Een beetje wel.quote:
Ja, misschien dat ze toch wel iets meer voelde voor Bram?quote:
Ze zei ook dat ze het vandaag niet had verwacht, omdat hij een bezinningsmoment leek nodig te hebben in zijn eentje. Dat wekt toch meer de indruk van iemand die twijfelt/het nog niet precies weet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje wel.
Aan de andere kant is hij altijd stil en op zichzelf maar hey ze hoeft niet meteen te gaan.
Ik denk voornamelijk omdat hij vaak laat vallen dat hij graag alleen is, stuurt ze zelfs even bij hem weg. Het voelt allemaal wat ongemakkelijk denk ikquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ze toch wel iets meer voelde voor Bram?
Of gewoon omdat een afwijzing nooit leuk is. Zelfs niet met zo'n schaapachtig lachje erbij. Lijkt alsof Bram te lang met alleen zijn schapen heeft geleefd
Eigenlijk wil ze een Boyquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Debbie grossiert in grijze saaie lullen.
Eindigt 100% alleen.quote:
Met de boot.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze is met dr eigen auto gekomen volgens mij, lekker stukje rijden
Denk dat hij dat ook niet erg vind.quote:
Heeft echt niets met vrouwen. Maar wil niet alleen wonen dus zoek je een vriendin.quote:
Idem voor Bram (net als bij Debbie), die doet ook alleen maar mee om meer kijkers op zijn ofthegrid insta/youtube gezwam te krijgen. Toch een andere insteek dan bij het programma BZV, daar ging het meer om het promoten van het zware boerenleven. Zelfde productie zit er achter en dat is duidelijk te merken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Toen Walter zei dat Claudia geen liefde voor hem was (paar dagen terug) sprak hij niet meteen over blijven of gaan, toch?
Bram wel. Voelt ook niet heel lekker, denk ik.
Zekerquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Lijkt me een super toffe rit!
Erg sterk gecoverd door Walterquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit in m’n verkoudheid, ik antwoord morgen
![]()
![]()
Wat een vrouw. IngridGodin.quote:
Was het maar griep.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef tja77 het volgende:
Weer die mannengriep die belachelijk gemaakt wordt hè!!!!!
In elk geval een rare snuiterquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft ie opnieuw last van zijn verkoudheid of was het een herhaling van het fragment?
Is goed tegen de verkoudheidquote:
Ik denk dat ik te weinig mannelijke energie heb. Ik heb namelijk nog nooit mannengriepgehadquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef tja77 het volgende:
Weer die mannengriep die belachelijk gemaakt wordt hè!!!!!
Dat valt me tegenquote:
Toen ze zei dat het fijn was dat die andere vertrok maakte ik me al zorgen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Dat valt me tegenIk had gehoopt (ook voor haar) dat ze snel zou vertrekken.
Ze lijkt me veel te leuk voor deze charlatan/hofnar.
Is die vrouwelijke energie toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te weinig mannelijke energie heb. Ik heb namelijk nog nooit mannengriepgehad
Je zou toch verwachten dat die ook gereageerd hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Iets jonger en sprankelender zou ik wel beter bij haar vinden passen
Ja precies, veel te leuk voor zo’n oversekste sekteleider.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Dat valt me tegenIk had gehoopt (ook voor haar) dat ze snel zou vertrekken.
Ze lijkt me veel te leuk voor deze charlatan/hofnar.
Valt op de verkeerde mannen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja precies, veel te leuk voor zo’n oversekste sekteleider.
Maar goed, we zien alleen wat de productie ons in de preview voor schotelt,quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen ze zei dat het fijn was dat die andere vertrok maakte ik me al zorgen.
Zeker.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
Is iemand opgevallen dat Claudia met haar afscheid Walter op de mond kuste?
Welkom in Kamp Koortslip, kom je ook dansen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker.
Iedereen kuste elkaar op de mond.
Dat wordt vast weer lekker uitgemolken door de regiequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Maar goed, we zien alleen wat de productie ons in de preview voor schotelt,
ik hoop dat ze zo assertief blijft. Dat ze het puur voor zichzelf nog even aan
blijft kijken maar absoluut geen bullshit van hem meer pikt. Dan ben ik heel
erg benieuwd hoe hij daarmee om kan gaan.
Als jij mijn zonnevlecht weet te ontgrendelen, haal ik nu mijn dansmatje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Welkom in Kamp Koortslip, kom je ook dansen?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij mijn zonnevlecht weet te ontgrendelen, haal ik nu mijn dansmatje.
Idd. En bijv. Petri heeft hele leuke mannen in verhouding tot haarzelf.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef Magica het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat die ook gereageerd hebben
Die oude grijze man.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Idd. En bijv. Petri heeft hele leuke mannen in verhouding tot haarzelf.
Godver jij weet hoe je een man moet opwindenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij mijn zonnevlecht weet te ontgrendelen, haal ik nu mijn dansmatje.
Alleen als de vrouwen om hem heen aan het dwepen zijn. Zijn mannelijke energie kan Ingrid niet handelen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:43 schreef cafca het volgende:
Ik vind Walter eerlijk gezegd maar weinig mannelijke energie en levensvreugde uitstralen
Claudia kuste Ingrid ook op de mond, ik doe dit zelf nooit bij vrienden of familie, alleen partner. Maar goed, ik heb waarschijnlijk geen contact op zielsniveauquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
Is iemand opgevallen dat Claudia met haar afscheid Walter op de mond kuste?
Ze mocht dat kennelijk eindelijk.
Madelon komt gewoon nogal verbeten over. Ik vind wel dat ze gelijk heeft, alleen de manier waarop ze dan onbewust over Bram heenwalst, maakt er denk ik voor dat hij haar weg wil hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk omdat hij vaak laat vallen dat hij graag alleen is, stuurt ze zelfs even bij hem weg. Het voelt allemaal wat ongemakkelijk denk ik
Vrouwen met zo'n ring piercing zijn bij voorbaat al vreselijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:42 schreef jaha het volgende:
[..]
Madelon komt gewoon nogal verbeten over. Ik vind wel dat ze gelijk heeft, alleen de manier waarop ze dan onbewust over Bram heenwalst, maakt er denk ik voor dat hij haar weg wil hebben.
Hij voelt geen aantrekkingskracht en zoekt een veel rustiger type.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:42 schreef jaha het volgende:
[..]
Madelon komt gewoon nogal verbeten over. Ik vind wel dat ze gelijk heeft, alleen de manier waarop ze dan onbewust over Bram heenwalst, maakt er denk ik voor dat hij haar weg wil hebben.
quote:Pauw vertelde Claudia dat het tijd was om te vertrekken
In een nieuwe aflevering van ‘B&B Vol Liefde: Love Bites’ blikken Claudia (56) en Jan (72) terug op hun veelbesproken liefdesavontuur. Claudia voelt een sterk connectie met Walter, maar toch springt de vonk maar niet over. Uiteindelijk is het Paultje de pauw die haar ervan weet te overtuigen om huiswaarts te keren. Ondertussen loopt in Portugal ook Jan een blauwtje: Marian (68) ziet geen heil in een liefdesrelatie met Jan en dus moet hij zijn koffers pakken. Koestert hij nog altijd warme gevoelens voor zijn prinsesje? En hoe kijkt Claudia naar de grappen die er online worden gemaakt over het verkeerd uitspreken van het woord spiritualiteit? Dit en nog veel meer zie je in deze video.
Hij zal haar uiteindelijk ook wel wegsturen, ze is iets te onafhankelijk en niet zo zweverig en te beïnvloeden als die andere vrouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja precies, veel te leuk voor zo’n oversekste sekteleider.
Precies, vond het erg sterk dat ze het ook meteen "bullshit" noemdequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het antwoord van Walter zal waarschijnlijk nee zijn. Anders hoef je daar niet over na te denken om het te formuleren
quote:
We schrijven vaak dat men een B&B wil promoten. Maar laten we niet vergeten dat er ook deelnemers zijn die maar wat graag meedoen in de hoop er wat anders voor terug te krijgen.quote:
Ik denk dat hij bedoelt dat in vergelijking met Petri iedereen leuk is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oude grijze man.
Die man met een ex die zijn dochter kan zijn, met sik en kuif, leuk? Huh?
Ja datquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat in vergelijking met Petri iedereen leuk is.
Wat is het toch ongelooflijk hoezeer deze mensen denken dat alles, de gehele dierenwereld en zelfs het gehele universum, om hén draait. Dat er van hogerhand een pauw wordt aangestuurd om Claudia uit Holland te adviseren over haar deelname aan een televisiedatingprogramma.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:57 schreef AgnesGru het volgende:
B&B Vol Liefde Claudia doet boekje open: 'Pauw vertelde dat ik moest gaan'
https://www.veronicasuper(...)erd-om-te-vertrekken
Claudia zal ook wel zo'n soeverein mens zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het toch ongelooflijk hoezeer deze mensen denken dat alles, de gehele dierenwereld en zelfs het gehele universum, om hén draait. Dat er van hogerhand een pauw wordt aangestuurd om Claudia uit Holland te adviseren over haar deelname aan een televisiedatingprogramma.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Hoe kom je zo egocentrisch en zelfoverschat. Als je je eigen bestaan zo minimaal relativeert, hoe leef je dan? Dan heb je waarschijnlijk dus almaar die zelfbevlekking en - bevestiging nodig van dit soort mannen en gemeenschappen.
#viesmad omdat je zelf geen geleidepauw hebtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het toch ongelooflijk hoezeer deze mensen denken dat alles,
geleidepauwquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
#viesmad omdat je zelf geen geleidepauw hebt
WIj vinden dat niet raar, maar heel bijzonderquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het toch ongelooflijk hoezeer deze mensen denken dat alles, de gehele dierenwereld en zelfs het gehele universum, om hén draait. Dat er van hogerhand een pauw wordt aangestuurd om Claudia uit Holland te adviseren over haar deelname aan een televisiedatingprogramma.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Hoe kom je zo egocentrisch en zelfoverschat. Als je je eigen bestaan zo minimaal relativeert, hoe leef je dan? Dan heb je waarschijnlijk dus almaar die zelfbevlekking en - bevestiging nodig van dit soort mannen en gemeenschappen.
Neem je tijd, morgen mag je ook nog posten.quote:
Post Walter hier ?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem je tijd, morgen mag je ook nog posten.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt door je zonnevlecht, ga ff schreeuwen anders.
Oh ik dacht dat jij ook klachten had.quote:
En idd genoeg energie heeft voor een ja of neequote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:40 schreef tja77 het volgende:
Walter is nog steeds verkouden…
Ik hoop dat hij deze verschrikkelijke ziekte weet te overwinnen.
Ja, dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook klachten had.
Ingrid geniet van de vakantie en bekend worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Stepperoller het volgende:
Ingrid beschouwt B&B als een strafkamp dat ze niet zomaar kan verlaten
Mag niet van de regiequote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Stepperoller het volgende:
Ingrid beschouwt B&B als een strafkamp dat ze niet zomaar kan verlaten
Daar vraag je wel wat hoor….quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En idd genoeg energie heeft voor een ja of nee
Is een huisman eigenlijk altijd gay of draaf ik dan door?quote:
Ik noem een Hennie…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is een huisman eigenlijk altijd gay of draaf ik dan door?
Zoals die van Marian.
Nou nou nouquote:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Bianca net zo fel als Madelon reageren?
Lange bevalling hoorquote:
Ik snap waarom Walter vaak zo kijkt, zoals hij kijktquote:
Boeken ook op kleur in huis?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef PirE het volgende:
Klokje op de oven is niet ingesteld. Echt waarom doen mensen dat.
Hij vindt haar níksquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap waarom Walter vaak zo kijkt, zoals hij kijkt
E-reader.quote:
Krijg je daar ook een bon voor als je deze B&B boekt?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef tja77 het volgende:
Stromende seksuele energie?
Golden shower dus.
Schuldig….quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef PirE het volgende:
Klokje op de oven is niet ingesteld. Echt waarom doen mensen dat.
met die totaal lege blik in zijn ogen. er is echt iets heel erg mis met hem.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Daar is hij weer:
HEB JE IETS WAAR JE BLIJ VAN WORDT
Geen idee, zou het jou over de streep trekken om een weekje daar te bivakkeren?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een bon voor als je deze B&B boekt?
Komt omdat zij vindt dat hij bullshit uitbraaktquote:
Hij zoekt jonger, denk ikquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt omdat zij vindt dat hij bullshit uitbraakt
Wel als hij mijn zonnevlecht weet te ontvlechten en kalmeren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, zou het jou over de streep trekken om een weekje daar te bivakkeren?
Volgens mij heeft hij een 12-tal kinderlijkjes in z’n sekstempel verstopt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
met die totaal lege blik in zijn ogen. er is echt iets heel erg mis met hem.
Ik ben ook heel goed met zonnevlechten en schreeuwsessies.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel als hij mijn zonnevlecht weet te ontvlechten en kalmeren.
Ik zal het noteren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed met zonnevlechten en schreeuwsessies.
Ik ben benieuwd naar het uiterlijk van zijn exen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een 12-tal kinderlijkjes in z’n sekstempel verstopt.
Zou kunnen, die zijn wat makkelijker te knedenquote:
Bassie zonder schmink…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die nieuwste bij Debbie qua karakter misschien wel de leukste man.
Jammer van die bochelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die nieuwste bij Debbie qua karakter misschien wel de leukste man.
Nouquote:
Wat hem betreft welquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
Zoveel moeite heeft hij toch niet gedaan
Iemand de hele week ontwijken is best lastig hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
Zoveel moeite heeft hij toch niet gedaan
Het land, de hele ervaring. Kan hij nog wel een lamzak zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Een week lang mekkeren, maar god, god, god, dank voor deze geweldige ervaring…
Ik voel de pijn ook hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef JOHANK88 het volgende:
ik kan me best voorstellen dat je gaat huilen als je een jetlag hebt, dagenlang niet geslapen
van de hitte, totaal leeg gezweet, net nog een wc gepoetst en dan afgewezen wordt. Ik heb
wel eens om minder een traantje weg zitten pinken
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Iemand de hele week ontwijken is best lastig hoor.
Maar als je geen aantrekkingskracht voelt, dan houdt het toch op?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef tja77 het volgende:
Walter snapt de hints niet, is homo, of geen smaak. Ingrid is de leukste vrouw tot nu toe.
ze stelt vragen, is een beetje kritisch. dat kan hij niet hebben, dan zie je hem meteen betrekkenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef tja77 het volgende:
Walter snapt de hints niet, is homo, of geen smaak. Ingrid is de leukste vrouw tot nu toe.
Hij voelt het wel, alleen die verdomde verkoudheid maakt normaal functioneren schieronmogelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je geen aantrekkingskracht voelt, dan houdt het toch op?
Ze heeft teveel een eigen mening.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef tja77 het volgende:
Ja, dat !quote:
Ook.quote:
Ze is wat minder goed in Biodanza, maar dat is juist een pluspunt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook.
Toch is het imo ook een veel minder jeugdig type dan de voorgaande twee dus ik snap het wel.
Eensquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:17 schreef JOHANK88 het volgende:
moppie begint toch ook wel wat minder leuke trekjes te vertonen.
Helaas wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:17 schreef JOHANK88 het volgende:
moppie begint toch ook wel wat minder leuke trekjes te vertonen.
Ja, in een vet opvallende outfit.. Want ze wil niet opvallen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Rijdt Debbie nu in die bak die de zo vreselijk vindt?
Tja…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant en ben niet bourgondisch.
Het was wel ontwapenend om te zien dat het haar zo raakt dat allebei de mannen naar huis zijn gegaanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat er iemand komt waar Petri ontspannen van wordt. Volgens mij is ze echt leuker dan ze nu vaak lijkt.
Niemand zal het met me eens zijn maar ze heeft meer empathie dan een Debbie, vind ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Het was wel ontwapenend om te zien dat het haar zo raakt dat allebei de mannen naar huis zijn gegaan
uit zichzelf. Hopelijk zien we nu een andere kant van haar bij deze nieuwe meneer. Hij lijkt in ieder geval
enthousiast en vrolijk dus het begin is prima.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Debbie wordt steeds minder aardig. Veel kattige opmerkingen, weinig geduld.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand zal het met me eens zijn maar ze heeft meer empathie dan een Debbie, vind ik.
Debbie loopt in de winkel al weg.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
De regie wil Ingrid er graag houden. Dat gaat namelijk nog wel clashen want Ingrid heeft pit.
Dat laatste sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand zal het met me eens zijn maar ze heeft meer empathie dan een Debbie, vind ik.
Debbie loopt in de winkel al weg.
Ik vind die spelletjes maar irritant.quote:
Gezellig zegquote:
Martijn en Bram. Gok ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Martijn moet gewoon stoppen en alleen blijven
Week (of dichtbij) voor het kampioenschap. Kan hem wel begrijpen.quote:
Eens maar toch snap ik hem wel. Ik vind haar niet zacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zacht en vrouwelijk...staat equivalent bij Walter gehoorzaam en labiel
Ik vind ze allebei irritant.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Walter heeft alles geleerd en al ervaren.
Wat een jeukfiguur…
het maakt niet uit wat je doet of zegt, walter weet het beter. ook als het over jouw innerlijk gaat. doodmoe word ik daarvan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Walter heeft alles geleerd en al ervaren.
Wat een jeukfiguur…
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.quote:
Testen, niet pesten…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.
Ze zit te jennen. En spreekt het ook uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.
Ik vind het eerder spiegelen wat ze doet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zit te jennen. En spreekt het ook uit.
Ik snap die exen wel.
Bij Joy draait alles om Joy. Debbie heeft er ook een handje van. Walter ook. Typisch trekje.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:53 schreef NoCigar het volgende:
Debbie heeft wel gelijk, en ik snap haar ongeduld ook wel: al dat vermoeiende gedoe, telkens in statements praten alsof je iets meedeeldt aan de klas en dan die verwachtingsvolle blikken. Ga maar gewoon.
Ik vind het heel irritant dat ze zei ‘wat als ik dat nou niet wil’. Dan voel je iemand echt niet goed aan. Je kunt ook gewoon stil zijn en dan bij jezelf denken dat je het jammer vind. En je conclusie trekken. Dit is gewoon zeikerig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder spiegelen wat ze doet.
Hele nare vent ja, nu iemand zijn chakra's en aura's weet door te prikken. Zij had gewoon volledig gelijk met haar opmerking dat het netjes was geweest om te vragen wat zij er van vond ipv die stilte als een mededeling te dumpen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze stelt vragen, is een beetje kritisch. dat kan hij niet hebben, dan zie je hem meteen betrekken
en zegt hij ook in de voice over ineens best nare dingen - zeker voor iemand die zichzelf zo als
een bloemenkind neerzet.
eerst vond ik hem gewoon een beetje gekke dwaas, maar sinds dat "bullshit antwoord" van Ingrid
vind ik hem echt walgelijk in zijn mimiek en uitspraken.
Nee dit is weerwoord geven aan iemand die alleen maar aan zichzelf denkt en geen interesse toont in de ander.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind het heel irritant dat ze zei ‘wat als ik dat nou niet wil’. Dan voel je iemand echt niet goed aan. Je kunt ook gewoon stil zijn en dan bij jezelf denken dat je het jammer vind. En je conclusie trekken. Dit is gewoon zeikerig.
Vond ik niet, want ze gaf daarna direct aan waarom ze dat zei.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind het heel irritant dat ze zei ‘wat als ik dat nou niet wil’. Dan voel je iemand echt niet goed aan. Je kunt ook gewoon stil zijn en dan bij jezelf denken dat je het jammer vind. En je conclusie trekken. Dit is gewoon zeikerig.
Ik gok dat ze dit niet alleen bij irritante Walter doet. Getuige het verhaal dat mannen haar altijd te sterk (oid) vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit is weerwoord geven aan iemand die alleen maar aan zichzelf denkt en geen interesse toont in de ander.
Zo vatte ik dat niet op. Walter denkt alleen maar aan wat hij wil en niet wat een ander wil en daar drukte ze bij hem natuurlijk even op de zere plek. Dus ik snap Walter z'n reactie wel dat hij op slot zit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan viel dat arme mens altijd al op vreselijke kerels met belachelijke ego's.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dit niet alleen bij irritante Walter doet. Getuige het verhaal dat mannen haar altijd te sterk (oid) vinden.
Als je zo je mond weet te roeren ben je niet arm.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan viel dat arme mens altijd al op vreselijke kerels met belachelijke ego's.
Dan hebben wij er een andere kijk op. Ik vond haar juist erg kwetsbaar en onzeker toen ze dat zei over die exen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je zo je mond weet te roeren ben je niet arm.
Claudia is eerder arm.
Maar de regie heeft vast veel vingers in de pap.
Ze gedraagt zich herhaaldelijk als een klier, zegt ze zelf ook daarna steeds. Dat doet een ‘arm’ mens toch niet? Die slikt dat gezeur van Walter.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan hebben wij er een andere kijk op. Ik vond haar juist erg kwetsbaar en onzeker toen ze dat zei over die exen.
Psychologie van de koude grond, hoor, maar omdat zij juist dat over zichzelf zegt dat ze een klier is, is ook zoiets. Als anderen dat nou zouden zeggen over haar, tja. In ieder geval dan goede zelfkennis..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich herhaaldelijk als een klier, zegt ze zelf ook daarna steeds. Dat doet een ‘arm’ mens toch niet? Die slikt dat gezeur van Walter.![]()
Ik vind het een veel meer pittige vrouw dan verwacht. En gewoon geen match met Walter die een blije, luchtige vrouw zoekt. (Denk ik.)
En zij kan ook wat leukers krijgen dan deze Water, mét verkoudheid.
Dit was het beste uit de rij oproepjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:00 schreef Aventura het volgende:
Waarom heeft Debbie Erwin uitgekozen? Ik snap het niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit was het beste uit de rij oproepjes.
Oh ja, bah, dat vond ik ook erg stom en smerig, ze zijn geen kleuters meer, gatferdarre. Ook de gore manier van eten van Walter met het scheppen van die lepel in die prut.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het een rake reactie van Ingrid, toen ze zei “wat als ik dat nou niet wil”. Ze prikt door Walter en z’n bullshit heen. Maar ik vond haar de laatste aflevering net als Walter streng en kritisch overkomen. Doe mij maar een datingfase waarin je jezelf van je beste kant laat zien en niet waarin “alles er mag zijn”. Dat onaangepaste gedrag - eten in je neus stoppen en steeds zeggen waar het op staat - vind ik niet kinderlijk en puur, maar egoïstisch en onaangenaam.
Ik vind Ingrid geen pittige vrouw. Want ze blijft toch steeds en slikt ze zijn gezeik ergens ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich herhaaldelijk als een klier, zegt ze zelf ook daarna steeds. Dat doet een ‘arm’ mens toch niet? Die slikt dat gezeur van Walter.![]()
Ik vind het een veel meer pittige vrouw dan verwacht. En gewoon geen match met Walter die een blije, luchtige vrouw zoekt. (Denk ik.)
En zij kan ook wat leukers krijgen dan deze Walter, mét verkoudheid.
Ik denk iemand met syndroom van downquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:26 schreef Pruim het volgende:
Heb het idee dat Walter een heel erg jonge knappe vrouw wil. En dan bedoel ik in de 30 jong.
Reken er maar op. Ondanks al zijn esotherische gezemel over diepere liefde, vond hij Claudia gewoon te lelijk, ondanks dat ze de perfect onderdanige en kneedbare kandidaat was.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:26 schreef Pruim het volgende:
Heb het idee dat Walter een heel erg jonge knappe vrouw wil. En dan bedoel ik in de 30 jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |