Een lekkere olijfolie kan een hoop doen, maar ik denk niet dat er een lekkere olijfolie in zit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die droge pasta is toch ook niet te eten.
Weet eigenlijk niet of die droog is, misschien een kaassausje?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die droge pasta is toch ook niet te eten.
Hebben ook niet meer gesproken sinds vanmorgen geloof ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geloof niet dat Wen het erg prettig vindt om tegenover Babbel te zitten.
Ik heb de bereiding ook niet gezien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of die droog is, misschien een kaassausje?
the bitch in me zou daar juist dus wel gaan zittenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geloof niet dat Wen het erg prettig vindt om tegenover Babbel te zitten.
Was ook niet in beeld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de bereiding ook niet gezien.
Ja daar is een kommetje van ,daar gooide Erik net zijn brood in.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Een lekkere olijfolie kan een hoop doen, maar ik denk niet dat er een lekkere olijfolie in zit.
misschien met moirama meegevlogen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook niet in beeld.
Wel knap dat die vliegen vrijwel allemaal zijn verdwenen, dat zullen de bewoners niet hebben gedaan.
zie hem dat wel doen paar sneren gevenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
dattie babbel en de broos eens goed te kakken gaat zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |