horrenquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy 'horen' aan het maken lijkt wel.
jij dacht huh,kunnen die horren nu horen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hahah, ik vond het al zo vreemd staan..
quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jij dacht huh,kunnen die horren nu horen?
Dat is mij niet duidelijk geworden, misschien dat iemand anders hier het weet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef Ash het volgende:
Ik ben net pas thuis en de eli en afscheid terug gekeken, heeft Wendy ondertussen al Babs aangesproken over het feit dat ze op haar heeft gestemd?
Het is natuurlijk weer half provisorisch, half nietsquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
Voor de deuren, niet zo stevig met die punaises, pak een lat, doe de vitrage daar omheen en spijker vast.
Ja precies, ben daar ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is mij niet duidelijk geworden, misschien dat iemand anders hier het weet?
Wendy was wel erg teleurgesteld en had nooit verwacht dat Babs dat zou doen want dat was tegen de afspraak " ik zou jou nooit" en verder blablabla
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:29 schreef Ash het volgende:
Ik ben net pas thuis en de eli en afscheid terug gekeken, heeft Wendy ondertussen al Babs aangesproken over het feit dat ze op haar heeft gestemd?
Top! Dank je wel. Zat ook nu nog in de oude topics te scrollen. Kon het niet vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:34 schreef Ash het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #6
Lekker irri met 1 stream..quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:33 schreef Chanel5 het volgende:
ah, we mogen de twee die zich afzonderen weer eens zien, alsof ze ons er een plezier mee doen, dachtut niet.
Ja inderdaad...quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef Thorelf het volgende:
Hoop dat wel eerst etenswaren koffie enz word weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |