Snap ik wel. Ik ben hier soms dagen niet. Zie de gids dus ook niet. En dan kom ik hier weer heb je gelijk 12 meldingenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:28 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Dit was (voorlopig) de laatste online tv.gids. Ik merk dat er hier nog weinig activiteit is en zo goed als geen interactie. Ik vind het zonde om dan mijn tijd te verdoen met de gidsen uit te pluizen.
Ik heb het altijd met plezier gedaan maar ik merk nu dat doordat dit topic bijna dood is ik er ook geen zin meer in heb er energie in te steken.
Wie weet tot ooit en we komen elkaar vast wel op andere topics tegen.![]()
![]()
Sterkte!quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag een hectisch dagje, mijn moeder wordt geopereerd. Dus een onzeker dagje
Fijn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
De operatie van mijn moeder is goed gegaan, Ik ben nu net weer thuis (kom nog wel een paar keer voor haar huishouden). Nu ben ik wel erg meo
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn!
Mijn pa net opgenomen in ziekenhuis. Dat is minder..
Wat vervelend... sterktequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn!
Mijn pa net opgenomen in ziekenhuis. Dat is minder..
Ik neem de afleveringen op. Nog geen tijd om te kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:51 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Vanavond weer Waar Doen Ze Het van, één van mijn favo programma's op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |