Hahaha ja klopt, alleen van dat soort dagen word ik altijd zo moequote:Op woensdag 6 september 2023 09:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dagje niks doen is ook niks mis mee daar ben ik ook heel goed in
Je bent laat vandaagquote:
quote:
Goeieavond alvast.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeej... nablijven of strafwerk?
Strafwerk!!!quote:Op woensdag 6 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeej... nablijven of strafwerk?
Hi, goed hoor.quote:
Fijn !quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hi, goed hoor.
Ik heb een relaxte week. Hoe gaat het met jou?
We verwachten pics met het eindresultaat een van deze dagen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Begonnen aan een nieuwe deken haken
Wahahaha zo snel kan ik dan weer net nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
We verwachten pics met het eindresultaat een van deze dagen.
Oh wauw wat een weekend heb jij! Veel plezierquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Wat een prachtige dag.
Ik ga straks lunchen in Scheveningen en daarna Suppen. Lijkt me heel saai maar het is verfrissend en met een groep.
In de avond musical pakken met een vriendin. Les Miserable speelt in t Luxor theater.
Nederlandse cast maar we gaan het zien.
Wat zijn jullie plannen?
Balkonnen zijn erg underrated.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wauw wat een weekend heb jij! Veel plezier
Hier lekker op het balkonnetje met een serietje en een haakwerkje (allemaal kleine dingetjes dus![]()
). Erg fijne dag
Snap ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Balkonnen zijn erg underrated.
Al ga ik wel kijken voor weer een woning met tuin.
Hou op! Een tuin is niet normaal veel werk en ik ben al iemand die tegen ramen zemen opkijkt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ookalleen een tuin is mij teveel werk. Mijn balkon is perfect voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |