Tom eindigde een plaats hoger bij de Wubbo Ockels lookalike verkiezingquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg ze nooit uit elkaar gekend dus voor mij is het beiden timtomC
zou kunnen, ik wil er de moeite ook niet voor doen om die twee uit elkaar te houden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tom eindigde een plaats hoger bij de Wubbo Ockels lookalike competitie
Actquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:15 schreef PS. het volgende:
En mooie OP @:esf1gamer
Zo hebben we dat weer gehad
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen officiële wet session volgens Allard, dus blijft het bandenreglement gelden.
Dat zou wel eens kunnen kloppen natuurlijk. DRS mocht ook gewoon gebruikt worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen officiële wet session volgens Allard, dus blijft het bandenreglement gelden.
ehhhhquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blijkbaar omdat de shootout niet als wet is aangemerkt. Maar het wel te nat was voor slicks.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat dan doen? Het lijkt me niet dat ze nu al door de softs heen zijn.
Wel meer dan niet slecht. Hij heeft duidelijk zwakke punten, maar een natte baan is daar zeker niet één van. Maar ja, rijkeluiszoontje dus dan mogen alle vooroordelen wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef Jane het volgende:
Lullig voor Stroll.
Mensen doen vaak alsof het een soort Latifi is, maar Lance is doorgaans niet slecht op een natte baan.
Dat is echt een hele rare opmerking, want dan mag je helemaal geen inters of full wets gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mag best. Maar wat Allard zegt is ook onzin.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is echt een hele rare opmerking, want dan mag je helemaal geen inters of full wets gebruiken.
Russelquote:
Als de FIA het inderdaad geen "wet session" heeft verklaard heeft hij gewoon gelijk lijkt mequote:
dan zouden er inderdaad geen wets of inters onder hebben gemogen tochquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als de FIA het inderdaad geen "wet session" heeft verklaard heeft hij gewoon gelijk.
Allard heeft te veel gezopenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag best. Maar wat Allard zegt is ook onzin.
Nee dat mag niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag best. Maar wat Allard zegt is ook onzin.
quote:This means tyre compounds will be mandated for each stage of F1's usual three-part qualifying session: hard tyres only in Q1; mediums tyres only in Q2; and soft tyres only in Q3. Intermediates and wets will be allowed if the RQF sessions are declared wet.
Dat geldt niet voor de shootoutquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is echt een hele rare opmerking, want dan mag je helemaal geen inters of full wets gebruiken.
quote:In the entire sprint shootout, the use of intermediate or wet-weather tyres is free
within the allocation for each driver.
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Laten we niet doen alsof deze rondes iets uit maken commentators Whiskers.
Leave Whiskers alonequote:
Wel in de shootout, zie post #29.quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als die nat verklaard is, anders mag je nooit intermediates en wets gebruiken.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor de shootout
[..]
hjmquote:
niets in scene gezets aanquote:
Volgens Eddie Jordan zit hij in 2025 in de Red Bullquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Zorro het volgende:
Russell in elke sessie minimaal gepresteerd
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Eddie Jordan zit hij in 2025 in de Red Bull
Daar verloor perez een hoop, ging van 1,7 voorsprong naar 0,8 geloof ik. Zal deels afstelling zijn geweestquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:24 schreef Starflyer het volgende:
Flink wat coureurs die in de weg rijden
Hou ik wel van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Newone82 het volgende:
Piastri.
Beste rookie sinds Max Verstappen.
Wat een groot talent.
Hij probeert het niet eens meer die schuurdeur achterop.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Zorro het volgende:
Russell in elke sessie minimaal gepresteerd
Terwijl die juist beter is voor een natte baanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij probeert het niet eens meer die schuurdeur achterop.
Die had echt wel last in de busstopquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar verloor perez een hoop, ging van 1,7 voorsprong naar 0,8 geloof ik. Zal deels afstelling zijn geweest
Oranje auto.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Nizno het volgende:
Ik houd mn oranje bril maar ga vol voor Oscar
Onzin.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hele seizoen niemand gehoord over Piastri tot vorige race
zeggikquote:
Misschien moet je niet de regels van de gewone kwalificatie lezen, maar die van de Shootout. Daar staat expliciet in dat het wel mag, zoals ik al aangaf in de post die je quote.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als die nat verklaard is, anders mag je nooit intermediates en wets gebruiken.
Daarvoor was de auto ruk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hele seizoen niemand gehoord over Piastri tot vorige race
???????/quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Adames het volgende:
Knap dat Max hem op pole zet met de derde auto van het veld.
Komt goed uit toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Nizno het volgende:
Ik houd mn oranje bril maar ga vol voor Oscar
Always Max ruining itquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:28 schreef RAVW het volgende:
Arm Piastri
Weer die vervelende MAX die je van 1 ste plek af houd
Ik blijf bij wat ik daar zeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onzin.
Die is hele seizoen indrukwekkend.
Sinds die update op silverstone kan Oscar het echt laten zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf bij wat ik daar zeg.
Ik zeg verder helemaals niks ten nadele vd kwaliteiten van Piastri.
Van laag naar net iets minder laagquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:29 schreef Zorro het volgende:
Mijn waardering voor Russell is zojuist weer wat gestegen.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:28 schreef Jane het volgende:
Piastri scheldt op de radio. Kijken of de Britten daar ook zo van over de zeik zullen gaan.
Het moet niet te gek worden hequote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van laag naar net iets minder laag
Norris staat onder drukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar is wel megabeestje aan het worden 👀 hopelijk maakt die het Max moeilijk
Want Hamilton rijdt nooit voor BV Hamilton?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef DeeBee het volgende:
Klootzak Russell die weer alleen voor de BV Russell rijdt
Mag niet vanwege de budgetcapquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Zou Toto zojuist weer een tafel in twee gelagen hebben?
Dat wordt een héle goeie!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar is wel megabeestje aan het worden 👀 hopelijk maakt die het Max moeilijk
Nee, gewoon weer z'n pink gekneusd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat zat 'm deels ook in de timing.quote:
Had ik bij Perez in Oostenrijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van laag naar net iets minder laag
Welnee. Hij is gewoon minder op z'n gemak op een natte baan, maar verder rijdt ie Piastri nog gewoon weg.quote:
Ongelooflijk hoe jij altijd maar weer de plank misslaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Hij is gewoon minder op z'n gemak op een natte baan, maar verder rijdt ie Piastri nog gewoon weg.
Tot nu toe wint Lando het steeds duidelijk in de race. Maar Piastri lijkt wel een kwalificatiebeest te zijn, idd.quote:
Normaal is Norris onder dit soort omstandigheden extreem goedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Hij is gewoon minder op z'n gemak op een natte baan, maar verder rijdt ie Piastri nog gewoon weg.
Ach ik volg hem al heel lang , is zeker wel een die mooie dingen kan laten zien ..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Newone82 het volgende:
Piastri.
Beste rookie sinds Max Verstappen.
Wat een groot talent.
Verstappen ook, maar die was vandaag ook niet op z'n gemak.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Normaal is Norris onder dit soort omstandigheden extreem goed
Binnenkort in frisbee vormquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef SiGNe het volgende:
max krijgt een echt PRACHTIG petje van Pirelli
Mwah, silverstone kon PIA qua racepace redelijk bijblijven en had Norris geluk met SC. Vorige race had PIA moeite met tyre management inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Tot nu toe wint Lando het steeds duidelijk in de race. Maar Piastri lijkt wel een kwalificatiebeest te zijn, idd.
Verstappen heeft wel een extreme regenafstelling staan, gezien zijn verliezen in S1 en S3.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen ook, maar die was vandaag ook niet op z'n gemak.
Tafel in tweeën geslagen, George uitgescholden op de board radio, Hamilton weer een paar miljoen minder in z'n nieuwe contract, headset door de pitbox gegooid, bij de stewards boos aan de deur rammelen, VIESMAD!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat doet hij geregeld, maar de schijnheilige ideale teammaat ACT van Russell is ernstig vervelendquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Want Hamiltoen rijdt nooit voor BV Hamilton?
Hij zal het niet leuk vinden, maar zal moeten beseffen dat Piastri een grote topper is en een geduchte concurrent. Mclaren heeft op dit moment misschien wel de beste lineup van de paddock.quote:
Ach, die krijgt toch wel betaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wordt in de helm gepropt, ha, lekker dan denkt de Pirelli designer.
6 maand aan gewerkt en kost 40.000?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wordt in de helm gepropt, ha, lekker dan denkt de Pirelli designer.
Een pole-buttonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die pet weer.![]()
Kon de marketing stagiaire bij Pirelli niet iets leukers verzinnen?
Nu kunnen we zien hoe goed Norris daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zal het niet leuk vinden, maar zal moeten beseffen dat Piastri een grote topper is en een geduchte concurrent. Mclaren heeft op dit moment misschien wel de beste lineup van de paddock.
I got the pole and all i got was this lousy hatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een pole-button
Zo'n sticker met "Hi I am pole sitter"
S1 heeft Eau Rouge en S3 heeft de laatste chicane. Zegt helemaal niets, alleen in droog weer kan je die sectoren gebruiken om te kijken wie er voor een hoge topsnelheid gaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Verstappen heeft wel een extreme regenafstelling staan, gezien zijn verliezen in S1 en S3.
Marketing stage daarna afgerond met een 8,7.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig op de knop 'Generate' drukken van het AI programma.
Piastri is het hele weekend al extreem goed in S2....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
S1 heeft Eau Rouge en S3 heeft de laatste chicane. Zegt helemaal niets, alleen in droog weer kan je die sectoren gebruiken om te kijken wie er voor een hoge topsnelheid gaat.
Het enige wat veilig is om te concluderen is dat Piastri heel veel downforce of hele grote ballen heeft met die tweede sector.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
Oscar hype train in het FOK! F1 topic
[ afbeelding ]
Ik zit al twee jaar in die hype trainquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
Oscar hype train in het FOK! F1 topic
[ afbeelding ]
Vind ik niet per se, Norris was al een tijdje één van de toppers, maar nu kan je zien dat er gewoon nog steeds groot talent aanwezig isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu kunnen we zien hoe goed Norris daadwerkelijk is
Jij kijkt ook de opstapklassen. Merendeel in dit topic niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zit al twee jaar in die hype train
Daar denkt #teamLH anders overquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton praat het geval tussen Russel en Hamilton omlaag nu.
"Niet veel aan de hand."
Piastri is een rookie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:41 schreef tja77 het volgende:
Piastri is een goed coureur, maar kom op zeg, ga hem ajb niet vergelijken met Verstappen.
De knakker staat 11-2 ofzo achter tov Norris in de Q.
Het is nog geen enkele sessie droog geweestquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Piastri is het hele weekend al extreem goed in S2....
Piastri > Verstappen dusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri is een rookie.
Piastri won F3 kampioenschap in zijn eerste jaar.
Anders krijgt hij aan het eind van het jaar geen nieuwe autoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton praat het geval tussen Russel en Hamilton omlaag nu.
"Niet veel aan de hand."
Voor mij blijft Pieter van den Hoogenband de beste. Zo eentje komt niet meer terug.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik niet per se, Norris was al een tijdje één van de toppers, maar nu kan je zien dat er gewoon nog steeds groot talent aanwezig is
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Terwijl die juist beter is voor een natte baan
Dan moet Will voor Sky werken om zulke extraatjes te krijgenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Anders krijgt hij aan het eind van het jaar geen nieuwe auto
Piastri won de FR Eurocup, F3 en F2 achter elkaar in zijn eerste jaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri is een rookie.
2016 in herhalingquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Laat het maar knallen bij Benz. Alleen maar goed voor de sport
F2 wist ik niet zeker, maar F3 wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Piastri won de FR Eurocup, F3 en F2 achter elkaar in zijn eerste jaar
Niks mis met Russell (behalve zijn karakterquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Russell zelf is gewoon niet zo goed.
En Formule Renault Eurocup en F2.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri is een rookie.
Lijkt alsof Lewis de ontwikkeling van de auto naar zijn hand heeft toe getrokken, George was vorig jaar mister consistent en nu hangt die er een beetje bij. Wel mooi om te zien dat Lewis lekker gaat, maar George is wel achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Lewis nog geen nieuw contract heeftquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt alsof Lewis de ontwikkeling van de auto naar zijn hand heeft toe getrokken, George was vorig jaar mister consistent en nu hangt die er een beetje bij. Wel mooi om te zien dat Lewis lekker gaat, maar George is wel achteruit gegaan.
Ik heb dat met Max, die mensen uitscheldt voor mongool en zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks mis met Russell (behalve zijn karakter)
Dat mag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:47 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ik heb dat met Max, die mensen uitscheldt voor mongool en zo.
Makkelijk scoren tegenover Latifi en dan bevestigen in een raket met Bottas als 'teamgenoot'.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Moeten die mensen maar normaal doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:47 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ik heb dat met Max, die mensen uitscheldt voor mongool en zo.
Blaming the victim.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Moeten die mensen maar normaal doen.
Dus jij bent het serieus met hem eens dat Russell niet zo goed is?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Makkelijk scoren tegenover Latifi en dan bevestigen in een raket met Bottas als 'teamgenoot'.
Albon doet het nu ook leuk in de Williams tijdens de qualis
Vergeleken met Hamilton komt hij wel tekort ja. Dat is nu al 2 jaar duidelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jij bent het serieus met hem eens dat Russell niet zo goed is?
Vind ik ook. Ik doe het zelf ook. Al roep ik vaker "debiel" als ik in de auto zit.quote:
Piastri is over dit hele seizoen gewoon een stukje minder dan Norris en dat is helemaal niet erg want het is nog maar z’n eerste seizoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri is een rookie.
Dat heeft Russell van Hamilton geleerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat doet hij geregeld, maar de schijnheilige ideale teammaat ACT van Russell is ernstig vervelend
Ik denk dat Russell wat overschat is. Verstappen, Leclerc, Hamilton, Norris en Alonso schat ik hoger in en ik sluit niet uit dat Piastri snel ook in dat rijtje komt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jij bent het serieus met hem eens dat Russell niet zo goed is?
Que?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:50 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Vergeleken met Hamilton komt hij wel tekort ja. Dat is nu al 2 jaar duidelijk.
Welke victim.quote:
F2 kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de volledigheid.
Er kan nog rustig een dutje worden gedaan.
Hij was helemaal niet mister consistent, he was mister consistently faster maar Hamilton's mythe en ego moest beschermd worden. Nu gebeurt dat via de auto.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt alsof Lewis de ontwikkeling van de auto naar zijn hand heeft toe getrokken, George was vorig jaar mister consistent en nu hangt die er een beetje bij. Wel mooi om te zien dat Lewis lekker gaat, maar George is wel achteruit gegaan.
Duurt ook nog > 20 minquote:
Ik denk over > 20 minquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe laat begint de F2 sprintrace, want die is door de lange F1 sprint shootout zeker verzet?
Russell weet zelf niet eens waarom hij zo traag is:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet mister consistent, he was mister consistently faster maar Hamilton's mythe en ego moest beschermd worden. Nu gebeurt dat via de auto.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeker een goed coureur, maar z’n hoofd heeft iets onuitstaanbaars, een beetje hetzelfde als Ocon. Zolang hij z’n helm op heeft niks aan de hand dus.
Dit oogt wat tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet mister consistent, he was mister consistently faster
🤨quote:maar Hamilton's mythe en ego moest beschermd worden. Nu gebeurt dat via de auto.
Russell heeft mij nog niet weten te overtuigen sinds hij bij Mercedes zit. Snelle coureur, maar op dit moment geen WK materiaalquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat heeft Russell van Hamilton geleerd.
Ik neem aan dat hij er inmiddels ook achter is dat bij moet doen alsof ie de perfecte 2e rijder is terwijl ie probeert om Hamilton af te troeven.
Bottas kwam ook niet ver met de perfecte 2e rijder spelen en Rosberg werd pas WK toen hij het zat was om de perfecte schoonzoon te spelen.
Al die mensen met kinderen van het syndroom van Down, de bevolking van Mongolië. Wat hebben zij verkeerd gedaan, dat Max zich kan permitteren om hen allemaal beledigen met het woord 'mongool'? Door het als scheldwoord te gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Moeten die mensen maar normaal doen.
Welke heb je gehaald? Ik zit eraan te denken een 4070 te kopen, maar hij is wel belachelijk duur voor de prijs...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef -XOR- het volgende:
Mooi nog even tijd om mijn nieuwe GPU te installeren.
Vorig jaar was hij wel aardig maar dit jaar lukt die stap omhoog nog niet echt, hoewel hij in Hongarije echt wel snel was op zondag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell heeft mij nog niet weten te overtuigen sinds hij bij Mercedes zit. Snelle coureur, maar op dit moment geen WK materiaal
Ik ben geen fanatiek gamer. 3060ti voor een schappelijke prijs, volgend jaar waarschijnlijk overstappen naar een 4070 als die wat goedkoper is want deze is niet geweldig voor VR.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:57 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Welke heb je gehaald? Ik zit eraan te denken een 4070 te kopen, maar hij is wel belachelijk duur voor de prijs...
Tsja.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Al die mensen met kinderen van het syndroom van Down, de bevolking van Mongolië. Wat hebben zij verkeerd gedaan, dat Max zich kan permitteren om hen allemaal beledigen met het woord 'mongool'? Door het als scheldwoord te gebruiken.
Ik geef je het voordeel van de twijfel, maar als je dit soort dingen zegt, zoals onderstaand. Dan neem ik aan dat je niet bedoelt dat mensen met het syndroom van down, normaal moeten doen. Dat zou heel erg fout zijn. Ik vermoed dat je bedoelt, de tegen wie Max dit zei, maar desalniettemin, kan het wel kwetsend zijn. Want Max zegt dan wel effectief, mensen met syndroom van down, doen niet normaal. Ik vind dat kwetsend.
[..]
Daar heb je zo bar weinig aan als je het op zaterdag verknaltquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij wel aardig maar dit jaar lukt die stap omhoog nog niet echt, hoewel hij in Hongarije echt wel snel was op zondag.
Was toch niet alleen zijn fout dit keer?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar heb je zo bar weinig aan als je het op zaterdag verknalt
Vorig jaar had ik even het idee dat hij HAM voorbij was maar dit jaar lijkt hij idd een beetje te zijn teruggevallen. Doet ook vaak dingetjes die niet heel handig zijn en lijkt ook niet al te best te liggen binnen het team.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij wel aardig maar dit jaar lukt die stap omhoog nog niet echt, hoewel hij in Hongarije echt wel snel was op zondag.
3060 ti is wel netjes, zeker als je hem voor een leuk prijsje kan scoren. Ik wacht nog even tot AMD met de 7700 en 7800 komt, eens kijken die kunnen en gaan kosten. De 4070 is wel veel te duur voor wat je krijgt, ja. Ik wil hem wel kopen voor 550 euro met gratis game erbij, maar dat gaat nog even niet gebeuren. Dus ik denk dat het een RX 7700 XT wordt of een 7800. Maar ja moet AMD wel een leuke prijs maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben geen fanatiek gamer. 3060ti voor een schappelijke prijs, volgend jaar waarschijnlijk overstappen naar een 4070 als die wat goedkoper is want deze is niet geweldig voor VR.
nee, maar het geluk maak je ook deels zelf. Russell is een coureur die vaak aan de verkeerde kant van de streep staat met betrekking tot geluk. Zijn teamgenoot daarentegen is vroeger in een pot met geluk gevallen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch niet alleen zijn fout dit keer?
We moeten echt meer doen maatschappelijk om te stappen met bepaalde scheldwoorden. Helaas heeft de Nederlandse taal er een handje aan. Ook steeds dat schelden met ziektes...quote:
Het zal ook niet meevallen om goed te liggen in Hamiltons team.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik even het idee dat hij HAM voorbij was maar dit jaar lijkt hij idd een beetje te zijn teruggevallen. Doet ook vaak dingetjes die niet heel handig zijn en lijkt ook niet al te best te liggen binnen het team.
Binnen het team is Hamilton ook nog #1, Russell heeft al meerdere malen z'n plek af moeten geven aan Hamilton.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell heeft mij nog niet weten te overtuigen sinds hij bij Mercedes zit. Snelle coureur, maar op dit moment geen WK materiaal
Kom je hier als F1 fan, of om een beetje de deuger uit te gaan zitten hangen? Want daar is dit echt niet het forum voorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
We moeten echt meer doen maatschappelijk om te stappen met bepaalde scheldwoorden. Helaas heeft de Nederlandse taal er een handje aan. Ook steeds dat schelden met ziektes...
Ik vind Sjors altijd een beetje een glijer en had verwacht dat hij zich wel bij HAM en crew in zou likken maar bijt toch regelmatig stevig van zich af.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal ook niet meevallen om goed te liggen in Hamiltons team.
Had voor Williams moeten kiezen en een paar jaar leuk in het achterveld moeten rijden. Dat was zijn plafond geweest. Hopelijk dat hij nu een leuke endurance racer gaat worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Het wordt langzaam pijnlijk duidelijk hoe slecht The Freeze was…… in voor zoverre dat niet al duidelijk was. Niveautje Doornbos.
Engelser heb je ze niet en dat zijn van nature al glijers en ellebogen werkers, maar George wil WK worden en die is er niet om bediende van Lewis te spelen zoals Bottas.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind Sjors altijd een beetje een glijer en had verwacht dat hij zich wel bij HAM en crew in zou likken maar bijt toch regelmatig stevig van zich af.
Hij was sneller en hij scoorde beter, toen werd het verhaal dat hij constanter presteerde, want we moeten natuurlijk wel blijven doen alsof de successen van Hamilton aan zijn bijzonder gave lagen en niet aan de auto waarmee zelfs Bottas regelmatig pole reed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit oogt wat tegenstrijdig.
[..]
🤨
Hoezo? Hij kreeg 10 races. Hij nam het op tegen mensen met 2 of meer jaar in de F1quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Het wordt langzaam pijnlijk duidelijk hoe slecht The Freeze was…… in voor zoverre dat niet al duidelijk was. Niveautje Doornbos.
Als hij de mogelijkheid had gehad voor Williams had hij dat beter kunnen doen, of eigenlijk elk ander team, de RBR "familie" is nou niet bepaald de warmste en genereuze.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had voor Williams moeten kiezen en een paar jaar leuk in het achterveld moeten rijden. Dat was zijn plafond geweest. Hopelijk dat hij nu een leuke endurance racer gaat worden.
Was niet het beste rondje van Verstappen maar net genoeg, had het Piastri wel gegund.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:11 schreef wdn het volgende:
Leuke quali.
Ik denk dat als Piastri achter Verstappen had gezeten hij de pole had gehad
Die 11ms met een ietsiepietsie betere baan (die Max dan zou hebben gemaakt) is dat niks.
Wat heeft het constant presteren van Russell precies te maken met de bijzondere gave van Hamilton? Ik zie niet helemaal welk punt je nu probeert te maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was sneller en hij scoorde beter, toen werd het verhaal dat hij constanter presteerde, want we moeten natuurlijk wel blijven doen alsof de successen van Hamilton aan zijn bijzonder gave lagen en niet aan de auto waarmee zelfs Bottas regelmatig pole reed.
RB is natuurlijk in principe een opleidingteam waar je snel moet laten zien potentie te hebben en anders kun je je koffers pakken. Het is geen team waar je lekker jarenlang in het achterveld/middenveld kunt meehobbelen zoals Alpine. De Vries had zijn eigen beperkingen moeten kennen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij de mogelijkheid had gehad voor Williams had hij dat beter kunnen doen, of eigenlijk elk ander team, de RBR "familie" is nou niet bepaald de warmste en genereuze.
Geen bloemen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:13 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Sorry heer en meester Nattekat, het spijt mij. Het spijt mij echt, vergeef mij.
Sommigen nemen zelfs een ziekte als usernaam, dat is helemaal erover.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
We moeten echt meer doen maatschappelijk om te stappen met bepaalde scheldwoorden. Helaas heeft de Nederlandse taal er een handje aan. Ook steeds dat schelden met ziektes...
Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
RB is natuurlijk in principe een opleidingteam waar je snel moet laten zien potentie te hebben en anders kun je je koffers pakken. Het is geen team waar je lekker jarenlang in het achterveld/middenveld kunt meehobbelen zoals Alpine. De Vries had zijn eigen beperkingen moeten kennen.
Marko's cynisme werkt dan inderdaad ook niet mee. Toto Wolff is hier niet populair, maar lijkt me wel een prima man om voor te werken, die dekt 'zijn mensen' altijd wel goed af.
Ben nog altijd aan het wachten maat... Heb in FB een topic gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sommigen nemen zelfs een ziekte als usernaam, dat is helemaal erover.
Je zou je maar druk maken om wat er bijna 2 jaar geleden gebeurd is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[ twitter ]
blijft toch een dingetje.....
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #88 - RIP Dilano van 't Hoffquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[ twitter ]
blijft toch een dingetje.....
al helemaal haar reacties eronder
Tja dat was ook een tijd met Hamilton en Rosbergquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef Newone82 het volgende:
George doet ook weer een uitspraak
https://twitter.com/xxoma(...)kMboGqp6PrvFGrzDDj-g
Nee Whiskers, je snapt hem niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #88 - RIP Dilano van 't Hoff
Jawel hoor, no worries.quote:
Abu dabhi 2021 + SC. Lukte mij om die link te leggen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, no worries.
Maar wellicht kun jij ook nog ff verwijzen naar het oude koeientopic.
Ja doei, ik ga niet op Twitter.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, no worries.
Maar wellicht kun jij ook nog ff verwijzen naar het oude koeientopic.
Wie snapt het nu niet?quote:
Het is X gewordenquote:
Wolff gooit het team ook voor de bus door te zeggen dat de auto een shitbox wasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.
Aan de andere kant: als AT zijn enige mogelijkheid was geweest dan had ik de keuze ook wel geweten, maar hij scheen wel in gesprek te zijn met de anderen. Meedoen aan de Red Bull academy is een groot risico vanwege hun medogenloosheid.
Is niet zo vreemd, hij kan geen wereldkampioen worden dit jaar maar de eisen die hij stelt zijn belachelijk hoog en Mercedes wil daar (terecht) niet in mee. Hij heeft immers minder marketingwaarde als hij geen WDC isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Lewis nog geen nieuw contract heeft
Uhh, neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand op Twitter moet gewezen worden op dat topic
10 races te veel. Het is de Keuken Kampioen Divisie niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kreeg 10 races. Hij nam het op tegen mensen met 2 of meer jaar in de F1
Wolff heeft dan ook een andere functie, die moet je met Horner vergelijken en niet met Marko en verder allemaal geleuter over warmte etc. wat een onzin, je moet gewoon hard rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.
Aan de andere kant: als AT zijn enige mogelijkheid was geweest dan had ik de keuze ook wel geweten, maar hij scheen wel in gesprek te zijn met de anderen. Meedoen aan de Red Bull academy is een groot risico vanwege hun medogenloosheid.
Ik denk dat een veilige werkomgeving voor veel mensen een belangrijke factor kan zijn om goed te functioneren, dus ik vind dat iets te kortzichtig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wolff heeft dan ook een andere functie, die moet je met Horner vergelijken en niet met Marko en verder allemaal geleuter over warmte etc. wat een onzin, je moet gewoon hard rijden.
17:05 uur is al paar keer bevestigdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe laat begint de sprintrace nou? Want het ging even over 17:05 maar dat zie ik nergens terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |