hoorde daarstraks bern en sas praten in de kas over volgende eliminatie , zijn nog niet geneigd om op bep te stemmen, zal rupi of ima wordenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, we hebben er toch niets over te zeggen
waarom vergeten ze marcio steeds...die naam hoor ik niet vaak bij hun.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde daarstraks bern en sas praten in de kas over volgende eliminatie , zijn nog niet geneigd om op bep te stemmen, zal rupi of ima worden
Jammerquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde daarstraks bern en sas praten in de kas over volgende eliminatie , zijn nog niet geneigd om op bep te stemmen, zal rupi of ima worden
Of: help ik word ontvoerd!quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Je ken me weg gooien hier.
Ik zie het helemaal voor me.
Tegen al diegenen die 112 bellen gaat ze zeggen : u bent zo aan de beurt ik moet nog even wat andere gesprekjes doen .
Nee Bep is er nogquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:50 schreef chufi het volgende:
Zijn de kadavers in de keuken al geruimd ?
rust op de kamer geen gehoest meer...beetje gesnurk nog af en toequote:Op donderdag 27 juli 2023 18:54 schreef spapaars het volgende:
Het zal nu daar droog zijn, daar gaat het bed van Mori.
[ afbeelding ]
Zal nooit positief zijn. Stel je voor dat je iets wat Wendy heeft gedaan mooi gaat vinden…quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:03 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wat Bep gaat zeggen over het haar van Mirthe wat Wendy geverfd heeft.
Datte Magge jullie moeten tegen mij sujegge zo jij je, nie tegen Moraima ey, da wiel iek nie horen, wabjij zo zjege eyquote:
Dat dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:05 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Zal nooit positief zijn. Stel je voor dat je iets wat Wendy heeft gedaan mooi gaat vinden…
Best wel veel garnalen hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef pingu66 het volgende:
Geen saus alleen spaghetti met een paar garnalen en een stukje tomaat
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef pingu66 het volgende:
terwijl saus nauwelijks iets hoeft te kosten en geeft juist de jeu aan spaghetti, vind ik dan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef pingu66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |