Opgelostquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:27 schreef Gehrman het volgende:
Vreemd dat de Williams hier niet meekomt.
track limitsquote:
Als je iemand van de uitvallers in de manager hebt is het ook je eigen schuld hoor.quote:
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:31 schreef Tijn het volgende:
Norris ook mazzel, zonder die track limit van Ricciardo was-ie klaar geweest.
Was 14equote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:31 schreef Tijn het volgende:
Norris ook mazzel, zonder die track limit van Ricciardo was-ie klaar geweest.
Het had net zo goed Norris ipv Albon kunnen zijn die exit wasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je iemand van de uitvallers in de manager hebt is het ook je eigen schuld hoor.
maar wel ruim snel genoeg voor Q2.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:33 schreef Jane het volgende:
RIC was ook in de deleted ronde langzamer dan TSU.
I'll bite deze open deur.quote:
Koningsdag is al geweest hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:35 schreef Sally het volgende:
[..]
I'll bite deze open deur.
Ja hoor!![]()
(serieus)
kan het wrs niet live zien - sta op rommelmarkt. Maar er gaat wel een tablet mee
quote:
Off topic.quote:
Maxxxx eazzy in Q3 - toch de FLquote:
en hij is naar buitenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:39 schreef Zorro het volgende:
Bij Norris doen ze gewoon reparaties in afwachting van de slicks. Nu rijden wordt toch allemaal dik verbeterd straks.
Ja, erg flauw.quote:
Nu, Bottas.quote:
HAM TL - time deletedquote:
zal een keer niet zo wezenquote:
Wait, we are checking.quote:
Brundle probeerde er nog zo hard overeen te praten op Sky.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:44 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton en Russell under investigation
Rejoining the track unsafely
Zag er ook nogal raar uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:44 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton en Russell under investigation
Rejoining the track unsafely
Blimeyquote:
nee, Crickey mate!quote:
kusje met de muur gedaanquote:
LEC dan....? die MAx eruit tikt?quote:
Net gehaald P10.quote:
met zn achterbanden over het zwartwitgebloktquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verstappen met de hakken over de sloot.
Is dat zo? Niet gewoon overall heel langzaam?quote:
ik vrees dat hij lopend naar huis moetquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
met zn achterbanden over onder het zwartwitgeblokt
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:53 schreef Sally het volgende:
wow - mazzelpik zeg!
/hartslag hoog zitten hier![]()
quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had het wel vermakelijk gevonden als Verstappen dit niet had gered.
dat gaat ie sowieso alquote:
Doodsbedreigingen incoming.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:54 schreef RAVW het volgende:
HAM gaat daar nog weg die krijgt nog 10 min straf van afsnijden
Ik was eerstquote:
Don't feed the ...quote:
Precies, vanaf P6 wint ie makkelijk. Vanaf P16 is tenminste nog een uitdaging.quote:
Wat is dat nou weer voor een aanfluiting?quote:
na het opruimen van het grindquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had het wel vermakelijk gevonden als Verstappen dit niet had gered.
+1quote:
Is gewoon logisch als Q1 en 2 ook later zijn begonnenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een aanfluiting?
21.00.quote:
was nog steeds niet 100% zeker toch dat er een wissel van onderdeel zou komen?quote:
quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies, vanaf P6 wint ie makkelijk. Vanaf P16 is tenminste nog een uitdaging.
Zo werkt dat niet he. Uitgesteld betekent op dit moment dat het niet start 5 minuten (dat is het normaal dacht ik?) na Q2.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Is gewoon logisch als Q1 en 2 ook later zijn begonnen
Witheetquote:
Ah johquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet he. Uitgesteld betekent op dit moment dat het niet start 5 minuten (dat is het normaal dacht ik?) na Q2.
GP heeft ook geen weerwoord. Hoppa dan jouw keuze Maxquote:
pak snel wat te eten uit de keuken - of de kast...?quote:
Max had 2 snelle achter elkaar gewild en dat was aan de muur niet et advies en nu issie pissed dat hij niet zn eigen keuze heeft gevolgdquote:
Nee, ik ga zo gewoon koken. Dus schiet ff op met die Q3quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]
pak snel wat te eten uit de keuken - of de kast...?
toch even uitstel
MOTHER***** I DONT CARE ITS JUST ******* WHEN ***** THAT *******quote:
Daarom nu even orde op zaken stellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max had 2 snelle achter elkaar gewild en dat was aan de muur niet et advies en nu issie pissed dat hij niet zn eigen keuze heeft gevolgd
Max had blijkbaar 2 snelle rondes achter elkaar willen doen. Niet blij met de team strategie.quote:
Beste Max.quote:
snap alleen niet waarom dat hier wel kan en dat toen ik dat vorige week zei dat ik het raar vond dat Max niet nog een snelle er achter aan knalde dat het was dat hij zn batterij moest opladenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom nu even orde op zaken stellen.
Andere condities? Zal wel meer achter gezeten hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom dat hier wel kan en dat toen ik dat vorige week zei dat ik het raar vond dat Max niet nog een snelle er achter aan knalde dat het was dat hij zn batterij moest opladen
misschien wel, ik zou het alleen vorige week geprobeerd hebben Max zijnde. Kijken of hij die 3tinde alsnog te pakken kon krijgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere condities? Zal wel meer achter gezeten hebben.
Dat was volledig droog, dit zijn andere omstandigheden waarbij een volle batterij niet het allerbelangrijkste is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom dat hier wel kan en dat toen ik dat vorige week zei dat ik het raar vond dat Max niet nog een snelle er achter aan knalde dat het was dat hij zn batterij moest opladen
Omdat een opdrogende baan steeds sneller wordt. Dat heeft waarschijnlijk meer effect dan een niet volle batterij.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Valt wel mee, joh. "They are like an old married couple", volgens Horner.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:57 schreef Playboy69 het volgende:
Oefff, de engineer van Verstappen heb ik nooit zo geïrriteerd gehoord.
Regen, kan je het niet zo gebruiken zoals in t droog. Dus je kan gewoon door.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, laten we board radio's in de hitte van de strijd lekker gaan overanalyserenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:57 schreef Playboy69 het volgende:
Oefff, de engineer van Verstappen heb ik nooit zo geïrriteerd gehoord.
Charles 'I am stupid' Leclerc zit mentaal heel anders in elkaar dan Max 'ik ben getergd' Verstappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:05 schreef Middelpunt het volgende:
Kan je nagaan hoe snel Leclerc had kunnen zijn als Magnussen hem niet om de weg reed. P1 voor Ferrari komt er aan.
* Sally in een chat - voor de FOK! Formule 1-manager... "zal ik Ferrari motor doen?"quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:05 schreef Middelpunt het volgende:
Kan je nagaan hoe snel Leclerc had kunnen zijn als Magnussen hem niet om de weg reed. P1 voor Ferrari komt er aan.
Ik heb Albon ipv Piastri om Ferrari ipv McLaren te hebben, dus laat dat maar gebeurenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally in een chat - voor de FOK! Formule 1-manager... "zal ik Ferrari motor doen?"![]()
![]()
![]()
I hate Fellali, dus ... principes ,,.. en de clowns van de laatste tijd... enz....
had je al gezien dan wat ik nu heb?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb Albon ipv Piastri om Ferrari ipv McLaren te hebben, dus laat dat maar gebeuren
Liklerc.quote:
Kwali vaak wel...quote:
Twee keer paars zelfs maar een trage S2, momentje?quote:
De Steigerende Paarden?quote:
chokequote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]
De Steigerende Paarden?
Of bij jou een + C?
Ga jij naar Zandvoort?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]
choke![]()
of: hij heeft 0 ruimte op de baanomdat IEDEREEN nou gaat
Mwah... zou me verbazen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc zal hem wel in de muur zetten. Is traditie.
S2 was (toen) groen voor Sainz... Ik heb het niet gezien (op beeld..)quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Twee keer paars zelfs maar een trage S2, momentje?
ja daar doel ik op,quote:
neu - geen kaartjes - te massaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
S1 + S2... paarsquote:
als dat zo is blijft die staanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Laatste pole voor een Australiër, Mexico 2018?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |