Hij zal haar uiteindelijk ook wel wegsturen, ze is iets te onafhankelijk en niet zo zweverig en te beïnvloeden als die andere vrouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja precies, veel te leuk voor zo’n oversekste sekteleider.
Precies, vond het erg sterk dat ze het ook meteen "bullshit" noemdequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Het antwoord van Walter zal waarschijnlijk nee zijn. Anders hoef je daar niet over na te denken om het te formuleren
quote:
We schrijven vaak dat men een B&B wil promoten. Maar laten we niet vergeten dat er ook deelnemers zijn die maar wat graag meedoen in de hoop er wat anders voor terug te krijgen.quote:
Ik denk dat hij bedoelt dat in vergelijking met Petri iedereen leuk is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oude grijze man.
Die man met een ex die zijn dochter kan zijn, met sik en kuif, leuk? Huh?
Ja datquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat in vergelijking met Petri iedereen leuk is.
Wat is het toch ongelooflijk hoezeer deze mensen denken dat alles, de gehele dierenwereld en zelfs het gehele universum, om hén draait. Dat er van hogerhand een pauw wordt aangestuurd om Claudia uit Holland te adviseren over haar deelname aan een televisiedatingprogramma.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:57 schreef AgnesGru het volgende:
B&B Vol Liefde Claudia doet boekje open: 'Pauw vertelde dat ik moest gaan'
https://www.veronicasuper(...)erd-om-te-vertrekken
Claudia zal ook wel zo'n soeverein mens zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het toch ongelooflijk hoezeer deze mensen denken dat alles, de gehele dierenwereld en zelfs het gehele universum, om hén draait. Dat er van hogerhand een pauw wordt aangestuurd om Claudia uit Holland te adviseren over haar deelname aan een televisiedatingprogramma.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Hoe kom je zo egocentrisch en zelfoverschat. Als je je eigen bestaan zo minimaal relativeert, hoe leef je dan? Dan heb je waarschijnlijk dus almaar die zelfbevlekking en - bevestiging nodig van dit soort mannen en gemeenschappen.
#viesmad omdat je zelf geen geleidepauw hebtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het toch ongelooflijk hoezeer deze mensen denken dat alles,
geleidepauwquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
#viesmad omdat je zelf geen geleidepauw hebt
WIj vinden dat niet raar, maar heel bijzonderquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is het toch ongelooflijk hoezeer deze mensen denken dat alles, de gehele dierenwereld en zelfs het gehele universum, om hén draait. Dat er van hogerhand een pauw wordt aangestuurd om Claudia uit Holland te adviseren over haar deelname aan een televisiedatingprogramma.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Hoe kom je zo egocentrisch en zelfoverschat. Als je je eigen bestaan zo minimaal relativeert, hoe leef je dan? Dan heb je waarschijnlijk dus almaar die zelfbevlekking en - bevestiging nodig van dit soort mannen en gemeenschappen.
Neem je tijd, morgen mag je ook nog posten.quote:
Post Walter hier ?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem je tijd, morgen mag je ook nog posten.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt door je zonnevlecht, ga ff schreeuwen anders.
Oh ik dacht dat jij ook klachten had.quote:
En idd genoeg energie heeft voor een ja of neequote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:40 schreef tja77 het volgende:
Walter is nog steeds verkouden…
Ik hoop dat hij deze verschrikkelijke ziekte weet te overwinnen.
Ja, dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook klachten had.
Ingrid geniet van de vakantie en bekend worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Stepperoller het volgende:
Ingrid beschouwt B&B als een strafkamp dat ze niet zomaar kan verlaten
Mag niet van de regiequote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Stepperoller het volgende:
Ingrid beschouwt B&B als een strafkamp dat ze niet zomaar kan verlaten
Daar vraag je wel wat hoor….quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En idd genoeg energie heeft voor een ja of nee
Is een huisman eigenlijk altijd gay of draaf ik dan door?quote:
Ik noem een Hennie…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is een huisman eigenlijk altijd gay of draaf ik dan door?
Zoals die van Marian.
Nou nou nouquote:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Bianca net zo fel als Madelon reageren?
Lange bevalling hoorquote:
Ik snap waarom Walter vaak zo kijkt, zoals hij kijktquote:
Boeken ook op kleur in huis?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef PirE het volgende:
Klokje op de oven is niet ingesteld. Echt waarom doen mensen dat.
Hij vindt haar níksquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap waarom Walter vaak zo kijkt, zoals hij kijkt
E-reader.quote:
Krijg je daar ook een bon voor als je deze B&B boekt?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef tja77 het volgende:
Stromende seksuele energie?
Golden shower dus.
Schuldig….quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef PirE het volgende:
Klokje op de oven is niet ingesteld. Echt waarom doen mensen dat.
met die totaal lege blik in zijn ogen. er is echt iets heel erg mis met hem.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Daar is hij weer:
HEB JE IETS WAAR JE BLIJ VAN WORDT
Geen idee, zou het jou over de streep trekken om een weekje daar te bivakkeren?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een bon voor als je deze B&B boekt?
Komt omdat zij vindt dat hij bullshit uitbraaktquote:
Hij zoekt jonger, denk ikquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt omdat zij vindt dat hij bullshit uitbraakt
Wel als hij mijn zonnevlecht weet te ontvlechten en kalmeren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, zou het jou over de streep trekken om een weekje daar te bivakkeren?
Volgens mij heeft hij een 12-tal kinderlijkjes in z’n sekstempel verstopt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
met die totaal lege blik in zijn ogen. er is echt iets heel erg mis met hem.
Ik ben ook heel goed met zonnevlechten en schreeuwsessies.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel als hij mijn zonnevlecht weet te ontvlechten en kalmeren.
Ik zal het noteren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed met zonnevlechten en schreeuwsessies.
Ik ben benieuwd naar het uiterlijk van zijn exen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een 12-tal kinderlijkjes in z’n sekstempel verstopt.
Zou kunnen, die zijn wat makkelijker te knedenquote:
Bassie zonder schmink…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die nieuwste bij Debbie qua karakter misschien wel de leukste man.
Jammer van die bochelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die nieuwste bij Debbie qua karakter misschien wel de leukste man.
Nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |