Nou nou nouquote:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Bianca net zo fel als Madelon reageren?
Lange bevalling hoorquote:
Ik snap waarom Walter vaak zo kijkt, zoals hij kijktquote:
Boeken ook op kleur in huis?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef PirE het volgende:
Klokje op de oven is niet ingesteld. Echt waarom doen mensen dat.
Hij vindt haar níksquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap waarom Walter vaak zo kijkt, zoals hij kijkt
E-reader.quote:
Krijg je daar ook een bon voor als je deze B&B boekt?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef tja77 het volgende:
Stromende seksuele energie?
Golden shower dus.
Schuldig….quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef PirE het volgende:
Klokje op de oven is niet ingesteld. Echt waarom doen mensen dat.
met die totaal lege blik in zijn ogen. er is echt iets heel erg mis met hem.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Daar is hij weer:
HEB JE IETS WAAR JE BLIJ VAN WORDT
Geen idee, zou het jou over de streep trekken om een weekje daar te bivakkeren?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een bon voor als je deze B&B boekt?
Komt omdat zij vindt dat hij bullshit uitbraaktquote:
Hij zoekt jonger, denk ikquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt omdat zij vindt dat hij bullshit uitbraakt
Wel als hij mijn zonnevlecht weet te ontvlechten en kalmeren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, zou het jou over de streep trekken om een weekje daar te bivakkeren?
Volgens mij heeft hij een 12-tal kinderlijkjes in z’n sekstempel verstopt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
met die totaal lege blik in zijn ogen. er is echt iets heel erg mis met hem.
Ik ben ook heel goed met zonnevlechten en schreeuwsessies.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel als hij mijn zonnevlecht weet te ontvlechten en kalmeren.
Ik zal het noteren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed met zonnevlechten en schreeuwsessies.
Ik ben benieuwd naar het uiterlijk van zijn exen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een 12-tal kinderlijkjes in z’n sekstempel verstopt.
Zou kunnen, die zijn wat makkelijker te knedenquote:
Bassie zonder schmink…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die nieuwste bij Debbie qua karakter misschien wel de leukste man.
Jammer van die bochelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die nieuwste bij Debbie qua karakter misschien wel de leukste man.
Nouquote:
Wat hem betreft welquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
Zoveel moeite heeft hij toch niet gedaan
Iemand de hele week ontwijken is best lastig hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
Zoveel moeite heeft hij toch niet gedaan
Het land, de hele ervaring. Kan hij nog wel een lamzak zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Een week lang mekkeren, maar god, god, god, dank voor deze geweldige ervaring…
Ik voel de pijn ook hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef JOHANK88 het volgende:
ik kan me best voorstellen dat je gaat huilen als je een jetlag hebt, dagenlang niet geslapen
van de hitte, totaal leeg gezweet, net nog een wc gepoetst en dan afgewezen wordt. Ik heb
wel eens om minder een traantje weg zitten pinken
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Iemand de hele week ontwijken is best lastig hoor.
Maar als je geen aantrekkingskracht voelt, dan houdt het toch op?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef tja77 het volgende:
Walter snapt de hints niet, is homo, of geen smaak. Ingrid is de leukste vrouw tot nu toe.
ze stelt vragen, is een beetje kritisch. dat kan hij niet hebben, dan zie je hem meteen betrekkenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef tja77 het volgende:
Walter snapt de hints niet, is homo, of geen smaak. Ingrid is de leukste vrouw tot nu toe.
Hij voelt het wel, alleen die verdomde verkoudheid maakt normaal functioneren schieronmogelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je geen aantrekkingskracht voelt, dan houdt het toch op?
Ze heeft teveel een eigen mening.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef tja77 het volgende:
Ja, dat !quote:
Ook.quote:
Ze is wat minder goed in Biodanza, maar dat is juist een pluspunt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook.
Toch is het imo ook een veel minder jeugdig type dan de voorgaande twee dus ik snap het wel.
Eensquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:17 schreef JOHANK88 het volgende:
moppie begint toch ook wel wat minder leuke trekjes te vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |