Er zijn weinig zaken minder interessant dan de uitslagen in oefenduels. Volgens mij verloren ze voor die CL campagne ook alles als ik me niet vergis.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Het moet hier weer over ajax gaan
Hebben we er allemaal een beetje vertrouwen in aanstaande zondag tegen Dortmund?
Denk jij dat ze vastgebonden wel kunnen voetballen?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:12 schreef Wotte het volgende:
Goede centrale verdediger erbij. Kudus en Alvarez vastbinden dan zal het allemaal wel loslopen.
Rulli was geen verlosser, dat is er van gemaakt omdat Odysseus Vlachodimos op het laatste moment afketste door een bokkige RvC. En hij was ook helemaal niet nodig, Pasveer deed het goed, maar men werd bang vanwege zijn leeftijd.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Rulli kwam als ‘de verlosser’ op goal en is nu al weer uitgerangeerd
Je probeert het mij iets té veel te bewijzen vriend...quote:Op zondag 30 juli 2023 21:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, de feiten dat ik aantoonbaar Ajax fan en Benfica fan ben, waardoor jouw hele betoog (en dat van andere Ajax bril smurfen) onderuit wordt gehaald.
Vanaf 1 september kan je ze natuurlijk weer de wei insturen. Na behalen groepsfase champions league mogen ze gaan en staan waar ze willen. Ben de minste niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Denk jij dat ze vastgebonden wel kunnen voetballen?
(lool)quote:Op zondag 30 juli 2023 22:22 schreef Wotte het volgende:
Na behalen groepsfase champions league mogen ze gaan en staan waar ze willen.
Wattequote:Op zondag 30 juli 2023 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vanaf 1 september kan je ze natuurlijk weer de wei insturen. Na behalen groepsfase champions league mogen ze gaan en staan waar ze willen. Ben de minste niet.
Jeetje, zelfs dagjesmensen in VBL.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vanaf 1 september kan je ze natuurlijk weer de wei insturen. Na behalen groepsfase champions league mogen ze gaan en staan waar ze willen. Ben de minste niet.
Allemaal leuk en aardig die vertrekwensen maar als je ze laat vertrekken moet je met minder geld, schijnbaar is al het tafelzilver verdwenen daar, dezelfde kwaliteit terugkopen. Dat is vrij lastig. Dan lijkt me vastbinden bedrijfseconomisch gezien geen slechte oplossing. Een goede ontevreden speler is nog altijd beter dan een slechte aankoop.quote:
Dat wordt een grote pak slaagquote:Op zondag 30 juli 2023 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Het moet hier weer over ajax gaan
Hebben we er allemaal een beetje vertrouwen in aanstaande zondag tegen Dortmund?
Nee joh, het komt vrijwel altijd op zijn pootjes terecht. Daarbij heeft Feyenoord ook een uitstekend trackrecord voor het grandioos verneuken van opgebouwd momentum.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
User Wotte gaat zwaar teleurgesteld worden voor 1 september.
Je weet inmiddels dat Ajax geen voorronde champions league speelt?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee joh, het komt vrijwel altijd op zijn pootjes terecht. Daarbij heeft Feyenoord ook een uitstekend trackrecord voor het grandioos verneuken van opgebouwd momentum.
Neequote:Op zondag 30 juli 2023 22:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je weet inmiddels dat Ajax geen voorronde champions league speelt?
Ik doelde het halen van groepsfase champions league eind aankomend seizoen dan mogen ze vertrekken. Maar goed dat leek me voor de hand te liggen. Feit blijft als je vrienden Kudus en Alvarez niet verkoopt dit seizoen je best een aardig elftal op de been kan brengen om top twee te eindigen. bergwijn, brobbey, berghuis, kudus, van den boomen ,alvarez, wijndal, hato, aankoop, rensch en Rulli.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je weet inmiddels dat Ajax geen voorronde champions league speelt?
😭😭😭😭😭quote:Op zondag 30 juli 2023 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik doelde het halen van groepsfase champions league eind aankomend seizoen dan mogen ze vertrekken. Maar goed dat leek me voor de hand te liggen. Feit blijft als je vrienden Kudus en Alvarez niet verkoopt dit seizoen je best een aardig elftal op de been kan brengen om top twee te eindigen. bergwijn, brobbey, berghuis, kudus, van den boomen ,alvarez, wijndal, hato, aankoop, rensch en Rulli.
Verkoop je ze dan heb je wel een probleem want dat ga je niet kunnen opvangen met deze financiële huishouding.
Er zijn afspraken met die spelers gemaakt dus als er een goed bod komt zijn ze gewoon weg, als er geen goed bod komt zullen ze de knop weer om moeten zetten.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig die vertrekwensen maar als je ze laat vertrekken moet je met minder geld, schijnbaar is al het tafelzilver verdwenen daar, dezelfde kwaliteit terugkopen. Dat is vrij lastig. Dan lijkt me vastbinden bedrijfseconomisch gezien geen slechte oplossing. Een goede ontevreden speler is nog altijd beter dan een slechte aankoop.
quote:Op zondag 30 juli 2023 23:33 schreef Wotte het volgende:
Begrijpend lezen opdracht:
Wotte wil de betreffende spelers vastbinden en vanaf 1 september de wei weer insturen en pas los wil laten na behalen groepsfase champions league.
Op welke groepsfase doelt Wotte dan?
(Een punt voor het goede antwoord en een punt voor de argumentatie)
Stelletje halve garen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |