nee is goed zoquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:23 schreef Frummelie het volgende:
@:Cinsan jij opent niet toch?
Als je een andere tekst wil gewoon zeggen hoor...
Was even een korte streamlock op stream 2 ookquote:
Owww..quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
Was even een korte streamlock op stream 2 ook
horrenquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy 'horen' aan het maken lijkt wel.
jij dacht huh,kunnen die horren nu horen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hahah, ik vond het al zo vreemd staan..
quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jij dacht huh,kunnen die horren nu horen?
Dat is mij niet duidelijk geworden, misschien dat iemand anders hier het weet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef Ash het volgende:
Ik ben net pas thuis en de eli en afscheid terug gekeken, heeft Wendy ondertussen al Babs aangesproken over het feit dat ze op haar heeft gestemd?
Het is natuurlijk weer half provisorisch, half nietsquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
Voor de deuren, niet zo stevig met die punaises, pak een lat, doe de vitrage daar omheen en spijker vast.
Ja precies, ben daar ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is mij niet duidelijk geworden, misschien dat iemand anders hier het weet?
Wendy was wel erg teleurgesteld en had nooit verwacht dat Babs dat zou doen want dat was tegen de afspraak " ik zou jou nooit" en verder blablabla
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef Ash het volgende:
Ik ben net pas thuis en de eli en afscheid terug gekeken, heeft Wendy ondertussen al Babs aangesproken over het feit dat ze op haar heeft gestemd?
Top! Dank je wel. Zat ook nu nog in de oude topics te scrollen. Kon het niet vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:34 schreef Ash het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #6
Lekker irri met 1 stream..quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:33 schreef Chanel5 het volgende:
ah, we mogen de twee die zich afzonderen weer eens zien, alsof ze ons er een plezier mee doen, dachtut niet.
Ja inderdaad...quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef Thorelf het volgende:
Hoop dat wel eerst etenswaren koffie enz word weggehaald
Koffie apparaat staat er nog gewoon...quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef Thorelf het volgende:
Hoop dat wel eerst etenswaren koffie enz word weggehaald
En voor je het weet komen er weer nieuwe vliegen, horren is de enige remedie denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:51 schreef Frummelie het volgende:
Die vliegen lachen ze vierkant uit... krengen blijven gewoon zitten..
Gelijk hebben ze..quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:52 schreef engine het volgende:
Jappie en Wen hebben een wijntje genomen zo te zien.
Gezellie...🍷quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:52 schreef engine het volgende:
Jappie en Wen hebben een wijntje genomen zo te zien.
Ja die moet ze bij Wendy weg houden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Babette weer met Erik in gesprek zit ze wel vaak bij de laatste tijd
Iedereen is een betere manager dan Babettequote:Op donderdag 27 juli 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Erik vindt zichzelf een betere manager dan Babette zegt hij net
Dat zeer zekerquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is een betere manager dan Babette
Die gelooft haar eigen leugensquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Wat een slap gelul, Babette heeft nooit manager willen worden...
Echt hé, ze gruwelde ervan... en nu ook weer al die smoesjes en leugens... blehquote:
Begin van de week hadden Ice en Wendy het erover om voor Erik te gaan,quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:11 schreef juul. het volgende:
Het is toch een uitgemaakte zaak, oudmanagers bepalen dus....Bep
Ice? Welnee, je weet toch hoe hij te werk gaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:12 schreef danaqui het volgende:
[..]
Begin van de week hadden Ice en Wendy het erover om voor Erik te gaan,
Lekker even over Bern waarom hij nu geen manager wil worden. Volgens haar omdat er geen vrijstelling isquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:25 schreef engine het volgende:
Babette doet even de deur dicht zodat ze lekker kan roddelen. Marciano is geweldig want hij stelde fantastische vragen aan Erik.
Echt een vals mens die Babette dat is vandaag wel weer eens gebleken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
Dat van Mirthe dus, zolang ze het haar van Babbel maar laat zitten.
Vals in nog een understatementquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een vals mens die Babette dat is vandaag wel weer eens gebleken.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, Bep vraagt of ze na deelname aan dit programma nog bij de politie mag werken
Op eigen initiatief? Als dat zo is, stijgt ze bij mij weer een stapje hogerquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy 'horen' aan het maken lijkt wel.
Zo is het , mijn dochter werkt sinds 2 jaar als agent, dus wat dat betreft weet ik er wel iets van.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:45 schreef tonja het volgende:
Nou muts, als je bij de politie wil werken dan zal je toch echt de opleiding moeten doorlopen, daarna als je dat hebt gehaald kun je binnen de organisatie verder kijken en solliciteren.
Zou ze voelen dat psycholoog het sowieso niet gaat worden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:45 schreef tonja het volgende:
Nou muts, als je bij de politie wil werken dan zal je toch echt de opleiding moeten doorlopen, daarna als je dat hebt gehaald kun je binnen de organisatie verder kijken en solliciteren.
Nice! Ik ben moderator op Twitch voor de politie, derhalve vang ik ook weleens iets opquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo is het , mijn dochter werkt sinds 2 jaar als agent, dus wat dat betreft weet ik er wel iets van.
Maar Bep voelt zich te goed om bij het plebs op straat te moeten, wil gelijk als profiler aan het werk
Ze ziet zichzelf als profilerquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zou ze voelen dat psycholoog het sowieso niet gaat worden?
profiler nog welquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo is het , mijn dochter werkt sinds 2 jaar als agent, dus wat dat betreft weet ik er wel iets van.
Maar Bep voelt zich te goed om bij het plebs op straat te moeten, wil gelijk als profiler aan het werk
gaaf werk wat je doetquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice! Ik ben moderator op Twitch voor de politie, derhalve vang ik ook weleens iets op
Als politie psycholoog?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zou ze voelen dat psycholoog het sowieso niet gaat worden?
Ja, wat zullen ze blij zijn bij de politie dat deze vrouw die churros heeft verkocht, in de coronateststraat heeft geholpen en kapster is geweest (maar vervolgens het haar van haar G verpest…) zich aanmeldt om voor de politie te komen werken… 😁😁quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als je dit zo leestquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, wat zullen ze blij zijn bij de politie dat deze vrouw die churros heeft verkocht, in de coronateststraat heeft geholpen en kapster is geweest (maar vervolgens het haar van haar G verpest…) zich aanmeldt om voor de politie te komen werken… 😁😁
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, wat zullen ze blij zijn bij de politie dat deze vrouw die churros heeft verkocht, in de coronateststraat heeft geholpen en kapster is geweest (maar vervolgens het haar van haar G verpest…) zich aanmeldt om voor de politie te komen werken… 😁😁
Nou daar zal ze goed in zijn. De mensen die iets willen melden krijgen geen schijn van kans om hun melding te maken want zij lult je de oren van je kop. Ach opa is ondertussen overleden, bedankt mevrouw van de meldkamer voor het gezellige gesprek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Bij de 112 meldkamer werken dat lijkt baps ook vet.
Ja, vanwege de adrenaline. Op één of andere manier denk ik dat dat niet de motivatie is waar ze bij de meldkamer op zitten te wachtenquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou daar zal ze goed in zijn. De mensen die iets willen melden krijgen geen schijn van kans om hun melding te maken want zij lult je de oren van je kop. Ach opa is ondertussen overleden, bedankt mevrouw van de meldkamer voor het gezellige gesprek.
Omg,quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou daar zal ze goed in zijn. De mensen die iets willen melden krijgen geen schijn van kans om hun melding te maken want zij lult je de oren van je kop. Ach opa is ondertussen overleden, bedankt mevrouw van de meldkamer voor het gezellige gesprek.
vergeet niet liegt veel niet te vertrouwen komt afspraken niet na behandeld mensen als oudvuil enz ..enzquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Is vast nog wel 'n plekje bij de "bereden"politiequote:Op donderdag 27 juli 2023 17:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, Bep vraagt of ze na deelname aan dit programma nog bij de politie mag werken
Is er veel gejokt dan door haar? Wat dan? Nieuwsgierigquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:57 schreef pingu66 het volgende:
Bep moet eerst even orde opmaken stellen wat betreft haar opleidingen enzo en wat ze in de loods verteld en op LinkedIn. Met leugens kom je niet bij de politie
quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is vast nog wel 'n plekje bij de "bereden"politie
En verpleegkundige opleiding? Ze wil bij de meldkamer politie werken niet de meldkamer van ambulance.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef juul. het volgende:
En ze wil ook op de meldkamer van 112, daar moet je een verpleegkundige opleiding voor hebben en daarna nog
een scholing van 9 maanden
Ik weet dit, dochter enzo
Jawel en de brandweer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En verpleegkundige opleiding? Ze wil bij de meldkamer politie werken niet de meldkamer van ambulance.
Neeeeee, die arme diertjes kun je dat niet aandoenquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is vast nog wel 'n plekje bij de "bereden"politie
Ik denk dat je juist rustig moet blijven en adequaat moet reageren en niks adrenaline.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, vanwege de adrenaline. Op één of andere manier denk ik dat dat niet de motivatie is waar ze bij de meldkamer op zitten te wachten
Ik denk dat Fritsie het iets anders bedoeltquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Neeeeee, die arme diertjes kun je dat niet aandoen![]()
Overigens, voor politie te paard geldt dezelfde opleiding als alle functies bij de politie
Nou ja, dat dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist rustig moet blijven en adequaat moet reageren en niks adrenaline.
Nou haar LinkedIn en haar verhalen in de loods komen niet overeen.maakt verder niet uit hoor qlles voor het spel natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is er veel gejokt dan door haar? Wat dan? Nieuwsgierig
Maarrrrr vergeet ook niet: ze is wel veel intelligenter dan ‘die mensen’! 🤮quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vergeet niet liegt veel niet te vertrouwen komt afspraken niet na behandeld mensen als oudvuil enz ..enz
Mijn dochter heeft meegelopen bij de ambulance om te kijken hoe het daar is, met haar opleiding mag ze alleen rijden. Dus het klopt wel.quote:
🤣🤣quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:04 schreef engine het volgende:
Ken je het gezegde: een oude koe moet je in de kont nemen
Ja joh, maakte alleen een grapjequote:Op donderdag 27 juli 2023 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat Fritsie het iets anders bedoelt
Ze zijn ook niet allemaal even ehm, briljant zeg maarquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:15 schreef pingu66 het volgende:
Zelf verzonnen spreekwoorden en gezegdes aan Mirthe voorlezen is zinloos.
Geen moment, nu Babette er nog uit en dan Marciano en Isaac er achter aanquote:
Ik zou Erik voor Isaac zettenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen moment, nu Babette er nog uit en dan Marciano en Isaac er achter aan
Je ken me weg gooien hier.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
Is er bezoek want vraag mij af of dat beetje sprayen verschil maakt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:22 schreef spapaars het volgende:
In de keuken vindt nu waarschijnlijk een massa slachting plaats, benieuwd hoe laat ze mogen gaan koken.
doe Roepert en zijn kleefaantje dan ook maarquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal eerder zijn, uw huis staat in brand, geen paniek, vertel alles rustig vanaf het beginquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Je ken me weg gooien hier.
Ik zie het helemaal voor me.
Tegen al diegenen die 112 bellen gaat ze zeggen : u bent zo aan de beurt ik moet nog even wat andere gesprekjes doen .
Erik mag van mij de finale wel spelen.quote:
Ja die plakstrips mogen ook wel wegquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
doe Roepert en zijn kleefaantje dan ook maar
liefst marcia en erik eerst..... mensen om bep heen wegquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, we hebben er toch niets over te zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
liefst marcia en erik eerst..... mensen om bep heen weg
hoorde daarstraks bern en sas praten in de kas over volgende eliminatie , zijn nog niet geneigd om op bep te stemmen, zal rupi of ima wordenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, we hebben er toch niets over te zeggen
waarom vergeten ze marcio steeds...die naam hoor ik niet vaak bij hun.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde daarstraks bern en sas praten in de kas over volgende eliminatie , zijn nog niet geneigd om op bep te stemmen, zal rupi of ima worden
Jammerquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde daarstraks bern en sas praten in de kas over volgende eliminatie , zijn nog niet geneigd om op bep te stemmen, zal rupi of ima worden
Of: help ik word ontvoerd!quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Je ken me weg gooien hier.
Ik zie het helemaal voor me.
Tegen al diegenen die 112 bellen gaat ze zeggen : u bent zo aan de beurt ik moet nog even wat andere gesprekjes doen .
Nee Bep is er nogquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:50 schreef chufi het volgende:
Zijn de kadavers in de keuken al geruimd ?
rust op de kamer geen gehoest meer...beetje gesnurk nog af en toequote:Op donderdag 27 juli 2023 18:54 schreef spapaars het volgende:
Het zal nu daar droog zijn, daar gaat het bed van Mori.
[ afbeelding ]
Zal nooit positief zijn. Stel je voor dat je iets wat Wendy heeft gedaan mooi gaat vinden…quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wat Bep gaat zeggen over het haar van Mirthe wat Wendy geverfd heeft.
Datte Magge jullie moeten tegen mij sujegge zo jij je, nie tegen Moraima ey, da wiel iek nie horen, wabjij zo zjege eyquote:
Dat dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:05 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Zal nooit positief zijn. Stel je voor dat je iets wat Wendy heeft gedaan mooi gaat vinden…
Best wel veel garnalen hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef pingu66 het volgende:
Geen saus alleen spaghetti met een paar garnalen en een stukje tomaat
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef pingu66 het volgende:
terwijl saus nauwelijks iets hoeft te kosten en geeft juist de jeu aan spaghetti, vind ik dan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef pingu66 het volgende:
Een lekkere olijfolie kan een hoop doen, maar ik denk niet dat er een lekkere olijfolie in zit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die droge pasta is toch ook niet te eten.
Weet eigenlijk niet of die droog is, misschien een kaassausje?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die droge pasta is toch ook niet te eten.
Hebben ook niet meer gesproken sinds vanmorgen geloof ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geloof niet dat Wen het erg prettig vindt om tegenover Babbel te zitten.
Ik heb de bereiding ook niet gezien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of die droog is, misschien een kaassausje?
the bitch in me zou daar juist dus wel gaan zittenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geloof niet dat Wen het erg prettig vindt om tegenover Babbel te zitten.
Was ook niet in beeld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de bereiding ook niet gezien.
Ja daar is een kommetje van ,daar gooide Erik net zijn brood in.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Een lekkere olijfolie kan een hoop doen, maar ik denk niet dat er een lekkere olijfolie in zit.
misschien met moirama meegevlogen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook niet in beeld.
Wel knap dat die vliegen vrijwel allemaal zijn verdwenen, dat zullen de bewoners niet hebben gedaan.
zie hem dat wel doen paar sneren gevenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
dattie babbel en de broos eens goed te kakken gaat zetten
denk je?, wel grappigquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Camera op z'n kop, misschien tijdens de grote vliegenopruiming gebeurd.
Weet je ook wanneer?quote:
Nopequote:
Heb het in de agenda gezet, zonder datumquote:
Er zou vanochtend één of andere verdelgingsdienst komen, dat is niet gebeurd. Ze komen morgen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:47 schreef chufi het volgende:
Bep is zo blij dat de vliegen weg zijn .... Die heeft geen idee dat ze er straks gewoon weer zitten ...
Ah ok... Die vliegen mogen natuurlijk niet de finale halen ....quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Er zou vanochtend één of andere verdelgingsdienst komen, dat is niet gebeurd. Ze komen morgen.
Oké thnx heeft niet echt iets met middeleeuws feest te maken lijkt mijquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
cabaret van bern is tijdens middeleuws feest , dan gaat hij stukje cabaret doen
Je had narren in de middeleeuwen, dat waren de cabaretiers van toen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké thnx heeft niet echt iets met middeleeuws feest te maken lijkt mij
O ja is ook zo, maar had het leuker gevonden op een andere avond, zo feest is al genoeg gevuld vaakquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Je had narren in de middeleeuwen, dat waren de cabaretiers van toen.
nou bern kleed zich als hofnarquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zijn, als ik daar had gelegen..Ik val ook in de bioscoop of in theater in slaap, ik kan gewoon niet wakker blijven dan..quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
Marcia en Babbel lagen te slapen toen Bern zijn presentatie over het helal had....wat een mensen zeg
ik denk negerenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:13 schreef woxxel het volgende:
Eindelijk klaar met werken.
Heeft babette vandaag nog met Wendy gesproken of negeren ze elkaar?
Maar het was allemaal een act he. Hier trapt toch niemand meer in. Extreem zielig figuur.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef woxxel het volgende:
Jeff op insta. Beantwoord allemaal vragen.
Duidelijk dat hij zoe echt niet magvrn haar niet meer wil zien.
Hij zegt nu zelfs nog. Als bern z'n gymleraar was, zou hij in een dag zorgen dat hij met een burnout thuis zou xitten.
Maar Bern is daar nog, en hij zit thuis.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef woxxel het volgende:
Hij zegt nu zelfs nog. Als bern z'n gymleraar was, zou hij in een dag zorgen dat hij met een burnout thuis zou xitten.
Hoezo rancuneus, en dan ook nog eens zonder duidelijke reden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef woxxel het volgende:
Blijkbaar heeft Bern hem onbewust een burn out bezorgdquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar Bern is daar nog, en hij zit thuis.
Zekers! Ik vond die eerste keer ook erg leuk, hij mag nog wel wat meer gas geven.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wanneer?? Hoop dat hij er een paar weer goed te kakken zet.
Er waren mensen die vonden dat Jeffrey buiten toch echt anders is........quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef woxxel het volgende:
Heb ik allang gezegd. Niemand kan een act volhouden. Dit was gewoon zijn ware aard met af en toe een extraatje er bovenop.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Maar het was allemaal een act he. Hier trapt toch niemand meer in. Extreem zielig figuur.
die gast blijft bezig over bern , bern heeft hem niks misdaan , bern zit in den hartog zijn koppie zielepootquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoezo rancuneus, en dan ook nog eens zonder duidelijke reden.
Alles was toch een act?
En dan iemand een burn out willen bezorgen, voor mij ben je dan niet helemaal lekker in de bovenkamer.
Jazeker, ik las ook al dat het tijdens middeleeuws feest zou zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! Ik vond die eerste keer ook erg leuk, hij mag nog wel wat meer gas geven.
tijdens middeleeuws feestquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wanneer?? Hoop dat hij er een paar weer goed te kakken zet.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Bern hem onbewust een burn out bezorgd
We kunnen dus nu wel stellen, dat de almachtige Jeffrey die fitnessboy Bern gek zou maken, maar andersom waar is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
die gast blijft bezig over bern , bern heeft hem niks misdaan , bern zit in den hartog zijn koppie zielepoot
Kan het niet hebben dat hij thuis zit en Bern er nog in zit. Ik snap ook echt niet wat Bern, Jeff heeft aangedaan dat hij zo'n hekel aan Bern heeft. Zo'n hekel, alleen omdat hij in het begin iets had doorgeluld. Nee..., gewoon jaloersheid.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
die gast blijft bezig over bern , bern heeft hem niks misdaan , bern zit in den hartog zijn koppie zielepoot
Ik heb net een stukje van dat vragenuurtje met Jeff zitten kijken, het is alleen maar negatief en is inderdaad hetzelfde pesterige ventje als in de loods. Hij houdt zijn 'act' in ieder geval goed vol.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Er waren mensen die vonden dat Jeffrey buiten toch echt anders is........
Ik zie nog altijd een getergde man die pestgedrag vertoond, en er niet voor terugdeist om te bedreigen.
En dat is zaterdag alquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:43 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Jazeker, ik las ook al dat het tijdens middeleeuws feest zou zijn
Geen act, gewoon zijn regen narcistisch karakterquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje van dat vragenuurtje met Jeff zitten kijken, het is alleen maar negatief en is inderdaad hetzelfde pesterige ventje als in de loods. Hij houdt zijn 'act' in ieder geval goed vol.
In de agenda staat dat het de 29e is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag dacht ik middeleeuwenfeest.
De 29ste zei Bern van de week had het cabaret er al bij gezetquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand een filmpje maakt ervan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de vuilbakken uit de keuken verwijderd?
Jawel volgens Bern, hij is dan een narquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.
Zijn ware karakter is dus niet beter als in de loodsquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef woxxel het volgende:
Smiðags spelletjes en kaarten maken 'savonds een taveerne ( rokershoek) met drank en snacks en hofnar optredenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, maar had het leuker gevonden op een andere avond, zo feest is al genoeg gevuld vaak
Ja hij liegt tegen Wendy. Ja Moraima is er in meegegaan maar het was Babette die het voorstelde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef Thorelf het volgende:
liegt ice nu tegen wendy? het schijnt van Bep af te komen
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef Thorelf het volgende:
Isaac doet alsof Moraima heel duidelijk zelf voor Wendy gekozen heeft als tegenstander maar dat is niet zo.quote:
En terecht dat ze boos op haar is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Mirthe, Isaac en Wendy in de tuin.
Gesprekken over de gevolgen van de eliminatie, en hoe nu te spelen.
Wendy is nog steeds erg boos op Babette.
en zijn neus wordt langer!quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac doet alsof Moraima heel duidelijk zelf voor Wendy gekozen heeft als tegenstander maar dat is niet zo.
staan al tijdje buitenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de vuilbakken uit de keuken verwijderd?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De 29ste zei Bern van de week had het cabaret er al bij gezet
Verwarrendquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee verschoven naar volgende week donderdag
Ik wacht gewoon af, ze verschuiven zo veel. ```kan altijd nog aangepast worden.quote:
~Heb het inde agenda tussen haakjes bij gezet dat in de cos staat dat het verschoven is naar donderdag. \quote:
Ze hebben geen zak te doen en dan kunnen ze niet eens een vaste afspraak makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af, ze verschuiven zo veel. ```kan altijd nog aangepast worden.
Babs zei tegen Ice dat het van Mori kwam om tegen Wendy te spelen en het graag wilde maar eigenlijk kwam het van Babs af, Babs zei tegen Mori je moet zeggen dat je tegen Wendy wil, Mori wilde eigenlijk tegen Sas.quote:
Gelukkig staat er nog iets in de agendaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
~Heb het inde agenda tussen haakjes bij gezet dat in de cos staat dat het verschoven is naar donderdag. \
Het kwam ook van Babs vandaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef Thorelf het volgende:
Ja en ik vraag mij af of de mensen er naar kijken evenals naar de verdienste en streamverslagenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nog iets in de agenda
Leuk stel samenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Grappig hoe Wendy en Mirthe ineens vriendinnen zijn terwijl ze elkaar eigenlijk nooit heel erg goed lagen.
Soms heb ik de indruk van niet, misschien moeten we gewoon af en toe linkjes in de. COS gooienquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik vraag mij af of de mensen er naar kijken evenals naar de verdienste en streamverslagen
Ik vind het ook best een bijzondere combi, maar wel leuk dat ze op het einde elkaar gevonden hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Grappig hoe Wendy en Mirthe ineens vriendinnen zijn terwijl ze elkaar eigenlijk nooit heel erg goed lagen.
Jawel hoorquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik vraag mij af of de mensen er naar kijken evenals naar de verdienste en streamverslagen
Ja vind ik leuk. Leuke gesprekken samen over van alles en nog wat.quote:
Vraag mij ook altijd af waarom ik nog moeite doe ze te schrijvenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms heb ik de indruk van niet, misschien moeten we gewoon af en toe linkjes in de. COS gooien
Ja het is dubbel plaatsen, alleen bij update staat vaak alleen als iemand weggaat en bij een SV staat dan een verhaal hoe iemand weg is gegaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel hoorzeker de agenda heb ik vaak genoeg naar gekeken. Wel vind ik het updates topic erg dubbelop en verwarrend. Als er een streamverslag is, is dat update genoeg wat mij betreft. Maar ja, na een jaar maakt het ook allemaal niet zoveel meer uit
Ligt aan spullen die ze nog moeten krijgen pakken/huren ( ridder jonkvrouw etc) activiteit ( kaarzen msken) dat regelt de Feboquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben geen zak te doen en dan kunnen ze niet eens een vaste afspraak maken
Voor mij sowiesoquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij ook altijd af waarom ik nog moeite doe ze te schrijven
Het topic met de agenda heeft 22 duizend views. Die met streamverslagen over 80 duizend. Er kijken heus wel mensen naar dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij ook altijd af waarom ik nog moeite doe ze te schrijven
En bijna niet te verstaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |