Voor mijn manager wel goed dat Ferrari er zo goed bij zit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:18 schreef Nizno het volgende:
jammer Oscar
maar netjes Max dat hij even zn excuses aangeboden aan GP
Ja jammer. Ik had Piastri graag op frontrow gezien, ik ben wel fan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
McLaren valt me wel ietwat tegen deze Q3
quote:
quote:maar netjes Max dat hij even zn excuses aangeboden aan GP
Om wie ging dit?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:19 schreef Nizno het volgende:
Scheelt dat die twee idd net een getrouwd stel zijn zoals Horner al eens heeft aangegeven.
samequote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:19 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik had Piastri graag op frontrow gezien, ik ben wel fan.
Max en GPquote:
Beestje hèquote:
Meetstal bedoelt ie niet wat ie zegtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:15 schreef Sally het volgende:
[..]
ja daar doel ik op,
maar mijn vraag was aan Chevvvvy - wat hij bedoelde
Sainz en Leclercquote:
niet voeren...quote:
Er zijn nog wat onderzoekjes gaande, dus er kunnen nog wat verschuivingen komenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:20 schreef Nober het volgende:
Leclerc - Pérez
Hamilton - Sainz
Piastri - Verstappen
Norris - Russell
Alonso - Stroll
tja - weet niet eens of ik er antwoord op had gehadquote:
geitjes voeren mag best. Maar geen wit brood. Gewoon aardappelschillen en groentes en fruitjesquote:
Jij weeets!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
geitjes voeren mag best. Maar geen wit brood. Gewoon aardappelschillen en groentes en fruitjes
ja heb een hertenkampje om de hoek zitten hier. Gebruik al jaren mn groene container nietquote:
Het lek is bo...quote:
quote:Hamilton radio
"0.9, jeez. Where is all that time?" asks fourth-place qualifier - and third-place starter - Hamilton.
"All that middle sector," he's told.
cruel!!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Het lek is bo...
O h wacht, - I'lll JINX
Herhaling van vorig jaar aanstaande zondagquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:21 schreef ZCAB het volgende:
Een Belgische Grand Prix waar Verstappen vooraan kwalificeert, maar door een gridstraf zijn pole kwijtraakt aan de Ferrari op nummer twee met daarachter weer Perez? Deze sport weet ook altijd weer te verrassen.
hahaha!quote:
quote:
Oh, maar... Pappa Perez is er weer,quote:
tijd voor t laatste rondjequote:
Neuh, ik denk niet dat PER er beter van gaat rijden als hij gestresst is,daar lijkt hij me het type niet voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Perez staat er eindelijk ook eens redelijk bij, dat zou fucking tijd worden. Zou die dan toch Ricc's hete adem voelen?
en, iets interessants?quote:
Het lijkt er vooral op dat de updates bij Red Bull een flinke stap vooruit zijn, de kwalificatie morgen maar even afwachten maar zal helaas wel weer onder natte omstandigheden zijn als er al gereden gaat worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Perez staat er eindelijk ook eens redelijk bij, dat zou fucking tijd worden. Zou die dan toch Ricc's hete adem voelen?
hjm.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Maar als het zondag droog is, ben ik bang dat McLaren helemaal om de oren gereden wordt. Die lijken volle bak op nat weer te hebben gegokt.
die wil ik wel effe quotenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
hjm.
Oscar gaat gewoon minimaal 4e worden
wat lul jij nou weer allemaal uit je nekquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Maar als het zondag droog is, ben ik bang dat McLaren helemaal om de oren gereden wordt. Die lijken volle bak op nat weer te hebben gegokt.
Eerst een beetje hoop geven, en dan patsboem weg ermee.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:31 schreef Dauthi het volgende:
De Max Verstappen Bitchslap mag je dit wel noemen.
Holy fuck.
Tom Kristensen.quote:
Nee. We zullen zien. Copy.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
en, iets interessants?
Of de open deuren?
Ik kijk F1 geen DTM en GT3.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Blijkbaar volg je pas net motorsport
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Kristensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |