In de agenda staat dat het de 29e is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag dacht ik middeleeuwenfeest.
De 29ste zei Bern van de week had het cabaret er al bij gezetquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand een filmpje maakt ervan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de vuilbakken uit de keuken verwijderd?
Jawel volgens Bern, hij is dan een narquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké thnx heeft niet echt iets met middeleeuws feest te maken lijkt mij
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.
Zijn ware karakter is dus niet beter als in de loodsquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef woxxel het volgende:
Jeff op insta. Beantwoord allemaal vragen.
Duidelijk dat hij zoe echt niet magvrn haar niet meer wil zien.
Hij zegt nu zelfs nog. Als bern z'n gymleraar was, zou hij in een dag zorgen dat hij met een burnout thuis zou xitten.
Smiðags spelletjes en kaarten maken 'savonds een taveerne ( rokershoek) met drank en snacks en hofnar optredenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, maar had het leuker gevonden op een andere avond, zo feest is al genoeg gevuld vaak
Ja hij liegt tegen Wendy. Ja Moraima is er in meegegaan maar het was Babette die het voorstelde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef Thorelf het volgende:
liegt ice nu tegen wendy? het schijnt van Bep af te komen
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef Thorelf het volgende:
Isaac doet alsof Moraima heel duidelijk zelf voor Wendy gekozen heeft als tegenstander maar dat is niet zo.quote:
En terecht dat ze boos op haar is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Mirthe, Isaac en Wendy in de tuin.
Gesprekken over de gevolgen van de eliminatie, en hoe nu te spelen.
Wendy is nog steeds erg boos op Babette.
en zijn neus wordt langer!quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac doet alsof Moraima heel duidelijk zelf voor Wendy gekozen heeft als tegenstander maar dat is niet zo.
staan al tijdje buitenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de vuilbakken uit de keuken verwijderd?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waar Babette en Marciano zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De 29ste zei Bern van de week had het cabaret er al bij gezet
Verwarrendquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee verschoven naar volgende week donderdag
Ik wacht gewoon af, ze verschuiven zo veel. ```kan altijd nog aangepast worden.quote:
~Heb het inde agenda tussen haakjes bij gezet dat in de cos staat dat het verschoven is naar donderdag. \quote:
Ze hebben geen zak te doen en dan kunnen ze niet eens een vaste afspraak makenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af, ze verschuiven zo veel. ```kan altijd nog aangepast worden.
Babs zei tegen Ice dat het van Mori kwam om tegen Wendy te spelen en het graag wilde maar eigenlijk kwam het van Babs af, Babs zei tegen Mori je moet zeggen dat je tegen Wendy wil, Mori wilde eigenlijk tegen Sas.quote:
Gelukkig staat er nog iets in de agendaquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
~Heb het inde agenda tussen haakjes bij gezet dat in de cos staat dat het verschoven is naar donderdag. \
Het kwam ook van Babs vandaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef Thorelf het volgende:
Ja en ik vraag mij af of de mensen er naar kijken evenals naar de verdienste en streamverslagenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nog iets in de agenda
Leuk stel samenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Grappig hoe Wendy en Mirthe ineens vriendinnen zijn terwijl ze elkaar eigenlijk nooit heel erg goed lagen.
Soms heb ik de indruk van niet, misschien moeten we gewoon af en toe linkjes in de. COS gooienquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik vraag mij af of de mensen er naar kijken evenals naar de verdienste en streamverslagen
Ik vind het ook best een bijzondere combi, maar wel leuk dat ze op het einde elkaar gevonden hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Grappig hoe Wendy en Mirthe ineens vriendinnen zijn terwijl ze elkaar eigenlijk nooit heel erg goed lagen.
Jawel hoorquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik vraag mij af of de mensen er naar kijken evenals naar de verdienste en streamverslagen
Ja vind ik leuk. Leuke gesprekken samen over van alles en nog wat.quote:
Vraag mij ook altijd af waarom ik nog moeite doe ze te schrijvenquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms heb ik de indruk van niet, misschien moeten we gewoon af en toe linkjes in de. COS gooien
Ja het is dubbel plaatsen, alleen bij update staat vaak alleen als iemand weggaat en bij een SV staat dan een verhaal hoe iemand weg is gegaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel hoorzeker de agenda heb ik vaak genoeg naar gekeken. Wel vind ik het updates topic erg dubbelop en verwarrend. Als er een streamverslag is, is dat update genoeg wat mij betreft. Maar ja, na een jaar maakt het ook allemaal niet zoveel meer uit
Ligt aan spullen die ze nog moeten krijgen pakken/huren ( ridder jonkvrouw etc) activiteit ( kaarzen msken) dat regelt de Feboquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben geen zak te doen en dan kunnen ze niet eens een vaste afspraak maken
Voor mij sowiesoquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij ook altijd af waarom ik nog moeite doe ze te schrijven
Het topic met de agenda heeft 22 duizend views. Die met streamverslagen over 80 duizend. Er kijken heus wel mensen naar dusquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij ook altijd af waarom ik nog moeite doe ze te schrijven
En bijna niet te verstaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |