Gezellig zegquote:
Martijn en Bram. Gok ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Martijn moet gewoon stoppen en alleen blijven
Week (of dichtbij) voor het kampioenschap. Kan hem wel begrijpen.quote:
Eens maar toch snap ik hem wel. Ik vind haar niet zacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zacht en vrouwelijk...staat equivalent bij Walter gehoorzaam en labiel
Ik vind ze allebei irritant.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Walter heeft alles geleerd en al ervaren.
Wat een jeukfiguur…
het maakt niet uit wat je doet of zegt, walter weet het beter. ook als het over jouw innerlijk gaat. doodmoe word ik daarvan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Walter heeft alles geleerd en al ervaren.
Wat een jeukfiguur…
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.quote:
Testen, niet pesten…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.
Ze zit te jennen. En spreekt het ook uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.
Ik vind het eerder spiegelen wat ze doet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zit te jennen. En spreekt het ook uit.
Ik snap die exen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |