Wat liefquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddagmijn moeder geeft me een enorm blik faber castell polychromos (120 stuks) als bedankt voor de mantelzorg die komt
![]()
![]()
(dat zijn de beste potloden die er bestaan)
Gezellig, veel plezier. Ik ga weer een dagje buffelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier straks de stad in
Niet echt televisie voor mij vanavond, helaasch
Sterkte en succesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Gezellig, veel plezier. Ik ga weer een dagje buffelen
quote:
Goedenavondquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Prison lijkt me interessant
Hier een rustig creatief dagje. Doet me goed. Ben erg moe en merk dat deze twee weken vakantie echt nodig heb
quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Benieuwd naar Waar gaat het over? En daarna De oranjezomer denk ik.
Haha. Ik weet zo goed wat jij graag kijkt. Toen ik 'waar gaat het over' in de lijst zette moest ik al gelijk aan jou denken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Benieuwd naar Waar gaat het over? En daarna De oranjezomer denk ik.
Ja, ik denk dat ik hem al gezien heb maar voor de zekerheid opgenomen. Ik ben gek op documentaires.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Prison lijkt me interessant
Hier een rustig creatief dagje. Doet me goed. Ben erg moe en merk dat deze twee weken vakantie echt nodig heb
Moet ik ook nog de laatste paar afleveringen kijken. Zo ontzettend druk op het moment (en de komende weken).quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben Au Pairs aan het kijken... ben zo niet jaloers op die gezinnen en nanny's
Ja vind het wel leuk om nieuwe programma’s te ontdekken. Best een geinige quiz.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha. Ik weet zo goed wat jij graag kijkt. Toen ik 'waar gaat het over' in de lijst zette moest ik al gelijk aan jou denken.![]()
Van @:Monkyyy weet ik het eigenlijk ook best goed trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |