denk je?, wel grappigquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Camera op z'n kop, misschien tijdens de grote vliegenopruiming gebeurd.
Weet je ook wanneer?quote:
Nopequote:
Heb het in de agenda gezet, zonder datumquote:
Er zou vanochtend één of andere verdelgingsdienst komen, dat is niet gebeurd. Ze komen morgen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:47 schreef chufi het volgende:
Bep is zo blij dat de vliegen weg zijn .... Die heeft geen idee dat ze er straks gewoon weer zitten ...
Ah ok... Die vliegen mogen natuurlijk niet de finale halen ....quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Er zou vanochtend één of andere verdelgingsdienst komen, dat is niet gebeurd. Ze komen morgen.
Oké thnx heeft niet echt iets met middeleeuws feest te maken lijkt mijquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
cabaret van bern is tijdens middeleuws feest , dan gaat hij stukje cabaret doen
Je had narren in de middeleeuwen, dat waren de cabaretiers van toen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké thnx heeft niet echt iets met middeleeuws feest te maken lijkt mij
O ja is ook zo, maar had het leuker gevonden op een andere avond, zo feest is al genoeg gevuld vaakquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Je had narren in de middeleeuwen, dat waren de cabaretiers van toen.
nou bern kleed zich als hofnarquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké thnx heeft niet echt iets met middeleeuws feest te maken lijkt mij
ik moet eerlijk zijn, als ik daar had gelegen..Ik val ook in de bioscoop of in theater in slaap, ik kan gewoon niet wakker blijven dan..quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
Marcia en Babbel lagen te slapen toen Bern zijn presentatie over het helal had....wat een mensen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |