Ik dacht al een "Flying Circus Loods"quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
TT vanwege de vele vliegen in de loods .....
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut een spelfout, kan een mod de TT aanpassen, denk = denkt .....
Er staan afschuwelijk gifs in het vorige topicquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:42 schreef mangalie het volgende:
Gadver het lijkt wel steeds erger te worden....
Inderdaad:quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:33 schreef woxxel het volgende:
Die vliegenzak horen ze buiten te hangen. T lokt vliegen
Ze hadden al 30 plakstrippen moeten hebben hangen , en niet twee in de hoek waar geen vlieg komtquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hadden ze een paar weken maanden eerder moeten doen ...
Gadverdamme!! Wat een ranzigheid…quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten alweer met duizend op het aanrechtblad te gniffelen naar Miertje met de stofzuiger![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staan afschuwelijk gifs in het vorige topic
Een verse dooie koe buiten de poort leggenquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En morgen laat de FEBO een hele nieuwe doos vliegen los in de loods ....
En het maakt gewoon geen verschil....er zitten er nog honderdenquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze hele veldslag vraagt wel om een filmpje denk ik .....
Wauw wat een massa vliegen zegquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten alweer met duizend op het aanrechtblad te gniffelen naar Miertje met de stofzuiger![]()
[ afbeelding ]
Vers of een weekje oud ....?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Een verse dooie koe buiten de poort leggen
Ja er moet toch wel een korte termijn oplossing te bedenken zijn? Iig alle kasten openmaken en alle rottende etenswaren eruit gooienquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Willie E Wortel nog niets heeft uitgevonden tegen de vliegen, wel wekenlang klieren met een speelgoedkarretje
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:55 schreef engine het volgende:
Als je rolmaat andere maten geeft als je zelf zou willen meten...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:55 schreef engine het volgende:
Als je rolmaat andere maten geeft als je zelf zou willen meten...
[ afbeelding ]
Een Action gordijntje mét magneetjes voor een paar euro zou al een start zijn in de deurpost naar de rookruimte ..en die enorme loodsdeur dichthoudenquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja er moet toch wel een korte termijn oplossing te bedenken zijn? Iig alle kasten openmaken en alle rottende etenswaren eruit gooien
Als je de technische specs bekijkt van een gemiddelde vlieg, ga je je echt verbazen.. een staaltje vernuft in ontsnappen..quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er komen er gewoon weer meer terug, Revenge of the Flies .....
Jazeker, maar in plaats van ze massaal te verdelgen, kunnen ze beter de oorzaak aanpakken ...quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Als je de technische specs bekijkt van een gemiddelde vlieg, ga je je echt verbazen.. een staaltje vernuft in ontsnappen..
dat is net als met wespenvangers, je lokt ze er mee, gewoon schoon en droog alles en geen lastquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:45 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Inderdaad:
" De zak werkt optimaal in de zon en op een plek waar de wind de lokstof meeneemt naar de plek die u wilt bestrijden. De grootste effectiviteit wordt bereikt indien er om de 10 tot 15 meter een zak wordt opgehangen. Bij mooi weer alleen af en toe bijvullen met water om uitdroging te voorkomen."
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:03 schreef engine het volgende:
Nu met twee stofzuigers tegelijk vliegen aanvallen
Mirthe kan tot de finale bezig zijn en het worden er niet minderquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:03 schreef Yver73 het volgende:
Letterlijk overal zitten nog vliegen en Mirthe zegt tegen Rupert: kijk, het zijn er al veel minder, goed hè?
Fly busters 🎵🎶quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:03 schreef engine het volgende:
Nu met twee stofzuigers tegelijk vliegen aanvallen
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Leuke verdienopdracht....maak de keuken vliegenvrij
Voor iedere gevangen vlieg een cent. Dan komen ze wel weer aan de ¤500…!quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Leuke verdienopdracht....maak de keuken vliegenvrij
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Mirthe Morri haar pruik opzuigt .....
Sjah, die discussie loopt hier al een tijd.. een vliegen ei heeft rottend vlees nodig om de maden te voeden, daarna moeten ze nog ontpoppen tot een vlieg.. kost best wel veel tijd, en wáár doen ze dat.. In, of buiten de Loodsquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar in plaats van ze massaal te verdelgen, kunnen ze beter de oorzaak aanpakken ...
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
Die vliegen natuurlijk ook gewoon UIT de stofzuiger...vechten tegen de bierkaai.
Maar concentreert de plaag zich niet vnl in de keuken? We kunnen wel met eventuele oplossingen komen, ze horen ons toch niet...Ik zou er niet kunnen slapen...quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, die discussie loopt hier al een tijd.. een vliegen ei heeft rottend vlees nodig om de maden te voeden, daarna moeten ze nog ontpoppen tot een vlieg.. kost best wel veel tijd, en wáár doen ze dat.. In, of buiten de Loods
Het lijkt voornamelijk in de keuken maar ze zitten overal. Net bij Erik zag je ook genoeg vliegen rondvliegen en vanmorgen was er een hoop geklaag over vliegen in de slaapkamer. Daar heeft Mirthe er toen ook al veel vermoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar concentreert de plaag zich niet vnl in de keuken? We kunnen wel met eventuele oplossingen komen, ze horen ons toch niet...Ik zou er niet kunnen slapen...
Tuurlijk is de keuken waar het lekker ruikt, maar ze komen binnen via 3 openingen.. de slaapkamerdeur op de BG, de Loodsdeur en de keukendeur.. daar is nog geen hond mee aan het werk geweestquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar concentreert de plaag zich niet vnl in de keuken? We kunnen wel met eventuele oplossingen komen, ze horen ons toch niet...Ik zou er niet kunnen slapen...
Vliegenvrij..quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:15 schreef engine het volgende:
Sasha en Bern gaan een nachtje in de kas slapen
Ze moeten allemaal twintig personen opgeven die ze voor de finale uit willen nodigen. Dat was het geloof ik wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nog aan teruglezen, maar kan iemand in drie zinnen uitleggen wat er vandaag is
gemeld over de finale en familie uitnodigen etc, thanks ....
https://streamable.com/098a7wquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nog aan teruglezen, maar kan iemand in drie zinnen uitleggen wat er vandaag is
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom haalt hij in godesnaam een rolmaat uit elkaar?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:19 schreef engine het volgende:
Ik bedoel dit helemaal niet negatief maar ik moet hier toch om lachen.
[ afbeelding ]
Ze mogen familie en vrienden uitnodigen..Max 20...Minder mag ookquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal twintig personen opgeven die ze voor de finale uit willen nodigen. Dat was het geloof ik wel.
Daar ben ik ook nog niet achterquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom haalt hij in godesnaam een rolmaat uit elkaar?
Ook dat en hett is nog maar de vraag of hij hem weer werkend in elkaar krijgtquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet achterEn wat je dan gaat verbeteren aan een rolmaat is mij ook een raadsel.
Als er maar 3 finalisten zijn kan het makkelijk...maar dan nog zijn dat 60 mensen op een kluitje die voor 40 bedoeld wasquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze mogen familie en vrienden uitnodigen..Max 20...Minder mag ook
Het is nog onbekend natuurlijk, maar heb het vermoeden dat er meer dan 3 in de finale zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er maar 3 finalisten zijn kan het makkelijk...maar dan nog zijn dat 60 mensen op een kluitje die voor 40 bedoeld was
Ehmm, een levende vlieg vliegt er gewoon weer uit via de slang hoor....quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er maar 3 finalisten zijn kan het makkelijk...maar dan nog zijn dat 60 mensen op een kluitje die voor 40 bedoeld was
Je kunt er nog steeds mee metenquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook dat en hett is nog maar de vraag of hij hem weer werkend in elkaar krijgt
Zeker, vanwege de onwil om meer nominaties te doen de laatste tijd, zie ik wel 8+ Finalistenquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is nog onbekend natuurlijk, maar heb het vermoeden dat er meer dan 3 in de finale zitten.
Wat zit hij daar nou eigenlijk in elkaar te knutselen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:19 schreef engine het volgende:
Ik bedoel dit helemaal niet negatief maar ik moet hier toch om lachen.
[ afbeelding ]
Misschien een grote verrassing?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Wat zit hij daar nou eigenlijk in elkaar te knutselen?
......quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:28 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat er volgende week nog 2 weggaan.
Degene die de minste vliegen gevangen heeft vertrekt
Dan zitten ze gewoon nog in de rest van de loods hoorquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:34 schreef spapaars het volgende:
Morgen worden de vliegen vernietigd met gifgas, alle keukenapparatuur is al verwijderd.
[ afbeelding ]
Gaan ze niet alles behandelen dan?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zitten ze gewoon nog in de rest van de loods hoor
Wie weet wat ze morgen doen, maar dat de keuken nu leeg is doet vermoeden dat er wordt gespoten, en misschien door de hele loods, dus morgen alle bewoners een dagje buiten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Kan nu best, met z'n 12'n in een busje gezellii touren. terwijl de Loods geblauwzuurt wordtquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie weet wat ze morgen doen, maar dat de keuken nu leeg is doet vermoeden dat er wordt gespoten, en misschien door de hele loods, dus morgen alle bewoners een dagje buiten.
Dat er geflirt wordt is wel je eigen invulling er aan. Ze zijn de laatste tijd heel relaxt met elkaar maar ik zie daar van beide kanten niks van flirten in.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:38 schreef Yver73 het volgende:
Mirthe flirt met Isaac die al op bed ligt?! Ze zit de hele tijd aan hem? Zo heb ik ze nog nooit samen gezien.
Zie Mirthe in de keuken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:38 schreef Yver73 het volgende:
Mirthe flirt met Isaac die al op bed ligt?! Ze zit de hele tijd aan hem? Zo heb ik ze nog nooit samen gezien.
Even het hotel checken voor de finale .....quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
Kan nu best, met z'n 12'n in een busje gezellii touren. terwijl de Loods geblauwzuurt wordt
Niet? nauw.. Miertje wil wat aan lichamen zitten...quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:38 schreef Yver73 het volgende:
Ik vermoed dat het vooral in dat stukje waar de rookruimte is zit. Dat gedeelte met die houtsnippers op de vloer. Dat gedeelte is smerig en nooit schoongemaakt...quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is zelfs gepist.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het vooral in dat stukje waar de rookruimte is zit. Dat gedeelte met die houtsnippers op de vloer. Dat gedeelte is smerig en nooit schoongemaakt...
Ik denk eigenlijk dat het toch aan iets anders ligt en dat ze er zelf niet zoveel aan kunnen doen. Het is echt bizar hoeveel vliegen daar zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het vooral in dat stukje waar de rookruimte is zit. Dat gedeelte met die houtsnippers op de vloer. Dat gedeelte is smerig en nooit schoongemaakt...
Klopt, is mijn invulling. Die gedachte kwam vooral ook bij me op, omdat Isaac verschrikt de camera zocht om te checken of die misschien op hen gericht stond. De aanrakingen van Mirthe voelden voor hem dus ook blijkbaar als teveel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat er geflirt wordt is wel je eigen invulling er aan. Ze zijn de laatste tijd heel relaxt met elkaar maar ik zie daar van beide kanten niks van flirten in.
Veel plezier, stoer dat je er zo vroeg voor uit bed gaat. Hopelijk een mooie wedstrijd!quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voetbal kijken over vier uurtjes, welterusten ....
Ik heb ze vanmorgen een hele tijd tegen elkaar in die hangstoel gezien. Het was echt gewoon zitten en buurten. Was ook een leuk gesprek om te zien maar daar werd echt niks geflirt. Op een moment viel Isaac bijna in slaapquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Klopt, is mijn invulling. Die gedachte kwam vooral ook bij me op, omdat Isaac verschrikt de camera zocht om te checken of die misschien op hen gericht stond. De aanrakingen van Mirthe voelden voor hem dus ook blijkbaar als teveel.
Ze is ook op haar gemak bij Erik, maar die zal ze nooit zo aanraken als ze net bij Isaac deed. Maar maakt verder ook niet uit. Het viel me op en helemaal prima dat ze het gezellig hebben met elkaarquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmorgen een hele tijd tegen elkaar in die hangstoel gezien. Het was echt gewoon zitten en buurten. Was ook een leuk gesprek om te zien maar daar werd echt niks geflirt. Op een moment viel Isaac bijna in slaapdan zie je gewoon twee mensen die op hun gemak zijn bij elkaar.
20 max, inclusief oud bewoners.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie Zoe er wel voor aan om iets rottends te verstoppen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het toch aan iets anders ligt en dat ze er zelf niet zoveel aan kunnen doen. Het is echt bizar hoeveel vliegen daar zitten.
Dat moet je ook niet gaan vergelijken. Dat zou niet verstandig zijn want het zou verkeerde signalen geven naar Erik. Bij Isaac is dat er dus niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:58 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ze is ook op haar gemak bij Erik, maar die zal ze nooit zo aanraken als ze net bij Isaac deed. Maar maakt verder ook niet uit. Het viel me op en helemaal prima dat ze het gezellig hebben met elkaar
Miertje had beloofd isaac te masseren, net zoals Wendy Jasper masseerde, ivm de klachten na de marathon van gisteren.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet? nauw.. Miertje wil wat aan lichamen zitten...![]()
[ afbeelding ]
Misschien een van zijn onderbroeken die hij 6 dagen aan heeft gehad aan de buitenpoort hangen,gaan ze daar wel massaal op af.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Willie E Wortel nog niets heeft uitgevonden tegen de vliegen, wel wekenlang klieren met een speelgoedkarretje
Zit hier al 3.5 uur te wachten op aktiequote:Op donderdag 27 juli 2023 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien alles nog in dromenland in de loods
Denk dat je nog wel even kan wachten. Erik heeft gisteren zijn hardloopje gedaan dacht ik dan niet eerder weer als vrijdag vroege aktie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 06:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit hier al 3.5 uur te wachten op aktie
GMquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Sas is al bbuiten iets met de buiten bank aan het verslepen of op zijn kop zetten
Ja en goed ookquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:29 schreef spapaars het volgende:
Zo te horen regent het daar nog steeds.
[ afbeelding ]
Hebben ze niet naar binnen gehaald, lekker dom of nietquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ook die zitkussens buiten liggen, gewoon in de regen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:36 schreef spapaars het volgende:
En Bern hoorde dat waarschijnlijk ook, hij werd er wakker van.
Volgens mij zitten de vliegen niet alleen in de keuken, maar we zullen het zien (niet echt natuurlijk)quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
om half 8 komen ze iets doen in de keuken , mss de claxon van die mannen
ze zitten overal nu de vliegen maar meeste in de keukenquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de vliegen niet alleen in de keuken, maar we zullen het zien (niet echt natuurlijk)
Maar daar is het wel heul verschrikkelijk, hopelijk worden ze daar van verlost vandaag... ik zou niks meer durven te eten daar...quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de vliegen niet alleen in de keuken, maar we zullen het zien (niet echt natuurlijk)
Volgens mij is het gewoon de omgeving... maar ze moeten gewoon die zooi opruimen in de keuken, gelijk die afwas weg enzo... aanrecht soppen... gisteren met dat ontbijt 1 grote bende, ja dat is vragen om ellende, d'r stond een partij afwas niet normaal.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:52 schreef engine het volgende:
Je kunt één keer de vliegen weghalen maar als je niks doet aan de oorzaak zijn ze zo weer terug. Ben benieuwd.
Goedemorgen
Dat zou kunnen, wordt er eindelijk iets aan die vliegen gedaan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
om half 8 komen ze iets doen in de keuken , mss de claxon van die mannen
Ja zou zeker mooi zijn maar ze is samen met marciano al zeker van de finalequote:Op donderdag 27 juli 2023 07:51 schreef Springisintheair49 het volgende:
Mooie dag om iemand te elimineren,lekker als een verzopen kat je familie opwachten( Babet bijv)👏
laat het ons hopenquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, wordt er eindelijk iets aan die vliegen gedaan?
uw wens is vervuld, de lichten zijn aan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Isaac ligt een beetje te rekken en strekken...
Gooi het licht maar aan hoor!
Misschien mogen ze wel even helemaal niet in de keuken komen want mensjes bezig misschien.. aanname hé...
Haha goed hé...FEBO doet luisteren naar Frummie ahum..quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
uw wens is vervuld, de lichten zijn aan.
Gatver... niet gezien, zat even bij Erik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:30 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat niet alle toiletten er frisjes bijstaan, Isaac bekijkt en wisselt.
Tuurlijk moet Moirama eruit maar het is niet spectaculair toch? maar misschien komt dat nog, Marciano, Isaac, Babbel zou veel mooier zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Als er een eliminatie komt dan hoop ik echt dat Moirama d'r uit vliegt... zo leuk ik haar in het begin vond zo verafschuw ik haar nu... die verontwaardiging dat de Mol niet even de vliegtickets van haar familie wilde betalen.. dat smoel...inhalige mormel is het.. geen worst meer voor Moirama, helemaal noppes, nakkes, nada.. weg wezen, heel rapido.
Die mogen van mij nog even blijven hangen Moirama is prio nu..." in mijn geval dan "quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Moirama eruit maar het is niet spectaculair toch? maar misschien komt dat nog, Marciano, Isaac, Babbel zou veel mooier zijn.
Ik snap dat ook nooit.. er zijn al meerdere bewoners wakker maar toch staat de stream op slapende mensen..quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
FEBO ik wil graag de vliegen in beeld, slapende mensen zien we lang genoeg...
Ja ik erger me daar kapot aan... gisteren ook waren Isaac en Erik al effies op, zit je naar slapende mensen te kijken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit.. er zijn al meerdere bewoners wakker maar toch staat de stream op slapende mensen..
Gelukkig de zoemer gaat dus iedereen moet wakker worden.
Erik heeft wat vliegenvangers opgehangen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Erik zei dat ze om half 8 vanmorgen iets aan de keuken zouden doen...hmmm
Ze moeten nog veel leren daar..quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik erger me daar kapot aan... gisteren ook waren Isaac en Erik al effies op, zit je naar slapende mensen te kijken.
Ja dat heb ik gezien...quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik heeft wat vliegenvangers opgehangen.
Je zou denken dat er nog niemand is geweest. Dat ding op de koelkast stond er gisteren al werd er gezegd dus vraag me af.. hoe danquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Erik zei dat ze om half 8 vanmorgen iets aan de keuken zouden doen...hmmm
Misschien moeten ze op de slaapkamers blijven omdat er mannetjes bezig zijn de vliegen te killen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:14 schreef D. het volgende:
Ik hoop Babette eruit, of Isaac, omdat het kan
Dat ding op de koelkast is er al weken, Mirthe tok de lade over haar hoofd leeg (per ongeluk)quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou denken dat er nog niemand is geweest. Dat ding op de koelkast stond er gisteren al werd er gezegd dus vraag me af.. hoe dan
Ik heb dat ding gisteren niet gezien maar dat wil niks zeggen haha.. ik denk ook dat er nog niemand is geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou denken dat er nog niemand is geweest. Dat ding op de koelkast stond er gisteren al werd er gezegd dus vraag me af.. hoe dan
Klopt, heb ik ook gezien!quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ding op de koelkast is er al weken, Mirthe tok de lade over haar hoofd leeg (per ongeluk)
Nooit gezien, is dat ook voor de vliegen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ding op de koelkast is er al weken, Mirthe tok de lade over haar hoofd leeg (per ongeluk)
denk niet dat daar alarm voor afgaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Mogu...
Ik hoop op een eli, maar denk eerder dat ze in de keuken druk zijn met de vliegen invasie..
Offfffff, wie de minste vliegen kilt moet weg...quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:22 schreef Yver73 het volgende:
Misschien hebben ze wel een spel bedacht waar iedereen aan mee moet doen. Degene die het het slechts doet moet weg. Dat ze dan iets bedacht hebben dat Marciano totaal niet kan om zo van hem af te komen....
(Disclaimer: mijn eigen fantasie...)
We moesten eraf blijven zei Eunice tegen Mirthe.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan overal aan ruiken en zeggen ik heb niets om aan te trekken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:24 schreef lojanda het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als ze allemaal op de slaapkamer moet wachten. Dan zie je een Isaac die alles heel netjes heeft in zijn kast heeft liggen en dus ook alles weet te vinden. Dan zie Mirthe en Babette hun kast en daar is het één en al chaos en kunnen niets vinden. Bij Mirthe is het nog het meest een rotzooi die moet er eerst van alles uittrekken voordat ze iets kan vinden
Daar laten ze het alarm toch niet voor afgaan? Dan hadden ze wel gezegd morgenochtend moeten jullie allemaal op de slaapkamers blijven.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Mogu...
Ik hoop op een eli, maar denk eerder dat ze in de keuken druk zijn met de vliegen invasie..
Ja dat is ook echt zo vies altijd..quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan overal aan ruiken en zeggen ik heb niets om aan te trekken.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk niet dat daar alarm voor afgaat
Je weet het niet he, FEBO is altijd weer verassendquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar laten ze het alarm toch niet voor afgaan? Dan hadden ze wel gezegd morgenochtend moeten jullie allemaal op de slaapkamers blijven.
te lui hequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:29 schreef Yver73 het volgende:
Babette zegt: de kussens buiten regenen helemaal nat. Ik had gisteren al gezegd dat het zou gaan regenen.
Waarom heeft ze ze dan gisteren zelf niet ergens droog gelegd?
of wie de minste vliegen vangt moet naar huisquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:31 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners.
Jullie gaan dode vliegen verzamelen, voor elke 25 vliegen ontvangen jullie 10 euro.
gezien het ongewone tijdstip, de meesten lagen toch nog in bed.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar laten ze het alarm toch niet voor afgaan? Dan hadden ze wel gezegd morgenochtend moeten jullie allemaal op de slaapkamers blijven.
Ik zat ook net te denken: Sasha trekt een shirt en broek aan en haalt een borstel door haar haar en is klaar. De rest blijft maar trutten voor die spiegelquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk dat hoofd van Sasha, hoe ze kijkt naar die wijven voor de spiegel die denken dat ze aan een schoonheids contest mee doen.
bij exit van gj ging de zoemer ook zo vroeg afquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
gezien het ongewone tijdstip, de meesten lagen toch nog in bed.
Beetje tandpasta zou wel lekker zijn.. praat wat frisser.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken: Sasha trekt een shirt en broek aan en haalt een borstel door haar haar en is klaar. De rest blijft maar trutten voor die spiegel
Isaac is een controle freak. Zo precies alles doen geeft hem mi een gevoel dat hij alles onder controle heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:37 schreef Yver73 het volgende:
Isaac die militaire precisie z'n shirt opvouwt. Waarom zou hij de moeite doen? Voordat hij het aantrekt gaat hij het toch nog 34x strijken...
Back to basics XD ,quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:39 schreef 5thencounter het volgende:
Erik denkt aan een reset, dat Achter alle spullen weer gaat weghalen, zou leuk zijn ja, een lege loods
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:31 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners.
Jullie gaan dode vliegen verzamelen, voor elke 25 vliegen ontvangen jullie 10 euro.
J GJ was het alarm ook vroegquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
gezien het ongewone tijdstip, de meesten lagen toch nog in bed.
Als hij thuis meer de huisvader wi gaan uithangen zou hij toch wat sneller moeten gaan strijkenquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:37 schreef Yver73 het volgende:
Isaac die militaire precisie z'n shirt opvouwt. Waarom zou hij de moeite doen? Voordat hij het aantrekt gaat hij het toch nog 34x strijken...
Het zijn toch geen baby's, ze kunnen best hun plasje en kakje even ophoudenquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten al een uur te wachten. Eigenlijk belachelijk. Een uur geen toegang tot toilet en water. Je pist en poept maar in je broek of in een hoek.
En marciano doet vrolijk mee. Ik hoop dat hij er zo uitgaat die gastquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac weer aan het opscheppen cq lulpraat houden. Dan praat hij met zo'n kraak in zijn stem.
Wie zegt dat het een eliminatie is? Hebben ze dat al gezegd?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
Wordt een heftige eliminatie gezien de tijd... of ze roeien gelijk de vliegen even uit..
Dat zou ook een mooie zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:02 schreef D. het volgende:
Omdat we een top 10 moeten hebben ga ik voor een dubbele eliminatie
Je weet toch bro. Daar komen al je matties en die andere guys.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac weer aan het opscheppen cq lulpraat houden. Dan praat hij met zo'n kraak in zijn stem.
ik ben voor plukkie en sacha eruitquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:02 schreef D. het volgende:
Babette en Marciano.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:02 schreef D. het volgende:
Geld voor boodschappen hebben ze niet nodig.. vrijstelling is eruit... wat blijft er dan nog over? Maar kan ook zomaar iets anders zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een eliminatie is? Hebben ze dat al gezegd?
Wie heeft de vrijstelling?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geld voor boodschappen hebben ze niet nodig.. vrijstelling is eruit... wat blijft er dan nog over? Maar kan ook zomaar iets anders zijn.
Dat zou wel mooi zijn, heeft denk ik de meeste impact. Dan eens kijken wat Babette en Bern gaan doen!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ben voor plukkie en sacha eruit
Moraima moeten ze er tot het laatst in houden, die zal toch niet gaan winnen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:06 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, heeft denk ik de meeste impact. Dan eens kijken wat Babette en Bern gaan doen!
Als Moraima weg zou gaan heeft dat denk ik weinig impact op de groep.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik toch nog steeds.![]()
Goedemorgen trouwens.
morrie weg = stem minder kliek icequote:Op donderdag 27 juli 2023 10:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moraima moeten ze er tot het laatst inhouden, die zal toch niet gaan winnen.
Dat kan, dat had ik gemistquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik toch nog steeds.![]()
Goedemorgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |