Charles 'I am stupid' Leclerc zit mentaal heel anders in elkaar dan Max 'ik ben getergd' Verstappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:05 schreef Middelpunt het volgende:
Kan je nagaan hoe snel Leclerc had kunnen zijn als Magnussen hem niet om de weg reed. P1 voor Ferrari komt er aan.
* Sally in een chat - voor de FOK! Formule 1-manager... "zal ik Ferrari motor doen?"quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:05 schreef Middelpunt het volgende:
Kan je nagaan hoe snel Leclerc had kunnen zijn als Magnussen hem niet om de weg reed. P1 voor Ferrari komt er aan.
Ik heb Albon ipv Piastri om Ferrari ipv McLaren te hebben, dus laat dat maar gebeurenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally in een chat - voor de FOK! Formule 1-manager... "zal ik Ferrari motor doen?"![]()
![]()
![]()
I hate Fellali, dus ... principes ,,.. en de clowns van de laatste tijd... enz....
had je al gezien dan wat ik nu heb?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb Albon ipv Piastri om Ferrari ipv McLaren te hebben, dus laat dat maar gebeuren
Liklerc.quote:
Kwali vaak wel...quote:
Twee keer paars zelfs maar een trage S2, momentje?quote:
De Steigerende Paarden?quote:
chokequote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]
De Steigerende Paarden?
Of bij jou een + C?
Ga jij naar Zandvoort?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]
choke![]()
of: hij heeft 0 ruimte op de baanomdat IEDEREEN nou gaat
Mwah... zou me verbazen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc zal hem wel in de muur zetten. Is traditie.
S2 was (toen) groen voor Sainz... Ik heb het niet gezien (op beeld..)quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Twee keer paars zelfs maar een trage S2, momentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |