Ja, Blabla had ik jou ook al toebedeeld haha. En gelijk heb je hoor. Ik volg graag 'een jaar van je leven' bijvoorbeeld. Niet nadenken en gewoon zitten en kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vind het wel leuk om nieuwe programma’s te ontdekken. Best een geinige quiz.
Blablabla met schaap is ook wel geinig. Tuurlijk kan er wel wat beter, maar kijk er graag naar. Verstand op nul en gaan
Een Jaar van je leven heb een periode gevolgd via de livestreams maar afgehaakt. Misschien weer aanhaken want volgens mij is bet einde in zicht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, Blabla had ik jou ook al toebedeeld haha. En gelijk heb je hoor. Ik volg graag 'een jaar van je leven' bijvoorbeeld. Niet nadenken en gewoon zitten en kijken.
Ja, de laatste maand is ingegaan. Ik volg alleen de tv uitzendingen. En nu ga ik slapen. Slaap lekker lieve Stephanquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een Jaar van je leven heb een periode gevolgd via de livestreams maar afgehaakt. Misschien weer aanhaken want volgens mij is bet einde in zicht.
Ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, de laatste maand is ingegaan. Ik volg alleen de tv uitzendingen. En nu ga ik slapen. Slaap lekker lieve Stephan
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef Ole het volgende:
Ontploffing bij mijn favoriete shoarmatent vanmorgen![]()
https://www.at5.nl/artike(...)izingalaan-amsterdam
Goedenavondquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:45 schreef praadje het volgende:
Alvast een hele goedenavond schatjes![]()
Halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |