Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Eddie Jordan zit hij in 2025 in de Red Bull
Daar verloor perez een hoop, ging van 1,7 voorsprong naar 0,8 geloof ik. Zal deels afstelling zijn geweestquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:24 schreef Starflyer het volgende:
Flink wat coureurs die in de weg rijden
Hou ik wel van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Newone82 het volgende:
Piastri.
Beste rookie sinds Max Verstappen.
Wat een groot talent.
Hij probeert het niet eens meer die schuurdeur achterop.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Zorro het volgende:
Russell in elke sessie minimaal gepresteerd
Terwijl die juist beter is voor een natte baanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij probeert het niet eens meer die schuurdeur achterop.
Die had echt wel last in de busstopquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar verloor perez een hoop, ging van 1,7 voorsprong naar 0,8 geloof ik. Zal deels afstelling zijn geweest
Oranje auto.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Nizno het volgende:
Ik houd mn oranje bril maar ga vol voor Oscar
Onzin.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hele seizoen niemand gehoord over Piastri tot vorige race
zeggikquote:
Misschien moet je niet de regels van de gewone kwalificatie lezen, maar die van de Shootout. Daar staat expliciet in dat het wel mag, zoals ik al aangaf in de post die je quote.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als die nat verklaard is, anders mag je nooit intermediates en wets gebruiken.
Daarvoor was de auto ruk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hele seizoen niemand gehoord over Piastri tot vorige race
???????/quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Adames het volgende:
Knap dat Max hem op pole zet met de derde auto van het veld.
Komt goed uit toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Nizno het volgende:
Ik houd mn oranje bril maar ga vol voor Oscar
Always Max ruining itquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:28 schreef RAVW het volgende:
Arm Piastri
Weer die vervelende MAX die je van 1 ste plek af houd
Ik blijf bij wat ik daar zeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onzin.
Die is hele seizoen indrukwekkend.
Sinds die update op silverstone kan Oscar het echt laten zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf bij wat ik daar zeg.
Ik zeg verder helemaals niks ten nadele vd kwaliteiten van Piastri.
Van laag naar net iets minder laagquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:29 schreef Zorro het volgende:
Mijn waardering voor Russell is zojuist weer wat gestegen.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:28 schreef Jane het volgende:
Piastri scheldt op de radio. Kijken of de Britten daar ook zo van over de zeik zullen gaan.
Het moet niet te gek worden hequote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van laag naar net iets minder laag
Norris staat onder drukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar is wel megabeestje aan het worden 👀 hopelijk maakt die het Max moeilijk
Want Hamilton rijdt nooit voor BV Hamilton?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef DeeBee het volgende:
Klootzak Russell die weer alleen voor de BV Russell rijdt
Mag niet vanwege de budgetcapquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Zou Toto zojuist weer een tafel in twee gelagen hebben?
Dat wordt een héle goeie!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar is wel megabeestje aan het worden 👀 hopelijk maakt die het Max moeilijk
Nee, gewoon weer z'n pink gekneusd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat zat 'm deels ook in de timing.quote:
Had ik bij Perez in Oostenrijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van laag naar net iets minder laag
Welnee. Hij is gewoon minder op z'n gemak op een natte baan, maar verder rijdt ie Piastri nog gewoon weg.quote:
Ongelooflijk hoe jij altijd maar weer de plank misslaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Hij is gewoon minder op z'n gemak op een natte baan, maar verder rijdt ie Piastri nog gewoon weg.
Tot nu toe wint Lando het steeds duidelijk in de race. Maar Piastri lijkt wel een kwalificatiebeest te zijn, idd.quote:
Normaal is Norris onder dit soort omstandigheden extreem goedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Hij is gewoon minder op z'n gemak op een natte baan, maar verder rijdt ie Piastri nog gewoon weg.
Ach ik volg hem al heel lang , is zeker wel een die mooie dingen kan laten zien ..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Newone82 het volgende:
Piastri.
Beste rookie sinds Max Verstappen.
Wat een groot talent.
Verstappen ook, maar die was vandaag ook niet op z'n gemak.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Normaal is Norris onder dit soort omstandigheden extreem goed
Binnenkort in frisbee vormquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef SiGNe het volgende:
max krijgt een echt PRACHTIG petje van Pirelli
Mwah, silverstone kon PIA qua racepace redelijk bijblijven en had Norris geluk met SC. Vorige race had PIA moeite met tyre management inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Tot nu toe wint Lando het steeds duidelijk in de race. Maar Piastri lijkt wel een kwalificatiebeest te zijn, idd.
Verstappen heeft wel een extreme regenafstelling staan, gezien zijn verliezen in S1 en S3.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen ook, maar die was vandaag ook niet op z'n gemak.
Tafel in tweeën geslagen, George uitgescholden op de board radio, Hamilton weer een paar miljoen minder in z'n nieuwe contract, headset door de pitbox gegooid, bij de stewards boos aan de deur rammelen, VIESMAD!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat doet hij geregeld, maar de schijnheilige ideale teammaat ACT van Russell is ernstig vervelendquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Want Hamiltoen rijdt nooit voor BV Hamilton?
Hij zal het niet leuk vinden, maar zal moeten beseffen dat Piastri een grote topper is en een geduchte concurrent. Mclaren heeft op dit moment misschien wel de beste lineup van de paddock.quote:
Ach, die krijgt toch wel betaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wordt in de helm gepropt, ha, lekker dan denkt de Pirelli designer.
6 maand aan gewerkt en kost 40.000?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wordt in de helm gepropt, ha, lekker dan denkt de Pirelli designer.
Een pole-buttonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die pet weer.![]()
Kon de marketing stagiaire bij Pirelli niet iets leukers verzinnen?
Nu kunnen we zien hoe goed Norris daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zal het niet leuk vinden, maar zal moeten beseffen dat Piastri een grote topper is en een geduchte concurrent. Mclaren heeft op dit moment misschien wel de beste lineup van de paddock.
I got the pole and all i got was this lousy hatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een pole-button
Zo'n sticker met "Hi I am pole sitter"
S1 heeft Eau Rouge en S3 heeft de laatste chicane. Zegt helemaal niets, alleen in droog weer kan je die sectoren gebruiken om te kijken wie er voor een hoge topsnelheid gaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Verstappen heeft wel een extreme regenafstelling staan, gezien zijn verliezen in S1 en S3.
Marketing stage daarna afgerond met een 8,7.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig op de knop 'Generate' drukken van het AI programma.
Piastri is het hele weekend al extreem goed in S2....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
S1 heeft Eau Rouge en S3 heeft de laatste chicane. Zegt helemaal niets, alleen in droog weer kan je die sectoren gebruiken om te kijken wie er voor een hoge topsnelheid gaat.
Het enige wat veilig is om te concluderen is dat Piastri heel veel downforce of hele grote ballen heeft met die tweede sector.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
Oscar hype train in het FOK! F1 topic
[ afbeelding ]
Ik zit al twee jaar in die hype trainquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
Oscar hype train in het FOK! F1 topic
[ afbeelding ]
Vind ik niet per se, Norris was al een tijdje één van de toppers, maar nu kan je zien dat er gewoon nog steeds groot talent aanwezig isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu kunnen we zien hoe goed Norris daadwerkelijk is
Jij kijkt ook de opstapklassen. Merendeel in dit topic niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zit al twee jaar in die hype train
Daar denkt #teamLH anders overquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton praat het geval tussen Russel en Hamilton omlaag nu.
"Niet veel aan de hand."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |