Hij moet frustraties kwijt , die jij mede veroorzaakt hebtquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:20 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, heel naar.
En zeker omdat je niet weet wat de oorzaak is geweest. Dan blijft het gissen.
Op inspiratie van jouw verhaal ben ik gisteren het gesprek aangegaan met mijn pap.
Nouja een gesprek, eerder dat ik hem wilde uitleggen waarom ik ooit tot deze keus ben gekomen.
Het was een heel akelig gesprek. Hij heeft me letterlijk niet uit laten praten ondanks dat ik het aangaf. Op een moment dacht ik echt: ben jij hier omdat je geïnteresseerd bent in mijn verhaal of om mij te overtuigen dat we weer contact moeten hebben.
Het was een heel naar, onfatsoenlijk en frustrerend gesprek.
Ik heb uitleg gegeven en aangegeven waar mijn wensen liggen.
En als je niet wil luisteren en niet mijn minimale wensen wil opvolgen, dan wordt het heel moeilijk. En vooral als het gesprek dan zo lelijk verloopt.
Het enige wat ik anders had willen doen, is het gesprek anders beginnen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij moet frustraties kwijt , die jij mede veroorzaakt hebt
Dat gaat over
Ga eens koffie drinken
toon interesse in hem , heeft ie een vriendin , gaat ie dit jaar met vakantie, hoe en waarheen, voelt ie zich goed
gezondheid , als het je verder niet interesseert , ok , maakt niet uit
communiceren is een kunst
Hem uitleggen waarom jij tot deze keus bent gekomen , roept agressie op , impiceert een schuld van hem
praat over jezelf en vraag hoe het met hem gaat
toon interesse
wees aardig als dochter zijnde
ik heb ook dochters die wel aardig zijn en op bezoek komen en ik bij hen , gewoon om wat kersen te brengen of een autotje voor de kinderen
In het eerste gesprek jezelf verdedigen waarom jij hem nooit meer hebt willen zien, is niet zo leuk begin, na vele jaren ,
je bent erg blij met jezelf, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zie het al erg positief in dat ik openstond voor een gesprek.
En dan deze houding van hem naar mij toe is echt onacceptabel.
Ik merkte in je vorige bericht al dat je geëmotioneerd was en dat is niet erg.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je bent erg blij met jezelf, dat is duidelijk
vraag de volgende keer vriendelijk hoe het met HEM gaat , en ga er ontspannen in
mischien moet je jezelf beter voorbereiden
ik ben helemaal niet geemotioneerd , absoluut nietquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik merkte in je vorige bericht al dat je geëmotioneerd was en dat is niet erg.
En dat is begrijpelijk, onze casussen overlappen elkaar, ik in de rol van kind en jij als vader.
Laten we hier maar bij laten.
waar moet hij zichzelf de schuld van geven ?/quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef Oostblokkert het volgende:
En hem de schuld geven, ja natuurlijk geef ik hem de schuld.
Ik miste enige zelfreflectie bij hem.
Ik zei laten we het hier maar bij laten, maar als je het echt wil weten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet geemotioneerd , absoluut niet
als zij mij niet zien wil nou ja , wat kan ik er aan veranderen
Het komt meer voor , vooral bij meisjes , jongens staan er anders in
mijn andere dochters hebben geen enkel probleem
ze hebben na de scheiding niet hoeven verhuizen , het huis is nooit verkocht , ik heb toen ze het kon betalen
voor een klein prijsje gelaten
ze zijn altijd welkom geweest
ze heeft voldoende geld gehad, auto gegeven, rijbewijs betaald , toen er niets meer was te halen, is het contact opeens gestopt , volledig
ik had vakantie geboekt met de jongste en haar vriendin naar griekenland , toen kwam ze opeens opdagen en vroeg of ze ook mee mocht, heb ik gedaan
hele fijn tijd had ze gehad in chersonissos , haar verkering was over dus , ze kon ff los
geen bedankje kon eraf ,maar ok .
in haar studenten kamer heb ik de vloer nog gelegd , een bank gekocht en gebracht, een half jaar later na de studie hoorde ik opeens niets meer
zelfs haar adres mag ik niet weten
geen enkele reden gegeven
Ik hoop voor jou dat je weer contact opneem met je vader ,al is het maar eens per jaar ., ff koffie drinken
[..]
waar moet hij zichzelf de schuld van geven ?/
wat gaf jij voor zelfreflectie naar hem toe ?
hij is dus helemaal niet jouw vaderquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Mocht geen contact met mij hebben onder druk van zijn dochter.
Zijn dochter, mijn zus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij is dus helemaal niet jouw vader
dan zou ik inderdaad niks met een vreemde te maken willen hebben
ja dan zou ik het maar afsluiten verderquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:23 schreef michaelmoore het volgende:
mijn andere dochters hebben geen enkel probleem
ze hebben na de scheiding niet hoeven verhuizen , het huis is nooit verkocht , ik heb toen ze het kon betalen
voor een klein prijsje gelaten
ze zijn altijd welkom geweest
ze heeft voldoende geld gehad, auto gegeven, rijbewijs betaald , toen er niets meer was te halen, is het contact opeens gestopt , volledig
ik had vakantie geboekt met de jongste en haar vriendin naar griekenland , toen kwam ze opeens opdagen en vroeg of ze ook mee mocht, heb ik gedaan
hele fijn tijd had ze gehad in chersonissos , haar verkering was over dus , ze kon ff los
geen bedankje kon eraf ,maar ok .
in haar studenten kamer heb ik de vloer nog gelegd , een bank gekocht en gebracht
Ik kon hem niet laten, sorry.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je bent erg blij met jezelf, dat is duidelijk
Prima. Geen problemen zoals in de gesprekken hier bovenquote:Op woensdag 6 september 2023 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe staat het leven ervoor?
quote:Op woensdag 6 september 2023 08:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Prima. Geen problemen zoals in de gesprekken hier boven
Ik moet straks eerst naar de tandsarts (niks engs, gewoon controle)quote:
Dagje niks doen is ook niks mis mee daar ben ik ook heel goed inquote:Op woensdag 6 september 2023 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet straks eerst naar de tandsarts (niks engs, gewoon controle)
En daarna denk ik een deken afronden (nog een klein stukje haken) en schilderen. Alleen dat moet het boven wel echt even te doen zijn betreft temperatuur. Zo niet dan ben ik een luie lummel vandaag
Edit: kan anders altijd nog minituurbouw doen, mocht ik geen luie bui hebben
Hahaha ja klopt, alleen van dat soort dagen word ik altijd zo moequote:Op woensdag 6 september 2023 09:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dagje niks doen is ook niks mis mee daar ben ik ook heel goed in
Je bent laat vandaagquote:
quote:
Goeieavond alvast.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeej... nablijven of strafwerk?
Strafwerk!!!quote:Op woensdag 6 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeej... nablijven of strafwerk?
Hi, goed hoor.quote:
Fijn !quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hi, goed hoor.
Ik heb een relaxte week. Hoe gaat het met jou?
We verwachten pics met het eindresultaat een van deze dagen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Begonnen aan een nieuwe deken haken
Wahahaha zo snel kan ik dan weer net nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
We verwachten pics met het eindresultaat een van deze dagen.
Oh wauw wat een weekend heb jij! Veel plezierquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:59 schreef Oostblokkert het volgende:
Wat een prachtige dag.
Ik ga straks lunchen in Scheveningen en daarna Suppen. Lijkt me heel saai maar het is verfrissend en met een groep.
In de avond musical pakken met een vriendin. Les Miserable speelt in t Luxor theater.
Nederlandse cast maar we gaan het zien.
Wat zijn jullie plannen?
Balkonnen zijn erg underrated.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wauw wat een weekend heb jij! Veel plezier
Hier lekker op het balkonnetje met een serietje en een haakwerkje (allemaal kleine dingetjes dus![]()
). Erg fijne dag
Snap ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Balkonnen zijn erg underrated.
Al ga ik wel kijken voor weer een woning met tuin.
Hou op! Een tuin is niet normaal veel werk en ik ben al iemand die tegen ramen zemen opkijkt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ookalleen een tuin is mij teveel werk. Mijn balkon is perfect voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |