Ja, Blabla had ik jou ook al toebedeeld haha. En gelijk heb je hoor. Ik volg graag 'een jaar van je leven' bijvoorbeeld. Niet nadenken en gewoon zitten en kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vind het wel leuk om nieuwe programma’s te ontdekken. Best een geinige quiz.
Blablabla met schaap is ook wel geinig. Tuurlijk kan er wel wat beter, maar kijk er graag naar. Verstand op nul en gaan
Een Jaar van je leven heb een periode gevolgd via de livestreams maar afgehaakt. Misschien weer aanhaken want volgens mij is bet einde in zicht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, Blabla had ik jou ook al toebedeeld haha. En gelijk heb je hoor. Ik volg graag 'een jaar van je leven' bijvoorbeeld. Niet nadenken en gewoon zitten en kijken.
Ja, de laatste maand is ingegaan. Ik volg alleen de tv uitzendingen. En nu ga ik slapen. Slaap lekker lieve Stephanquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een Jaar van je leven heb een periode gevolgd via de livestreams maar afgehaakt. Misschien weer aanhaken want volgens mij is bet einde in zicht.
Ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, de laatste maand is ingegaan. Ik volg alleen de tv uitzendingen. En nu ga ik slapen. Slaap lekker lieve Stephan
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef Ole het volgende:
Ontploffing bij mijn favoriete shoarmatent vanmorgen![]()
https://www.at5.nl/artike(...)izingalaan-amsterdam
Goedenavondquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:45 schreef praadje het volgende:
Alvast een hele goedenavond schatjes![]()
Halloquote:
Zat daarnet even een stukje te kijken. Dit was wel een van de beterequote:Op zondag 13 augustus 2023 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie naar Help mijn man is Klusser? Nu is er een l*l van een kerel die steeds zeer onhebbelijk 5egen zijn vrouw is .
Ja echt he. Zelden zo'n klootzak van een kerel gezien. En die vrouw maar van hem houden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat daarnet even een stukje te kijken. Dit was wel een van de betere
Zo Reizen Weas kijken, in Brussel
Wilde denk ik niet weer alleen komen te staan als ik het zo hoorde.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt he. Zelden zo'n klootzak van een kerel gezien. En die vrouw maar van hem houden.
Dat vermoeden heb ik ook, Stephan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:22 schreef StephanL het volgende:
De doe-het-zelf dictatuur Neem ik op. Heb de eerste twee gezien op Npo start, maar de rest nog niet.
[..]
Wilde denk ik niet weer alleen komen te staan als ik het zo hoorde.
Dag lieverdquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Child en praadje en allemaal
Hiquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Child en praadje en allemaal
Hé meid toch... wat ontzettend vervelend. Dikke knuffel. Ik duim voor je dat de rust snel komt. Dit is naar...quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:24 schreef praadje het volgende:
Pfff, ik ben zoooo moe. Ik ga s'morgens aan en kan mezelf niet meer uitzetten en daar word ik bloedchagerijnig van. Ik bitch tegen collega's (waarvoor ik later uiteraard mijn excuses aanbied) maar het is zo niet wie ik ben. Ik foeter op automobilisten die niet doorrijden terwijl ik altijd de meest relaxte rijder ben, ik loop thuis met een gezicht als een donderwolk. De altijd vrolijke optimistische gezellige Praadje, ze is even weg.
Nog twee weken volhouden en dan wordt het vast weer rustiger #pray
quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hé meid toch... wat ontzettend vervelend. Dikke knuffel. Ik duim voor je dat de rust snel komt. Dit is naar...
Sterkte lieverd
Jammer, maar zeker begrijpelijk. Zeker omdat je op je tandvlees loopt. Ik ga het wel missen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:28 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Dit was (voorlopig) de laatste online tv.gids. Ik merk dat er hier nog weinig activiteit is en zo goed als geen interactie. Ik vind het zonde om dan mijn tijd te verdoen met de gidsen uit te pluizen.
Ik heb het altijd met plezier gedaan maar ik merk nu dat doordat dit topic bijna dood is ik er ook geen zin meer in heb er energie in te steken.
Wie weet tot ooit en we komen elkaar vast wel op andere topics tegen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee Praadje
jammer dat er weinig activiteit hier is, jij levert hier goed werk mee ons op de hoogte houden wat er op tv komt
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
[..]
Jammer, maar zeker begrijpelijk. Zeker omdat je op je tandvlees loopt. Ik ga het wel missen!
Hele dikke knuffel
Begrijpelijk...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:28 schreef praadje het volgende:
![]()
Dit was (voorlopig) de laatste online tv.gids. Ik merk dat er hier nog weinig activiteit is en zo goed als geen interactie. Ik vind het zonde om dan mijn tijd te verdoen met de gidsen uit te pluizen.
Ik heb het altijd met plezier gedaan maar ik merk nu dat doordat dit topic bijna dood is ik er ook geen zin meer in heb er energie in te steken.
![]()
Ahh dat is lief Mad, dikke kus en dankjewel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpelijk...
Ik las vaak je TV gids, maar ben hier geen actieve poster geweest.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tijd en moeitequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:28 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
Graag gedaan lieverdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt voor de tijd en moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |