Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Debbie wordt steeds minder aardig. Veel kattige opmerkingen, weinig geduld.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand zal het met me eens zijn maar ze heeft meer empathie dan een Debbie, vind ik.
Debbie loopt in de winkel al weg.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
De regie wil Ingrid er graag houden. Dat gaat namelijk nog wel clashen want Ingrid heeft pit.
Dat laatste sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand zal het met me eens zijn maar ze heeft meer empathie dan een Debbie, vind ik.
Debbie loopt in de winkel al weg.
Ik vind die spelletjes maar irritant.quote:
Gezellig zegquote:
Martijn en Bram. Gok ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Martijn moet gewoon stoppen en alleen blijven
Week (of dichtbij) voor het kampioenschap. Kan hem wel begrijpen.quote:
Eens maar toch snap ik hem wel. Ik vind haar niet zacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zacht en vrouwelijk...staat equivalent bij Walter gehoorzaam en labiel
Ik vind ze allebei irritant.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Walter heeft alles geleerd en al ervaren.
Wat een jeukfiguur…
het maakt niet uit wat je doet of zegt, walter weet het beter. ook als het over jouw innerlijk gaat. doodmoe word ik daarvan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Walter heeft alles geleerd en al ervaren.
Wat een jeukfiguur…
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.quote:
Testen, niet pesten…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.
Ze zit te jennen. En spreekt het ook uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.
Ik vind het eerder spiegelen wat ze doet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zit te jennen. En spreekt het ook uit.
Ik snap die exen wel.
Bij Joy draait alles om Joy. Debbie heeft er ook een handje van. Walter ook. Typisch trekje.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:53 schreef NoCigar het volgende:
Debbie heeft wel gelijk, en ik snap haar ongeduld ook wel: al dat vermoeiende gedoe, telkens in statements praten alsof je iets meedeeldt aan de klas en dan die verwachtingsvolle blikken. Ga maar gewoon.
Ik vind het heel irritant dat ze zei ‘wat als ik dat nou niet wil’. Dan voel je iemand echt niet goed aan. Je kunt ook gewoon stil zijn en dan bij jezelf denken dat je het jammer vind. En je conclusie trekken. Dit is gewoon zeikerig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder spiegelen wat ze doet.
Hele nare vent ja, nu iemand zijn chakra's en aura's weet door te prikken. Zij had gewoon volledig gelijk met haar opmerking dat het netjes was geweest om te vragen wat zij er van vond ipv die stilte als een mededeling te dumpen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze stelt vragen, is een beetje kritisch. dat kan hij niet hebben, dan zie je hem meteen betrekken
en zegt hij ook in de voice over ineens best nare dingen - zeker voor iemand die zichzelf zo als
een bloemenkind neerzet.
eerst vond ik hem gewoon een beetje gekke dwaas, maar sinds dat "bullshit antwoord" van Ingrid
vind ik hem echt walgelijk in zijn mimiek en uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |