Zo klein is 1.84 ook weer niet toch. Die Griek een paar jaar geleden was pas een smurf.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel goed maar wat te klein en hij viel pas vorig seizoen op dus ook geen idee hoe ervoor was, Pasveer heeft ook een tijdje echt goed gekeept.
Die was 1.78.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo klein is 1.84 ook weer niet toch. Die Griek een paar jaar geleden was pas een smurf.
Dat strikken voor nog een jaar zegt defacto natuurlijk niets, als er op 30 augustus nog een PL linkerrijtje club met 45 miljoen staat te wapperen is 'ie gewoon weg.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:03 schreef manny het volgende:
Ok. Van de ene kant: fijn dat er niet van alles uitlekt en de Telegraaf zijn bronnen kwijt is, maar zo heel langzamerhand zou een aankoop toch wel lekker zijn. Vol vertrouwen in Hato, maar met alleen hem achterin gaat et em niet worden.
Tevens, Kokkie had wel een punt: als ze Alvarez pro-actief kunnen strikken voor nog een jaar ipv eigenlijk wel zien aankomen dat ie op het laatste moment weggaat, dan is dat in ieder geval 1 probleem minder te managen.
Waarom staat dat plaatje überhaupt in de OPquote:Op zondag 30 juli 2023 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom zijn Alvarez en Kudus doorgestreept in de OP?
Precies. Gebeurt altijd met de 17jarigen bij Ajax. Wat is er allemaal terechtgekomen van Cruijff, van Basten, Kieft, Vanenburg, Bergkamp, Seedorf, Kluivert en de Ligt ?quote:Op zondag 30 juli 2023 13:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Hato weet je dat hij straks een verschrikkelijke terugslag gaat krijgen
Dat is standaard voor zo een jonge speler
Die gaat dit natuurlijk nooit een seizoen lang volhouden
maar hij schijnt nu het ei van columbus te zijn
dit idd. Afgelopen maanden is die OP ook al aantal x aangepast.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom staat dat plaatje überhaupt in de OP
Die speelden niet alle wedstrijden manquote:Op zondag 30 juli 2023 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Gebeurt altijd met de 17jarigen bij Ajax. Wat is er allemaal terechtgekomen van Cruijff, van Basten, Kieft, Vanenburg, Bergkamp, Seedorf, Kluivert en de Ligt ?
Doodsbang voor de Ajax jeugd.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die speelden niet alle wedstrijden man
Die werden allemaal rustig gebracht
Zelfs een speler als rijkaard had op die leeftijd niet eens een vaste basisplek
rijkaard was 3 klasse beter dan Hato...
Hato gaat een terugslag krijgen en dat is logisch
Wat wil je nou verwachten van een 17 jarige speler.....die fysiek helemaal niet eens klaar voor is
we gaan zien wie er gelijk gaat krijgen
Bovendien het is gewoon gatenkaas op dit moment bij ajax in de defensie
ligt dat niet aan hem?
Beter was het geweest als hij een speler naast zich gehad die al jaren bij ajax in de defensie had gespeeld
maar hij moet nu de kar dragen
dat is lachwekkend voor een club als ajax
Komt goed Klaas, Alvarez is er ook nog en die kan prima met Hato achterin spelen. Kan hem bovendien het nodige bijbrengen. Er gaat ook nog wel een speler komen voor die positie (hopelijk die Kroaat), dan zit je weer wat ruimer in je centrale verdedigers.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die speelden niet alle wedstrijden man
Die werden allemaal rustig gebracht
Zelfs een speler als rijkaard had op die leeftijd niet eens een vaste basisplek
rijkaard was 3 klasse beter dan Hato...
Hato gaat een terugslag krijgen en dat is logisch
Wat wil je nou verwachten van een 17 jarige speler.....die fysiek helemaal niet eens klaar voor is
we gaan zien wie er gelijk gaat krijgen
Bovendien het is gewoon gatenkaas op dit moment bij ajax in de defensie
ligt dat niet aan hem?
Beter was het geweest als hij een speler naast zich gehad die al jaren bij ajax in de defensie had gespeeld
maar hij moet nu de kar dragen
dat is lachwekkend voor een club als ajax
Gaat Ajax op dit moment echt 20 miljoen uitgeven voor een verdediger?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komt goed Klaas, Alvarez is er ook nog en die kan prima met Hato achterin spelen. Kan hem bovendien het nodige bijbrengen. Er gaat ook nog wel een speler komen voor die positie (hopelijk die Kroaat), dan zit je weer wat ruimer in je centrale verdedigers.
We gaan het de komende maand zien.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaat Ajax op dit moment echt 20 miljoen uitgeven voor een verdediger?
Yes. Dat risico loop je als Nederlandse ploeg. Enige verschil is wellicht dat ie straks gaat muiten als je niets doet en wegloopt voor 30 mio naar een willekeurige net niet ploeg. Vorige periode had ie ook al zo een akkefietje als ik me goed herinner.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat strikken voor nog een jaar zegt defacto natuurlijk niets, als er op 30 augustus nog een PL linkerrijtje club met 45 miljoen staat te wapperen is 'ie gewoon weg.
Zo beter ?quote:Op zondag 30 juli 2023 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom staat dat plaatje überhaupt in de OP
Zullen we anders eens stoppen met verkopen en eerst eens beginnen met wat aankopen.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:42 schreef wimderon het volgende:
Sanchez weg, en dan naar ik mag aannemen een ander aantrekken, klinkt wel prima.
Begint er steeds meer op te lijken dat we Karel Aalbers/Munsterman als voorzitter hebben gehad.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zullen we anders eens stoppen met verkopen en eerst eens beginnen met wat aankopen.
Rommel die er niks van kan moet je zo snel mogelijk wegdoen. Voor je het weet ga je er toch maar weer het seizoen mee in.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zullen we anders eens stoppen met verkopen en eerst eens beginnen met wat aankopen.
Voor je het weet ga je met de B1 het seizoen in. Of het daar nou beter van wordt. .....quote:Op zondag 30 juli 2023 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rommel die er niks van kan moet je zo snel mogelijk wegdoen. Voor je het weet ga je er toch maar weer het seizoen mee in.
Niks of helemaal niks. Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 30 juli 2023 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor je het weet ga je met de B1 het seizoen in. Of het daar nou beter van wordt. .....
mja....quote:Op zondag 30 juli 2023 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo begint nu toch wat concreter te worden dan een week geleden, fingers crossed. Hopelijk wordt daar komende week een klap op gegeven.
Ik had m nog wel even de kans gegeven, tenzij je wat beters achter de hand hebt. Rensch is verdedigend dramatisch dus dan moet je daar ook weer een aankoop voor doen (volgens mij heb je in de jeugd ook geen alternatief rondlopen).quote:Op zondag 30 juli 2023 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niks of helemaal niks. Zou het wat uitmaken?
Zonder versterkingen wint Feyenoord wel even van de kampioen van Portugal, waar Ajax van een van de gedoodverfde degradatiekandidaten van Duitsland verliest.quote:Op zondag 30 juli 2023 01:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor versterkingen gezien bij de anderen, ik heb tot nu toe de hele top 5 alleen maar zien verzwakken.
Rulli kwam als ‘de verlosser’ op goal en is nu al weer uitgerangeerdquote:Op zondag 30 juli 2023 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo begint nu toch wat concreter te worden dan een week geleden, fingers crossed. Hopelijk wordt daar komende week een klap op gegeven. En een nieuwe keeper naast Rulli of in plaats van zou geen overbodige luxe zijn m.i. Gisteren totaal een offday, dat mag gewoon niet gebeuren straks in de competitie. Daarnaast moet er zeker wel betere verdediging bij, dat lijkt me evident want alleen samen met de keeper kun je dan echt wat bereiken die moeten op elkaar kunnen bouwen. Verder nog een echte spits er bij en Alvares proberen te behouden dan ben je al een eind op weg.
Oefenwedstrijden zeggen wel wat maar zeker niet alles. In het topjaar 2018 / 2019 verloor Ajax zelfs van AFC en was het een dramatische voorbereiding wat uitslagen betreft. Niet dat ik dat dit jaar weer verwacht overigens, daar is de basis te smal voor.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zonder versterkingen wint Feyenoord wel even van de kampioen van Portugal, waar Ajax van een van de gedoodverfde degradatiekandidaten van Duitsland verliest.
Just saying.
leuk die voorbereiding, maar zegt vrij weinig, vorig jaar verloren ze met 7-0 van een stel denen. Ze zijn wel het minst kwijtgeraakt iig, dat zal wel al schelen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zonder versterkingen wint Feyenoord wel even van de kampioen van Portugal, waar Ajax van een van de gedoodverfde degradatiekandidaten van Duitsland verliest.
Just saying.
Laten we nou niet doen alsof het zo erg is dat we Bassey zijn kwijtgeraaktquote:Op zondag 30 juli 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
leuk die voorbereiding, maar zegt vrij weinig, vorig jaar verloren ze met 7-0 van een stel denen. Ze zijn wel het minst kwijtgeraakt iig, dat zal wel al schelen.
Dat we er niet goed voorstaan is verder wel duidelijk
haha neequote:Op zondag 30 juli 2023 19:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het zo erg is dat we Bassey zijn kwijtgeraakt
Timber, Tadic, Kudus, dat zijn zo een beetje 3 van de 4 sterkhouders.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof het zo erg is dat we Bassey zijn kwijtgeraakt
En voor het gemak vergeet je de overwinning op slechts Atletico maar even?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
leuk die voorbereiding, maar zegt vrij weinig, vorig jaar verloren ze met 7-0 van een stel denen. Ze zijn wel het minst kwijtgeraakt iig, dat zal wel al schelen.
Dat we er niet goed voorstaan is verder wel duidelijk
Nou, hij kwam ook met een aantal aandachtspunten en dat was vooral dat hij ook wel eens slordig kan zijn. Dat hebben we gisteren gezien. Gelukkig nu en niet tijdens de competitie, maar ben er nog niet gerust op dat hij echt een geweldenaar is.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Rulli kwam als ‘de verlosser’ op goal en is nu al weer uitgerangeerd
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon Feyenoord-fanboy worden als je dat allemaal zo interessant vind en niet wat Ajax doet...quote:Op zondag 30 juli 2023 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Just saying.
Het ging nogal moeizaam bij jullie.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon Feyenoord-fanboy worden als je dat allemaal zo interessant vind en niet wat Ajax doet...
quote:Op zondag 30 juli 2023 19:24 schreef Aloulu het volgende:
Feyenoord heeft de spits lopen waar Ajax naar smacht….
de voorbereiding was dus enorm wisselvallig? Bedankt voor het bevestigenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En voor het gemak vergeet je de overwinning op slechts Atletico maar even?
Oh, kan je mij even een bron geven dat Kudus verkocht is?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Timber, Tadic, Kudus, dat zijn zo een beetje 3 van de 4 sterkhouders.
En dan kan de 4e ook nog vertrekken (Alvarez).
Het is niet anders, hopelijk weer een begin van een nieuwe cyclus al zal het niet voor dit seizoen zijn ga ik vanuit.,
Leuk, steeds met AFC aankomen. Zullen we de selecties en huidige prestaties even vergelijken? Als AFC je houvast is, waarom werd Ajax afgelopen seizoen dan roemloos 3e?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden zeggen wel wat maar zeker niet alles. In het topjaar 2018 / 2019 verloor Ajax zelfs van AFC en was het een dramatische voorbereiding wat uitslagen betreft. Niet dat ik dat dit jaar weer verwacht overigens, daar is de basis te smal voor.
Zo zie je maar dat een topcoach (Slot) het verschil kan maken, wat spelersmateriaal betreft ben ik ook niet echt onder de indruk van wat er bij Feyenoord rondloopt. Wel een geweldig team, dat is toch wel de verdienste van Slot.
Je kan ook gewoon Brobbey zijn drollen blijven vreten ipv een keer objectief en kritisch te kijken naar die middelmatige selectie van Ajax.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon Feyenoord-fanboy worden als je dat allemaal zo interessant vind en niet wat Ajax doet...
Alsof Feyenoord niet geneukt gaat worden in de Champions Leaguequote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Brobbey zijn drollen blijven vreten ipv een keer objectief en kritisch te kijken naar die middelmatige selectie van Ajax.
Als je met dit zooitje de CL in zou gaan eindig je net zo beroerd als de rangerá afgelopen seizoen.
Je kan roepen het is maar een oefenpotje, maar blijkbaar heb je niet ingezien dat het voetbal ook gewoon heel matig is.
Leuke act en je doet je naam eer aan. Dat je wat tegen Brobbey hebt prima maar dat weten we nu wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Brobbey zijn drollen blijven vreten ipv een keer objectief en kritisch te kijken naar die middelmatige selectie van Ajax.
Als je met dit zooitje de CL in zou gaan eindig je net zo beroerd als de Rangere afgelopen seizoen.
Je kan roepen het is maar een oefenpotje, maar blijkbaar heb je niet ingezien dat het voetbal ook gewoon heel matig is.
quote:Op zondag 30 juli 2023 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leuke act en je doet je naam eer aan. Dat je wat tegen Brobbey hebt prima maar dat weten we nu wel.
Heel fijn voor je dat je cluppie het momenteel goed voor elkaar heeft maar daar zijn andere topics voor.
Met een rechter centrale verdediger erbij doet Steijn gewoon mee voor de titel maak je daar maar geen zorgen over.quote:
Zolang je er meer tegen krijgt dan dat je er maakt ga je geen kampioen worden.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een rechter centrale verdediger erbij doet Steijn gewoon mee voor de titel maak je daar maar geen zorgen over.
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord niet geneukt gaat worden in de Champions League![]()
Omdat die selectie kwalitatief niet zoveel voorstelt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?
Nou allemaal prima maar pot 1 is natuurlijk niet gunstig.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stabiel elftal, sterke brede selectie, stabiele coach, al Europees succesvol geweest afgelopen 2 jaar en in pot 1 kans op een gunstige loting. Dus waar baseer jij op dat Feyenoord `geneukt' gaat worden in de CL?
Nu een Japanner gehaald die er meer gescoord heeft dan Brobbey.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:40 schreef Wotte het volgende:
Ik zou persoonlijk geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vinden dat ik zeg die moet je halen. Kokcu vorig jaar viel daar wel tussen maar nu?
Feyenoord wint dit weekend van een kwart finalist die zich alleen maar versterkt heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkele speler van ajax op dit moment in de basis van Feyenoord willen zien...quote:Op zondag 30 juli 2023 20:40 schreef Wotte het volgende:
Ik zou persoonlijk geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vinden dat ik zeg die moet je halen. Kokcu vorig jaar viel daar wel tussen maar nu?
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je met dit zooitje de CL in zou gaan eindig je net zo beroerd als de Rangere afgelopen seizoen.
Benfica fan naast Ajax fan, dus je slaat weeeeeeeer de plank misquote:Op zondag 30 juli 2023 20:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.
Een pijnlijke eye-opener voor een van de grootste huillies in dit topic:quote:Op zondag 30 juli 2023 20:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar afperen op dat Feyenoord van je, heb je toch nog het gevoel een leuke dag gehad te hebben. Blijkbaar had jij een stijfje vanmiddag...good for you.
Ajax niet voorbij Benfica in achtste finales Champions Leaguequote:woensdag 23 februari 2022 @ 23:22 schreef KlapMongeaul het volgende:[/b]
Een van de slechtste wedstrijden van Ajax dit seizoen en een van de beste van Benfica. Je kan zomaar tegen een zeperd aanlopen in Amsterdam![]()
Timber zijn schwalbe met een tegengoal afgestraft, oerdom![]()
Verder:
Ajax![]()
Benfica
Nee, dit gaat NIET goed.quote:
Er wordt mij gevraagd waarom ik denk dat Feyenoord geneukt wordt in de Champions League. Ik geef aan dat als ik kijk naar dit Ajax, in jouw woorden het slechtste Ajax van de afgelopen dertig jaar, ik alsnog geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vind voor Ajax. Met andere woorden als deze geweldige selectie kwalitatief het spelersmateriaal van een verzwakt Ajax minimaal overstijgt. Dan ga je het verdomd lastig krijgen in Champions League tegen clubs van een hoger kaliber dan Marseille en AS Roma.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou echt geen enkele speler van ajax op dit moment in de basis van Feyenoord willen zien...
Wie dan? Welke speler van ajax heeft iets extraas op dit moment van toegevoegde waarde
Ik heb in 30 jaar niet zo een slecht elftal gezien als wat ik gisteren zag van ajax
Jullie hebben echt een groot probleem
1 of 2 spelers halen gaat de problemen niet oplossen
Hancko of Geertruida in de verdediging en Giminez in de spits ipv Brobbey zou jij geen verbetering vinden? Okequote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er wordt mij gevraagd waarom ik denk dat Feyenoord geneukt wordt in de Champions League. Ik geef aan dat als ik kijk naar dit Ajax, in jouw woorden het slechtste Ajax van de afgelopen dertig jaar, ik alsnog geen enkele speler van Feyenoord een dusdanige verbetering vind voor Ajax. Met andere woorden als deze geweldige selectie kwalitatief het spelersmateriaal van een verzwakt Ajax minimaal overstijgt. Dan ga je het verdomd lastig krijgen in Champions League tegen clubs van een hoger kaliber dan Marseille en AS Roma.
Even gefixt voor je, maakt het helaas voor jou niet minder pijnlijk.quote:
Voor mij? Heh?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Even gefixt voor je, maakt het helaas voor jou niet minder pijnlijk.
Ja, de feiten dat ik aantoonbaar Ajax fan en Benfica fan ben, waardoor jouw hele betoog (en dat van andere Ajax bril smurfen) onderuit wordt gehaald.quote:
Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord niet geneukt gaat worden in de Champions League![]()
Welk betoogquote:Op zondag 30 juli 2023 21:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, de feiten dat ik aantoonbaar Ajax fan en Benfica fan ben, waardoor jouw hele betoog (en dat van andere Ajax bril smurfen) onderuit wordt gehaald.
Gimenez is in mijn optiek maar een beperkte spits bovenal in zijn prime waarbij hij nog niet eens echt zoveel beter is dan Brobbey. Hancko is een aardige verdedigers maar daar houdt het ook op. Geertruida? Vooruit doe die maar dan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hancko of Geertruida in de verdediging en Giminez in de spits ipv Brobbey zou jij geen verbetering vinden? Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |