Nee, die fase hebben wij al gehad.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie hebben geen BoszGOD en LangGOD
Wees nou eens duidelijk, geef eens 1 goeie post met wat er mis is met ajax, HARVARD ME!quote:
Heinzie geen zorgen jongenquote:Op maandag 31 juli 2023 09:49 schreef Heeinz het volgende:
Duurt nou wel erg lang, om nou eerst punten te verliezen in de eerste speelrondes en daarna pas aankopen te doen is ook niet alles
Dit jaar gaat echt zo ontzettend kut worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
Lieve goedheid wat was zaterdag weer treurig.
dat is ondertussen al 25 keer gepost hier....quote:Op maandag 31 juli 2023 09:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wees nou eens duidelijk, geef eens 1 goeie post met wat er mis is met ajax, HARVARD ME!
Ik denk dat het spel in het afgelopen seizoen inclusief het gebrek aan verbetering tijdens de voorbereiding genoeg reden tot zorgen geeft.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jongens, hoe lang lopen jullie nu al mee? Sinds wanneer zeggen resultaten en spel in de voorbereiding ook maar iets over het seizoen wat daarna volgt? Ik snap de zorgen om de selectie maar de zorgen om het spel en de resultaten in de voorbereiding zijn echt onnodig want dat heeft nog nooit wat betekend.
En laat je niet opnaaien door Valentijn en Mike.. dat soort gasten hebben andere motieven en geen lekkere relatie met de huidige mensen aan het roer bij Ajax.
Noa Lang en Pepi voor Xavi Simons en daar nog twintig miljoen euro op toeleggen ook. En dan vinden mensen dat Ajax een matige transferperiode heeft...quote:Op maandag 31 juli 2023 09:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie hebben geen BoszGOD en LangGOD
Bedankt Hansquote:Op maandag 31 juli 2023 10:45 schreef Oriente het volgende:
Calvin Bassey heeft een goed debuut gekend bij Fulham. In het met 2-0 verloren oefenduel tegen Chelsea kwam de Engels-Nigeriaanse mandekker na rust binnen de lijnen. Toen had de ploeg van kersvers manager Mauricio Pochettino via Thiago Silva en Christopher Nkunku al een comfortabele voorsprong opgebouwd. Marco Silva, manager van the Cottagers was zeer te spreken over Bassey.
"Het waren zijn eerste 45 minuten. Ik vertelde hem dat ik geen briljante of buitengewone dingen van hem hoefde te zien. Ik wilde dat hij eenvoudig begon, zodat hij wat vertrouwen kreeg. En dat deed hij perfect", loofde Silva zijn pupil.
"Als hij zijn teamgenoten nog beter leert kennen, de patronen en principes kent, dan kan hij nog meer laten zien. Ook aan de bal', vervolgde hij. "Hij is een hele sterke jongen. Het is een kwestie van tijd voor hij volledig is ingepast." De afwezigheid van Bassey in de eerste helft liet zich merken, zo blikt Silva terug.
Weer een successupporter gespot.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
De komende tien jaar gaan kut worden ik denk dat we zelfs als eerste club ooit gaan degraderen naar de Tweede Divisie.
FC Lisse-uit ik ben er hoorquote:
Vind het op dit moment ook maar zwaar overdreven. Die selectie is aardig op de verdediging na daar moet absoluut wat bij. Kudus moet je gewoon vertellen dat hij niet verkocht wordt. Laat 'm maar staken, mokken en zeuren maar dat is nu niet in het belang van Ajax. Idealiter Alvarez ook binnenboord houden maar dat is iets beter op te vangen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jongens, hoe lang lopen jullie nu al mee? Sinds wanneer zeggen resultaten en spel in de voorbereiding ook maar iets over het seizoen wat daarna volgt? Ik snap de zorgen om de selectie maar de zorgen om het spel en de resultaten in de voorbereiding zijn echt onnodig want dat heeft nog nooit wat betekend.
En laat je niet opnaaien door Valentijn en Mike.. dat soort gasten hebben andere motieven en geen lekkere relatie met de huidige mensen aan het roer bij Ajax.
Die campagne wordt wel heel erg naar beneden gepraat, daar zaten echt sterke wedstrijden tussen hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 11:02 schreef freaky40 het volgende:
In Europa moet je gewoon geluk hebben inderdaad, alsof het onder Bosz toen we de finale bereikte zo geweldig was allemaal.
Goed plan inderdaad dan levert kudus een jaar later zeker nog 5 mil op.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het op dit moment ook maar zwaar overdreven. Die selectie is aardig op de verdediging na daar moet absoluut wat bij. Kudus moet je gewoon vertellen dat hij niet verkocht wordt. Laat 'm maar staken, mokken en zeuren maar dat is nu niet in het belang van Ajax. Idealiter Alvarez ook binnenboord houden maar dat is iets beter op te vangen.
Uiteindelijk wil geen enkele speler een jaar op de tribune zitten en hebben ze gewoon een contract getekend. Dan heb je voor Eredivisie begrippen gewoon een selectie waarmee een beetje trainer top twee kan eindigen. Europees zou ik er niet teveel van verwachten.
Daarbij breken er altijd gasten door maar dat is koffiedik kijken. Ik denk dat op dit moment het belangrijkste is om tijd te kopen.
Dat kan.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die campagne wordt wel heel erg naar beneden gepraat, daar zaten echt sterke wedstrijden tussen hoor
Ik maak me geen zorgen om de uitslagen. Wel om de selectie, en het feit dat we blijkbaar weinig tot geen slagkracht op de transfermarkt hebben tot nu toe om dat op te lossen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |