Daar heb je zo bar weinig aan als je het op zaterdag verknaltquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij wel aardig maar dit jaar lukt die stap omhoog nog niet echt, hoewel hij in Hongarije echt wel snel was op zondag.
Was toch niet alleen zijn fout dit keer?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar heb je zo bar weinig aan als je het op zaterdag verknalt
Vorig jaar had ik even het idee dat hij HAM voorbij was maar dit jaar lijkt hij idd een beetje te zijn teruggevallen. Doet ook vaak dingetjes die niet heel handig zijn en lijkt ook niet al te best te liggen binnen het team.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij wel aardig maar dit jaar lukt die stap omhoog nog niet echt, hoewel hij in Hongarije echt wel snel was op zondag.
3060 ti is wel netjes, zeker als je hem voor een leuk prijsje kan scoren. Ik wacht nog even tot AMD met de 7700 en 7800 komt, eens kijken die kunnen en gaan kosten. De 4070 is wel veel te duur voor wat je krijgt, ja. Ik wil hem wel kopen voor 550 euro met gratis game erbij, maar dat gaat nog even niet gebeuren. Dus ik denk dat het een RX 7700 XT wordt of een 7800. Maar ja moet AMD wel een leuke prijs maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben geen fanatiek gamer. 3060ti voor een schappelijke prijs, volgend jaar waarschijnlijk overstappen naar een 4070 als die wat goedkoper is want deze is niet geweldig voor VR.
nee, maar het geluk maak je ook deels zelf. Russell is een coureur die vaak aan de verkeerde kant van de streep staat met betrekking tot geluk. Zijn teamgenoot daarentegen is vroeger in een pot met geluk gevallen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch niet alleen zijn fout dit keer?
We moeten echt meer doen maatschappelijk om te stappen met bepaalde scheldwoorden. Helaas heeft de Nederlandse taal er een handje aan. Ook steeds dat schelden met ziektes...quote:
Het zal ook niet meevallen om goed te liggen in Hamiltons team.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik even het idee dat hij HAM voorbij was maar dit jaar lijkt hij idd een beetje te zijn teruggevallen. Doet ook vaak dingetjes die niet heel handig zijn en lijkt ook niet al te best te liggen binnen het team.
Binnen het team is Hamilton ook nog #1, Russell heeft al meerdere malen z'n plek af moeten geven aan Hamilton.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell heeft mij nog niet weten te overtuigen sinds hij bij Mercedes zit. Snelle coureur, maar op dit moment geen WK materiaal
Kom je hier als F1 fan, of om een beetje de deuger uit te gaan zitten hangen? Want daar is dit echt niet het forum voorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
We moeten echt meer doen maatschappelijk om te stappen met bepaalde scheldwoorden. Helaas heeft de Nederlandse taal er een handje aan. Ook steeds dat schelden met ziektes...
Ik vind Sjors altijd een beetje een glijer en had verwacht dat hij zich wel bij HAM en crew in zou likken maar bijt toch regelmatig stevig van zich af.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal ook niet meevallen om goed te liggen in Hamiltons team.
Had voor Williams moeten kiezen en een paar jaar leuk in het achterveld moeten rijden. Dat was zijn plafond geweest. Hopelijk dat hij nu een leuke endurance racer gaat worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Het wordt langzaam pijnlijk duidelijk hoe slecht The Freeze was…… in voor zoverre dat niet al duidelijk was. Niveautje Doornbos.
Engelser heb je ze niet en dat zijn van nature al glijers en ellebogen werkers, maar George wil WK worden en die is er niet om bediende van Lewis te spelen zoals Bottas.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind Sjors altijd een beetje een glijer en had verwacht dat hij zich wel bij HAM en crew in zou likken maar bijt toch regelmatig stevig van zich af.
Hij was sneller en hij scoorde beter, toen werd het verhaal dat hij constanter presteerde, want we moeten natuurlijk wel blijven doen alsof de successen van Hamilton aan zijn bijzonder gave lagen en niet aan de auto waarmee zelfs Bottas regelmatig pole reed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit oogt wat tegenstrijdig.
[..]
🤨
Hoezo? Hij kreeg 10 races. Hij nam het op tegen mensen met 2 of meer jaar in de F1quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
Het wordt langzaam pijnlijk duidelijk hoe slecht The Freeze was…… in voor zoverre dat niet al duidelijk was. Niveautje Doornbos.
Als hij de mogelijkheid had gehad voor Williams had hij dat beter kunnen doen, of eigenlijk elk ander team, de RBR "familie" is nou niet bepaald de warmste en genereuze.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had voor Williams moeten kiezen en een paar jaar leuk in het achterveld moeten rijden. Dat was zijn plafond geweest. Hopelijk dat hij nu een leuke endurance racer gaat worden.
Was niet het beste rondje van Verstappen maar net genoeg, had het Piastri wel gegund.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:11 schreef wdn het volgende:
Leuke quali.
Ik denk dat als Piastri achter Verstappen had gezeten hij de pole had gehad
Die 11ms met een ietsiepietsie betere baan (die Max dan zou hebben gemaakt) is dat niks.
Wat heeft het constant presteren van Russell precies te maken met de bijzondere gave van Hamilton? Ik zie niet helemaal welk punt je nu probeert te maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was sneller en hij scoorde beter, toen werd het verhaal dat hij constanter presteerde, want we moeten natuurlijk wel blijven doen alsof de successen van Hamilton aan zijn bijzonder gave lagen en niet aan de auto waarmee zelfs Bottas regelmatig pole reed.
RB is natuurlijk in principe een opleidingteam waar je snel moet laten zien potentie te hebben en anders kun je je koffers pakken. Het is geen team waar je lekker jarenlang in het achterveld/middenveld kunt meehobbelen zoals Alpine. De Vries had zijn eigen beperkingen moeten kennen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij de mogelijkheid had gehad voor Williams had hij dat beter kunnen doen, of eigenlijk elk ander team, de RBR "familie" is nou niet bepaald de warmste en genereuze.
Geen bloemen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:13 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Sorry heer en meester Nattekat, het spijt mij. Het spijt mij echt, vergeef mij.
Sommigen nemen zelfs een ziekte als usernaam, dat is helemaal erover.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
We moeten echt meer doen maatschappelijk om te stappen met bepaalde scheldwoorden. Helaas heeft de Nederlandse taal er een handje aan. Ook steeds dat schelden met ziektes...
Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
RB is natuurlijk in principe een opleidingteam waar je snel moet laten zien potentie te hebben en anders kun je je koffers pakken. Het is geen team waar je lekker jarenlang in het achterveld/middenveld kunt meehobbelen zoals Alpine. De Vries had zijn eigen beperkingen moeten kennen.
Marko's cynisme werkt dan inderdaad ook niet mee. Toto Wolff is hier niet populair, maar lijkt me wel een prima man om voor te werken, die dekt 'zijn mensen' altijd wel goed af.
Ben nog altijd aan het wachten maat... Heb in FB een topic gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sommigen nemen zelfs een ziekte als usernaam, dat is helemaal erover.
Je zou je maar druk maken om wat er bijna 2 jaar geleden gebeurd is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[ twitter ]
blijft toch een dingetje.....
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #88 - RIP Dilano van 't Hoffquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[ twitter ]
blijft toch een dingetje.....
al helemaal haar reacties eronder
Tja dat was ook een tijd met Hamilton en Rosbergquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef Newone82 het volgende:
George doet ook weer een uitspraak
https://twitter.com/xxoma(...)kMboGqp6PrvFGrzDDj-g
Nee Whiskers, je snapt hem niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #88 - RIP Dilano van 't Hoff
Jawel hoor, no worries.quote:
Abu dabhi 2021 + SC. Lukte mij om die link te leggen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, no worries.
Maar wellicht kun jij ook nog ff verwijzen naar het oude koeientopic.
Ja doei, ik ga niet op Twitter.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, no worries.
Maar wellicht kun jij ook nog ff verwijzen naar het oude koeientopic.
Wie snapt het nu niet?quote:
Het is X gewordenquote:
Wolff gooit het team ook voor de bus door te zeggen dat de auto een shitbox wasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.
Aan de andere kant: als AT zijn enige mogelijkheid was geweest dan had ik de keuze ook wel geweten, maar hij scheen wel in gesprek te zijn met de anderen. Meedoen aan de Red Bull academy is een groot risico vanwege hun medogenloosheid.
Is niet zo vreemd, hij kan geen wereldkampioen worden dit jaar maar de eisen die hij stelt zijn belachelijk hoog en Mercedes wil daar (terecht) niet in mee. Hij heeft immers minder marketingwaarde als hij geen WDC isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Lewis nog geen nieuw contract heeft
Uhh, neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand op Twitter moet gewezen worden op dat topic
10 races te veel. Het is de Keuken Kampioen Divisie niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kreeg 10 races. Hij nam het op tegen mensen met 2 of meer jaar in de F1
Wolff heeft dan ook een andere functie, die moet je met Horner vergelijken en niet met Marko en verder allemaal geleuter over warmte etc. wat een onzin, je moet gewoon hard rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Wolff is wat meer loyaal naar zijn mensen. Marko zegt alles wat die denkt.
Aan de andere kant: als AT zijn enige mogelijkheid was geweest dan had ik de keuze ook wel geweten, maar hij scheen wel in gesprek te zijn met de anderen. Meedoen aan de Red Bull academy is een groot risico vanwege hun medogenloosheid.
Ik denk dat een veilige werkomgeving voor veel mensen een belangrijke factor kan zijn om goed te functioneren, dus ik vind dat iets te kortzichtig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wolff heeft dan ook een andere functie, die moet je met Horner vergelijken en niet met Marko en verder allemaal geleuter over warmte etc. wat een onzin, je moet gewoon hard rijden.
17:05 uur is al paar keer bevestigdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe laat begint de sprintrace nou? Want het ging even over 17:05 maar dat zie ik nergens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |