Ga je vandaag weer wat lekkers koken of bakken?quote:
Nope. Werken dus ik trek wat uit de diepvriesquote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer wat lekkers koken of bakken?
Dat kan ookquote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Werken dus ik trek wat uit de diepvries
Wat voor?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Ik ga Youtube-filmpjes kijken.
Daar hoeft geen bloospoppetje bijquote:Op zondag 30 juli 2023 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI-filmpjes van 15 jaar oud
Guilty Pleasure
Goedemorgen meissie. Gezellig, geniet ervan. Ik ga boodschappen doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks gezellig met mijn moeder shoppen
Vanmiddag voorlichting door arts over bestralen. Daarna knoopdoorhakken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Tong. Hoe gaat het? Weet je al wat meer wb behandelingen/ingrepen?
Oef... sterkte...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag voorlichting door arts over bestralen. Daarna knoopdoorhakken.
Sterkte en veel wijsheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag voorlichting door arts over bestralen. Daarna knoopdoorhakken.
Heb allemaal leuke knutselspulletjes gekregen #verwendkrengquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen meissie. Gezellig, geniet ervan. Ik ga boodschappen doen
Ahh wat lief van je moedertje. Geniet er maar vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb allemaal leuke knutselspulletjes gekregen #verwendkreng
Jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh wat lief van je moedertje. Geniet er maar van
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaen dan zondag (als het weer mee zit) naar de Deventer Boekenmarkt. Word deze week flink verwend
Misschien is @praadje vergeten dat je dat volgt?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Waarom wordt het WK voetbal nooit vermeld
Omdat dit altijd om 18:00 werd gepost en de ochtend niet werd meegenomen. Meestal is er ook niks om 10:00 ‘s ochtendsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk tv vanaf 7 uur tot 11 uur 's ochtends. Daar na muziek.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat dit altijd om 18:00 werd gepost en de ochtend niet werd meegenomen. Meestal is er ook niks om 10:00 ‘s ochtends
Oh ja en goedemiddag![]()
Goedenavond Tongetje. Omdat ik de gids pas vanaf 18.00 uur maak.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
Ha, dit dusquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat dit altijd om 18:00 werd gepost en de ochtend niet werd meegenomen. Meestal is er ook niks om 10:00 ‘s ochtends
Oh ja en goedemiddag![]()
Zondag om 4.00. Dan lig ik nog in mijn ledikantjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
Wat liefquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddagmijn moeder geeft me een enorm blik faber castell polychromos (120 stuks) als bedankt voor de mantelzorg die komt
![]()
![]()
(dat zijn de beste potloden die er bestaan)
Gezellig, veel plezier. Ik ga weer een dagje buffelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier straks de stad in
Niet echt televisie voor mij vanavond, helaasch
Sterkte en succesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Gezellig, veel plezier. Ik ga weer een dagje buffelen
quote:
Goedenavondquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Prison lijkt me interessant
Hier een rustig creatief dagje. Doet me goed. Ben erg moe en merk dat deze twee weken vakantie echt nodig heb
quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Benieuwd naar Waar gaat het over? En daarna De oranjezomer denk ik.
Haha. Ik weet zo goed wat jij graag kijkt. Toen ik 'waar gaat het over' in de lijst zette moest ik al gelijk aan jou denken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Benieuwd naar Waar gaat het over? En daarna De oranjezomer denk ik.
Ja, ik denk dat ik hem al gezien heb maar voor de zekerheid opgenomen. Ik ben gek op documentaires.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Prison lijkt me interessant
Hier een rustig creatief dagje. Doet me goed. Ben erg moe en merk dat deze twee weken vakantie echt nodig heb
Moet ik ook nog de laatste paar afleveringen kijken. Zo ontzettend druk op het moment (en de komende weken).quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben Au Pairs aan het kijken... ben zo niet jaloers op die gezinnen en nanny's
Ja vind het wel leuk om nieuwe programma’s te ontdekken. Best een geinige quiz.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha. Ik weet zo goed wat jij graag kijkt. Toen ik 'waar gaat het over' in de lijst zette moest ik al gelijk aan jou denken.![]()
Van @:Monkyyy weet ik het eigenlijk ook best goed trouwens
Ja, Blabla had ik jou ook al toebedeeld haha. En gelijk heb je hoor. Ik volg graag 'een jaar van je leven' bijvoorbeeld. Niet nadenken en gewoon zitten en kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vind het wel leuk om nieuwe programma’s te ontdekken. Best een geinige quiz.
Blablabla met schaap is ook wel geinig. Tuurlijk kan er wel wat beter, maar kijk er graag naar. Verstand op nul en gaan
Een Jaar van je leven heb een periode gevolgd via de livestreams maar afgehaakt. Misschien weer aanhaken want volgens mij is bet einde in zicht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, Blabla had ik jou ook al toebedeeld haha. En gelijk heb je hoor. Ik volg graag 'een jaar van je leven' bijvoorbeeld. Niet nadenken en gewoon zitten en kijken.
Ja, de laatste maand is ingegaan. Ik volg alleen de tv uitzendingen. En nu ga ik slapen. Slaap lekker lieve Stephanquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een Jaar van je leven heb een periode gevolgd via de livestreams maar afgehaakt. Misschien weer aanhaken want volgens mij is bet einde in zicht.
Ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, de laatste maand is ingegaan. Ik volg alleen de tv uitzendingen. En nu ga ik slapen. Slaap lekker lieve Stephan
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef Ole het volgende:
Ontploffing bij mijn favoriete shoarmatent vanmorgen![]()
https://www.at5.nl/artike(...)izingalaan-amsterdam
Goedenavondquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:45 schreef praadje het volgende:
Alvast een hele goedenavond schatjes![]()
Halloquote:
Zat daarnet even een stukje te kijken. Dit was wel een van de beterequote:Op zondag 13 augustus 2023 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie naar Help mijn man is Klusser? Nu is er een l*l van een kerel die steeds zeer onhebbelijk 5egen zijn vrouw is .
Ja echt he. Zelden zo'n klootzak van een kerel gezien. En die vrouw maar van hem houden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat daarnet even een stukje te kijken. Dit was wel een van de betere
Zo Reizen Weas kijken, in Brussel
Wilde denk ik niet weer alleen komen te staan als ik het zo hoorde.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt he. Zelden zo'n klootzak van een kerel gezien. En die vrouw maar van hem houden.
Dat vermoeden heb ik ook, Stephan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:22 schreef StephanL het volgende:
De doe-het-zelf dictatuur Neem ik op. Heb de eerste twee gezien op Npo start, maar de rest nog niet.
[..]
Wilde denk ik niet weer alleen komen te staan als ik het zo hoorde.
Dag lieverdquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Child en praadje en allemaal
Hiquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Child en praadje en allemaal
Hé meid toch... wat ontzettend vervelend. Dikke knuffel. Ik duim voor je dat de rust snel komt. Dit is naar...quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:24 schreef praadje het volgende:
Pfff, ik ben zoooo moe. Ik ga s'morgens aan en kan mezelf niet meer uitzetten en daar word ik bloedchagerijnig van. Ik bitch tegen collega's (waarvoor ik later uiteraard mijn excuses aanbied) maar het is zo niet wie ik ben. Ik foeter op automobilisten die niet doorrijden terwijl ik altijd de meest relaxte rijder ben, ik loop thuis met een gezicht als een donderwolk. De altijd vrolijke optimistische gezellige Praadje, ze is even weg.
Nog twee weken volhouden en dan wordt het vast weer rustiger #pray
quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hé meid toch... wat ontzettend vervelend. Dikke knuffel. Ik duim voor je dat de rust snel komt. Dit is naar...
Sterkte lieverd
Jammer, maar zeker begrijpelijk. Zeker omdat je op je tandvlees loopt. Ik ga het wel missen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:28 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Dit was (voorlopig) de laatste online tv.gids. Ik merk dat er hier nog weinig activiteit is en zo goed als geen interactie. Ik vind het zonde om dan mijn tijd te verdoen met de gidsen uit te pluizen.
Ik heb het altijd met plezier gedaan maar ik merk nu dat doordat dit topic bijna dood is ik er ook geen zin meer in heb er energie in te steken.
Wie weet tot ooit en we komen elkaar vast wel op andere topics tegen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee Praadje
jammer dat er weinig activiteit hier is, jij levert hier goed werk mee ons op de hoogte houden wat er op tv komt
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
[..]
Jammer, maar zeker begrijpelijk. Zeker omdat je op je tandvlees loopt. Ik ga het wel missen!
Hele dikke knuffel
Begrijpelijk...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:28 schreef praadje het volgende:
![]()
Dit was (voorlopig) de laatste online tv.gids. Ik merk dat er hier nog weinig activiteit is en zo goed als geen interactie. Ik vind het zonde om dan mijn tijd te verdoen met de gidsen uit te pluizen.
Ik heb het altijd met plezier gedaan maar ik merk nu dat doordat dit topic bijna dood is ik er ook geen zin meer in heb er energie in te steken.
![]()
Ahh dat is lief Mad, dikke kus en dankjewel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpelijk...
Ik las vaak je TV gids, maar ben hier geen actieve poster geweest.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tijd en moeitequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:28 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
Graag gedaan lieverdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt voor de tijd en moeite
Snap ik wel. Ik ben hier soms dagen niet. Zie de gids dus ook niet. En dan kom ik hier weer heb je gelijk 12 meldingenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:28 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
Sterkte!quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag een hectisch dagje, mijn moeder wordt geopereerd. Dus een onzeker dagje
Fijn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
De operatie van mijn moeder is goed gegaan, Ik ben nu net weer thuis (kom nog wel een paar keer voor haar huishouden). Nu ben ik wel erg meo
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn!
Mijn pa net opgenomen in ziekenhuis. Dat is minder..
Wat vervelend... sterktequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn!
Mijn pa net opgenomen in ziekenhuis. Dat is minder..
Ik neem de afleveringen op. Nog geen tijd om te kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:51 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Vanavond weer Waar Doen Ze Het van, één van mijn favo programma's op dit moment
Zo druk ja?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik neem de afleveringen op. Nog geen tijd om te kijken.
Goedemorgen lieve Monk. Ja, heel druk maar het einde is in zicht (hoop ik). Dan wordt het weer wat rustiger. Nu is het werken, eten, slapen en repeatquote:
Oef pittigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Monk. Ja, heel druk maar het einde is in zicht (hoop ik). Dan wordt het weer wat rustiger. Nu is het werken, eten, slapen en repeat
Nice!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:59 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond The Terminator en The Green Mile. Twee klassiekers
oh die zijn goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:59 schreef monkyyy het volgende:
Terminator 2 in de bios gezien. M'n laatste film in de bioscoop.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:59 schreef monkyyy het volgende:
Verschil verduistering en diefstalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraagje. Ik kijk nu Zeeman Confronteert terug.
Wat is het verschil tussen verduistering en stelen?
Helder! Dank je welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verschil verduistering en diefstal
Verduistering lijkt sterk op diefstal. Er is echter een fundamenteel verschil. Bij de diefstal neemt u iets weg dat niet aan u toebehoort. U heeft het goed niet rechtmatig in uw bezit. Verduistering draait juist om het feit dat u iets rechtmatig in uw bezit heeft, maar niet teruggeeft. Een goed voorbeeld van verduistering is het niet terugbrengen van een boek naar de bibliotheek. U mocht het boek lenen waardoor u rechtmatig houder was van het boek. Door het niet terugbrengen maakt u zich schuldig aan verduistering. Dit gesimplificeerde voorbeeld wordt meestal niet strafrechtelijk vervolgd. Dit is anders wanneer het gaat om het niet terugbrengen van een huurauto, het als penningmeester verduisteren van grote sommen geld of het als magazijnmedewerker meenemen van goederen voor eigen gebruik.
Passen we het hierboven gegeven voorbeeld van het boek toe op de diefstal, dan moet het boek worden gestolen. Daar is sprake van wanneer bijvoorbeeld iemand het boek uit de bibliotheek meeneemt, terwijl hij of zij geen lid is van die bibliotheek. De dief was hoe dan ook niet gerechtigd op het gebruik of het meenemen van het boek.
https://www.ls-advocatens(...)%20forse%20geldboete.
Avondquote:
Oh wat erg!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Avond![]()
Helaas vader (nog) slechter. Ga morgen langs. Op hoge leeftijd maar toch..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat erg!
Heel erg veel sterkte voor jullie beiden
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Avond![]()
Ach lieverd, heel veel sterktequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Avond![]()
Wat is er?quote:
Hoor dit.quote:
Jee wat heftig!!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoor dit.
Ik heb al jaren geen contact met mijn ouders meer om redenen.
Staat m'n vader vanmiddag voor m'n woning.
Hij heeft zich voorgedaan als een koper op marktplaats, alleen om contact met mij kunnen krijgen.
En het stomme is, hij heeft het nog gekocht ook. Puur om de schijn op te houden dat het heel toevallig is!
Kun je voorstellen hoe genaaid ik me voel??quote:
Holyshit. Dat is heftig. Dikke knuffel...quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoor dit.
Hij heeft zich voorgedaan als een koper op marktplaats, alleen om contact met mij kunnen krijgen.
En het stomme is, hij heeft het nog gekocht ook. Puur om de schijn op te houden dat het heel toevallig is!
Ja kan ik. Heb naasten , beste vriend en schoonzus die geen contact hebben. Die zouden ook heel boos zijn!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe genaaid ik me voel??
Ik wil emigreren.
Oh fijn dat je even tijd voor jezelf hebtquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:55 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen. Net terug van een rondje boodschappen. De rest van de dag heerlijk relaxen
Hoe gaat het met je moeder?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier even een rustig dagje
Lief dat je het vraagt.quote:
Hopelijk is ze snel pijnvrij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Ze heeft veel pijn, valt tegen, maar ze doet het goed.
Zorgen valt me wel mee. Huishouden er bij even en vooruit koken.
Dat komt vooral dat ze eigenwijs is. Mitella verdween direct thuis in de prullenbak. En die arm wel belasten en zo. Dus tja...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hopelijk is ze snel pijnvrij.
Fijn dat het tot nu toe meevalt.
Haha, dat is lastig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat komt vooral dat ze eigenwijs is. Mitella verdween direct thuis in de prullenbak. En die arm wel belasten en zo. Dus tja...
Tja... het is al lastig zat om haar zover te krijgen dat ik haar mag helpen. Maar ze heeft geen keus en ik doe het met liefdequote:
Denk wel aan je eigen grenzen. Voldoende is goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... het is al lastig zat om haar zover te krijgen dat ik haar mag helpen. Maar ze heeft geen keus en ik doe het met liefde
Ja... klopt... niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Denk wel aan je eigen grenzen. Voldoende is goed genoeg.
Goed bezig!!! Blij te horen dat je tijd voor jezelf hebt ingepland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt... niet mijn sterkste kantik heb wel afgesproken dat ik vrijdag, zaterdag en zondag niet kom. Vrijdag logeert een vriendin bij me en zondag wil ik daarvan bijkomen. Lekker kerstkaarten met die vriendin maken
Na drie maanden geen vrije tijd plannen vooraf heb ik bij september wel vrij gemaakt voor thuis hangen. Hopelijk minder stress danquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Goed bezig!!! Blij te horen dat je tijd voor jezelf hebt ingepland.
Ik heb eens even lekker helemaal niets gedaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn dat je even tijd voor jezelf hebtga je nog wat doen of lekker thuis hangen na de boodschappen?
Dat is zo lekker soms.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb eens even lekker helemaal niets gedaan
Uhm... beetje moeizaam. Traumagegraaf. Maar het komt wel weer goed. Gewoon even een lastige periodequote:
Ziekenhuis geweest met pa. Niet onverwacht maar slechte uitslagquote:
Dikke knuffel...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Ziekenhuis geweest met pa. Niet onverwacht maar slechte uitslag
quote:
Ik heb ook een dochter de ik nooit meer ziequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoor dit.
Wat verdrietig. Zeker omdat je niet weet waaromquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb ook een dochter de ik nooit meer zie
nooit gezegd waarom niet
altijd alles voor betaald , rijbewijs, studie, auto , vakanties, vloer gelegd in haar studentenkamer, leren bank gekocht en na de laatste euro die er te halen was , geen contact meer
kinderen kunnen enorm hardvochtig zijn
zelfs op facebook blocken en nooit gezegd wat er isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat verdrietig. Zeker omdat je niet weet waarom
Je kunt ook mentaal afstand nemenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb wel van hulpverleners het advies gekregen te breken met mijn moeder. Dat zou ik nooit doen, houd van haar en ja we hebben veel meegemaakt. Alleen niks bewust en juist door tegen dat advies in te gaan heb ik beter leren communiceren en grenzen aangeven.
Ik wil helemaal geen afstand nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Je kunt ook mentaal afstand nemen
Je niet gek laten maken.
Heel naar, ik hoop op betere tijden voor je. Wat is traumagegraaf?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... beetje moeizaam. Traumagegraaf. Maar het komt wel weer goed. Gewoon even een lastige periode
En met jou dan?
Oh nee!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Ziekenhuis geweest met pa. Niet onverwacht maar slechte uitslag
Dit wist ik niet, heel naar.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb ook een dochter de ik nooit meer zie
nooit gezegd waarom niet
altijd alles voor betaald , rijbewijs, studie, auto , vakanties, vloer gelegd in haar studentenkamer, leren bank gekocht en na de laatste euro die er te halen was , geen contact meer
kinderen kunnen enorm hardvochtig zijn
Oh ik bedoel ermee dat alle trauma's besproken worden en gekeken op welke manier het mij beïnvloedquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heel naar, ik hoop op betere tijden voor je. Wat is traumagegraaf?
Ben je onlangs nog naar buiten geweest als ik mag vragen?
Ja dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Je kunt ook mentaal afstand nemen
Je niet gek laten maken.
Dat is pittig... en zulke dingen zijn toch netjes en respectvol gezegd. Soms zijn die dingen zo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja dat.
In het geval van mijn pap denk ik dat hij een persoonlijkheidsstoornis heeft gecombineerd met een laag IQ.
En dat is met alle respect gezegd, ben geen dokter.
En het is zo dubbel want zo iemand kan er niets aan doen, maar het is mentaal voor mij een enorme investering.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is pittig... en zulke dingen zijn toch netjes en respectvol gezegd. Soms zijn die dingen zo.
Ja dat herken ik (moeder is gediagnosticeerd met autisme en vaak erg depressief, tot suïcidaal aan toe en mijn broer heeft persoonlijkheidsstoornissen). Dat is gewoon pittig en soms kan dat een relatie uit balans brengen. Dat je meer investeert dat je krijgt. Dat is lastig en idd mentaal heel erg zwaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En het is zo dubbel want zo iemand kan er niets aan doen, maar het is mentaal voor mij een enorme investering.
Oh dat is verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:27 schreef Oostblokkert het volgende:
En dan heb je ook van die mensen die dan zeggen, ja maar het is wel je vader!!
Fuck off.
Bevalt het nog steeds bij de bieb?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik bedoel ermee dat alle trauma's besproken worden en gekeken op welke manier het mij beïnvloed
JaNaar de bieb geweest voor vrijwilligerswerk, boodschappen, naar de hulpverlening geweest, naar mijn moeder geweest. Het lukt me niet om elke dag buiten te komen, maar het lukt wel wekelijks
Ja heel erg. Gezellig en leuk werk. Leuke mensen die er werken. Echt leukquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bevalt het nog steeds bij de bieb?
Fijn te lezenquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heel erg. Gezellig en leuk werk. Leuke mensen die er werken. Echt leuk
Hij moet frustraties kwijt , die jij mede veroorzaakt hebtquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, heel naar.
En zeker omdat je niet weet wat de oorzaak is geweest. Dan blijft het gissen.
Op inspiratie van jouw verhaal ben ik gisteren het gesprek aangegaan met mijn pap.
Nouja een gesprek, eerder dat ik hem wilde uitleggen waarom ik ooit tot deze keus ben gekomen.
Het was een heel akelig gesprek. Hij heeft me letterlijk niet uit laten praten ondanks dat ik het aangaf. Op een moment dacht ik echt: ben jij hier omdat je geïnteresseerd bent in mijn verhaal of om mij te overtuigen dat we weer contact moeten hebben.
Het was een heel naar, onfatsoenlijk en frustrerend gesprek.
Ik heb uitleg gegeven en aangegeven waar mijn wensen liggen.
En als je niet wil luisteren en niet mijn minimale wensen wil opvolgen, dan wordt het heel moeilijk. En vooral als het gesprek dan zo lelijk verloopt.
Het enige wat ik anders had willen doen, is het gesprek anders beginnen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij moet frustraties kwijt , die jij mede veroorzaakt hebt
Dat gaat over
Ga eens koffie drinken
toon interesse in hem , heeft ie een vriendin , gaat ie dit jaar met vakantie, hoe en waarheen, voelt ie zich goed
gezondheid , als het je verder niet interesseert , ok , maakt niet uit
communiceren is een kunst
Hem uitleggen waarom jij tot deze keus bent gekomen , roept agressie op , impiceert een schuld van hem
praat over jezelf en vraag hoe het met hem gaat
toon interesse
wees aardig als dochter zijnde
ik heb ook dochters die wel aardig zijn en op bezoek komen en ik bij hen , gewoon om wat kersen te brengen of een autotje voor de kinderen
In het eerste gesprek jezelf verdedigen waarom jij hem nooit meer hebt willen zien, is niet zo leuk begin, na vele jaren ,
je bent erg blij met jezelf, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zie het al erg positief in dat ik openstond voor een gesprek.
En dan deze houding van hem naar mij toe is echt onacceptabel.
Ik merkte in je vorige bericht al dat je geëmotioneerd was en dat is niet erg.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je bent erg blij met jezelf, dat is duidelijk
vraag de volgende keer vriendelijk hoe het met HEM gaat , en ga er ontspannen in
mischien moet je jezelf beter voorbereiden
ik ben helemaal niet geemotioneerd , absoluut nietquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik merkte in je vorige bericht al dat je geëmotioneerd was en dat is niet erg.
En dat is begrijpelijk, onze casussen overlappen elkaar, ik in de rol van kind en jij als vader.
Laten we hier maar bij laten.
waar moet hij zichzelf de schuld van geven ?/quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef Oostblokkert het volgende:
En hem de schuld geven, ja natuurlijk geef ik hem de schuld.
Ik miste enige zelfreflectie bij hem.
Ik zei laten we het hier maar bij laten, maar als je het echt wil weten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet geemotioneerd , absoluut niet
als zij mij niet zien wil nou ja , wat kan ik er aan veranderen
Het komt meer voor , vooral bij meisjes , jongens staan er anders in
mijn andere dochters hebben geen enkel probleem
ze hebben na de scheiding niet hoeven verhuizen , het huis is nooit verkocht , ik heb toen ze het kon betalen
voor een klein prijsje gelaten
ze zijn altijd welkom geweest
ze heeft voldoende geld gehad, auto gegeven, rijbewijs betaald , toen er niets meer was te halen, is het contact opeens gestopt , volledig
ik had vakantie geboekt met de jongste en haar vriendin naar griekenland , toen kwam ze opeens opdagen en vroeg of ze ook mee mocht, heb ik gedaan
hele fijn tijd had ze gehad in chersonissos , haar verkering was over dus , ze kon ff los
geen bedankje kon eraf ,maar ok .
in haar studenten kamer heb ik de vloer nog gelegd , een bank gekocht en gebracht, een half jaar later na de studie hoorde ik opeens niets meer
zelfs haar adres mag ik niet weten
geen enkele reden gegeven
Ik hoop voor jou dat je weer contact opneem met je vader ,al is het maar eens per jaar ., ff koffie drinken
[..]
waar moet hij zichzelf de schuld van geven ?/
wat gaf jij voor zelfreflectie naar hem toe ?
hij is dus helemaal niet jouw vaderquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Mocht geen contact met mij hebben onder druk van zijn dochter.
Zijn dochter, mijn zus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij is dus helemaal niet jouw vader
dan zou ik inderdaad niks met een vreemde te maken willen hebben
ja dan zou ik het maar afsluiten verderquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:23 schreef michaelmoore het volgende:
mijn andere dochters hebben geen enkel probleem
ze hebben na de scheiding niet hoeven verhuizen , het huis is nooit verkocht , ik heb toen ze het kon betalen
voor een klein prijsje gelaten
ze zijn altijd welkom geweest
ze heeft voldoende geld gehad, auto gegeven, rijbewijs betaald , toen er niets meer was te halen, is het contact opeens gestopt , volledig
ik had vakantie geboekt met de jongste en haar vriendin naar griekenland , toen kwam ze opeens opdagen en vroeg of ze ook mee mocht, heb ik gedaan
hele fijn tijd had ze gehad in chersonissos , haar verkering was over dus , ze kon ff los
geen bedankje kon eraf ,maar ok .
in haar studenten kamer heb ik de vloer nog gelegd , een bank gekocht en gebracht
Ik kon hem niet laten, sorry.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je bent erg blij met jezelf, dat is duidelijk
Prima. Geen problemen zoals in de gesprekken hier bovenquote:Op woensdag 6 september 2023 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe staat het leven ervoor?
quote:Op woensdag 6 september 2023 08:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Prima. Geen problemen zoals in de gesprekken hier boven
Ik moet straks eerst naar de tandsarts (niks engs, gewoon controle)quote:
Dagje niks doen is ook niks mis mee daar ben ik ook heel goed inquote:Op woensdag 6 september 2023 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet straks eerst naar de tandsarts (niks engs, gewoon controle)
En daarna denk ik een deken afronden (nog een klein stukje haken) en schilderen. Alleen dat moet het boven wel echt even te doen zijn betreft temperatuur. Zo niet dan ben ik een luie lummel vandaag
Edit: kan anders altijd nog minituurbouw doen, mocht ik geen luie bui hebben
Hahaha ja klopt, alleen van dat soort dagen word ik altijd zo moequote:Op woensdag 6 september 2023 09:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dagje niks doen is ook niks mis mee daar ben ik ook heel goed in
Je bent laat vandaagquote:
quote:
Goeieavond alvast.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeej... nablijven of strafwerk?
Strafwerk!!!quote:Op woensdag 6 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeej... nablijven of strafwerk?
Hi, goed hoor.quote:
Fijn !quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hi, goed hoor.
Ik heb een relaxte week. Hoe gaat het met jou?
We verwachten pics met het eindresultaat een van deze dagen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Begonnen aan een nieuwe deken haken
Wahahaha zo snel kan ik dan weer net nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
We verwachten pics met het eindresultaat een van deze dagen.
Oh wauw wat een weekend heb jij! Veel plezierquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Wat een prachtige dag.
Ik ga straks lunchen in Scheveningen en daarna Suppen. Lijkt me heel saai maar het is verfrissend en met een groep.
In de avond musical pakken met een vriendin. Les Miserable speelt in t Luxor theater.
Nederlandse cast maar we gaan het zien.
Wat zijn jullie plannen?
Balkonnen zijn erg underrated.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wauw wat een weekend heb jij! Veel plezier
Hier lekker op het balkonnetje met een serietje en een haakwerkje (allemaal kleine dingetjes dus![]()
). Erg fijne dag
Snap ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Balkonnen zijn erg underrated.
Al ga ik wel kijken voor weer een woning met tuin.
Hou op! Een tuin is niet normaal veel werk en ik ben al iemand die tegen ramen zemen opkijkt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ookalleen een tuin is mij teveel werk. Mijn balkon is perfect voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |