Tom eindigde een plaats hoger bij de Wubbo Ockels lookalike verkiezingquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg ze nooit uit elkaar gekend dus voor mij is het beiden timtomC
zou kunnen, ik wil er de moeite ook niet voor doen om die twee uit elkaar te houden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tom eindigde een plaats hoger bij de Wubbo Ockels lookalike competitie
Actquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:15 schreef PS. het volgende:
En mooie OP @:esf1gamer
Zo hebben we dat weer gehad
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen officiële wet session volgens Allard, dus blijft het bandenreglement gelden.
Dat zou wel eens kunnen kloppen natuurlijk. DRS mocht ook gewoon gebruikt worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen officiële wet session volgens Allard, dus blijft het bandenreglement gelden.
ehhhhquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blijkbaar omdat de shootout niet als wet is aangemerkt. Maar het wel te nat was voor slicks.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat dan doen? Het lijkt me niet dat ze nu al door de softs heen zijn.
Wel meer dan niet slecht. Hij heeft duidelijk zwakke punten, maar een natte baan is daar zeker niet één van. Maar ja, rijkeluiszoontje dus dan mogen alle vooroordelen wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef Jane het volgende:
Lullig voor Stroll.
Mensen doen vaak alsof het een soort Latifi is, maar Lance is doorgaans niet slecht op een natte baan.
Dat is echt een hele rare opmerking, want dan mag je helemaal geen inters of full wets gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mag best. Maar wat Allard zegt is ook onzin.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is echt een hele rare opmerking, want dan mag je helemaal geen inters of full wets gebruiken.
Russelquote:
Als de FIA het inderdaad geen "wet session" heeft verklaard heeft hij gewoon gelijk lijkt mequote:
dan zouden er inderdaad geen wets of inters onder hebben gemogen tochquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als de FIA het inderdaad geen "wet session" heeft verklaard heeft hij gewoon gelijk.
Allard heeft te veel gezopenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag best. Maar wat Allard zegt is ook onzin.
Nee dat mag niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag best. Maar wat Allard zegt is ook onzin.
quote:This means tyre compounds will be mandated for each stage of F1's usual three-part qualifying session: hard tyres only in Q1; mediums tyres only in Q2; and soft tyres only in Q3. Intermediates and wets will be allowed if the RQF sessions are declared wet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |