Met eenjarig contract zal hij niet de hoofdprijs opleveren nee. Vergelijkbare kwaliteit of in (potentie) beter terugkopen is wel een zware dobber daarbij is het nog de vraag of je een gelukkige hand hebt natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan inderdaad dan levert kudus een jaar later zeker nog 5 mil op.
Een opbouwjaar is het zeker maar het gaat er een beetje om op welk niveau je wil beginnen met die opbouw, met wat er nu achterin staat is het een beetje dweilen met de kraan open dus daar moet echt versterking bij.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:22 schreef Scorpie het volgende:
We moeten ons er maar bij neerleggen dat dit een opbouwjaar gaat worden.
Van Kudus moet je heel snel afstand doen. Mist voetbal intelligentie en overzicht. Natuurlijk heeft hij wel mooie acties maar hij zal nooit constant worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met eenjarig contract zal hij niet de hoofdprijs opleveren nee. Vergelijkbare kwaliteit of in (potentie) beter terugkopen is wel een zware dobber daarbij is het nog de vraag of je een gelukkige hand hebt natuurlijk.
Ik vond hem bij jong oranje wel sterk als een soort 9,5. Is dat niet gewoon zijn positie?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een opbouwjaar is het zeker maar het gaat er een beetje om op welk niveau je wil beginnen met die opbouw, met wat er nu achterin staat is het een beetje dweilen met de kraan open dus daar moet echt versterking bij.
1 spits kan ook niet, op het middenveld heb je wel wat keus maar het ideale middenveld is daar moeilijk uit samen te stellen, Taylor kan echt wel aardig voetballen maar als die de bal op komt halen gaat het te vaak fout.
Ik denk eerdere enkele jaren..quote:Op maandag 31 juli 2023 11:22 schreef Scorpie het volgende:
We moeten ons er maar bij neerleggen dat dit een opbouwjaar gaat worden.
Je hebt geen natuurlijke opvolger en dan moet je de markt op dat is denk op dit moment te risicovol. Normaal gesproken eens hoor daar niet van maar ik denk dat je niets beters gaat kunnen halen.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Kudus moet je heel snel afstand doen. Mist voetbal intelligentie en overzicht. Natuurlijk heeft hij wel mooie acties maar hij zal nooit constant worden.
ja 8 of 10 kan inderdaad iig meer naar voren, met z'n gezicht naar voren kan hij echt wel wat maar hij heeft wat moeite met wegdraaien als hij ingespeeld wordt met gezicht naar achteren (ik weet niet of dat zo goed zeg) en dat is dan ook vaak te ver naar achteren waardoor dat balverlies ook meteen dodelijk is.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem bij jong oranje wel sterk als een soort 9,5. Is dat niet gewoon zijn positie?
Opbouw waar naartoe? Zo'n seizoen als 18-19 was een uitzondering dus dat niveau weer halen zal niet eenvoudig zijn mede omdat het Ajax weer op de kaart heeft gezet en er inmiddels geen enkele speler meer over is van dat jaar en iedere speler die boven het maaiveld uitkomt weer weggehaald wordt.quote:
Probleem is een beetje dat hij blijkbaar met al die gebreken nog 1 van de betere spelers is in deze (behoorlijk zwakke) selectie.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Kudus moet je heel snel afstand doen. Mist voetbal intelligentie en overzicht. Natuurlijk heeft hij wel mooie acties maar hij zal nooit constant worden.
Taylor is wat mij betreft net zoals Klaassen een beetje de belichaming van alles wat er mis is op dit moment. Modale voetballers die blijkbaar onmisbaar zijn in deze selectie terwijl iedereen toch wel kan zien dat ze niet voldoen.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een opbouwjaar is het zeker maar het gaat er een beetje om op welk niveau je wil beginnen met die opbouw, met wat er nu achterin staat is het een beetje dweilen met de kraan open dus daar moet echt versterking bij.
1 spits kan ook niet, op het middenveld heb je wel wat keus maar het ideale middenveld is daar moeilijk uit samen te stellen, Taylor kan echt wel aardig voetballen maar als die de bal op komt halen gaat het te vaak fout.
Kudus is individueel wel een goeie speler maar mist de voetbalintelligentie om een een teamspeler te zijn, hij stond ook weer regelmatig buitenspel de laatste wedstrijd dat hij meedeed.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat hij blijkbaar met al die gebreken nog 1 van de betere spelers is in deze (behoorlijk zwakke) selectie.
[..]
Taylor is wat mij betreft net zoals Klaassen een beetje de belichaming van alles wat er mis is op dit moment. Modale voetballers die blijkbaar onmisbaar zijn in deze selectie terwijl iedereen toch wel kan zien dat ze niet voldoen.
Dat is altijd al zo geweest toch? Niks nieuws onder de zon. Je moet alleen voorkomen dat je ieder jaar je as verkoopt want dan word je wel snel uitgehold.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opbouw waar naartoe? Zo'n seizoen als 18-19 was een uitzondering dus dat niveau weer halen zal niet eenvoudig zijn mede omdat het Ajax weer op de kaart heeft gezet en er inmiddels geen enkele speler meer over is van dat jaar en iedere speler die boven het maaiveld uitkomt weer weggehaald wordt.
Niet helemaal eens, het lijkt wel of het steeds sneller gaat, je hebt nu zo'n Hato op lcv, als die het goed blijft doen is hij over 2 seizoenen weg en dan is hij pas 19.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest toch? Niks nieuws onder de zon. Je moet alleen voorkomen dat je ieder jaar je as verkoopt want dan word je wel snel uitgehold.
Ja, in mijn beleving was Timber ook heel snel weg.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, het lijkt wel of het steeds sneller gaat, je hebt nu zo'n Hato op lcv, als die het goed blijft doen is hij over 2 seizoenen weg en dan is hij pas 19.
Efficiënt 2,5 jaar basis, debuteerde al wel al in die laatste pot voor corona bij Heerenveen uit.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, in mijn beleving was Timber ook heel snel weg.
Al had ik dat ook al met de Jong en de Ligt, die gingen ook heel snel.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, het lijkt wel of het steeds sneller gaat, je hebt nu zo'n Hato op lcv, als die het goed blijft doen is hij over 2 seizoenen weg en dan is hij pas 19.
Is de laatste jaren toch veelal max drie seizoenen en veelal maar twee. Of anders gezegd maximaal maar een of twee seizoenen een dragende speler zijn en dan zijn ze vertrokken.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die zijn geflopt in het buitenland?quote:Op maandag 31 juli 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al had ik dat ook al met de Jong en de Ligt, die gingen ook heel snel.
Misschien moeten ze eens naar van Basten luisteren.
Andere tijden, het komt er nu eigenlijk min of meer op neer dat als een speler op z'n 24e nog bij Ajax zit, die dus niet goed genoeg is.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al had ik dat ook al met de Jong en de Ligt, die gingen ook heel snel.
Misschien moeten ze eens naar van Basten luisteren.
Ja gek hoe dat ging, ik heb niet echt meer een herinnering aan dat hij de basis in kwam. En hij is “alweer” 22quote:Op maandag 31 juli 2023 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Efficiënt 2,5 jaar basis, debuteerde al wel al in die laatste pot voor corona bij Heerenveen uit.
Tussenjaar is ook gelul, dat kan helemaal niet als grootste club met het meeste geld. Je bent geen Heerenveenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:26 schreef Marsenal het volgende:
Vorige jaar zomer had ik al het gevoel dat afgelopen jaar een tussenjaar ging worden dus dat is teleurstellend. Twee tussenjaren achter elkaar waarbij de start van de tweede heel onduidelijke perspectieven geeft, dat is heel mager.
Van de Ligt had ik eerlijk gezegd meer verwacht. De Jong is natuurlijk wel gewoon een topspeler geworden.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want die zijn geflopt in het buitenland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |