abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210103777
jullie hebben geen BoszGOD en LangGOD
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_210103846
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nee, die fase hebben wij al gehad.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 31 juli 2023 @ 09:49:51 #153
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210103852
Duurt nou wel erg lang, om nou eerst punten te verliezen in de eerste speelrondes en daarna pas aankopen te doen is ook niet alles
pi_210103855
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 09:32 schreef Black-Death het volgende:

[..]
So true..
Hans Entertainment?
pi_210103858
Lieve goedheid wat was zaterdag weer treurig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_210103894
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 07:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Wees nou eens duidelijk, geef eens 1 goeie post met wat er mis is met ajax, HARVARD ME!
* Verwijderd *
  maandag 31 juli 2023 @ 10:00:11 #157
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210103939
Calvin Bassey imponeert bij Fulham-debuut: ‘Hij deed het perfect’

"Het waren zijn eerste 45 minuten. Ik vertelde hem dat ik geen briljante of buitengewone dingen van hem hoefde te zien. Ik wilde dat hij eenvoudig begon, zodat hij wat vertrouwen kreeg. En dat deed hij perfect", loofde Silva zijn pupil.

"Als hij zijn teamgenoten nog beter leert kennen, de patronen en principes kent, dan kan hij nog meer laten zien. Ook aan de bal', vervolgde hij. "Hij is een hele sterke jongen. Het is een kwestie van tijd voor hij volledig is ingepast." De afwezigheid van Bassey in de eerste helft liet zich merken, zo blikt Silva terug.

"Het was helemaal geen goede eerste helft. We kregen twee doelpunten tegen na slordig verdedigen. De organisatie stond niet goed en we hadden geen controle over de wedstrijd." Met het inbrengen van Bassey en Jiménez liep het beter in de tweede helft, vond de oefenmeester. "In de tweede helft was heel anders en waren we veel meer onszelf op het veld."

pi_210104089
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2023 09:49 schreef Heeinz het volgende:
Duurt nou wel erg lang, om nou eerst punten te verliezen in de eerste speelrondes en daarna pas aankopen te doen is ook niet alles
Heinzie geen zorgen jongen
pi_210104096
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
Lieve goedheid wat was zaterdag weer treurig.
Dit jaar gaat echt zo ontzettend kut worden.
pi_210104123
De komende tien jaar gaan kut worden ik denk dat we zelfs als eerste club ooit gaan degraderen naar de Tweede Divisie.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210104195
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 09:56 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Wees nou eens duidelijk, geef eens 1 goeie post met wat er mis is met ajax, HARVARD ME!
dat is ondertussen al 25 keer gepost hier....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210104203
Jongens, hoe lang lopen jullie nu al mee? Sinds wanneer zeggen resultaten en spel in de voorbereiding ook maar iets over het seizoen wat daarna volgt? Ik snap de zorgen om de selectie maar de zorgen om het spel en de resultaten in de voorbereiding zijn echt onnodig want dat heeft nog nooit wat betekend.

En laat je niet opnaaien door Valentijn en Mike.. dat soort gasten hebben andere motieven en geen lekkere relatie met de huidige mensen aan het roer bij Ajax.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_210104355
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jongens, hoe lang lopen jullie nu al mee? Sinds wanneer zeggen resultaten en spel in de voorbereiding ook maar iets over het seizoen wat daarna volgt? Ik snap de zorgen om de selectie maar de zorgen om het spel en de resultaten in de voorbereiding zijn echt onnodig want dat heeft nog nooit wat betekend.

En laat je niet opnaaien door Valentijn en Mike.. dat soort gasten hebben andere motieven en geen lekkere relatie met de huidige mensen aan het roer bij Ajax.
Ik denk dat het spel in het afgelopen seizoen inclusief het gebrek aan verbetering tijdens de voorbereiding genoeg reden tot zorgen geeft.
* Verwijderd *
pi_210104364
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Noa Lang en Pepi voor Xavi Simons en daar nog twintig miljoen euro op toeleggen ook. En dan vinden mensen dat Ajax een matige transferperiode heeft...
pi_210104405
Calvin Bassey heeft een goed debuut gekend bij Fulham. In het met 2-0 verloren oefenduel tegen Chelsea kwam de Engels-Nigeriaanse mandekker na rust binnen de lijnen. Toen had de ploeg van kersvers manager Mauricio Pochettino via Thiago Silva en Christopher Nkunku al een comfortabele voorsprong opgebouwd. Marco Silva, manager van the Cottagers was zeer te spreken over Bassey.

"Het waren zijn eerste 45 minuten. Ik vertelde hem dat ik geen briljante of buitengewone dingen van hem hoefde te zien. Ik wilde dat hij eenvoudig begon, zodat hij wat vertrouwen kreeg. En dat deed hij perfect", loofde Silva zijn pupil.

"Als hij zijn teamgenoten nog beter leert kennen, de patronen en principes kent, dan kan hij nog meer laten zien. Ook aan de bal', vervolgde hij. "Hij is een hele sterke jongen. Het is een kwestie van tijd voor hij volledig is ingepast." De afwezigheid van Bassey in de eerste helft liet zich merken, zo blikt Silva terug.
pi_210104457
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:45 schreef Oriente het volgende:
Calvin Bassey heeft een goed debuut gekend bij Fulham. In het met 2-0 verloren oefenduel tegen Chelsea kwam de Engels-Nigeriaanse mandekker na rust binnen de lijnen. Toen had de ploeg van kersvers manager Mauricio Pochettino via Thiago Silva en Christopher Nkunku al een comfortabele voorsprong opgebouwd. Marco Silva, manager van the Cottagers was zeer te spreken over Bassey.

Bedankt Hans
pi_210104485
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Bedankt Hans
Alsjeblieft René
pi_210104491
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
De komende tien jaar gaan kut worden ik denk dat we zelfs als eerste club ooit gaan degraderen naar de Tweede Divisie.
Weer een successupporter gespot.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210104528
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Weer een successupporter gespot.
FC Lisse-uit ik ben er hoor
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 31 juli 2023 @ 11:00:09 #170
378023 Wotte
wotte!?
pi_210104538
quote:

Vind het op dit moment ook maar zwaar overdreven. Die selectie is aardig op de verdediging na daar moet absoluut wat bij. Kudus moet je gewoon vertellen dat hij niet verkocht wordt. Laat 'm maar staken, mokken en zeuren maar dat is nu niet in het belang van Ajax. Idealiter Alvarez ook binnenboord houden maar dat is iets beter op te vangen.

Uiteindelijk wil geen enkele speler een jaar op de tribune zitten en hebben ze gewoon een contract getekend. Dan heb je voor Eredivisie begrippen gewoon een selectie waarmee een beetje trainer top twee kan eindigen. Europees zou ik er niet teveel van verwachten.

Daarbij breken er altijd gasten door maar dat is koffiedik kijken. Ik denk dat op dit moment het belangrijkste is om tijd te kopen.
pi_210104559
In Europa moet je gewoon geluk hebben inderdaad, alsof het onder Bosz toen we de finale bereikte zo geweldig was allemaal.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 31 juli 2023 @ 11:04:54 #172
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210104572
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:02 schreef freaky40 het volgende:
In Europa moet je gewoon geluk hebben inderdaad, alsof het onder Bosz toen we de finale bereikte zo geweldig was allemaal.
Die campagne wordt wel heel erg naar beneden gepraat, daar zaten echt sterke wedstrijden tussen hoor
  maandag 31 juli 2023 @ 11:06:58 #173
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210104592
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef Wotte het volgende:

[..]
Vind het op dit moment ook maar zwaar overdreven. Die selectie is aardig op de verdediging na daar moet absoluut wat bij. Kudus moet je gewoon vertellen dat hij niet verkocht wordt. Laat 'm maar staken, mokken en zeuren maar dat is nu niet in het belang van Ajax. Idealiter Alvarez ook binnenboord houden maar dat is iets beter op te vangen.

Uiteindelijk wil geen enkele speler een jaar op de tribune zitten en hebben ze gewoon een contract getekend. Dan heb je voor Eredivisie begrippen gewoon een selectie waarmee een beetje trainer top twee kan eindigen. Europees zou ik er niet teveel van verwachten.

Daarbij breken er altijd gasten door maar dat is koffiedik kijken. Ik denk dat op dit moment het belangrijkste is om tijd te kopen.
Goed plan inderdaad dan levert kudus een jaar later zeker nog 5 mil op.
pi_210104613
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Die campagne wordt wel heel erg naar beneden gepraat, daar zaten echt sterke wedstrijden tussen hoor
Dat kan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210104726
quote:

Ik maak me geen zorgen om de uitslagen. Wel om de selectie, en het feit dat we blijkbaar weinig tot geen slagkracht op de transfermarkt hebben tot nu toe om dat op te lossen.

Kudus en Alvarez zie ik nog wel vertrekken eerlijk gezegd. Als die ook weggaan is het laatste beetje kwaliteit toch wel verdwenen, en zitten we opgescheept met een Taylor/Klaassen/vd Boomen middenveld, met op rechts Berghuis, Brobbey in de spits en links Bergwijn - dat is echt wel povertjes te noemen.

In de verdediging heb je een nog groter probleem - alleen Hato lijkt daar te voldoen, op rechts is Rensch nog steeds het zorgenkindje, gaat zijn “concurrentie” blijkbaar verkocht worden en heb je niks daarna.

Op links is Wijndal en Salah-Edine lood om oud ijzer - beiden voldoen gewoon niet, maar daar zien we voorlopig niks gebeuren omdat we simpelweg grotere problemen hebben.

In het centrum heb je zoals gezegd de meeste uitdagingen. Idealiter haal je 2 goede centrale verdedigers als basisspelers zodat Hato langzaam kan worden gebracht, maar daar dit nog geen schot in de zaak.

Nee, er is op dit moment nog teveel mis met deze selectie om serieus mee te kunnen doen om de prijzen. En helaas zie ik door alle perikelen rondom de club, de stroperigheid die weer terug is voor elke inkomende transfer (wat ik snap) en het feit dat er zoveel nieuwe mensen op nieuwe posities zitten dit niet goed komen voor het begin van het seizoen.

We moeten ons er maar bij neerleggen dat dit een opbouwjaar gaat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2023 11:23:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')