4,5.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tussenjaar is ook gelul, dat kan helemaal niet als grootste club met het meeste geld. Je bent geen Heerenveen
Dan nog is het geen tussenjaar, dat is iets anders dan crisis, omdat je beleid gewoon tering slecht is geweest.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan toch niet van deze selectie en Steijn verwachten dat ze kampioen gaan worden? PSV en Feyenoord gaan voor plek 1&2 strijden, Ajax, AZ en eventueel Twente voor 3,4,5.
Eens maar er wordt hier ook wat te dramatisch gedaan over wat er nodig is om kampioen te worden, dan gaat het om een hoge ondergrens. PSV pakte afgelopen seizoen 10 punten van Ajax en Feyenoord maar ze zijn er geen kampioen mee geworden, Feyenoord deed het gewoon het best tegen de Fortuna's van deze wereld.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tussenjaar is ook gelul, dat kan helemaal niet als grootste club met het meeste geld. Je bent geen Heerenveen
Dit!quote:Op maandag 31 juli 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens maar er wordt hier ook wat te dramatisch gedaan over wat er nodig is om kampioen te worden, dan gaat het om een hoge ondergrens. PSV pakte afgelopen seizoen 10 punten van Ajax en Feyenoord maar ze zijn er geen kampioen mee geworden, Feyenoord deed het gewoon het best tegen de Fortuna's van deze wereld.
Daar werden nou juist punten tegen verspeeld.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens maar er wordt hier ook wat te dramatisch gedaan over wat er nodig is om kampioen te worden, dan gaat het om een hoge ondergrens. PSV pakte afgelopen seizoen 10 punten van Ajax en Feyenoord maar ze zijn er geen kampioen mee geworden, Feyenoord deed het gewoon het best tegen de Fortuna's van deze wereld.
Feyenoord wordt gewoon kampioen, de rest strijdt om plek 2.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan toch niet van deze selectie en Steijn verwachten dat ze kampioen gaan worden? PSV en Feyenoord gaan voor plek 1&2 strijden, Ajax, AZ en eventueel Twente voor 3,4,5.
Ik vind het nog wat te vroeg om zulke uitspraken te doen, het blijft natuurlijk vreemd dat het transferwindow nog open is als de competitie al begonnen is.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Feyenoord wordt gewoon kampioen, de rest strijdt om plek 2.
Over Peter Bosz is mij steeds op het hart gedrukt dat het onmogelijk is dat die man een prijs wint, dus hoe je erbij komt dat PSV eerste kan worden is mij een raadsel.
Blijft uiteindelijk toch gewoon de eredivisie, daar heb je niet gek veel voor nodig. Feyenoord moest vorig jaar 15 spelers en een stuk of 9 verschillende nationaliteiten inpassen en die transfers kwamen ook pas allemaal vanaf eind juli op gang.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat te vroeg om zulke uitspraken te doen, het blijft natuurlijk vreemd dat het transferwindow nog open is als de competitie al begonnen is.
Vorig seizoen was ook wel vreemd met dat WK in het midden, zal ook wel gescheeld hebben dat Feyenoord 1? international had daar en Slot kon blijven slijpen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft uiteindelijk toch gewoon de eredivisie, daar heb je niet gek veel voor nodig. Feyenoord moest vorig jaar 15 spelers en een stuk of 9 verschillende nationaliteiten inpassen en die transfers kwamen ook pas allemaal vanaf eind juli op gang.
Klopt, Slot gaf zelf ook aan dat in die periode op het trainingsveld pas echt de basis is gelegd voor het kampioenschap.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ook wel vreemd met dat WK in het midden, zal ook wel gescheeld hebben dat Feyenoord 1? international had daar en Slot kon blijven slijpen.
Finn Dahmen stopte al penalties van Hallerquote:Op maandag 31 juli 2023 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
Net de samenvatting gekeken tegen Augsburg. Zelf creëer je de grootste kansen, maar als je eigen keeper de meest simpele ballen al te lastig vindt en hun keeper (marktwaarde ¤2,5 miljoen..) echt duidelijk veel en veel beter is dan wordt het een lastig verhaal.
Je kan toch niet van deze selectie en Bosz verwachten dat ze kampioen gaan worden? Ajax en Feyenoord gaan voor plek 1&2 strijden, PSV, AZ en eventueel Twente voor 3,4,5.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met afstand de beste trainer, die ook nog eens kans voortbouwen op een team dat vorig jaar met afstand de beste was.quote:
Er moet wel wat bij hoor, Hato is een leuke speler en zou ik het wel mee aandurven maar dan wel met een ervaren cv er naast. Zo zijn er wat meer zwakke plekken ook in de breedte waar nog wat aan moet gebeuren en dan is het nog de vraag of Alvarez en/of Kudus vertrekken.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je kan toch niet van deze selectie en Bosz verwachten dat ze kampioen gaan worden? Ajax en Feyenoord gaan voor plek 1&2 strijden, PSV, AZ en eventueel Twente voor 3,4,5.
Als Ajax dat seizoen van Feyenoord had gedraaid hadden we het een 6- gegeven, gewoon niet zo bijzonder behalve voor hun dan.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met afstand de beste trainer, die ook nog eens kans voortbouwen op een team dat vorig jaar met afstand de beste was.
quote:Volgens De Telegraaf onderzoekt Ajax alle mogelijkheden om Eduard Spertsyan over te kunnen nemen van het Russische FK Krasnodar. De eigenaar van de ploeg onderhoudt nauwe contacten met Vladimir Poetin, maar Ajax zoekt naar mazen in de wet om de tranfer wel mogelijk te kunnen maken. Constructies via Duitsland worden daarbij ook overwogen.
Afgelopen week ontstond er vanuit meerdere kanten al kritiek toen duidelijk was dat Ajax werkte aan de komst van Spertsyan. VVCS-voorzitter Evgeniy Levchenko gaf zelfs aan dat Ajax indirect de oorlog in Rusland zou sponsoren indien het daadwerkelijk de middenvelder zou halen.
Qua prestaties prima seizoen, ook voor Ajax-begrippen. Meer dan 80 punten, grote voorsprong op nummer 2 en nog grotere op nummer 3, slechts nipt verloren in kwartfinale Europa League.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ajax dat seizoen van Feyenoord had gedraaid hadden we het een 6- gegeven, gewoon niet zo bijzonder behalve voor hun dan.
Je moet niet alles geloven wat je leest, inmiddels is wel duidelijk dat er niet gelekt wordt.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt erop dat Ajax overal aan het leuren is om te kijken wie er beschikbaar is voor weinig.
Was een half grapje, maar het gaat er meer om dat bij PSV en Feyenoord het ook allemaal zeer middelmatig is met grote gaten in de selectie die nog niet opgevuld zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet wel wat bij hoor, Hato is een leuke speler en zou ik het wel mee aandurven maar dan wel met een ervaren cv er naast. Zo zijn er wat meer zwakke plekken ook in de breedte waar nog wat aan moet gebeuren en dan is het nog de vraag of Alvarez en/of Kudus vertrekken.
Maar voor de anderen is het transferwindow ook nog open.
Vergelijk het maar met Ajax van het seizoen ervoor, dan waren wij echt niet zo tevreden geweest.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Qua prestaties prima seizoen, ook voor Ajax-begrippen. Meer dan 80 punten, grote voorsprong op nummer 2 en nog grotere op nummer 3, slechts nipt verloren in kwartfinale Europa League.
Weet niet precies hoe het met hun eigen jeugd zat, en zou zelf wel wat attractiever voetbal willen als het Ajax zou zijn, maar dat zijn wel vrij subjectieve aspecten.
Dat begrijp ik. Neemt niet weg dat Ajax geen geld heeft en ze dus wel overal zullen informeren wie er voor weinig beschikbaar is. Moet eerst Davy K. vertrekken uiteraard.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest, inmiddels is wel duidelijk dat er niet gelekt wordt.
Feyenoord heeft hun selectie volgens mij prima op orde anders? Weinig uitgaande transfers en prima vervangers gehaald?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was een half grapje, maar het gaat er meer om dat bij PSV en Feyenoord het ook allemaal zeer middelmatig is met grote gaten in de selectie die nog niet opgevuld zijn.
Daarnaast van wat ik gezien hebt lijken Tahirovic en Van de Boomen prima spelers, dan kan Alvarez naar achter en dan heb je een vrij goede basis in de as staan (kan je zelfs Taylor gewoon passeren in de basis) en voorin hebben we in principe de basisspelers als dat eindelijk eens een keer gaat lopen, daar missen we vooral vertrouwen, niet kwaliteit.
Jij gaat ook wel wat langer mee, we zijn gewoon ontzettend verwend onder Ten Hag (en wmb ook onder Bosz), maar daarvoor presteerden we eigenlijk een jaar of 15 minder dan Feyenoord vorig jaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met Ajax van het seizoen ervoor, dan waren wij echt niet zo tevreden geweest.
Wat ik al zei, niet alles geloven wat je leest, dat geldt ook voor dat geen geld.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Neemt niet weg dat Ajax geen geld heeft en ze dus wel overal zullen informeren wie er voor weinig beschikbaar is. Moet eerst Davy K. vertrekken uiteraard.
heb jij wat gemist ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik al zei, niet alles geloven wat je leest, dat geldt ook voor dat geen geld.
Er moet altijd eerst verkocht worden en dat was vorig seizoen ook zo, voor 200 miljoen zo'n beetje maar dat heb jij natuurlijk gemist.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb jij wat gemist ofzo?
Mitselewat en Steijn hebben afgelopen zaterdag op de persconferentie aangegeven dat er geen geld is omdat er vorig seizoen meer dan 100 miljoen is uitgegeven en dat er nu eerst verkocht worden...
Dat is er niets lekt betekent natuurlijk niet dat er niet gewerkt wordt en er geen lijstjes zijn, wat ik begreep willen ze voor de #1 op hun lijst gaan voor iedere positie maar dat die spelers elders ook nog wel op een lijst staan, misschien niet op 1 maar wat lager, maar wel bij clubs die interessanter zijn voor die speler.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:17 schreef Aloulu het volgende:
Volgens mij is er ook sprake van matig management en scouting. Hoe lang is die Mislintat aan het werk nu? Je had wel verwacht dat ze wat verder zouden zijn nu met het aantrekken van versterkingen of duidelijke haalbare versterkingen goed in kaart hebben. Vooralsnog zijn ze van hot naar her gegaan wat interesse omdat elke keer bleek dat de speler niet wilde of wat dan ook.
Eind Augustus kan je Mislintat wel afrekenen op het materiaal dat er staat. Ben benieuwd of hij nog een grote slag kan slaan.
De situatie is helemaal niet te vergelijken als vorig seizoen want je heb nu geen CL voetbal gehaald, maar jij wilt het verhaal van ajax alleen maar mooier maken dat het is terwijl de club op de rand van de afgrond staatquote:Op maandag 31 juli 2023 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet altijd eerst verkocht worden en dat was vorig seizoen ook zo, voor 200 miljoen zo'n beetje maar dat heb jij natuurlijk gemist.
quote:
Wie bepaalt opeens dat een Twitter-accountje betrouwbaar is?quote:Update 14:56: Volgens het doorgaans betrouwbare Twitter-account TransfersNieuwsNL heeft Ajax Yacine Adli al daadwerkelijk een aanbieding gedaan. Eduard Spertsyan zou echter nog altijd het toptarget zijn om het middenveld te komen versterken.
Rand van de afgrond nog wel, het wordt tijd dat Sjaak met de pet rond gaat, misschien kan hij dat tientje terug vragen aan de vrienden van Feyenoord.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De situatie is helemaal niet te vergelijken als vorig seizoen want je heb nu geen CL voetbal gehaald, maar jij wilt het verhaal van ajax alleen maar mooier maken dat het is terwijl de club op de rand van de afgrond staat
Mocht je nog een jaar geen CL halen dan moet je volgend seizoen minimaal 60 miljoen gaan bezuinigen op je begroting.
In Rotterdam hebben we wel ervaring met crowdfunding ja in tijden van crisisquote:Op maandag 31 juli 2023 15:29 schreef Tarado het volgende:
Rand van de afgrond nog wel, het wordt tijd dat Sjaak met de pet rond gaat, misschien kan hij dat tientje terug vragen aan de vrienden van Feyenoord.
Ja dit soort berichten. Ik las gisteren ook ergens dat we een begrotingstekort van 100 miljoen moesten dichten. Ik kan me voorstellen dat je het mislopen van de CL moet rechttrekken, maar 100 miljoenquote:Op maandag 31 juli 2023 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rand van de afgrond nog wel, het wordt tijd dat Sjaak met de pet rond gaat, misschien kan hij dat tientje terug vragen aan de vrienden van Feyenoord.
Ajax heeft al een kostenpost van meer dan 100 miljoen aan salarissen. Dat is allemaal gebaseerd op CL inkomsten. Daarnaast is er nog een kostenpost van 80 miljoen van allerlei zaken die met de huishouding te maken hebben.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit soort berichten. Ik las gisteren ook ergens dat we een begrotingstekort van 100 miljoen moesten dichten. Ik kan me voorstellen dat je het mislopen van de CL moet rechttrekken, maar 100 miljoen
Het wordt tijd dat jij eens terug gaat naar de basis en dat is die gesloten inrichting zonder internet.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax heeft al een kostenpost van meer dan 100 miljoen aan salarissen. Dat is allemaal gebaseerd op CL inkomsten. Daarnaast is er nog een kostenpost van 80 miljoen van allerlei zaken die met de huishouding te maken hebben.
Om het in verhoudingen weer te geven: de salaris post bij Feyenoord bedraagt rond de 45 miljoen euro vorig seizoen.
Rara hoe is dat mogelijk. Er is gewoon scheefgroei. De kwaliteit van de selectie verhoudt zich niet meer met de realiteit van de salarissen die ze in amsterdam krijgen. Dat is een pijnlijke conclusie.
Dus moet je weer teruggaan naar de basis: de realiteit.
Ik hoor nog liever gras groeienquote:Op maandag 31 juli 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe Pantelic Podcast is uit; zomereditie en straks weer een nieuwe Kale & Kokkie video, Pog!
Hard gras ?quote:
Telegraaf wordt met de dag lachwekkender.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:27 schreef Oriente het volgende:
Leonardo Bonucci is onlangs aangeboden bij Ajax. Dat vertelt Valentijn Driessen in de podcast Kick-off van De Telegraaf. De 36-jarige verdediger van Juventus moet vertrekken bij de Oude Dame en had een overstap naar Ajax wel zien zitten. “Hij zei: ‘Nou ja, waarom niet? Ik wil dolgraag blijven voetballen’”, aldus Driessen.
Juist
Bassey is een jaar geleden gekocht en nu voor minder verkocht, dus ik denk niet dat je kan spreken over een grote uitgaande transfer.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ajax heeft in het verleden al eens gecommuniceerd dat mislopen CL moet worden gecompenseerd met ongeveer twee grote uitgaande transfers. In dit geval dekken Bassey en Timber die lading, waarschijnlijk nog aangevuld straks met Kudus en Alvarez. Het salarishuis heeft een enorme besparing gekregen door het vertrek van Tadic. De reden dat we nog zo weinig nieuwe spelers hebben gehaald lijkt toch echt te zijn dat Ajax zoals ze zelf zeggen voor de toppertjes op hun lijstjes gaat, niet voor de nummers 2 en 3 zoals in het recente verleden (Daramy, Rulli, Ocampos o.a.), en tegelijktertijd dat die toppertjes twijfelen om bij Ajax te tekenen vanwege geen CL en aanbiedingen van andere grote clubs. Ik ben eerlijk gezegd blij dat Ajax voor de toppertjes gaat en niet voor de alternatieven. De lat moet hoger. Liever een tussenjaar met eigen jeugd en financiële mogelijkheden het seizoen erop dan (nog) een tussenjaar met brandhout waar je eerst vanaf moet.
Het punt is dat Ajax zich geen tussenjaar kan veroorloven want de zilvervloot wacht aan het einde van dit seizoen, mocht je weer geen CL halen verdampt die financiele voorsprong die je had wel heel snel omdat de CL gelden zo'n beetje verdubbelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Liever een tussenjaar met eigen jeugd en financiële mogelijkheden het seizoen erop dan (nog) een tussenjaar met brandhout waar je eerst vanaf moet.
Hoe bereken jij dat dan? Vorig seizoen hoorde hij bij de 100 miljoen uitgegeven en nu bij de 65 inkomend.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bassey is een jaar geleden gekocht en nu voor minder verkocht, dus ik denk niet dat je kan spreken over een grote uitgaande transfer.
voor minder verkocht dan gekocht, salaris wat hij heeft gekost, dus van een ‘grote’ uitgaande transfer kan je niet echt spreken.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe bereken jij dat dan? Vorig seizoen hoorde hij bij de 100 miljoen uitgegeven en nu bij de 65 inkomend.
je begrijpt het dus gewoon niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
voor minder verkocht dan gekocht, salaris wat hij heeft gekost, dus van een ‘grote’ uitgaande transfer kan je niet echt spreken.
tuurlijk heeft ajax miljoenen verlies gemaakt op deze transferquote:Op maandag 31 juli 2023 17:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
voor minder verkocht dan gekocht, salaris wat hij heeft gekost, dus van een ‘grote’ uitgaande transfer kan je niet echt spreken.
Dus jij wil het een grote uitgaande transfer noemen?quote:
Leuk maar het is wel een verschillend boekjaar. Voor dit boekjaar is het gewoon een grote uitgaande transfer van 20+ miljoen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus jij wil het een grote uitgaande transfer noemen?
Je hebt er per saldo niks aan verdiend.
Jij hebt een Ajax-bril op dus KlapMongeaul weet het per definitie beter denkt hijquote:Op maandag 31 juli 2023 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk maar het is wel een verschillend boekjaar. Voor dit boekjaar is het gewoon een grote uitgaande transfer van 20+ miljoen.
Dat compenseert voor CL-verliezen. De uitgaven die vorig seizoen zijn gedaan konden ook vanwege de inkomsten van vorig seizoen.
Of je het groot is of klein vindt doet er niet zoveel toe maar vorig seizoen zat de transfer aan de uitgaven kant en nu aan de inkomsten kant, salaris tel je daar niet in mee en een verlies ook niet al was dat ook nog eens marginaal.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus jij wil het een grote uitgaande transfer noemen?
Je hebt er per saldo niks aan verdiend.
Het zit diep hè, die opmerkingquote:Op maandag 31 juli 2023 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt een Ajax-bril op dus KlapMongeaul weet het per definitie beter denkt hij
noem jij dit marginaal....quote:Op maandag 31 juli 2023 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of je het groot is of klein vindt doet er niet zoveel toe maar vorig seizoen zat de transfer aan de uitgaven kant en nu aan de inkomsten kant, salaris tel je daar niet in mee en een verlies ook niet al was dat ook nog eens marginaal.
Je bent gewoon een beetje dom, kan je niks aan doen, behalve er wat minder mee te koop lopen misschien.quote:
Jij bent nog dommer, die bonusclausules zijn toch niet gehaald klaasmongeaulquote:Op maandag 31 juli 2023 17:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
noem jij dit marginaal....
je heb zes tot zeven miljoen verlies gemaakt op deze speler
maar er werd hier gejuicht door de onnozelen toen hij verkocht werd![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, maar de verplichting richting de verkopende partij blijft staanquote:Op maandag 31 juli 2023 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent nog dommer, die bonusclausules zijn toch niet gehaald klaasmongeaul
Jij bent wel echt dom hequote:Op maandag 31 juli 2023 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee, maar de verplichting richting de verkopende partij blijft staan
dus die moet op 1 of andere manier afgekocht worden zeker als de speler verkocht wordt binnen de contracttermijn van de speler
maar het werd allemaal te ingewikkeld denk ik voor je
Een Annus Horribilis waarschijnlijk op Harvard dat afstudeerjaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:30 schreef Tarado het volgende:
Dus met KlapMongeaul hebben we onze eigen klaas, ook van Harvard waarschijnlijk.
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee, maar de verplichting richting de verkopende partij blijft staan
dus die moet op 1 of andere manier afgekocht worden zeker als de speler verkocht wordt binnen de contracttermijn van de speler
maar het werd allemaal te ingewikkeld denk ik voor je
quote:
Nog steeds benieuwd naar m'n betoogquote:
Tja men kan zijn of haar eigen gang gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:47 schreef PicoMMP het volgende:
Dit topic is wel bedroevend qua niveau inmiddels.
Dat is ook niet zo makkelijk, tenminste als ze voor iemand met voetbalachtergrond gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Helemaal vergeten , nog steeds geen AD ondanks het inhuren van heel duur bureau.
Announce Martin van Geelquote:Op maandag 31 juli 2023 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo makkelijk, tenminste als ze voor iemand met voetbalachtergrond gaan.
FC Losersvlucht kan ook wel . Kales ging ook lekkerquote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik zou nog eerder voor topsport Toon gaan als tussenpaus.
Die wil het niet geloof ik en de RVC wil hem niet op die positie, Menno Geelen lijkt me een betere optie en dan iemand als Seedorf als commercieel manager, niet zozeer om het te doen maar om die Geelen helpen deuren te openen, want de impact van vd Sar op dat gebied is zwaar onderschat.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FC Losersvlucht kan ook wel . Kales ging ook lekker
Die heeft dus een club in spanje gevonden en die spartaan wordt zijn opvolgerquote:Op maandag 31 juli 2023 18:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker bij jullie. Ook al Berghuis die in de media die Duitser aan het afkraken is
Tussenjaartje klaassie je weet togquote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die heeft dus een club in spanje gevonden en die spartaan wordt zijn opvolger
hilarisch wat er allemaal in 020 gebeurd
Het liefst weer die Kinsbergen met Geelen als assistent daarvanquote:Op maandag 31 juli 2023 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wil het niet geloof ik en de RVC wil hem niet op die positie, Menno Geelen lijkt me een betere optie en dan iemand als Seedorf als commercieel manager, niet zozeer om het te doen maar om die Geelen helpen deuren te openen, want de impact van vd Sar op dat gebied is zwaar onderschat.
Dit soort gasten meteen lozen als dit waar is, maar dat zal ook we gebeuren nu ze met meerdere keepers bezig zijn.quote:
Kunnen ze hem voor minder terugverkopen aan Villarrealquote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die heeft dus een club in spanje gevonden en die spartaan wordt zijn opvolger
hilarisch wat er allemaal in 020 gebeurd
Nog meer hoofdpijn dossiers om op te lossen. Gaat lekker zo.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort gasten meteen lozen als dit waar is, maar dat zal ook we gebeuren nu ze met meerdere keepers bezig zijn.
Dat is dus Rulli denkquote:Op maandag 31 juli 2023 18:19 schreef StevenHyde het volgende:
Die stemmingmakerij van Telegraaf is echt next level
Maargoed ik zag vandaag tweets voorbij komen van een privé vliegtuig die naar Amsterdam vloog. Maar daar zit onze Kroatische verlosser iig niet in.
Boeken we gewoon als een uitgaande transfer, niks mis meequote:Op maandag 31 juli 2023 18:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kunnen ze hem voor minder terugverkopen aan Villarreal
Aangezien er eerst geld binnen moet komen voor er wat gekocht kan worden kunnen ze misschien de keeper van Sparta halenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeken we gewoon als een uitgaande transfer, niks mis mee
Kan best begrijpen dat z'n vrouw Amsterdam minder vindt dan Valencia maar dat had hij van te voren ook wel kunnen bedenken, ik neem toch aan dat hij op het WK over Ajax gepraat heeft met Martinez en Tagliafico.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeken we gewoon als een uitgaande transfer, niks mis mee
Leuk dat iemand die er zelf niks van kan gaat lopen klagen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker bij jullie. Ook al Berghuis die in de media die Duitser aan het afkraken is
echte Ajacied hier!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Aangezien er eerst geld binnen moet komen voor er wat gekocht kan worden kunnen ze misschien de keeper van Sparta halen
bij een normale werkgever sta je gelijk op straatquote:Op maandag 31 juli 2023 19:12 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik zie het niet als muiten, meer als protesteren dat er niets gedaan wordt.
hij is geld waard dus dat kan nietquote:Op maandag 31 juli 2023 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
De ene dag megablunders maken en de andere dag jammeren over te weinig kwaliteit in de selectie.
Als het waar is meteen wieberen zo'n vent.
hij is wereldkampioenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Leuk dat iemand die er zelf niks van kan gaat lopen klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |