Ook in het Engels zou dat een vreemde zin zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien omdat in het Nederlands het woord Neuken niet als scheldwoord gebruikt wordt.
Als Verstappen in een Nederland interview zou zeggen dat hij de auto lekker hard door Eau Rouge wil neuken dan zou er ook vreemd opgekeken worden.
Ook in de Live Timing audio (Teamradio) stream??!! Dat klinkt best actueel hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Audio wordt altijd een ronde later uitgezonden,
Ligt meestal aan het tijdstip van de dag, en ook wat voor programma het is. Leeftijdscategorieen en zo .quote:dan kan men inderdaad nog dingen censureren en ook text in beeld laten zien (ook gecensureerd)
Maar Britten best preuts wat taal betreft en in de V.S. is het nog erger.
En aan de andere kant zijn wij in Nederland weer erg vrij, hier wordt eigenlijk niks weggebliept, wat men ook zegt.
Die uitdrukking bestaat ook niet in het Engelsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook in het Engels zou dat een vreemde zin zijn![]()
Maar fuck kunnen we hier op TV gewoon zeggen, kut en klote ook.
Bij, ik geloof, de serie Mocro Maffia was er een karakter die constant met kanker schold, ook geen probleem, pastte bij het karakter.
Al vind ikzelf kanker geen fijn scheldwoord, ben dar ook niet de enige in.
Maar toch zal het niet weggebliept worden, mensen die tegen het woord zijn zien dan liever dat het helemaal niet gebruikt wordt.
hij was veel te gemotiveerd toen de Vries nog bij AT zat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er is helemaal geen verband tussen fouten van Perez en welke rijder dan ook bij een ander team.
Als je harder wilt dan dat je kunt dan gaat het soms fout.
Serieus? Volgens mij wilde hij gewoon zelf eens een keer vóór Verstappen kwalificeren. Of is 'm gezegd dat hij er korter bij moest zitten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was veel te gemotiveerd toen de Vries nog bij AT zat.
Ik zie toch echt een verband
Ik zie dat verband ook niet, het is naar mijn mening meer dat hij zichzelf zoveel druk had opgelegd omdat hij dacht dat hij wereldkampioen zou kunnen worden en daar veel te lang in is blijven hangen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij wilde hij gewoon zelf eens een keer vóór Verstappen kwalificeren. Of is 'm gezegd dat hij er korter bij moest zitten.
Hij is 0,877 langzamer dan Max, vorige kwalificatie was dit 0,433. Heeft die het dan beter gedaan als vorige week?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Perez staat er eindelijk ook eens redelijk bij, dat zou fucking tijd worden. Zou die dan toch Ricc's hete adem voelen?
P3 is beter dan P9 dus eigenlijk jaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij is 0,877 langzamer dan Max, vorige kwalificatie was dit 0,433. Heeft die het dan beter gedaan als vorige week?
Het was geen impeding, maar unsafe rejoin. Dus wel of geen langzame ronde zou niet uit moeten maken als ze gevaarlijk terug op de baan komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze waren beide in een langzame ronde en waren net uit de weg gegaan voor Magnussen. Een straf zou eigenlijk best wel opmerkelijk zijn geweest
In een vliegende ronde is het gevaarlijker dan in een koelrondequote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het was geen impeding, maar unsafe rejoin. Dus wel of geen langzame ronde zou niet uit moeten maken als ze gevaarlijk terug op de baan komen.
Dat hangt er vanaf wat er aan komt en hoe snel die bezig is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een vliegende ronde is het gevaarlijker dan in een koelronde
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over George: “ He also explained that as he was on the same program as Hamilton he was fully aware of what Hamilton was doing and that at no point was the manoeuvre unsafe. “
Gewoon teamplay, prima.
Parcour is langerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij is 0,877 langzamer dan Max, vorige kwalificatie was dit 0,433. Heeft die het dan beter gedaan als vorige week?
Dat ze hongarije maar schrappen, altijd saaie racesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Belgische F1 groteprijs mag in mij ogen nooit verdwijnen.
Ze rijden er graag. 1 van de mooiste parcours
En toch is de toekomst er onzeker..
quote:
Zo zijn er wel meer die altijd op de kalender zouden moeten staan:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Belgische F1 groteprijs mag in mij ogen nooit verdwijnen.
Ze rijden er graag. 1 van de mooiste parcours
En toch is de toekomst er onzeker..
Van de 'moderne' circuits zijn er echt maar een paar die te pruimen waren imo. Maleisië en Turkije bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer die altijd op de kalender zouden moeten staan:
Spa
Monza
Silverstone
Suzuka
Sao Paulo
Monaco
Melbourne
Canada
En dan vergeet ik er vast een paar zo op de vroege ochtend
Singapore gaat ook nog wel, mede omdat het de eerste avond/nachtrace was.quote:
Omdat er dan geen hond kijkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit zal vast al ooit besproken zijn, maar waarom doen we die sprintaids niet gewoon op vrijdag en concentreren we ons vanaf zaterdag verder op het normale Grand Prix-weekend?
Die zaterdag voelt nu echt als een tweederangs opvulling. Maar het zal wel iets te maken hebben met dat er anders geen tijd meer is voor een VT op vrijdag, ofzoiets.
Kunnen ze nog 2 jaar huilen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar Liberty Media huilt stiekem
Oscar gaat winnen!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef PS. het volgende:
Jullie hoeven de sprintrace niet te kijken hoor. Verstappen wint toch
Of iets verzinnen om het op te leuken.quote:
Ook dat zal niet lukken in die 2 jaar en verder zo'n sprintweekend voor mij hoeft het niet maar als je het dan toch doet zorg dan dat je de auto's per kwalificatie/race combinatie uit de parc ferme kan halen, nu is de set up voor allemaal de hoofdrace.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of iets verzinnen om het op te leuken.
Caravanrace, achteruit racen, WAGS wet t-shirt contest
Zeker een goed coureur, maar z’n hoofd heeft iets onuitstaanbaars, een beetje hetzelfde als Ocon. Zolang hij z’n helm op heeft niks aan de hand dus.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:20 schreef Tarado het volgende:
Piastri wel een aanwinst voor F1, die gaat het Norris nog moeilijk maken in de nabije toekomst.
Zou het wel mooi vinden voor hem..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |