Piastri is een rookie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:41 schreef tja77 het volgende:
Piastri is een goed coureur, maar kom op zeg, ga hem ajb niet vergelijken met Verstappen.
De knakker staat 11-2 ofzo achter tov Norris in de Q.
Het is nog geen enkele sessie droog geweestquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Piastri is het hele weekend al extreem goed in S2....
Piastri > Verstappen dusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri is een rookie.
Piastri won F3 kampioenschap in zijn eerste jaar.
Anders krijgt hij aan het eind van het jaar geen nieuwe autoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton praat het geval tussen Russel en Hamilton omlaag nu.
"Niet veel aan de hand."
Voor mij blijft Pieter van den Hoogenband de beste. Zo eentje komt niet meer terug.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik niet per se, Norris was al een tijdje één van de toppers, maar nu kan je zien dat er gewoon nog steeds groot talent aanwezig is
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Terwijl die juist beter is voor een natte baan
Dan moet Will voor Sky werken om zulke extraatjes te krijgenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Anders krijgt hij aan het eind van het jaar geen nieuwe auto
Piastri won de FR Eurocup, F3 en F2 achter elkaar in zijn eerste jaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri is een rookie.
2016 in herhalingquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Laat het maar knallen bij Benz. Alleen maar goed voor de sport
F2 wist ik niet zeker, maar F3 wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Piastri won de FR Eurocup, F3 en F2 achter elkaar in zijn eerste jaar
Niks mis met Russell (behalve zijn karakterquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Russell zelf is gewoon niet zo goed.
En Formule Renault Eurocup en F2.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri is een rookie.
Lijkt alsof Lewis de ontwikkeling van de auto naar zijn hand heeft toe getrokken, George was vorig jaar mister consistent en nu hangt die er een beetje bij. Wel mooi om te zien dat Lewis lekker gaat, maar George is wel achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Lewis nog geen nieuw contract heeftquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt alsof Lewis de ontwikkeling van de auto naar zijn hand heeft toe getrokken, George was vorig jaar mister consistent en nu hangt die er een beetje bij. Wel mooi om te zien dat Lewis lekker gaat, maar George is wel achteruit gegaan.
Ik heb dat met Max, die mensen uitscheldt voor mongool en zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks mis met Russell (behalve zijn karakter)
Dat mag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:47 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ik heb dat met Max, die mensen uitscheldt voor mongool en zo.
Makkelijk scoren tegenover Latifi en dan bevestigen in een raket met Bottas als 'teamgenoot'.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Moeten die mensen maar normaal doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:47 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ik heb dat met Max, die mensen uitscheldt voor mongool en zo.
Blaming the victim.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Moeten die mensen maar normaal doen.
Dus jij bent het serieus met hem eens dat Russell niet zo goed is?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Makkelijk scoren tegenover Latifi en dan bevestigen in een raket met Bottas als 'teamgenoot'.
Albon doet het nu ook leuk in de Williams tijdens de qualis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |