quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leuke act en je doet je naam eer aan. Dat je wat tegen Brobbey hebt prima maar dat weten we nu wel.
Heel fijn voor je dat je cluppie het momenteel goed voor elkaar heeft maar daar zijn andere topics voor.
Met een rechter centrale verdediger erbij doet Steijn gewoon mee voor de titel maak je daar maar geen zorgen over.quote:
Zolang je er meer tegen krijgt dan dat je er maakt ga je geen kampioen worden.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een rechter centrale verdediger erbij doet Steijn gewoon mee voor de titel maak je daar maar geen zorgen over.
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord niet geneukt gaat worden in de Champions League![]()
Omdat die selectie kwalitatief niet zoveel voorstelt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?
Nou allemaal prima maar pot 1 is natuurlijk niet gunstig.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?
Nu een Japanner gehaald die er meer gescoord heeft dan Brobbey.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:40 schreef Wotte het volgende:
Ik zou persoonlijk geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vinden dat ik zeg die moet je halen. Kokcu vorig jaar viel daar wel tussen maar nu?
Feyenoord wint dit weekend van een kwart finalist die zich alleen maar versterkt heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkele speler van ajax op dit moment in de basis van Feyenoord willen zien...quote:Op zondag 30 juli 2023 20:40 schreef Wotte het volgende:
Ik zou persoonlijk geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vinden dat ik zeg die moet je halen. Kokcu vorig jaar viel daar wel tussen maar nu?
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Brobbey zijn drollen blijven vreten ipv een keer objectief en kritisch te kijken naar die middelmatige selectie van Ajax.
Als je met dit zooitje de CL in zou gaan eindig je net zo beroerd als de Rangere afgelopen seizoen.
Je kan roepen het is maar een oefenpotje, maar blijkbaar heb je niet ingezien dat het voetbal ook gewoon heel matig is.
Benfica fan naast Ajax fan, dus je slaat weeeeeeeer de plank misquote:Op zondag 30 juli 2023 20:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.
Een pijnlijke eye-opener voor een van de grootste huillies in dit topic:quote:Op zondag 30 juli 2023 20:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.
Ajax niet voorbij Benfica in achtste finales Champions Leaguequote:woensdag 23 februari 2022 @ 23:22 schreef KlapMongeaul het volgende:[/b]
Een van de slechtste wedstrijden van Ajax dit seizoen en een van de beste van Benfica. Je kan zomaar tegen een zeperd aanlopen in Amsterdam![]()
Timber zijn schwalbe met een tegengoal afgestraft, oerdom![]()
Verder:
Ajax![]()
Benfica
Nee, dit gaat NIET goed.quote:
Er wordt mij gevraagd waarom ik denk dat Feyenoord geneukt wordt in de Champions League. Ik geef aan dat als ik kijk naar dit Ajax, in jouw woorden het slechtste Ajax van de afgelopen dertig jaar, ik alsnog geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vind voor Ajax. Met andere woorden als deze geweldige selectie kwalitatief het spelersmateriaal van een verzwakt Ajax minimaal overstijgt. Dan ga je het verdomd lastig krijgen in Champions League tegen clubs van een hoger kaliber dan Marseille en AS Roma.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkele speler van ajax op dit moment in de basis van Feyenoord willen zien...
Wie dan? Welke speler van ajax heeft iets extraas op dit moment van toegevoegde waarde
Ik heb in 30 jaar niet zo een slecht elftal gezien als wat ik gisteren zag van ajax
Jullie hebben echt een groot probleem
1 of 2 spelers halen gaat de problemen niet oplossen
Hancko of Geertruida in de verdediging en Giminez in de spits ipv Brobbey zou jij geen verbetering vinden? Okequote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er wordt mij gevraagd waarom ik denk dat Feyenoord geneukt wordt in de Champions League. Ik geef aan dat als ik kijk naar dit Ajax, in jouw woorden het slechtste Ajax van de afgelopen dertig jaar, ik alsnog geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vind voor Ajax. Met andere woorden als deze geweldige selectie kwalitatief het spelersmateriaal van een verzwakt Ajax minimaal overstijgt. Dan ga je het verdomd lastig krijgen in Champions League tegen clubs van een hoger kaliber dan Marseille en AS Roma.
Even gefixt voor je, maakt het helaas voor jou niet minder pijnlijk.quote:
Voor mij? Heh?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Even gefixt voor je, maakt het helaas voor jou niet minder pijnlijk.
Ja, de feiten dat ik aantoonbaar Ajax fan en Benfica fan ben, waardoor jouw hele betoog (en dat van andere Ajax bril smurfen) onderuit wordt gehaald.quote:
Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord niet geneukt gaat worden in de Champions League![]()
Welk betoogquote:Op zondag 30 juli 2023 21:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, de feiten dat ik aantoonbaar Ajax fan en Benfica fan ben, waardoor jouw hele betoog (en dat van andere Ajax bril smurfen) onderuit wordt gehaald.
Gimenez is in mijn optiek maar een beperkte spits bovenal in zijn prime waarbij hij nog niet eens echt zoveel beter is dan Brobbey. Hancko is een aardige verdedigers maar daar houdt het ook op. Geertruida? Vooruit doe die maar dan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hancko of Geertruida in de verdediging en Giminez in de spits ipv Brobbey zou jij geen verbetering vinden? Oke
Je weet wat prime betekent? Hij is 22quote:Op zondag 30 juli 2023 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gimenez is in mijn optiek maar een beperkte spits bovenal in zijn prime waarbij hij nog niet eens echt zoveel beter is dan Brobbey. Hancko is een aardige verdedigers maar daar houdt het ook op. Geertruida? Vooruit doe die maar dan.
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er wordt mij gevraagd waarom ik denk dat Feyenoord geneukt wordt in de Champions League. Ik geef aan dat als ik kijk naar dit Ajax, in jouw woorden het slechtste Ajax van de afgelopen dertig jaar, ik alsnog geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vind voor Ajax. Met andere woorden als deze geweldige selectie kwalitatief het spelersmateriaal van een verzwakt Ajax minimaal overstijgt. Dan ga je het verdomd lastig krijgen in Champions League tegen clubs van een hoger kaliber dan Marseille en AS Roma.
Moet je nagaan daar liepen toch best aardige voetballers tussen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen.
De 1-6 van vorig seizoen gaat geen enkele NL club meer overtreffen.
Het is allemaal afhankelijk van de pouleindeling. Toen ajax een paar jaar geleden ver kwam hadden ze ook gewoon maar mazzel dat ze in een zwakke poule zaten. Zo een mazzeltje moet Feyenoord ook krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
De Europa League finale. Dat was pas mazzel.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is allemaal afhankelijk van de pouleindeling. Toen ajax een paar jaar geleden ver kwam hadden ze ook gewoon maar mazzel dat ze in een zwakke poule zaten. Zo een mazzeltje moet Feyenoord ook krijgen.
Kijk al het gehuil van jezelf en andere fokkers met een overduidelijke Ajax bril jegens mij even terugquote:
En op die leeftijd overduidelijk een stuk verder dan Brobbey.quote:
Ga je me nou vertellen dat er mensen met een overduidelijke Ajax-bril in het Ajax-topic zitten?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kijk al het gehuil van jezelf en andere fokkers met een overduidelijke Ajax bril jegens mij even terug
Echt schandalig. Hopelijk grijpt GGMM zo snel mogelijk in. Het moet weer over Feyenoord gaanquote:Op zondag 30 juli 2023 21:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat er mensen met een overduidelijke Ajax-bril in het Ajax-topic zitten?
Die gaat het pas weer over Feyenoord hebben als het weer minder gaat.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt schandalig. Hopelijk grijpt GGMM zo snel mogelijk in. Het moet weer over Feyenoord gaan
Een seizoen kampioen van de armoede en blèren alweer hoog van de toren daar.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Kakkerlakken verpesten deze topicreeks.
je heb gisteren 3-1 verloren van een duitse amateur clubquote:Op zondag 30 juli 2023 21:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een seizoen kampioen van de armoede en blèren alweer hoog van de toren daar.
Nou, nou, nou zeg. Daarbij sta ik niet op de loonlijst bij Ajax.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb gisteren 3-1 verloren van een duitse amateur club
hou toch je muil is man
Ach je zit er soms eens naast af en toe heb je voortschrijdende inzichten en heel af en toe hebben Feyenoorders nog wel overwegenswaardige argumenten. Daarbij zou ik bij god niet weten waar je het over hebt maar ik heb een compulsieve neiging om te reageren.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
User Wotte doet mij een beetje denken aan die advocaat van dat podcastje met z'n verhaal over twintig keer van een ladder af pleuren en dan wordt het remise. @:gurneyisbestoke
Je bent forumlepra klaas.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb gisteren 3-1 verloren van een duitse amateur club
hou toch je muil is man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |