Voor mijn manager wel goed dat Ferrari er zo goed bij zit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:18 schreef Nizno het volgende:
jammer Oscar
maar netjes Max dat hij even zn excuses aangeboden aan GP
Ja jammer. Ik had Piastri graag op frontrow gezien, ik ben wel fan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
McLaren valt me wel ietwat tegen deze Q3
quote:
quote:maar netjes Max dat hij even zn excuses aangeboden aan GP
Om wie ging dit?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:19 schreef Nizno het volgende:
Scheelt dat die twee idd net een getrouwd stel zijn zoals Horner al eens heeft aangegeven.
samequote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:19 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik had Piastri graag op frontrow gezien, ik ben wel fan.
Max en GPquote:
Beestje hèquote:
Meetstal bedoelt ie niet wat ie zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:15 schreef Sally het volgende:
[..]
ja daar doel ik op,
maar mijn vraag was aan Chevvvvy - wat hij bedoelde
Sainz en Leclercquote:
niet voeren...quote:
Er zijn nog wat onderzoekjes gaande, dus er kunnen nog wat verschuivingen komenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:20 schreef Nober het volgende:
Leclerc - Pérez
Hamilton - Sainz
Piastri - Verstappen
Norris - Russell
Alonso - Stroll
tja - weet niet eens of ik er antwoord op had gehadquote:
geitjes voeren mag best. Maar geen wit brood. Gewoon aardappelschillen en groentes en fruitjesquote:
Jij weeets!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
geitjes voeren mag best. Maar geen wit brood. Gewoon aardappelschillen en groentes en fruitjes
ja heb een hertenkampje om de hoek zitten hier. Gebruik al jaren mn groene container nietquote:
Het lek is bo...quote:
quote:Hamilton radio
"0.9, jeez. Where is all that time?" asks fourth-place qualifier - and third-place starter - Hamilton.
"All that middle sector," he's told.
cruel!!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Het lek is bo...
O h wacht, - I'lll JINX
Herhaling van vorig jaar aanstaande zondagquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:21 schreef ZCAB het volgende:
Een Belgische Grand Prix waar Verstappen vooraan kwalificeert, maar door een gridstraf zijn pole kwijtraakt aan de Ferrari op nummer twee met daarachter weer Perez? Deze sport weet ook altijd weer te verrassen.
hahaha!quote:
quote:
Oh, maar... Pappa Perez is er weer,quote:
tijd voor t laatste rondjequote:
Neuh, ik denk niet dat PER er beter van gaat rijden als hij gestresst is,daar lijkt hij me het type niet voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Perez staat er eindelijk ook eens redelijk bij, dat zou fucking tijd worden. Zou die dan toch Ricc's hete adem voelen?
en, iets interessants?quote:
Het lijkt er vooral op dat de updates bij Red Bull een flinke stap vooruit zijn, de kwalificatie morgen maar even afwachten maar zal helaas wel weer onder natte omstandigheden zijn als er al gereden gaat worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Perez staat er eindelijk ook eens redelijk bij, dat zou fucking tijd worden. Zou die dan toch Ricc's hete adem voelen?
hjm.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Maar als het zondag droog is, ben ik bang dat McLaren helemaal om de oren gereden wordt. Die lijken volle bak op nat weer te hebben gegokt.
die wil ik wel effe quotenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
hjm.
Oscar gaat gewoon minimaal 4e worden
wat lul jij nou weer allemaal uit je nekquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Maar als het zondag droog is, ben ik bang dat McLaren helemaal om de oren gereden wordt. Die lijken volle bak op nat weer te hebben gegokt.
Eerst een beetje hoop geven, en dan patsboem weg ermee.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:31 schreef Dauthi het volgende:
De Max Verstappen Bitchslap mag je dit wel noemen.
Holy fuck.
Tom Kristensen.quote:
Nee. We zullen zien. Copy.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
en, iets interessants?
Of de open deuren?
Ik kijk F1 geen DTM en GT3.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Blijkbaar volg je pas net motorsport
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Kristensen
Kristensen zit ook al even bij Viaplay hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk F1 geen DTM en GT3.
Normaal krijg je gewoon een Belgische oud-F1 coureur als interviewer in België zoals Ickx, Vandoorne, d'Ambrosio.
Daar had hij wel telkens twee andere voor nodig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is bekender van het 9 keer winnen van de 24 uur van Le Mans.
Merrie = Mercedesquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]
De Steigerende Paarden?
Of bij jou een + C?
Gewaagde uitspraak 🧐quote:
Met een gridstraf? Die start waarschijnlijk achter Verstappenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Hamilton rijdt zo naar P1 en wint de race.
Oscar gaat winnen. Doe nu niet alsof Max en Lewis zo goed zijn. Oscar vermorzeld iedereenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Hamilton rijdt zo naar P1 en wint de race.
nee we zijn gewoon vroegquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh is dat nu al? Ik dacht in augustus of september
dit was hetzelfde als op tv wasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde even luisteren wat Max allemaal riep na Q2, blijkt dat zijn felle boodschap uit de herhaling gecensureerd op F1TV. (lol) (jammer)
Normaal krijg je op F1TV het volledige ongecensureerde materiaal, nu is bijna dat hele gedeelte uit de stream gewist.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit was hetzelfde als op tv was
https://racingnews365.nl/(...)alificatie-gp-belgie
Als ik het iemand gun is het Oscarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oscar gaat winnen. Doe nu niet alsof Max en Lewis zo goed zijn. Oscar vermorzeld iedereen
En nu de recordhouder Le Mans 24h overwinningen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk F1 geen DTM en GT3.
Normaal krijg je gewoon een Belgische oud-F1 coureur als interviewer in België zoals Ickx, Vandoorne, d'Ambrosio.
Hoe dan? Ze kijken toch Sky Sports die filteren toch scheldwoorden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:22 schreef Jane het volgende:
O man, ik zie alweer (vermoedelijk) Britten zeiken dat Max niet mag schelden over de radio, want er kijken kinderen mee.
De regie zou natuurlijk ook gewoon kunnen kiezen om het niet uit te zenden, als het allemaal zo erg is.
Board radios niet gefilterd voor Viaplay Nederland?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze kijken toch Sky Sports die filteren toch scheldwoorden.
Britten kunnen toch niet Viaplay kijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Board radios niet gefilterd voor Viaplay Nederland?
Ze zijn bang dat de kinderen stiekem kunnen raden wat er achter die beeps zit, denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze kijken toch Sky Sports die filteren toch scheldwoorden.
Zo te zien was Dries Roelvink de purser.quote:
No further action....quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met een gridstraf? Die start waarschijnlijk achter Verstappen
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde even luisteren wat Max allemaal riep na Q2, blijkt dat zijn felle boodschap uit de herhaling gecensureerd op F1TV. (lol) (jammer)
>>> en zelfs op de "live" versie die direct in Live Timing te horen is, worden bliepjes en stiltes ingelast.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit was hetzelfde als op tv was
https://racingnews365.nl/(...)alificatie-gp-belgie
<<< oooh nee, ech nie.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Normaal krijg je op F1TV het volledige ongecensureerde materiaal, nu is bijna dat hele gedeelte uit de stream gewist.
Wel op die onboard streams, normaal gesproken. Maar heel soms worden er dingen uit gevist 👀quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:51 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
>>> en zelfs op de "live" versie die direct in Live Timing te horen is, worden bliepjes en stiltes ingelast.
Mss dat een computer dat automaGisch doet of zo...?! Of dat er toch een miniem verschil zit tussen het inspreken en daadwerkelijk doorgeven aan de luisteraar.
(zoals je weet: vrijwel alle boardradio moet tegenwoordig openbaar. Ik leerde laatst dat als de wagen in de pitbox aan de 'umbillical' hangt, dat dan de conversaties wel privé zijn; ivm mgelijke strategieen en set-up besprekingen tussen coureur en engineer/ pitwall en zo)
[..]
<<< oooh nee, ech nie.
De Britse commentatoren van F1 TV Pro zeggen al "sorry lieve kijkbuiskinders" als ze de talk in de Cool Down Room niet kunnen bliepen(waar Max bv een keer Bullshit zei
)
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen straffen in het Hamilton-Russell akkefietje..
Ze waren beide in een langzame ronde en waren net uit de weg gegaan voor Magnussen. Een straf zou eigenlijk best wel opmerkelijk zijn geweestquote:
Het document zei Bottas, maar imo maakt het niet uit dat ze beide in een langzame ronde zaten, want het was alsnog gevaarlijk in de weg rijdenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze waren beide in een langzame ronde en waren net uit de weg gegaan voor Magnussen. Een straf zou eigenlijk best wel opmerkelijk zijn geweest
OMG, hoe hypocriet!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:22 schreef Jane het volgende:
O man, ik zie alweer (vermoedelijk) Britten zeiken dat Max niet mag schelden over de radio, want er kijken kinderen mee.
De regie zou natuurlijk ook gewoon kunnen kiezen om het niet uit te zenden, als het allemaal zo erg is.
Dat slaat toch ook nergens op. Hij was eerder te veel gemotiveerd dan te weinig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
grinnikquote:
dacht hij meer te duchten te hebben van de Vries dan van Ricciardo?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat slaat toch ook nergens op. Hij was eerder te veel gemotiveerd dan te weinig.
Er is helemaal geen verband tussen fouten van Perez en welke rijder dan ook bij een ander team.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dacht hij meer te duchten te hebben van de Vries dan van Ricciardo?
Audio wordt altijd een ronde later uitgezonden, dan kan men inderdaad nog dingen censureren en ook text in beeld laten zien (ook gecensureerd)quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:51 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
>>> en zelfs op de "live" versie die direct in Live Timing te horen is, worden bliepjes en stiltes ingelast.
Mss dat een computer dat automaGisch doet of zo...?! Of dat er toch een miniem verschil zit tussen het inspreken en daadwerkelijk doorgeven aan de luisteraar.
(zoals je weet: vrijwel alle boardradio moet tegenwoordig openbaar. Ik leerde laatst dat als de wagen in de pitbox aan de 'umbillical' hangt, dat dan de conversaties wel privé zijn; ivm mgelijke strategieen en set-up besprekingen tussen coureur en engineer/ pitwall en zo)
[..]
<<< oooh nee, ech nie.
De Britse commentatoren van F1 TV Pro zeggen al "sorry lieve kijkbuiskinders" als ze de talk in de Cool Down Room niet kunnen bliepen(waar Max bv een keer Bullshit zei
)
Misschien omdat in het Nederlands het woord Neuken niet als scheldwoord gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Audio wordt altijd een ronde later uitgezonden, dan kan men inderdaad nog dingen censureren en ook text in beeld laten zien (ook gecensureerd)
Maar Britten best preuts wat taal betreft en in de V.S. is het nog erger.
En aan de andere kant zijn wij in Nederland weer erg vrij, hier wordt eigenlijk niks weggebliept, wat men ook zegt.
Ook in het Engels zou dat een vreemde zin zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien omdat in het Nederlands het woord Neuken niet als scheldwoord gebruikt wordt.
Als Verstappen in een Nederland interview zou zeggen dat hij de auto lekker hard door Eau Rouge wil neuken dan zou er ook vreemd opgekeken worden.
Ook in de Live Timing audio (Teamradio) stream??!! Dat klinkt best actueel hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Audio wordt altijd een ronde later uitgezonden,
Ligt meestal aan het tijdstip van de dag, en ook wat voor programma het is. Leeftijdscategorieen en zo .quote:dan kan men inderdaad nog dingen censureren en ook text in beeld laten zien (ook gecensureerd)
Maar Britten best preuts wat taal betreft en in de V.S. is het nog erger.
En aan de andere kant zijn wij in Nederland weer erg vrij, hier wordt eigenlijk niks weggebliept, wat men ook zegt.
Die uitdrukking bestaat ook niet in het Engelsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook in het Engels zou dat een vreemde zin zijn![]()
Maar fuck kunnen we hier op TV gewoon zeggen, kut en klote ook.
Bij, ik geloof, de serie Mocro Maffia was er een karakter die constant met kanker schold, ook geen probleem, pastte bij het karakter.
Al vind ikzelf kanker geen fijn scheldwoord, ben dar ook niet de enige in.
Maar toch zal het niet weggebliept worden, mensen die tegen het woord zijn zien dan liever dat het helemaal niet gebruikt wordt.
hij was veel te gemotiveerd toen de Vries nog bij AT zat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er is helemaal geen verband tussen fouten van Perez en welke rijder dan ook bij een ander team.
Als je harder wilt dan dat je kunt dan gaat het soms fout.
Serieus? Volgens mij wilde hij gewoon zelf eens een keer vóór Verstappen kwalificeren. Of is 'm gezegd dat hij er korter bij moest zitten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was veel te gemotiveerd toen de Vries nog bij AT zat.
Ik zie toch echt een verband
Ik zie dat verband ook niet, het is naar mijn mening meer dat hij zichzelf zoveel druk had opgelegd omdat hij dacht dat hij wereldkampioen zou kunnen worden en daar veel te lang in is blijven hangen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij wilde hij gewoon zelf eens een keer vóór Verstappen kwalificeren. Of is 'm gezegd dat hij er korter bij moest zitten.
Hij is 0,877 langzamer dan Max, vorige kwalificatie was dit 0,433. Heeft die het dan beter gedaan als vorige week?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
P3 is beter dan P9 dus eigenlijk jaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij is 0,877 langzamer dan Max, vorige kwalificatie was dit 0,433. Heeft die het dan beter gedaan als vorige week?
Het was geen impeding, maar unsafe rejoin. Dus wel of geen langzame ronde zou niet uit moeten maken als ze gevaarlijk terug op de baan komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze waren beide in een langzame ronde en waren net uit de weg gegaan voor Magnussen. Een straf zou eigenlijk best wel opmerkelijk zijn geweest
In een vliegende ronde is het gevaarlijker dan in een koelrondequote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het was geen impeding, maar unsafe rejoin. Dus wel of geen langzame ronde zou niet uit moeten maken als ze gevaarlijk terug op de baan komen.
Dat hangt er vanaf wat er aan komt en hoe snel die bezig is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een vliegende ronde is het gevaarlijker dan in een koelronde
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over George: “ He also explained that as he was on the same program as Hamilton he was fully aware of what Hamilton was doing and that at no point was the manoeuvre unsafe. “
Gewoon teamplay, prima.
Parcour is langerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij is 0,877 langzamer dan Max, vorige kwalificatie was dit 0,433. Heeft die het dan beter gedaan als vorige week?
Dat ze hongarije maar schrappen, altijd saaie racesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Belgische F1 groteprijs mag in mij ogen nooit verdwijnen.
Ze rijden er graag. 1 van de mooiste parcours
En toch is de toekomst er onzeker..
quote:
Zo zijn er wel meer die altijd op de kalender zouden moeten staan:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Belgische F1 groteprijs mag in mij ogen nooit verdwijnen.
Ze rijden er graag. 1 van de mooiste parcours
En toch is de toekomst er onzeker..
Van de 'moderne' circuits zijn er echt maar een paar die te pruimen waren imo. Maleisië en Turkije bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer die altijd op de kalender zouden moeten staan:
Spa
Monza
Silverstone
Suzuka
Sao Paulo
Monaco
Melbourne
Canada
En dan vergeet ik er vast een paar zo op de vroege ochtend
Singapore gaat ook nog wel, mede omdat het de eerste avond/nachtrace was.quote:
Omdat er dan geen hond kijkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit zal vast al ooit besproken zijn, maar waarom doen we die sprintaids niet gewoon op vrijdag en concentreren we ons vanaf zaterdag verder op het normale Grand Prix-weekend?
Die zaterdag voelt nu echt als een tweederangs opvulling. Maar het zal wel iets te maken hebben met dat er anders geen tijd meer is voor een VT op vrijdag, ofzoiets.
Kunnen ze nog 2 jaar huilen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar Liberty Media huilt stiekem
Oscar gaat winnen!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef PS. het volgende:
Jullie hoeven de sprintrace niet te kijken hoor. Verstappen wint toch
Of iets verzinnen om het op te leuken.quote:
Ook dat zal niet lukken in die 2 jaar en verder zo'n sprintweekend voor mij hoeft het niet maar als je het dan toch doet zorg dan dat je de auto's per kwalificatie/race combinatie uit de parc ferme kan halen, nu is de set up voor allemaal de hoofdrace.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of iets verzinnen om het op te leuken.
Caravanrace, achteruit racen, WAGS wet t-shirt contest
Zeker een goed coureur, maar z’n hoofd heeft iets onuitstaanbaars, een beetje hetzelfde als Ocon. Zolang hij z’n helm op heeft niks aan de hand dus.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:20 schreef Tarado het volgende:
Piastri wel een aanwinst voor F1, die gaat het Norris nog moeilijk maken in de nabije toekomst.
Zou het wel mooi vinden voor hem..quote:
Bahrein levert m.i. nog wel leuke races op, maar qua sfeer is het natuurlijk niks.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van de 'moderne' circuits zijn er echt maar een paar die te pruimen waren imo. Maleisië en Turkije bijvoorbeeld.
Rest is merendeels rotzooi en vooral al die stratenraces van de laatste jaren op identieke parcours zijn verschrikkelijk, net als die kunstmatige 'sfeer' in Qatar, Abu Dhabi, Saudi-Arabie, Bahrein.
Jammer, ik heb wel zin in een keiharde shoutout.quote:
Wat is daar de relevantie van op dit moment?quote:
quote:
Nu nog een hele tijd naar vallende regen gaan kijken is ook zo wat.quote:
Raar. Ik had hem nog niet eens aangezet. Als ik FOK! niet had zou ik niet eens weten dat het uitgesteld was.quote:
Gewoon heel die sprint shit niet en de regen is dan wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is daar de relevantie van op dit moment?
Ach, anders was het weinig anders geweest. Dus ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon heel die sprint shit niet en de regen is dan wel grappig eigenlijk
Ik ook. Was wel grappig net. Hij ging van 'we beginnen zo' naar 'de uitzending is beëindigd"quote:
Rudy van Burenquote:
Ah, een van die gasten die in 2020 heel even echt bekend werd met al die virtuele races tijdens de internationale sportlockdownquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Rudy van Buuren.
Sim rijder voor Red Bull, 1 van de 2
Man man man, wat had ik graag 15 graden gehad bij de twee keer dat ik in Spa was (en het dik boven de 30 was)quote:
Die jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, een van die gasten die in 2020 heel even echt bekend werd met al die virtuele races tijdens de internationale sportlockdown
Leuk om hem weer eens te zien.
Reed ook Porsche Carrera- en Supercup.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, een van die gasten die in 2020 heel even echt bekend werd met al die virtuele races tijdens de internationale sportlockdown
Leuk om hem weer eens te zien.
Dat zou me wel wat verbazen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:59 schreef Tijn het volgende:
Zal me niks verbazen als de hele sprint vandaag niet doorgaat.
dat dusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:59 schreef Tijn het volgende:
Zal me niks verbazen als de hele sprint vandaag niet doorgaat.
er is 2 weken geleden nog iemand overleden'quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:02 schreef RAVW het volgende:
Niemand die een paar partytents over heeft om over de baan heen te zetten
Dan kunnen we gewoon gaan rijden.
Vind dit zo F1 onwaardig .. paar druppels en al de zooi uitstellen.
Ze kunnen toch ook net zoals vroeger minder hard gaan rijden , zo deden ze het vroeger ook
maar er werd gewoon gereden
Die straf is voor de race, niet voor de kwalificatiequote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Áls de kwalificatie van gisteren nemen, dan moet Max ook zijn straf incasseren voor de sprint?
neen (dacht ik)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Áls de kwalificatie van gisteren nemen, dan moet Max ook zijn straf incasseren voor de sprint?
Ik verstond "kwalificatie practice session".quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef tja77 het volgende:
Bij geen Q, start Verstappen straks op P1?
Maar ook voor de sprintrace als geen sprint shootout doen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die straf is voor de race, niet voor de kwalificatie
Max heeft gewoon pole. Moet alleen voor de race 5 plekken terug.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat was op 1 juli.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is 2 weken geleden nog iemand overleden'
ze zullen voorzichtig zijn
Nee, de straf is voor de hoofdrace, ongeacht z'n kwalificatieresultaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar ook voor de sprintrace als geen sprint shootout doen?
Nee. Hij kwalificeerde op pole.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Divibokaal pluspuntenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weerman Sam Collins
Kan zo Gerrit Hiemstra vervangen bij de NOS
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:05 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat de straf voor Max alleen voor de hoofdrace is?
Ze willen 2021 herhalenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef Zorro het volgende:
Ze kunnen gewoon starten nu, geen enkele reden nog langer te wachten.
Ehm, jawel. Verderop op het circuit is er te veel staand waterquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef Zorro het volgende:
Het regent niet meer, dus paar rondjes met full wets en dat is ook weg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ehm, jawel. Verderop op het circuit is er te veel staand water
Staand water = drijven ipv rijdenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het regent niet meer, dus paar rondjes met full wets en dat is ook weg.
🤔quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef Zorro het volgende:
Zeepkistenracequote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staand water = drijven ipv rijden
Die full wets kunnen wel een paar litertjes wegwerken hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staand water = drijven ipv rijden
Gouwe ouwequote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:02 schreef RAVW het volgende:
Niemand die een paar partytents over heeft om over de baan heen te zetten
Dan kunnen we gewoon gaan rijden.
Vind dit zo F1 onwaardig .. paar druppels en al de zooi uitstellen.
Ze kunnen toch ook net zoals vroeger minder hard gaan rijden , zo deden ze het vroeger ook
maar er werd gewoon gereden
Rijequote:
Koukleumquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
Turtle neck, capuchon jack en blazer over elkaar heen
Ja vroeger gebeurde dat ook .. en toen was het vaker raak .. maar er werd echt niet minder hard gereden en alles ging gewoon doorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is 2 weken geleden nog iemand overleden'
ze zullen voorzichtig zijn
Doen ze nu ook, alleen dan met tractoren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom hebben ze in F1, net als in Amerika, niet van die pickup trucks met blazers?
Is alleen op ovalsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom hebben ze in F1, net als in Amerika, niet van die pickup trucks met blazers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |