Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
RB is natuurlijk in principe een opleidingteam waar je snel moet laten zien potentie te hebben en anders kun je je koffers pakken. Het is geen team waar je lekker jarenlang in het achterveld/middenveld kunt meehobbelen zoals Alpine. De Vries had zijn eigen beperkingen moeten kennen.
Marko's cynisme werkt dan inderdaad ook niet mee. Toto Wolff is hier niet populair, maar lijkt me wel een prima man om voor te werken, die dekt 'zijn mensen' altijd wel goed af.
Ben nog altijd aan het wachten maat... Heb in FB een topic gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sommigen nemen zelfs een ziekte als usernaam, dat is helemaal erover.
Je zou je maar druk maken om wat er bijna 2 jaar geleden gebeurd is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[ twitter ]
blijft toch een dingetje.....
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #88 - RIP Dilano van 't Hoffquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[ twitter ]
blijft toch een dingetje.....
al helemaal haar reacties eronder
Tja dat was ook een tijd met Hamilton en Rosbergquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef Newone82 het volgende:
George doet ook weer een uitspraak
https://twitter.com/xxoma(...)kMboGqp6PrvFGrzDDj-g
Nee Whiskers, je snapt hem niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #88 - RIP Dilano van 't Hoff
Jawel hoor, no worries.quote:
Abu dabhi 2021 + SC. Lukte mij om die link te leggen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, no worries.
Maar wellicht kun jij ook nog ff verwijzen naar het oude koeientopic.
Ja doei, ik ga niet op Twitter.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, no worries.
Maar wellicht kun jij ook nog ff verwijzen naar het oude koeientopic.
Wie snapt het nu niet?quote:
Het is X gewordenquote:
Wolff gooit het team ook voor de bus door te zeggen dat de auto een shitbox wasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.
Aan de andere kant: als AT zijn enige mogelijkheid was geweest dan had ik de keuze ook wel geweten, maar hij scheen wel in gesprek te zijn met de anderen. Meedoen aan de Red Bull academy is een groot risico vanwege hun medogenloosheid.
Is niet zo vreemd, hij kan geen wereldkampioen worden dit jaar maar de eisen die hij stelt zijn belachelijk hoog en Mercedes wil daar (terecht) niet in mee. Hij heeft immers minder marketingwaarde als hij geen WDC isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Lewis nog geen nieuw contract heeft
Uhh, neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand op Twitter moet gewezen worden op dat topic
10 races te veel. Het is de Keuken Kampioen Divisie niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kreeg 10 races. Hij nam het op tegen mensen met 2 of meer jaar in de F1
Wolff heeft dan ook een andere functie, die moet je met Horner vergelijken en niet met Marko en verder allemaal geleuter over warmte etc. wat een onzin, je moet gewoon hard rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.
Aan de andere kant: als AT zijn enige mogelijkheid was geweest dan had ik de keuze ook wel geweten, maar hij scheen wel in gesprek te zijn met de anderen. Meedoen aan de Red Bull academy is een groot risico vanwege hun medogenloosheid.
Ik denk dat een veilige werkomgeving voor veel mensen een belangrijke factor kan zijn om goed te functioneren, dus ik vind dat iets te kortzichtig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wolff heeft dan ook een andere functie, die moet je met Horner vergelijken en niet met Marko en verder allemaal geleuter over warmte etc. wat een onzin, je moet gewoon hard rijden.
17:05 uur is al paar keer bevestigdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe laat begint de sprintrace nou? Want het ging even over 17:05 maar dat zie ik nergens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |