Dat is ook niet zo makkelijk, tenminste als ze voor iemand met voetbalachtergrond gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Helemaal vergeten , nog steeds geen AD ondanks het inhuren van heel duur bureau.
Announce Martin van Geelquote:Op maandag 31 juli 2023 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo makkelijk, tenminste als ze voor iemand met voetbalachtergrond gaan.
FC Losersvlucht kan ook wel . Kales ging ook lekkerquote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik zou nog eerder voor topsport Toon gaan als tussenpaus.
Die wil het niet geloof ik en de RVC wil hem niet op die positie, Menno Geelen lijkt me een betere optie en dan iemand als Seedorf als commercieel manager, niet zozeer om het te doen maar om die Geelen helpen deuren te openen, want de impact van vd Sar op dat gebied is zwaar onderschat.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FC Losersvlucht kan ook wel . Kales ging ook lekker
Die heeft dus een club in spanje gevonden en die spartaan wordt zijn opvolgerquote:Op maandag 31 juli 2023 18:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker bij jullie. Ook al Berghuis die in de media die Duitser aan het afkraken is
Tussenjaartje klaassie je weet togquote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die heeft dus een club in spanje gevonden en die spartaan wordt zijn opvolger
hilarisch wat er allemaal in 020 gebeurd
Het liefst weer die Kinsbergen met Geelen als assistent daarvanquote:Op maandag 31 juli 2023 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wil het niet geloof ik en de RVC wil hem niet op die positie, Menno Geelen lijkt me een betere optie en dan iemand als Seedorf als commercieel manager, niet zozeer om het te doen maar om die Geelen helpen deuren te openen, want de impact van vd Sar op dat gebied is zwaar onderschat.
Dit soort gasten meteen lozen als dit waar is, maar dat zal ook we gebeuren nu ze met meerdere keepers bezig zijn.quote:
Kunnen ze hem voor minder terugverkopen aan Villarrealquote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die heeft dus een club in spanje gevonden en die spartaan wordt zijn opvolger
hilarisch wat er allemaal in 020 gebeurd
Nog meer hoofdpijn dossiers om op te lossen. Gaat lekker zo.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort gasten meteen lozen als dit waar is, maar dat zal ook we gebeuren nu ze met meerdere keepers bezig zijn.
Dat is dus Rulli denkquote:Op maandag 31 juli 2023 18:19 schreef StevenHyde het volgende:
Die stemmingmakerij van Telegraaf is echt next level
Maargoed ik zag vandaag tweets voorbij komen van een privé vliegtuig die naar Amsterdam vloog. Maar daar zit onze Kroatische verlosser iig niet in.
Boeken we gewoon als een uitgaande transfer, niks mis meequote:Op maandag 31 juli 2023 18:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kunnen ze hem voor minder terugverkopen aan Villarreal
Aangezien er eerst geld binnen moet komen voor er wat gekocht kan worden kunnen ze misschien de keeper van Sparta halenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeken we gewoon als een uitgaande transfer, niks mis mee
Kan best begrijpen dat z'n vrouw Amsterdam minder vindt dan Valencia maar dat had hij van te voren ook wel kunnen bedenken, ik neem toch aan dat hij op het WK over Ajax gepraat heeft met Martinez en Tagliafico.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeken we gewoon als een uitgaande transfer, niks mis mee
Leuk dat iemand die er zelf niks van kan gaat lopen klagen.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker bij jullie. Ook al Berghuis die in de media die Duitser aan het afkraken is
echte Ajacied hier!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Aangezien er eerst geld binnen moet komen voor er wat gekocht kan worden kunnen ze misschien de keeper van Sparta halen
bij een normale werkgever sta je gelijk op straatquote:Op maandag 31 juli 2023 19:12 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik zie het niet als muiten, meer als protesteren dat er niets gedaan wordt.
hij is geld waard dus dat kan nietquote:Op maandag 31 juli 2023 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
De ene dag megablunders maken en de andere dag jammeren over te weinig kwaliteit in de selectie.
Als het waar is meteen wieberen zo'n vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |