Gezellig zegquote:
Martijn en Bram. Gok ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Martijn moet gewoon stoppen en alleen blijven
Week (of dichtbij) voor het kampioenschap. Kan hem wel begrijpen.quote:
Eens maar toch snap ik hem wel. Ik vind haar niet zacht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zacht en vrouwelijk...staat equivalent bij Walter gehoorzaam en labiel
Ik vind ze allebei irritant.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Walter heeft alles geleerd en al ervaren.
Wat een jeukfiguur…
het maakt niet uit wat je doet of zegt, walter weet het beter. ook als het over jouw innerlijk gaat. doodmoe word ik daarvan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Walter heeft alles geleerd en al ervaren.
Wat een jeukfiguur…
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.quote:
Testen, niet pesten…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.
Ze zit te jennen. En spreekt het ook uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zij is ook heel erg. ze had al uren geleden haar koffers kunnen pakken. ze lijkt te blijven om hem te pesten of zo.
Ik vind het eerder spiegelen wat ze doet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zit te jennen. En spreekt het ook uit.
Ik snap die exen wel.
Bij Joy draait alles om Joy. Debbie heeft er ook een handje van. Walter ook. Typisch trekje.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:53 schreef NoCigar het volgende:
Debbie heeft wel gelijk, en ik snap haar ongeduld ook wel: al dat vermoeiende gedoe, telkens in statements praten alsof je iets meedeeldt aan de klas en dan die verwachtingsvolle blikken. Ga maar gewoon.
Ik vind het heel irritant dat ze zei ‘wat als ik dat nou niet wil’. Dan voel je iemand echt niet goed aan. Je kunt ook gewoon stil zijn en dan bij jezelf denken dat je het jammer vind. En je conclusie trekken. Dit is gewoon zeikerig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder spiegelen wat ze doet.
Hele nare vent ja, nu iemand zijn chakra's en aura's weet door te prikken. Zij had gewoon volledig gelijk met haar opmerking dat het netjes was geweest om te vragen wat zij er van vond ipv die stilte als een mededeling te dumpen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze stelt vragen, is een beetje kritisch. dat kan hij niet hebben, dan zie je hem meteen betrekken
en zegt hij ook in de voice over ineens best nare dingen - zeker voor iemand die zichzelf zo als
een bloemenkind neerzet.
eerst vond ik hem gewoon een beetje gekke dwaas, maar sinds dat "bullshit antwoord" van Ingrid
vind ik hem echt walgelijk in zijn mimiek en uitspraken.
Nee dit is weerwoord geven aan iemand die alleen maar aan zichzelf denkt en geen interesse toont in de ander.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind het heel irritant dat ze zei ‘wat als ik dat nou niet wil’. Dan voel je iemand echt niet goed aan. Je kunt ook gewoon stil zijn en dan bij jezelf denken dat je het jammer vind. En je conclusie trekken. Dit is gewoon zeikerig.
Vond ik niet, want ze gaf daarna direct aan waarom ze dat zei.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind het heel irritant dat ze zei ‘wat als ik dat nou niet wil’. Dan voel je iemand echt niet goed aan. Je kunt ook gewoon stil zijn en dan bij jezelf denken dat je het jammer vind. En je conclusie trekken. Dit is gewoon zeikerig.
Ik gok dat ze dit niet alleen bij irritante Walter doet. Getuige het verhaal dat mannen haar altijd te sterk (oid) vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit is weerwoord geven aan iemand die alleen maar aan zichzelf denkt en geen interesse toont in de ander.
Zo vatte ik dat niet op. Walter denkt alleen maar aan wat hij wil en niet wat een ander wil en daar drukte ze bij hem natuurlijk even op de zere plek. Dus ik snap Walter z'n reactie wel dat hij op slot zit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan viel dat arme mens altijd al op vreselijke kerels met belachelijke ego's.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dit niet alleen bij irritante Walter doet. Getuige het verhaal dat mannen haar altijd te sterk (oid) vinden.
Als je zo je mond weet te roeren ben je niet arm.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan viel dat arme mens altijd al op vreselijke kerels met belachelijke ego's.
Dan hebben wij er een andere kijk op. Ik vond haar juist erg kwetsbaar en onzeker toen ze dat zei over die exen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je zo je mond weet te roeren ben je niet arm.
Claudia is eerder arm.
Maar de regie heeft vast veel vingers in de pap.
Ze gedraagt zich herhaaldelijk als een klier, zegt ze zelf ook daarna steeds. Dat doet een ‘arm’ mens toch niet? Die slikt dat gezeur van Walter.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan hebben wij er een andere kijk op. Ik vond haar juist erg kwetsbaar en onzeker toen ze dat zei over die exen.
Psychologie van de koude grond, hoor, maar omdat zij juist dat over zichzelf zegt dat ze een klier is, is ook zoiets. Als anderen dat nou zouden zeggen over haar, tja. In ieder geval dan goede zelfkennis..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich herhaaldelijk als een klier, zegt ze zelf ook daarna steeds. Dat doet een ‘arm’ mens toch niet? Die slikt dat gezeur van Walter.![]()
Ik vind het een veel meer pittige vrouw dan verwacht. En gewoon geen match met Walter die een blije, luchtige vrouw zoekt. (Denk ik.)
En zij kan ook wat leukers krijgen dan deze Water, mét verkoudheid.
Dit was het beste uit de rij oproepjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:00 schreef Aventura het volgende:
Waarom heeft Debbie Erwin uitgekozen? Ik snap het niet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit was het beste uit de rij oproepjes.
Oh ja, bah, dat vond ik ook erg stom en smerig, ze zijn geen kleuters meer, gatferdarre. Ook de gore manier van eten van Walter met het scheppen van die lepel in die prut.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het een rake reactie van Ingrid, toen ze zei “wat als ik dat nou niet wil”. Ze prikt door Walter en z’n bullshit heen. Maar ik vond haar de laatste aflevering net als Walter streng en kritisch overkomen. Doe mij maar een datingfase waarin je jezelf van je beste kant laat zien en niet waarin “alles er mag zijn”. Dat onaangepaste gedrag - eten in je neus stoppen en steeds zeggen waar het op staat - vind ik niet kinderlijk en puur, maar egoïstisch en onaangenaam.
Ik vind Ingrid geen pittige vrouw. Want ze blijft toch steeds en slikt ze zijn gezeik ergens ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich herhaaldelijk als een klier, zegt ze zelf ook daarna steeds. Dat doet een ‘arm’ mens toch niet? Die slikt dat gezeur van Walter.![]()
Ik vind het een veel meer pittige vrouw dan verwacht. En gewoon geen match met Walter die een blije, luchtige vrouw zoekt. (Denk ik.)
En zij kan ook wat leukers krijgen dan deze Walter, mét verkoudheid.
Ik denk iemand met syndroom van downquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:26 schreef Pruim het volgende:
Heb het idee dat Walter een heel erg jonge knappe vrouw wil. En dan bedoel ik in de 30 jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |