MOTHER***** I DONT CARE ITS JUST ******* WHEN ***** THAT *******quote:
Daarom nu even orde op zaken stellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max had 2 snelle achter elkaar gewild en dat was aan de muur niet et advies en nu issie pissed dat hij niet zn eigen keuze heeft gevolgd
Max had blijkbaar 2 snelle rondes achter elkaar willen doen. Niet blij met de team strategie.quote:
Beste Max.quote:
snap alleen niet waarom dat hier wel kan en dat toen ik dat vorige week zei dat ik het raar vond dat Max niet nog een snelle er achter aan knalde dat het was dat hij zn batterij moest opladenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom nu even orde op zaken stellen.
Andere condities? Zal wel meer achter gezeten hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom dat hier wel kan en dat toen ik dat vorige week zei dat ik het raar vond dat Max niet nog een snelle er achter aan knalde dat het was dat hij zn batterij moest opladen
misschien wel, ik zou het alleen vorige week geprobeerd hebben Max zijnde. Kijken of hij die 3tinde alsnog te pakken kon krijgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere condities? Zal wel meer achter gezeten hebben.
Dat was volledig droog, dit zijn andere omstandigheden waarbij een volle batterij niet het allerbelangrijkste is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom dat hier wel kan en dat toen ik dat vorige week zei dat ik het raar vond dat Max niet nog een snelle er achter aan knalde dat het was dat hij zn batterij moest opladen
Omdat een opdrogende baan steeds sneller wordt. Dat heeft waarschijnlijk meer effect dan een niet volle batterij.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Valt wel mee, joh. "They are like an old married couple", volgens Horner.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:57 schreef Playboy69 het volgende:
Oefff, de engineer van Verstappen heb ik nooit zo geïrriteerd gehoord.
Regen, kan je het niet zo gebruiken zoals in t droog. Dus je kan gewoon door.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, laten we board radio's in de hitte van de strijd lekker gaan overanalyserenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:57 schreef Playboy69 het volgende:
Oefff, de engineer van Verstappen heb ik nooit zo geïrriteerd gehoord.
Charles 'I am stupid' Leclerc zit mentaal heel anders in elkaar dan Max 'ik ben getergd' Verstappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:05 schreef Middelpunt het volgende:
Kan je nagaan hoe snel Leclerc had kunnen zijn als Magnussen hem niet om de weg reed. P1 voor Ferrari komt er aan.
* Sally in een chat - voor de FOK! Formule 1-manager... "zal ik Ferrari motor doen?"quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:05 schreef Middelpunt het volgende:
Kan je nagaan hoe snel Leclerc had kunnen zijn als Magnussen hem niet om de weg reed. P1 voor Ferrari komt er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |